Hop til indhold

TV Louise fra bl.a. eroguide.

Featured Replies

Skrevet

Måste säga att du verkar ha en supertrevlig attityd det är det långt ifrån alla GP som har.

Skrevet
sixtynine skrev, den 30.7.2020 at 22:45:

Måste säga att du verkar ha en supertrevlig attityd det är det långt ifrån alla GP som har.

Tak søde.

• 1 month later...
Skrevet

Enig i ovenstående

Tror lidt bedre og nye billeder ville være en god ide :-)

Savner stadig lidt info om udstyret, en Broder her beskriver den som lille, og der oplyses 16 cm. Ægte 16 cm pik er ikke lille i min optik.

Skrevet
norbert skrev, for 21 timer siden:

Savner stadig lidt info om udstyret, en Broder her beskriver den som lille, og der oplyses 16 cm. Ægte 16 cm pik er ikke lille i min optik.

Giver billedet i annoncen ikke en fin ide om størrelsen? Ikke super lang, men pænt tyk

• 9 months later...
Skrevet

Jeg har været så beæret og heldig at få en aftale med den frække Louise i morgen , med også mine ca 16cm kan det ikke gå helt galt , glæder mig til at se hende og hun har frie hænder mht at bruge mig som hun vil.....skal nok lægge en anmeldelse her ;-)

Jeg selv er også både aktiv og passiv....

Skrevet

Ikke den store oplevelse....

diskret sted , god parkering , thats it

Skrevet
pdrhan skrev, for 15 timer siden:

Ikke den store oplevelse....

diskret sted , god parkering , thats it

Kan du evt uddybe lidt? Var hun ikke så pæn/gennemført. Var hun kold og kedelig eller hvad var det der gjorde oplevelsen dårlig?

Skrevet
Mrev94 skrev, 1 time siden:

Kan du evt uddybe lidt? Var hun ikke så pæn/gennemført. Var hun kold og kedelig eller hvad var det der gjorde oplevelsen dårlig?

For meget "mand" ikke feminin , kunne ikke blive "stiv",var flink nok ikke noget der ,men ikke en "lige i skabet" oplevelse , gentagelses faktor = 0

Skrevet
TV Louise skrev, den 22.4.2020 at 23:13:

Transpigen i annoncen er mig I frække fyre. Er glad for I synes om min annonce. Jeg glæder mig også hvis nogen af jer har lyst til at besøge mig i Købehavn i Vanløse.

Kommer du forbi odense på et tidspunkt?

• 6 months later...
Skrevet
pdrhan skrev, den 30/6/2021 at 10:59:

For meget "mand" ikke feminin , kunne ikke blive "stiv",var flink nok ikke noget der ,men ikke en "lige i skabet" oplevelse , gentagelses faktor = 0

lige mine erfaringer... sød nok og måske lidt "tyrkisk" oprindelse - klart en nitte som ikke skal afprøves igen

Skrevet
numsekenderen skrev, for 4 timer siden:

lige mine erfaringer... sød nok og måske lidt "tyrkisk" oprindelse - klart en nitte som ikke skal afprøves igen

exactly!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.