Hunting for beaver 4207 Skrevet 12. April, 2020 (edited) Den anden dag talte jeg med en som jeg kaldte for Robert,, da jeg så for 3. gang kaldte på ham, ja så sagde han at han altså hedder Rogert Ja den er god nok, Robert med "G" har fx. hørt Hergot Dienst ham fra busters Verden, men altså ikke dette noget specielle navn Har i ikke et par sjove og eller anderledes navne i vil af med Knus og pas godt på hinanden Redigeret 12. April, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4391 Skrevet 12. April, 2020 Ben Dover 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 12. April, 2020 Kendte en pige på et tidspunkt der hed Bitsch, kan vel også bruges i en snæver vending. Lidt ud af en anden tangent. En af mine veninder delte lejlighed med, en ganske smuk pige fra Ethiopien, hun blev præsenteret som hendes "sambo", ikke roomie! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 12. April, 2020 (edited) Undlader at give en grine smiley,, da den jo godt kan misforstås lidt,, og måske virke anstødende på nogle individer, men ja ret sjovt "navn" Redigeret 12. April, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 578 Skrevet 12. April, 2020 Hørte engang om en som hed Poul Erik Nissen P.E.Nissen blev det til... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9589 Skrevet 12. April, 2020 Jeg husker et radioprogram for en del år tilbage hvor de ringede til folk med sjove navne de havde fundet i telefonbogen, og forsøgte at få dem til at sige deres fulde navn. Der var blandt andet en Steen Allermann og en Anne Dam. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sundance Kid Skrevet 12. April, 2020 Så’n lige udenfor Aalborg, ligger en bette by ved navn Visse. Prøv at få en tysker til at udtale det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 12. April, 2020 Ja eller Gregory Pecks lillebror Steve. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 12. April, 2020 I folkeskolen havde vi en skoleinspektør, ved navn Palle Raabjerg, i 6 eller 7 klasse, havde han en længere sygdomsperiode, da han kom tilbage, "døbte" vi ham Ralle Popager, skrigende morsomt, dengang .......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9589 Skrevet 12. April, 2020 Barske Rødskæg skrev, 1 time siden: Ja eller Gregory Pecks lillebror Steve. Der er vist nogen der hedder noget lignende. https://www.stevediller.com/ https://www.imdb.com/name/nm1756162/ https://www.imdb.com/name/nm0669488/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 13. April, 2020 Lauersen skrev, for 6 timer siden: Jeg husker et radioprogram for en del år tilbage hvor de ringede til folk med sjove navne de havde fundet i telefonbogen, og forsøgte at få dem til at sige deres fulde navn. Der var blandt andet en Steen Allermann og en Anne Dam. Hvad sjovt er der ved Steen Allermann??????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. April, 2020 Visti-Vistisen skrev, for 16 minutter siden: Ham vil jeg gerne møde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 13. April, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: Ham vil jeg gerne møde Sikkert. Men jeg tænker, at du, i mandens optik, nok tilhører det forkerte køn.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 13. April, 2020 Den hedengangne "bar" i Boltensgård, der hed Mike Hunt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
joenne01 10 Skrevet 13. April, 2020 Nemtøs skrev, for 41 minutter siden: Ham vil jeg gerne møde Ja, han må kunne ta begge huller på 1 gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Theodor fælgen 37 Skrevet 13. April, 2020 Der er også finansmanden Karsten Ree og hans lillebror Gunnar Ree. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 13. April, 2020 I 80erne hørte jeg om en med efternavnet; Sthålem...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 13. April, 2020 Er der nogen som kan huske hvad hun kom til at hedde i den danske undersættelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 13. April, 2020 Onkel Reje skrev, for 14 timer siden: Kendte en pige på et tidspunkt der hed Bitsch, kan vel også bruges i en snæver vending. Hed hendes far "jørgen" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 13. April, 2020 Gad godt høre en GPS udtale dette bynavn: Turn left at: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg