Hop til indhold
Prada

Luxus bordel i Wien

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Så bliver man jo nysgerrig og er nødt til at tjekke om det kunne betale sig at prøve det der koncept som pige:lol:.. Det virker det virkelig ikke som om det kunne:ph34r:.. Tror jeg holder mig i lille Danmark.. 

I Tyskland er der, som jeg ser det en forside, og en bagside ved FKK konceptet.

Jeg ved godt at mange mænd, af bare begejstring over det massive udbud af piger, under deres besøg i mange klubber, er blinde for bagsiden af medaljen.

Forsiden af medaljen, er at pigerne er samlet på en større adresse, og ikke som i Danmark arbejder spredt på alt for mange mindre adresser, med deraf følgende husleje, og også af den grund, derfor har alt for høje udgifter til deres vagter.

Når pigernes udgifter er meget høje, får du også meget høje priser på sex i Danmark, som derfor færre mænd har råd til, end flere kunne få råd til, hvis priserne var lavere, men stadig for begge parter fair.

Når mændene betaler 0 kr i entre i Danmark, bidrager det også til at prisen for sex er høj i Danmark.

Det er til skade for både piger og mænd, og kun til gavn for de udlejere, der løber risikoen qua den tåbelige danske rufferi lovgivning.

Hvor det skulle være udbredt, at udlejer tager sig betalt en risikopræmie, og er dejligt fri for konkurrence, fordi at kun de færreste udlejere vil løbe en risiko.

Heldigvis har myndighederne, forhåbentlig i praksis fokus på grel åger mfl forhold, og prioriterer herefter, velsagtens også derfor når nogle kan udleje i fred i årevis.

Fordelen ved FKK er stordrift, ofte med mellem 50 og 100 piger i klubberne, og en entre på mellem 50 og 80 + euro.

Når pigerne betaler den samme entre, eller måske nogle steder mindre end mændene, har de ofte en udgift på 20 % +/-, af hvad det efter sigende kan koste danske piger alt inclusiv, at have en vagt på et dansk bordel, ved godt at det svinger meget fra sted til sted.

Så kan det godt være en god forretning for pigerne, at tage fra 60 +/- euro for 1/2 time.

Bagsiden er at der ofte er 2 - 3 gange så mange piger i klubberne, end der er tilstrækkelig med gæster, og dermed omsætning til.

Ofte ser det ud til at 1/3 del top piger løber med 2/3 af gæsterne, og de resterende 2/3 del af pigerne må deles om 1/3 af omsætningen.

Jeg synes ikke at det er ok, og jeg ville hellere end gerne skulle nøjes med halvt så mange piger, at vælge imellem, som så alle havde muligheden for at tjene godt på de stordrift fordele, der er ved FKK konceptet, for både klub, piger og gæster.

Sådan var det også, da loven blev ændret i Tyskland i 2002, var det vistnok, og FKK konceptet herefter vandt frem som en dundrende succes over hele Tyskland.

Dette blev ødelagt for både tyske piger, og østpiger fra de mere velstående østlande, som fyldte klubberne de første år i skøn samdrægtighed, da vi senere fik åbne grænser og arbejdskraftens forbandede frie bevægelighed.

Som samme også har ødelagt det, for de danske piger i Danmark.

Ikke at der ikke kunne komme østpiger, også før åbne grænser, for det kunne der, og det gjorde der, og det gavnede udviklingen de første år.

For det var med til at trække gæster, og skabte en masse lokale arbejdspladser i klubberne, reception, rengøring, bar og køkken.

Men med åbne grænser og den frie bevægelighed, væltede det ind med piger fra de nye fattigste medlemmer af EU på Balkan.

Og det med piger for hvem en andel af 1/3 af omsætningen, delt med 2/3 af pigerne, var bedre end noget alternativ hjemme, og eller i EU.

Det kan man så mene er et plus for pigerne, men jeg synes at det er en trist udvikling.

For jeg mener grundlæggende, at alle bør kunne tjene en indkomst målt op mod løn og arbejdsvilkår, for dem som lever og bor i de lande, hvor pigerne arbejder, og ikke efter forholdene, som de er, hvor de kommer fra, og tager tilbage til, med de penge de tjener ude.

Hvis du halverede antallet af piger i klubberne, ville FKK konceptet være ren win win for alle, klubber, piger og gæster.

At det ikke er sådan, skyldes ikke FKK som koncept, men åbne grænser og den frie bevægelighed :(

Mon Cherie

Bjerringbrovej 50A

2610 Rødovre

https://mon-cherie.dk/

På Google maps

https://www.google.dk/maps/place/Bjerringbrovej+50a,+2610+Rødovre/@55.7017474,12.4344845,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x465251015ef86c09:0x101f3f76a5c9a443!8m2!3d55.7017444!4d12.4366732

Det er branchens mest pragtfulde lysthus, med alt hvad der behøves til FKK lignende arrangementer i mikro format, i sammenligning med Tyskland.

Jeg er Trine Tease og mutter på Mon Cherie, samt de piger der gav det en chance, evigt taknemmelig for, at de rent faktisk forsøgte sig for få år siden med nogle få FKK lignende arrangementer.

Det var egentlig ret vellykket, men mit indtryk var at vi kom for få mænd, til en for lille omsætning, til at pigerne ville fortsætte.

Anmeldelserne var klart positive, og lovede godt for initiativet, men ttt ting tager tid, også længere end den tid der prisværdigt blev forsøgt.

Personligt tror jeg at det skyldes den danske kultur, omkring det at gå på bordel. Hverken piger eller mænd vil ses af andre på et bordel.

Måske var det, det forhold at der var fri og åben adgang fra gaden til arrangementerne som i Tyskland, der afskrækkede mange som kunne være interesseret i at deltage, men som ikke gjorde det fordi det ikke var lukkede arrangementer.

Personligt tror jeg at læren der kan drages, kan være at vi skulle stifte en FKK klub til lukkede arrangementer, hvor Mon Cherie kunne være den perfekte ramme for piger og mænd i klubben.

Der er jo erfaring for, at mænd gladeligt kommer 20 +/- deltagere til sexparty eller gangbang.

Jeg tror godt vi kunne udvikle en klub, hvor der ikke fra dag et, men måske efter de første 8 -10 afholdte, omtalte og anmeldte arrangementer vil begynde at komme 50 +/- mænd over 8 -12 timer i klubben til 6 - 8 piger.

Men det kræver at pigerne skal betale 0 kr for at deltage, og at mutter alene får sine penge fra mænds entre, og eller kontingent.

Eksempelvis en entre på 300 - 400 kr, vand, kaffe, te og sandwich, og ikke andet.

Hvor pigerne så eksempelvis tager 800 kr for halve blide timer.

Vi skal overhovedet ikke sammenligne en sådan klub med Tyskland, det vil være en, og vil kun kunne være en skrabet udgave af selv den mindste tyske FKK klub.

Men personligt ville jeg være begejstret for muligheden med danske piger i Rødovre, hvor til jeg kan komme med bussen.

Bare det at jeg vil kunne opnå muligheden, uden udgifter til fly, hotel og ophold i Tyskland, ville gøre at jeg igen vil sætte købesex på budgettet, hvad ikke er tilfældet pt.

Dels for at spare det som det koster at rejse til Tyskland, dels fordi at jeg ikke kan forliges med måden, man går på bordel i Danmark.

Bliver en sådan klub en succes, så vil en del gæster nok også, som man gør det i Tyskland, købe 2 eller flere sceancer af 1/2 time, når nu de opholder sig flere timer i klubben under et besøg.

Det gør gæsterne jo ikke, når de går på bordel i Danmark på traditionel vis.

Hvis bare 30 mænd køber i snit 1,5 sceance hver, svarer det til besøg af 45 mænd på en normal vagt på traditionel vis.

Venlig hilsen

Rejsenetværk 

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Dog snakker jer utrolig meget og griner endnu mere så det faktisk træls i længde

Jeg vælger at tænke anderledes , at det er helt perfekt som en slags mindfulness og man sover sikkert ret godt til din stemme, ha ha :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Så bliver man jo nysgerrig og er nødt til at tjekke om det kunne betale sig at prøve det der koncept som pige:lol:.. Det virker det virkelig ikke som om det kunne:ph34r:.. Tror jeg holder mig i lille Danmark.. 

@JenniferRomantica aka ‘J Ro’, sig endelig til, hvis du seriøst er interesseret, så skal jeg introducere dig til FKK Harmony, der ligger 1-1,5 times kørsel fra grænsen.

Du kan køre sammen med mig fra Kolding eller sydligere :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden:

Tænker jeg strander nede i Tyskland på en afkørsel sådan ca der hvor man blev træt af at hører på mig:P.. 

Hvorfor tror du at han kalder sig for Prada?

Han er da en sand gentleman:)

image.jpeg.16d1041f94a9888e17fd58cd1248f482.jpeg

https://www.businessinsider.com/private-planes-jets-tech-billionaires-2019-3?r=US&IR=T

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 9 minutter siden:

@JenniferRomantica aka ‘J Ro’, sig endelig til, hvis du seriøst er interesseret, så skal jeg introducere dig til FKK Harmony, der ligger 1-1,5 times kørsel fra grænsen.

Du kan køre sammen med mig fra Kolding eller sydligere :-) 

Venligst

French

 

Må desværre skuffe jer, det er kun "arbejdende" piger der må komme med ind... :-o

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha. Tænker da man skulle have en lille ferie efter en sådan en weekend. hvis man skulle være på fkk om dagen samt ud på nattetimerne når man så kom på hotellet skulle man ordne JenniferRomamtica. Men man er jo en gentleman så vil selvfølgelig gerne gøre et forsøg. 
JenniferRomamtica du bliver ikke sat af. Det er altid godt med en der kan holde humøret oppe. 

Redigeret af Prada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 7 minutter siden:

Hvis du kan lokke Emmalie med også, så dukker jeg sådan lige pludselig også op på på Harmony på dagen :rolleyes:

Tror IKKE at du er den eneste så :)

efter at have set hendes fede selfie tråd  "youth gone wild" ,,, er ord ret overflødige  // hun er mega Nice

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Tror IKKE at du er den eneste så :)

efter at have set hendes fede selfie tråd  "youth gone wild" ,,, er ord ret overflødige hun er mega Nice

Det er Jennifer nu også, har lige været inde og kigge :)

Sikke en dansker dag, vi kunne få os på Harmony.

Lej en minibus, til snakkende piger og måske lyttende mænd :rolleyes:

Der udleveres!

Ørepropper

images?q=tbn%3AANd9GcQ-4NPiao_uUv5RzL6TTO5Tdxt6HrQTDSEdoAMVjaXOTWMamufMIVJ4jOJF51BD-3KkEd14MMo&usqp=CAc

https://www.grafical.dk/produkt/oerepropper-thor.html?gclid=EAIaIQobChMItJ3z5uPl6AIVxY4YCh2Q1gcsEAQYByABEgItpfD_BwE

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 55 minutter siden:

Ja men så ligger bolden jo hos "J RO " ;)

Altsååå jeg arbejder da også tænker jeg er vores undskyldning:lol:.. 

Ratata skrev, 1 time siden:

 

Må desværre skuffe jer, det er kun "arbejdende" piger der må komme med ind... :-o

Skal man arbejde der:P.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, for 6 timer siden:

Har og set lidt på Globe i Schweiz

Omtalen af Club Globe i Zürich på EG er begrænset, men de internationale forums m.m. benytter jævnligt stedet som sammenligningsgrundlag for andre FKK klubber. Fascineret af stedets gode renommé, tog jeg selv derned med en kollega og har absolut ikke fortrudt det, tværtimod vil jeg anbefale stedet :wub:. Jeg skal i hvert fald derned igen lige så snart muligheden byder sig. Timepriserne er højere ift. andre FKK klubber, men faktisk en smule billigere end i Danmark. Har man høje krav, og er kun interesseret i top kvalitet og en mindeværdig oplevelse, så er prisen i mine øjne dybt underordnet.

Stedet vrimler med smukke, høje og slanke piger af model kaliber i aldersgruppen 18-32, og med en overvægt fra Rumænien. Profilbillederne på deres hjemmeside er delvist stiliseret/photoshoppede, men giver et meget godt indtryk af hvem man træffer derinde. Ved sidste besøg endte jeg med at tilbringe 16 timer i træk fra åbning til lukning, og blot 2 ud af ca. 50 piger på vagt den torsdag var udenfor min interesse. Besøget var komplet surrealistisk, idet man konsekvent måtte afvise den ene nøgne, flirtende, initiativrige, snaksaglige pige efter den anden - det er ikke hverdagskost at føle sig begæret nonstop :D. Afvisningerne var ikke grundet de manglende kontanter indenfor det fastlagte budget, men fordi banditten simpelthen havde brug for en pause i ny og næ og efter 6 seancer simpelthen skød med luft. Der var ingen problemer med at få den op og stå - det er mit kvalitetsstempel ;).

I modsætning til danske forhold så er tungekys, GFE/PSE og ægte superfransk altid inkluderet i prisen, og alle piger gør en stor indsats for at overholde tiden og give én ”wow” oplevelse (inklusiv lidt gratis forspil og fællesbad efterfølgende), da klager og dårlig omtale over pigen tages seriøst (= karantæne) af stedets management.

Eneste negative jeg kan sige er de relativt dyre flypriser til Zürich som lægger en dæmper på spontane 1-2 dages udflugter, manglende offentlig transport om natten efter lukketid, samt at bollerummene er langt mørkere end andre områder i klubben. Derudover koster dét det hvide ud af øjnene hvis man ønsker at tage en pige som er på vagt, med på ens hotel i stedet for at bruge stedets egne faciliteter.

Redigeret af Investoren
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Altsååå jeg arbejder da også tænker jeg er vores undskyldning:lol:.. 

Selvfølgelig arbejder du :-) alt det du har lyst til :-)

En anden mulighed er, at du kommer med ind som gæst på lige fod med alle andre gæster. Og så ser du det hele an.

Som den gentleman, du ved, jeg er, sørger jeg for Din transport til FKK Harmony, entre, bespisning og hotel. Det hele på min regning self.

Og hvorfor nu det? Simpelthen fordi jeg ved, du er godt og sjovt selskab, og at jeg synes det kunne være sjovt at se din reaktioner, enten som glædespige på en FKK eller som gæst, når du selv står med badekåbe på og omgivet af 20 nøgne kvinder og måske 10-30 mænd i badekåber ;-) 

Venligst

French

PS: @Emmalie og @Rejsenetværk, I er meget velkomne til at gøre os selskab :-) 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Altsååå jeg arbejder da også tænker jeg er vores undskyldning:lol:.. 

Skal man arbejde der:P.? 

Det kunne sgu da godt være at vi skulle lade os lokke ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 3 minutter siden:

Det kunne sgu da godt være at vi skulle lade os lokke ;) 

Du er meget velkommen. Slæden kører fra Kbh, og der er plads ombord :-) 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
frenchlover1 skrev, Lige nu:

Slæden kører fra Kbh, og der er plads ombord :-) 

Vent nu lige til der er grønt lys ikke ;) 

jeg har nævnt det før :P Det er en PERFEKT mulighed for at lære at MESTRE SELVKONTROL :rolleyes:<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 3 minutter siden:

Det kunne sgu da godt være at vi skulle lade os lokke ;) 

Hvis du kan lokkes, så kan det godt være at Hunting kan lokke mig, og du kan få et lift på vores regning, men hotel må du selv betale.

Ja jeg ved godt frenchlover, der er er sande gentlemen, og så alle de andre fattigrøve :unsure:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 3 minutter siden:

Vent nu lige til der er grønt lys ikke ;) 

jeg har nævnt det før :P Det er en PERFEKT mulighed for at lære at MESTRE SELVKONTROL :rolleyes:<3 

Der er grønt lys herfra. Sig til, hvis jeg kan hjælpe med at tænde dit grønne lys. Send gerne pm, hvis du har tanker, du vil vende :-)

Det med selvkontrollen må du gerne lige give et par ord, da jeg ikke læser alt her på EG ;-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 4 timer siden:

 

Må desværre skuffe jer, det er kun "arbejdende" piger der må komme med ind... :-o

Det er jeg ikke sikker på er sandt. Jeg har to gange set et par, men han er vist mega velstående, og har måske betalt rundhåndet for at få hende med ind?

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

mener også at Rejse har stødt på dem flere gange, så er man da rigtig glad for damer når man ligefrem tager sin egen dame med sådan et sted der,,

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...