Hop til indhold
Guest Prada

Luxus bordel i Wien

Recommended Posts

Jeg er ikke så optimistisk, men jeg kan da kun få nej :huh:

Vil spørge Trine Tease om hun vil med.

Vi behøver jo ikke slavisk at følges ud og hjem, men kan også tage en dag eller to ekstra i Hamborg hvis vi vil.

Hvis det kan blive til en aften/eftermiddag i Elb Phiharmonie, og luksus brunch buffet på 11 etage på et 5 stjernet hotel en søndag, så bliver Harmony næsten for mig til en bi ting :)

Hvis I har lyst, kan vi da starte med at mødes til brunch eller frokost, når Danmark igen åbner op.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Prada

Åh  jeg tror sørme jeg glemmer Wien og springer med til Hamborg. Det kunne være mega grineren.
Men på den anden side så behøver det ene og ikke at udelukke det andet. 
hvis der bliver en fælles tur til Hamborg er jeg frisk på den også.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 27 minutter siden:

Vil spørge Trine Tease om hun vil med.

forslag,,,,

Rejsenetværk skrev, for 27 minutter siden:

Hvis det kan blive til en aften/eftermiddag i Elb Phiharmonie, og luksus brunch buffet på 11 etage på et 5 stjernet hotel en søndag, så bliver Harmony næsten for mig til en bi ting :)

Hvis sol måne og stjerner står rigtigt og det vitterligt lykkes at invitere de damer @JenniferRomantica, @Emmalie samt @Trinetease  med på en FKK tur og de så mod forventning IKKE kan komme ind på Harmony , ja så er jeg ret sikker på at Rejse som den gentleman han nu er , frasiger sig klubben og tager med damerne i teatret, luksusbrunch oma., for ham er de kulturelle oplevelser vægtet højere end at se nogle nøgne tøser, men han har jo også været i dette game over mange år og set det meste,,:D

imens så tager jeg gerne med @frenchlover1 og andre på klub og giver den max. gas, og så må vi lige se hvem som laver den mest spændende beretning efterfølgende ;)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øh brunch er på 20 etage, og ikke 11 :oops:

BRUNCH & VIEW

https://www.empire-riverside.de/de/restaurant-und-bars/skyline-bar-20up/brunch-and-view/

Her har jeg ikke råd til at bo, men man kan altid deltage i den brunch.

Ellers er da bare 1 hotel jeg ikke vil bo på i Hamborg, men ellers gerne bare et budgetvenligt hotel.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 49 minutter siden:

Hvorfor forestiller jeg mig at mig og Emmalie kommer til at står som Else Jensen gjorde i baren i Hong Kong:lol:.. Med mænd der render i armene på andre piger til alle sider:P.. 

Gud ser du SÅ gamle film :D

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 5 timer siden:

Gud ser du SÅ gamle film :D

Eeeelsker de gamle danske film:wub:.. "En pige og 39 sømænd" er en af favoritterne sammen med "Charles tante" .. 

Jeg er sku nok egentlig bare rimelig gammeldags:ph34r:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Lige for en god ordens skyld. Kvinder kan komme på FKK Harmony (Hamborg) uden at arbejde der. Det ses af og til dernede. Eksempelvis kommer der et par, der tager 3-6 piger med ovenpå af gangen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 13 timer siden:

Lige for en god ordens skyld. Kvinder kan komme på FKK Harmony (Hamborg) uden at arbejde der. Det ses af og til dernede. Eksempelvis kommer der et par, der tager 3-6 piger med ovenpå af gangen.

Det meget omtalte par, er vip gæster i huset.

De kan næsten støvsuge klubben for 3 - 4 piger i flere, timer når de er på besøg.

Det er selv klart populært hos pigerne, men nok ikke altid hos de øvrige mandlige gæster :)

Jeg tror den eneste måde at finde ud af, om piger er velkomne som gæster uden at arbejde som GP, under deres besøg, er at kontakte klubben for at spørge om det.

Hvis pigerne ønsker at arbejde under deres besøg, kræver det nok også en forhåndsaftale med klubben, formoder jeg.

En anden fokus

Harmony ligger ude på en bar mark, og vi er helt afhængige af at køre til og fra klubben i delebiler.

Der er adskillige tyske storbyer, med større klubber end Harmony, hvor der går billige fly til.

Hvor vi kan bo centralt på  et hotel ved Hauptbahnhof, og hvor forbindelserne til og fra klubberne er perfekte med metro, og eller sporvogn.

Jo flere vi er på tur sammen, des mere fordelagtigt er det med fleksibilitet, til at den enkelte, er mindst muligt afhængig af resten af gruppen.

Det er man i højere grad på en tur til en storby, end hvis turen går til Harmony.

Det åbner også et vindue, for at turen eksempelvis vil kunne gå til Wien.

Forudsat at ingen har noget i mod det, så åbner det også et vindue for at danske piger på turen, kan have en fangruppe af danske mænd med, der kan blive deres kunder under turen.

Til gunstige tyske eller østrigske priser, den mulighed har vi ikke hjemme :)

Et væsentligt aspekt for pigerne !

Der er jo kommet kondom pligt i de tyske klubber, også ved fransk til manden, men ikke i de østrigske klubber.

De tyske klubber skriver det på deres hjemmesider, og der hænger plakater med kondompligt i klubberne.

Så har klubberne gjort deres, og kan jo ikke vide hvad der i praksis sker bag lukkede døre.

Danske piger kan læse i anmeldelser, at gæsterne oplever at blive tilbudt fransk uden af pigerne, mod ekstra betaling.

Det kan du så som mand bare takke nej til.

Det som jeg kan frygte, hvis vi får selskab af skønne danske piger på turen, som forventer at kunne tjene pengene til turen, ved at arbejde og få den oplevelse i klubberne.

Det er at mændene vil fravælge dem, af den grund at de ikke tilbyder fransk uden, heller ikke mod tillæg.

De vil forhåbentlig have os danske mænd som kunder, under vores fælles klub besøg.

Men jeg vil nødig komme i en situation, hvor danske piger på turen, ingen eller næsten ingen penge tjener, fordi de bliver fravalgt, fordi de ikke yder fransk uden til manden.

En mulighed kunne være at vi splejser til et par pigers fly billet og hotel, hvis de vil med på trods af det jeg her har skrevet?

Turen skal nok blive hyggelig, socialt og kulturelt, men pigerne vil vel også gerne have lidt business ud af det, og her vil jeg nødig at de har forventninger, som der ikke er garanti for at de holder.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig besøgt en FKK, og hvis ovenstående tur bliver en realitet så kunne jeg bestemt også være interesseret i at tilslutte mig. Det lyder som en spændende oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maspero skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har aldrig besøgt en FKK, og hvis ovenstående tur bliver en realitet så kunne jeg bestemt også være interesseret i at tilslutte mig. Det lyder som en spændende oplevelse.

Alle tiders Maspero

I bedste fald kan vi danske mænd give et par danske glædespiger lidt omsætning,  hvis det at de ikke yder fransk uden til manden, under en arbejds dag, eller 2 i en klub på tur sammen med os, gør at de ingen andre gæster får.

Forhåbentlig vil andre gæster, også gerne vælge et par danske piger på gæste besøg, også selvom de ikke yder fransk uden til manden.

Jeg håber virkelig at jeg her tager de mest pessimistiske briller på, og at det viser sig ikke at være det problem, som jeg forudser at det kan blive.

Jo mere begejstrede vi blev i tråden, jeg selv inclusiv, des mere forpligtet af min viden om de faktiske forhold i klubberne, følte jeg at jeg burde skrive de her indlæg.

Til åben overvejelse for interesserede piger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis de hverken tilbyder superfransk eller kys, bliver der nok ikke meget efterspørgsel... :-o  Så kan de i bedste fald tjene 50-60 Euro pr. halve time... :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ratata skrev, for 4 minutter siden:

Hvis de hverken tilbyder superfransk eller kys, bliver der nok ikke meget efterspørgsel... :-o  Så kan de i bedste fald tjene 50-60 Euro pr. halve time... :shock:

Som jeg ser det, er det slet ikke spørgsmålet, om hvor lidt efterspørgsel JenniferRomantica og Emmalie vil opleve, og hvor lidt de kan tjene som sexarbejdere en dag, eller et par dage i en FKK klub i Tyskland eller Østrig.

Udfordringen vil kunne bestå i, hvis de er de eneste 2 piger, der ikke tilbyder fransk uden til manden, om der så er mænd der vil vælge at købe sex af dem for 60 euro +/- pr halve time?

Jeg ved at du godt kan få lov til som mand at købe halve timer, uden fransk uden til manden, vel at mærke hvis det er på forespørgsel af manden.

Problemet der kan opstå, det er hvis der er 2 piger ud af måske 50 eller 100 piger i klubben, der ikke tilbyder fransk uden til manden, og de så i værste fald oplever at de får 0 gæster, og der med tjener 0 kr?

Det vil jo være fantastisk hvis J og E vil tage med os på en præmis heraf, og være villige til at løbe den risiko, at de af samme årsag ingen, eller næsten ingen penge vil tjene i en klub, hvor de under deres besøg har til hensigt at sælge sex.

Modsat synes jeg, at det vil være dybt ulykkeligt, hvis de tager med på turen, med en forventning om at kunne tjene til turen, ved at arbejde samtidig med at de får den oplevelse, det er at prøve at arbejde i en FKK klub.

Og denne forventning, viser sig ikke at holde stik.

Under alle omstændigheder vil de ved at tage med, blive en erfaring rigere, der forhåbentlig kan tjene til inspiration omkring, hvad der kan gøres anderledes i Danmark :)

Det er jo ikke umuligt a lave en hjemlig klub, med samme politik som på danske bordeller, om at der ikke ydes fransk til manden uden kondom.

Så er der ikke noget problem, for så kan mænd ikke få denne ydelse af piger i en klub med en sådan regel.

Hvis den håndhæves, som den jo gør på klinikker med danske piger.

Jeg synes bare at det er vigtigt, at danske piger deltager på et oplyst grundlag, som de er afklaret med før vi tager på tur sammen.

Og at de ikke kommer hjem med skuffede forventninger, fordi de hjemmefra troede og forventede andet.

Det er selvfølgelig altid en mulighed, at vi mænd sponsorerer fly, hotel og entre til et par piger på en tur.

Som kompensation for, at de måske ingen penge tjener, hvad de forhåbentlig trods alt vil kunne tjene på os danske mænd, som de deltager i turen sammen med.

Venlig hilsen

Rejsenetværk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Rejsenetværk skrev, for 8 timer siden:

Det meget omtalte par, er vip gæster i huset.

De kan næsten støvsuge klubben for 3 - 4 piger i flere, timer når de er på besøg.

Det er selv klart populært hos pigerne, men nok ikke altid hos de øvrige mandlige gæster :)

Jeg tror den eneste måde at finde ud af, om piger er velkomne som gæster uden at arbejde som GP, under deres besøg, er at kontakte klubben for at spørge om det.

Hvis pigerne ønsker at arbejde under deres besøg, kræver det nok også en forhåndsaftale med klubben, formoder jeg.

En anden fokus

Harmony ligger ude på en bar mark, og vi er helt afhængige af at køre til og fra klubben i delebiler.

Der er adskillige tyske storbyer, med større klubber end Harmony, hvor der går billige fly til.

Hvor vi kan bo centralt på  et hotel ved Hauptbahnhof, og hvor forbindelserne til og fra klubberne er perfekte med metro, og eller sporvogn.

Jo flere vi er på tur sammen, des mere fordelagtigt er det med fleksibilitet, til at den enkelte, er mindst muligt afhængig af resten af gruppen.

Det er man i højere grad på en tur til en storby, end hvis turen går til Harmony.

Det åbner også et vindue, for at turen eksempelvis vil kunne gå til Wien.

Forudsat at ingen har noget i mod det, så åbner det også et vindue for at danske piger på turen, kan have en fangruppe af danske mænd med, der kan blive deres kunder under turen.

Til gunstige tyske eller østrigske priser, den mulighed har vi ikke hjemme :)

Et væsentligt aspekt for pigerne !

Der er jo kommet kondom pligt i de tyske klubber, også ved fransk til manden, men ikke i de østrigske klubber.

De tyske klubber skriver det på deres hjemmesider, og der hænger plakater med kondompligt i klubberne.

Så har klubberne gjort deres, og kan jo ikke vide hvad der i praksis sker bag lukkede døre.

Danske piger kan læse i anmeldelser, at gæsterne oplever at blive tilbudt fransk uden af pigerne, mod ekstra betaling.

Det kan du så som mand bare takke nej til.

Det som jeg kan frygte, hvis vi får selskab af skønne danske piger på turen, som forventer at kunne tjene pengene til turen, ved at arbejde og få den oplevelse i klubberne.

Det er at mændene vil fravælge dem, af den grund at de ikke tilbyder fransk uden, heller ikke mod tillæg.

De vil forhåbentlig have os danske mænd som kunder, under vores fælles klub besøg.

Men jeg vil nødig komme i en situation, hvor danske piger på turen, ingen eller næsten ingen penge tjener, fordi de bliver fravalgt, fordi de ikke yder fransk uden til manden.

En mulighed kunne være at vi splejser til et par pigers fly billet og hotel, hvis de vil med på trods af det jeg her har skrevet?

Turen skal nok blive hyggelig, socialt og kulturelt, men pigerne vil vel også gerne have lidt business ud af det, og her vil jeg nødig at de har forventninger, som der ikke er garanti for at de holder.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er altid hyggeligt at være flere :) 

jeg har ingen ide om, hvad en pige forventer at tjene på 2-3 dage, så der er business i det, for hende. Men skal regningen deles udover et beskedent antal Mænd, så vil der nok være få, der er med på ideen. I forvejen kan en FKK tur med overnatning, entre, transport og piger være bekostelig for mange. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 15 minutter siden:

Det er altid hyggeligt at være flere :) 

jeg har ingen ide om, hvad en pige forventer at tjene på 2-3 dage, så der er business i det, for hende. Men skal regningen deles udover et beskedent antal Mænd, så vil der nok være få, der er med på ideen. I forvejen kan en FKK tur med overnatning, entre, transport og piger være bekostelig for mange. 

Helt enig

Og jeg fornemmer med rette eller urette, egentlig også at både J og E, er interesseret i at tage med for andet og mere, end blot de penge de kan tjene ved at sælge sex i en klub på turen.

Det er mit indtryk, at de mere kalkulerer med at kunne tjene de penge det koster dem at tage med.

Sådan at turen balancerer omtrent på et rundt 0, måske lidt i plus eller lidt i minus.

Og så har de forhåbentlig fået en god oplevelse for livet, i godt selskab med drengene de er på tur med.

Men hvis der er risiko for at de ingen penge tjener, hvis de ikke tilbyder fransk uden til manden, så bliver turen en ren udgift for dem.

Og det tror jeg egentlig ikke at de er indstillet på, hvis de tager med.

Skulle de vælge at yde fransk uden til manden, ja så tror jeg ingen problemer de får med at tjene penge som de andre piger.

Men jeg er ikke den der vil opfordre dem til at gøre det.

Vi kan jo læse hvad politikken er hvor de normalt arbejder i Danmark, og det er det, de er vant til når de sælger sex i Danmark.

Og ja, vi bliver nok ikke mange nok mænd, til også at betale for pigernes tur.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blot til info, så er i ved at planlægge en tur til en tysk klub i en tråd om bordel i Wien. Måske i skulle oprette en ny tråd og ikke afspore denne tråd mere.

Redigeret af Kwassi2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kwassi2 skrev, for 7 timer siden:

Blot til info, så er i ved at planlægge en tur til en tysk klub i en tråd om bordel i Wien. Måske i skulle oprette en ny tråd og ikke afspore denne tråd mere.

Sådan ser det ikke ud til, at trådstarter selv ser på det ?

Prada skrev, den 14.4.2020 at 10:07:

Åh  jeg tror sørme jeg glemmer Wien og springer med til Hamborg. Det kunne være mega grineren.
Men på den anden side så behøver det ene og ikke at udelukke det andet. 
hvis der bliver en fælles tur til Hamborg er jeg frisk på den også.  

Tråden har taget nogle uventede drejninger, og er endt i nogle udflugter, som det ikke ser ud til at trådstarter Prada har taget ilde op.

Intet forhindrer af den grund, at man stadig giver Prada gode råd om Wien, og eller at der lægges op til en fælles tur til Wien, med eller uden piger.

På pm, eller som en ny tråd under efterlysninger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes at I har gang i et super spændende projekt og jeg ønsker jer al held og lykke, men pigerne kan altså IKKE bare banke på døren på f.eks Harmony og vupti så kan hun tjene penge der. Hvilke hus-regler der gælder hos Harmony ved jeg ikke, men uden Huren Pass går den ikke. (tilgiv mig hvis jeg har misforstået projektet) når det så er sagt så har jeg oplevet enlige kvinder og par, som også nævnt tidligere i denne tråd, på div. klubber for at købe sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 2 timer siden:

Jeg syntes at I har gang i et super spændende projekt og jeg ønsker jer al held og lykke, men pigerne kan altså IKKE bare banke på døren på f.eks Harmony og vupti så kan hun tjene penge der. Hvilke hus-regler der gælder hos Harmony ved jeg ikke, men uden Huren Pass går den ikke. (tilgiv mig hvis jeg har misforstået projektet) når det så er sagt så har jeg oplevet enlige kvinder og par, som også nævnt tidligere i denne tråd, på div. klubber for at købe sex.

Jeg tror også at det klogeste er at piger kontakter en klub hjemmefra, for at forhøre sig nærmere, inden at de eventuelt tager med på en tur.

Det vil være katastrofalt, hvis de tager med i en forventning om, såvel blot at besøge en klub som gæst, eller som arbejdende pige.

Og det i værste fald viser sig, at ingen af delene kan lade sig gøre, uden varsel.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 13 minutter siden:

Jeg tror også at det klogeste er at piger kontakter en klub hjemmefra, for at forhøre sig nærmere, inden at de eventuelt tager med på en tur.

Det vil være katastrofalt, hvis de tager med i en forventning om, såvel blot at besøge en klub som gæst, eller som arbejdende pige.

Og det i værste fald viser sig, at ingen af delene kan lade sig gøre, uden varsel.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det behøver de ikke engang de SKAL have et Huren Pass (hvilket de sikkert sagtens kan få, men det kræver to møder med myndighederne, herefter skal de accepteres af klubben og registerets af klubben således korrekt skat kan indbetales), om de må komme som almindeligt betalende gæst det ved jeg ikke, men det kan man jo barer ringe og høre om, men det skrider jo i svinget omk. at tjene penge i klubben.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

@jenslillemandhansenv2

Du har jo fuldstændig ret!

Det er jo i virkeligheden dine indlæg, vi skulle have taget i betragtning som de første!!

I stedet startede vi med at køre i selv sving, af bare begejstring for projektet, i stedet for at tage alle forbehold i betragtning i den rigtige rækkefølge.

Til mit forsvar så har jeg hele tiden villet, og ville fastholde for pigerne, at de som det første i det mindste skulle kontakte klubben før de rejser nogen steder.

Men jo vejen til de hellige haller, er brolagt med forhindringer, men vel ikke uovervindelige forhindringer.

Spørgsmålet er nok snarere, om de gider alt besværet for 1 dag eller 2 dages arbejde i en tysk FKK klub?

Tyskland
Logo

https://www.prostituiertenschutzgesetz.info/

Østrig

logo.png

http://www.sophie.or.at/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hopper af her. Tråden er blevet for langhåret og spekulativ - især på andres vegne - til at jeg er med her.

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Kwassi2 skrev, den 16.4.2020 at 00:09:

Trådstarter taler selv om fællestur til Tyskland, sammen med @Rejsenetværk og spørger til hvilket FKK der er bedst i det hele taget. Lufter også en ide med Schweiz og vil gerne have andre med, også gerne piger.

Så emnet, fra trådstarter side,  må da siges at være bredt og generelt er ønsket vist bare en god tur efter Corona. Det bliver svaret indenfor det vil jeg mene

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Prada

Ja det er nok rigtig nok vi kom ind på et galt spor. Vi blev nok grebet lidt af stemningen. Vi endte i hyggesnak og drømme. 
takker for de informationer som er blevet givet og lover at vende tilbage når jeg har været lidt på Road trip. 
Rigtig god dag derude   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...