Hop til indhold
6søgende

TV Louise fra bl.a. eroguide.

Recommended Posts

Guest Pool

Hej 

TV Louise skrev, for 7 timer siden:

Transpigen i annoncen er mig I frække fyre. Er glad for I synes om min annonce. Jeg glæder mig også hvis nogen af jer har lyst til at besøge mig i Købehavn i Vanløse.

Hej smukke er du både aktiv og passiv :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
TV Louise skrev, den 22.4.2020 at 23:13:

Transpigen i annoncen er mig I frække fyre. Er glad for I synes om min annonce. Jeg glæder mig også hvis nogen af jer har lyst til at besøge mig i Købehavn i Vanløse.

Kigger gerne forbi. Har sendt dig mail. Mvh Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber Louise kan torsdag jeg måtte melde afbud sidst desværre. 

Redigeret af Mnpedersen
Fejl formulering som kan tolkes forkert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Efter flere har efterlyst en anmeldelse af tv louise og jeg har besøgt hende, må jeg hellere byde ind. Jeg er ikke den store anmelder, så bær over med mig.

Hun er let at lave aftale med over sms.

Hun er lille, så højde og vægt stemmer vist meget godt.

Feminin klædt, med lårkort og små trusser, samt højhælede, som hun hurtigt tog af. Ikke så feminit ansigt, men sminket og blond Paryk. Ingen bryster, men bh uden fyld. Lille stiv klit som der må leges med.

Hun kunne tage den i bund efter langsom udvidelse, fik ikke blow og legede kun lidt med hendes lille pik....

Ikke den bedste oplevelse, men til prisen absolut heller ikke den værste.

Det er en kælder under lejlighedskompleks som er meget diskret og nem parkering...

Hvis i mangler yderligere oplysninger, så skriv...

God fræk sommer til jer alle :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TV Louise skrev, den 23.4.2020 at 09:08:

Hej søde. Ja, jeg er både aktiv og passiv.

Kan du give et BJ af den slags, der tager en halv times tid - og vil du modtage et?

Jeg går ud fra som en selvfølge at det græske er med kondom. Er resten uden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 1 time siden:

Kan du give et BJ af den slags, der tager en halv times tid - og vil du modtage et?

Jeg går ud fra som en selvfølge at det græske er med kondom. Er resten uden?

Ja til begge to.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardguy4you skrev, den 15.6.2020 at 11:22:

Ikke så feminint ansigt, men sminket og blond Paryk. Ingen bryster, men bh uden fyld. Lille stiv klit som der må leges med.

Jeg har besøgt Botun /Lita og Lisa, begge var uden bryster og begge havde en meget feminin opførsel,og er virkelig frække, med tungekys, og rigtig GFE indstilling.Det fik mig til at glemme de manglende bryster, og vi fik i begge tilfælde en dejlig fræk oplevelse. Mon dette vil være tilfældet også med Louise? Jeg er ret interesseret og må nok forbi når jeg finder tiden. Men vil  dog afvente svar på mine spørgsmål inden.

forventningsfulde hilsner

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kigger lige lidt med, er int. i udstyrets  størrelse - ser OK ud på annoncen, men Hardguy4you beskriver den jo som lille....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardguy4you skrev, den 15.6.2020 at 11:22:

Hej med jer

Efter flere har efterlyst en anmeldelse af tv louise og jeg har besøgt hende, må jeg hellere byde ind. Jeg er ikke den store anmelder, så bær over med mig.

Hun er let at lave aftale med over sms.

Hun er lille, så højde og vægt stemmer vist meget godt.

Feminin klædt, med lårkort og små trusser, samt højhælede, som hun hurtigt tog af. Ikke så feminit ansigt, men sminket og blond Paryk. Ingen bryster, men bh uden fyld. Lille stiv klit som der må leges med.

Hun kunne tage den i bund efter langsom udvidelse, fik ikke blow og legede kun lidt med hendes lille pik....

Ikke den bedste oplevelse, men til prisen absolut heller ikke den værste.

Det er en kælder under lejlighedskompleks som er meget diskret og nem parkering...

Hvis i mangler yderligere oplysninger, så skriv...

God fræk sommer til jer alle :D

Tak for anmeldelsen søde. Det med den blonde paryk var bare en prøveperiode for at se hvordan det er at være blond, men nu har jeg altså de farver man kan på billederne. Meget fint du skriver sminket, selv om jeg kun havde læbestift på. Hvad der er feminint ansigt tror jeg er individuelt. Og nej, jeg har ikke enorme bryster, hvis det er det man leder efter. Hvis en stiv klit på 16cm er lille, så er det modtaget søde. Troede ikke folk gik op i hvor hurtigt jeg tager mine højhæle af:D ; bare bed mig at beholde dem på næste gang. Ked af du ikke fik blow frække; det må jeg sørge for en anden gang. God sommer :D Kys og kram Louise

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Louise, Lyder da okay for mig, hvordan har du det med en der aldrig har haft besøgt en trans, det fylder rigtigt meget hos mig, så nu skal det prøves..
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Derserdu skrev, for 3 minutter siden:

Hej Louise, Lyder da okay for mig, hvordan har du det med en der aldrig har haft besøgt en trans, det fylder rigtigt meget hos mig, så nu skal det prøves..
 

Hej frække. Jeg har haft flere hvor det er deres første gang med en trans. Så nu er jeg nærmest vant til det. Du skriver bare og så finder vi en dag. Knus Louise

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...