Hop til indhold
pdrhan

Nogen der kender til LittlePeacock ?

Recommended Posts

Preben59 skrev, den 7.3.2022 at 23:27:

Jeg besøgte littlepeacock i forgårs og må sige at hun oversteg mine forventninger en hel del!

 

hun havde flot makeup og frækt undertøj på da hun tog imod i døren og var meget smilende. Vi snakkede ikke så meget, men hun var dygtig til at hjælpe mig af bukserne. Satte sig på knæ i gange og gav mig det vildeste blow! 
Hendes læber er meget gode til blow

 

Jeh tog hende med ind i soveværelset, hvor jeg kneppede hende  bagfra og hun stønnede helt vildt da jeg stødte op i hende. Hun har en meget stram lille mis! Meget stor og lækker røv 
 

vi knaldede i omkring 30-40 minutter og hun fik sperm i munden til sidst. Hun var god til at sluge det hele. Jeg blev lidt tid før jeg gav hende pengene og smuttede. Gav 2000
 

ikke sidste gang jeg besøger hende - 

Lyder som første gang jeg besøgte hende. Det kan jo være at hun har oppet sig, så måske skulle jeg tage endnu en tur til Gentofte :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 5 timer siden:

Lyder som første gang jeg besøgte hende. Det kan jo være at hun har oppet sig, så måske skulle jeg tage endnu en tur til Gentofte :-)

 

Nu bor hun jo ikke i Gentofte ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
UndercoverGuy skrev, for 15 timer siden:

Nu bor hun jo ikke i Gentofte ;)

Hvorfor tror du ikke det? 
Hun boede på Østerbro men er flyttet til Gentofte. Det var da der jeg besøgte hende sidste år

Redigeret af longdong

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...