Hop til indhold
Prada

Luxus bordel i Wien

Recommended Posts

Jeg vil gerne en tur til Wien efter denne Corona tid når det er over. Jeg har Søgt og læst herinde. Men kan ikke finde nogen som har værter på de dyre steder i Wien. Er der nogen der ved hvad pigerne tilbyder og priser ?  Jeg kan se at Rejsenetværket efterspurgte Wien i en anden tråd. Men mener han tog til Hamborg og shoppe i stedet for.  Eller er jeres mening at de store tyske klubber tilbyder det samme ? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Muligvis de dyreste klubber i Wien?

AUSTRIA
The Best Rated Legal Austrian Brothels: A Complete Guide
https://eurosexscene.com/best-rated-austrian-brothels/ 

BABYLON VIENNA
A-1010 Wien
Seilerstätte 1
https://www.babylon1.com/wp/?page_id=938&lang=en 

Personligt ville jeg stadig foretrække, at besøge de 2 største FKK klubber i Wien.

En mulighed er også at rejse til Schweiz, hvor priserne skulle være rundt regnet dobbelt op, i deres FKK klubber, af priserne i den høje ende på FKK klubber i Tyskland.
Det kunne jeg personligt godt tænke mig at prøve, bare en gang i mit liv, men det har pt lidt lange udsigter for mig, da jeg pt prioriterer andre oplevelser højere.

God tur, og skriv endelig en beretning i forum, når du er kommet hjem igen

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for hjælpen Rejsenetværk. 
Ved du om de tilbyder samme ydelser som i Tyskland. Og ja jeg skal nok også kun prøve det den ene gang. 
men det kunne nu være sjovt at få dig med på sådan en tur 

Del dette indlæg


Link til indlæg

fik de her links foreslået af @Rejsenetværk da jeg selv spurgte ind til dem ,, og over vejer kraftigt at besøge dem i fremtiden, håber at de er til nogen hjælp 

https://www.goldentime.at/club-wien

og

https://fun-palast.at/

 

P.S.  Det er forbudt at besøge dem UDEN at lave en rapport herinde til os andre brødre,,, PFT :)

 

Redigeret af Hunting for beaver
tilføjet,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, for 51 minutter siden:

Tak for hjælpen Rejsenetværk. 
Ved du om de tilbyder samme ydelser som i Tyskland. Og ja jeg skal nok også kun prøve det den ene gang. 
men det kunne nu være sjovt at få dig med på sådan en tur 

Ja det kunne bestemt være sjovt at tage med på en sådan tur, og tak for tilbuddet.

Men når året er omme, forventer jeg at have brugt 2 års normalt budget, bare i år til andre formål end købesex.

Så økonomisk er det pt udelukket at tage på tur, men til gengæld har jeg foretaget en grundinvestering, der rækker år ud i fremtiden, hvilket FKK weekender, til 6 - 10000 kr pr tur ikke gør.

Så jeg har måttet vælge, det har jeg gjort, og jeg har ikke fortrudt :)

I modsætning til du, har jeg ca 20 års gode FKK minder i bagagen.

Så det var på tide, nu hvor økonomien var bedre end nogensinde tidligere, at komme et efterslæb af andre behov til livs, som hele tiden blev udskudt, fordi jeg brugte pengene på FKK i stedet mm.

Det er i øvrigt min erfaring, at man udmærket kan rejse sammen på de samme FKK ture, selvom om nogle har 3 eller 10 gange bedre råd, end andre der er med på turen.

Hvis bare man deler omkostningsniveau, til rejse og ophold.

Der hvor forskellen i købekraft, kan komme til udtryk, det er den enkeltes forbrug, i de klubber vi sammen besøger.

Her har nogle rejsefæller ofte brugt 3 - 5 gange så mange penge, end jeg selv under det samme fælles besøg i en FKK klub.

Men det gjorde intet, for vi havde alle råd til at besøge de klubber vi besøgte, men vi brugte bare ikke lige mange penge.

Der hvor man kan sige, at lige børn leger bedst, det er hvis målet, det er at besøge etablissementer, hvor prisniveauet er 2 - 3 gange det normale.

Her kan mange ikke være med, og så må man efterlyse rejsefæller, der kan og vil betale de priser.

Det kunne for eksempel være en tur til Schweiz, som på alle parametre vil stikke af fra det, det vil kunne koste, i stedet at besøge Tyskland eller Østrig med det samme formål for øje.

Det er godt nok knap 10 år siden, men dengang fortalte en ressource stærk bekendt mig, at han I Wien havde besøgt både det dyreste etablissement Babylon, og de 2 væsentligt billigere FKK klasse klubber i Wien.

Efter hans mening, var Babylon ikke mer-udgiften værd i sammenligning.

Men søg gerne engelsk og tysksproget opdateret information, inden din tur ( Google translate er brugbar )

Mit motto er " Planlægning er gud" ;)

Kondom ved analt og vaginalt samleje har altid været den selvfølgelige norm i Tyskland, heldigvis, men fransk uden til manden var tidligere standard.

Fransk uden til manden, er ikke længere tilladt i Tyskland, men som jeg har forstået det, er det ikke ulovligt, hverken i Østrig eller Schweiz.

Brugeren Hunting for beaver prøver også, men forgæves at få mig med på nye eventyr.

Jeg kan kun sige at han er godt selskab, hvis han kan lokkes på tur med nye bekendtskaber.

Dog er det mit indtryk, at han ikke kan lokkes til at have fokus på klubber, hvor købesex er markant dyrere, end høj klasse FKK alternativer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot skriv rejse,,, og takker for link @Aros

Ja vi er jo alle forskellige på de der FKK ture

Nogle prioriterer at gå op og smage på buffet først, imens andre går direkte til desserten ;)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager også gerne en tur med Hunting for beaver. Jeg har læst jeres beretninger om jeres tur til Frankfurt. Jeg har nu også selv besøgt de forskellige klubber og har brugt Fkk. Konceptet i en del år nu. 
for mig er det ikke et must at prisen er høj. Jeg vil sørme også håbe at servicen er højre. 
jeg var en gang for nogle år siden i Wien med nogle forretningsfolk hvor vi kom ind på en rigtig fin gentlemans club hvor det så rigtig interesant ud. Men der var ikke rigtig stemning for at blive og jeg fik ikke undersøgt det nærmer. 

men takker for hjælpen og lover at vende tilbage med en beretning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 12 minutter siden:

Nogle prioriterer at gå op og smage på buffeten først, imens andre går direkte til desserten ;)

Prada du må hellere iføre Hunting den her ;)

image.jpeg.81b89e394a8d52ee4aa4d5fac60ceedb.jpeg

https://startpakke.com/gaaseler-til-boern/

Nytårsaften på FKK Leipzig, var han ved at gå i fælden 5 minutter efter ankomst.

Vi trak ham lidt i selen.

I Frankfurt var han lidt mere modstandsdygtig :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg kan godt huske dit skriv. 
men det er jo også svært at have børn med i en slik butik

Hvis du kunne vælge Rejsenetværk. Hvilken klub kunne du bedst tænke dig at besøge i Europa ?

Har og set lidt på Globe i Schweiz 

 

Redigeret af Prada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, for 59 minutter siden:

Ja jeg kan godt huske dit skriv. 
men det er jo også svært at have børn med i en slik butik

Hvis du kunne vælge Rejsenetværk. Hvilken klub kunne du bedst tænke dig at besøge i Europa ?

Har og set lidt på Globe i Schweiz 

 

Av den var svær ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Så bliver man jo nysgerrig og er nødt til at tjekke om det kunne betale sig at prøve det der koncept som pige:lol:.. Det virker det virkelig ikke som om det kunne:ph34r:.. Tror jeg holder mig i lille Danmark.. 

Hvorfor dog egentlig ikke det er jo bare saunaklubben X 50 i størrelse,, og der er endda indtil flere spa, oma. hyggeligt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 17 minutter siden:

Hvorfor dog egentlig ikke det er jo bare saunaklubben X 50 i størrelse,, og der er endda indtil flere spa, oma. hyggeligt :D

Priserne er meget lave:P.. Allerede inden pigerne har betalt hvad de evt skal til klubben.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Priserne er meget lave:P.. Allerede inden pigerne har betalt hvad de evt skal til klubben.. 

Ja priserne det har jeg ingen mening om, pigerne betaler det samme som kunderne nemlig indgangen 

De er 100 % selvstændige og bestemmer helt selv over deres tid og krop, om de ønsker at sidde og drikke kaffe og spise kage hele aftenen eller få nogle med på lagerne, som jo er deres primære gerning der. 

Top pigerne har ret sikkert +10 kunder pr. aften andre mindre, udbud og efterspørgsel gir fin mening her. Der er gode og mindre gode dage præcis som i livet i øvrigt. 

Jeg så udsendelsen hvor Sofie brandvarm var nede på en klub, mener at det var SHARKS og hun fik da 300 øvro, og det for 1 kunde så alt er vel muligt mvt. priser

Men alt taget i betragtning så gir det nok ingen mening for danske piger at tage derned økonomisk set, men mere for hele oplevelsens skyld og den vægter nok ikke så højt lige her :)

Omvendt kan jeg godt forstå at visse mænd ikke kan vente på at komme tilbage og være i paradis imellem +50 totalt nøgne kvinder, men vi er jo meget forskellige også der, og mænd og kvinder bare sådan på det generelle plan ;)

 

Redigeret af Hunting for beaver
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 13 minutter siden:

Ja priserne det har jeg ingen mening om, pigerne betaler det samme som kunderne indgangen 

Jeg så udsendelsen hvor Sofie brandvarm var nede på en klub, mener at det var SHARKS og hun fik da 300 øvro, og det for 1 kunde så alt er vel muligt mvt. priser

Men alt taget i betragtning så gir det nok ingen mening for danske piger at tage derned økonomisk set, men mere for hele oplevelsens skyld og den vægter nok ikke så højt lige her :)

Omvendt kan jeg godt forstå at visse mænd ikke kan vente på at komme tilbage og være i paradis imellem +50 totalt nøgne kvinder, men vi er jo meget forskellige også der, og mænd og kvinder bare sådan på det generelle plan ;)

 

300 euro er jo ca det de fleste danske piger får for en time herhjemme, så det er nok ikke et beløb der imponere ret mange danske piger ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 6 minutter siden:

300 euro er jo ca det de fleste danske piger får for en time herhjemme, så det er nok ikke et beløb der imponere ret mange danske piger ;) 

Enig,,, nok derfor de danske piger ikke arbejder på en FKK klub fx. når nu priserne sagtens kan starte allerede ved 50 E. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Enig,,, nok derfor de danske piger ikke arbejder på en FKK klub fx. når nu priserne sagtens kan starte allerede ved 50 E. 

Hvilket vil sige at de skulle arbejde alt for meget, for at kunne lave de samme penge! 

Dertil kommer så den direkte konkurrence fra de andre piger på stedet - en del danske piger er heller ikke glade for konkurrence ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 13 minutter siden:

Hvilket vil sige at de skulle arbejde alt for meget, for at kunne lave de samme penge! 

Dertil kommer så den direkte konkurrence fra de andre piger på stedet - en del danske piger er heller ikke glade for konkurrence ;) 

Ja det er ikke altid lige nemt,,, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, for 1 time siden:

Hvis du kunne vælge Rejsenetværk. Hvilken klub kunne du bedst tænke dig at besøge i Europa ?

Jeg tror egentlig rigtig godt, at jeg kunne tænke mig at bo på dette, nærmest et Hotel i klubben koncept i Østrig:

Saunaclub WELLCUM

Der Tageseintritt in unserem FKK-Sauna-Club beträgt  € 85,–

Damen Preise (selbstndige Unternehmerinnen) ab 70€ für eine halbe Stunde – mehr Info unter: 

https://veniamo.it/

https://wellcum.at/

Zimmer Übernachtung

Preis: ab 62€ für Einzelzimmer

https://thehotel.cc/

Eksempelvis

62 + 85 + 2 x 70 = 287 euro = 2143 kr i døgnet

Det kunne jeg nøjes med, men selvfølgelig kan man bruge løs, når man er der, hvis man har lyst og råd til det :)

4 dage inclusiv fly og tog, kan nok godt gøres for 10000 kr.

Eneste minus hos mig, er hvis det er en saunaclub, i definitionen af at pigerne går i bikini.

Jeg er mest til det rendyrkede FKK koncept, med et harem af splitter nøgne piger :razz:

PS

Tag JenniferRomantica med på en kombineret ferie og studietur :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Jeg er mest til det rendyrkede FKK koncept, med et harem af splitter nøgne piger

Tænker at du har en ret god smag, men en enkelt gang i mellem gør det da ikke noget at de har en lille sød kimono på, men den skal helst være gennemsigtig,,,:D

 

 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 1 time siden:

Dertil kommer så den direkte konkurrence fra de andre piger på stedet - en del danske piger er heller ikke glade for konkurrence ;) 

Altså i saunaklubben er vi da op til 6 piger pr vagt.. Men vi gå så jo ikke rundt blandt gæsterne og kan ikke på den måde "stjæle" gæster fra hinanden.. Med stjæle mener jeg egentlig bare sådan hvor gæsten skifter mening fordi de ser noget måske bedre midtvejs:lol:.. Jeg elsker egentlig hele konceptet.. Jeg bryder mig måske bare mindre om hvad man få betalt:P.. 

Vil man helst arbejde til 300 kr i timen eller 65 kr.. De færreste ville vælge at arbejde for 65 kr selvom de så kunne få lov til at arbejde alle de timer de ville.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Tag JenniferRomantica med på en kombineret ferie og studietur :)

Uhhh.. Sikke da en god idé:P:wub:.. 

Dog snakker jer utrolig meget og griner endnu mere så det faktisk træls i længden:lol:.. Tænker jeg strander nede i Tyskland på en afkørsel sådan ca der hvor man blev træt af at hører på mig:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Goldentime er ubeskriveligt. 
 

et decideret must try. 
 

de smukkeste piger jeg nogensinde har set. Og vildt mange af dem. 
 

love it. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...