Hop til indhold
pdrhan

Nogen der kender til LittlePeacock ?

Recommended Posts

Hun er skam ægte nok. Har mødt hende flere gange. Hun er lidt som en pinup Girl fra 50’erne kropsmæssigt. Dejlige faste bryster og en meget lækker f.... supergod til blow og så elsker hun sperm på kroppen, i munden og i f..... 

sød og mega intelligent. Kan kun anbefale hende. 
 

mvh.

gæsten på Eroguide 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer56 skrev, for 21 timer siden:

Hun er skam ægte nok. Har mødt hende flere gange. Hun er lidt som en pinup Girl fra 50’erne kropsmæssigt. Dejlige faste bryster og en meget lækker f.... supergod til blow og så elsker hun sperm på kroppen, i munden og i f..... 

sød og mega intelligent. Kan kun anbefale hende. 
 

mvh.

gæsten på Eroguide 

Hmmm ser ud til hun har slettet sig på SD nu..... :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 2 timer siden:

Hmmm ser ud til hun har slettet sig på SD nu..... :-(

 

Jeg kan nu godt se hendes profil, så slettet er den ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 10 timer siden:

Jeg kan nu godt se hendes profil, så slettet er den ikke. 

Her står der user not found , en søgning på navnet giver heller ikke noget...

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, 1 time siden:

Her står der user not found , en søgning på navnet giver heller ikke noget...

Hun har måske blokeret dig, for jeg kan godt se hendes profil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800

Hun er stadig på. Hvis man er til de lidt buttede unge piger er hun et must.
Første gang var hun i lillepigekostume med rottehaler - og rigtig nok, hun elsker at sutte og at sluge. Og hun er god til begge dele

Hun er vintage freak, så næste gang var det i vingtagekostume/pin up girl. Og det var også rigtig godt. Og så har hun lært min lille fetish - ikke at have trusser på, hverken når jeg kommer eller når jeg går.

En klar anbefaling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800

Første gang var det 1800 og anden gang 2000. Servicen var den samme.

Sex med kondom, men blowjob uden og hun sluger med stor fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har også tilbudt sig til mig for 1500 kr. Hun er ret nem at få en aftale med og hun har været aktiv på sugardaters i mindst 3 år. Så man tænker jo sit... 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800

Hun er kok/konditor og bruger dette ved siden af. Hun ar faktisk så dygtig en kok/konditor, så hun fri medalje ved svendeprøven

Og så er hun vintage fan. Hun er med i grupper, som klæder sig ud i vintagetøj, og så elsker hun at optræde som pinup girl. Og det er hun god til. Både med udklædning og frækhed.

Hun er en perle, og kan man få hende for 1500 er det bare med at komme afsted. Jeg ved at hun er ved at flytte, så der kan måske blive lidt ventetid.

Desværre blev hun sur på mig sidst, så jeg får nok desværre ikke lov til at ligge mellem hendes ben mere :-)

 

Redigeret af Oldboy2800

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800

Jeg har været hos hende igen, og jeg må sige, at hun ikke lever op til tidligere.

Ingen sminke og kedeligt hår. Hun havde husket ikke at tage trusser på, så jeg kunne fingerere med det samme. Hun var meget modtagende og det lykkedes mig at få hende til at komme inden jeg havde fået tøjet af. Hun er stadig gudegod til blowjob, en sexen er så som så. Da jeg var kommet en enkelt gang gik hun på toilettet - og så var det slut

1 time middelgod sex for 2000 - og selv om blowjobbet var godt, var det ikke det værd.

Men jeg fik da at vide hvad pengene skulle bruges til - en ny lampe over spisebordet ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest torpedoen
Oldboy2800 skrev, den 9.1.2021 at 14:00:

.......

Desværre blev hun sur på mig sidst, så jeg får nok desværre ikke lov til at ligge mellem hendes ben mere :-)

 

Hvorfor blev hun sur på dig? ( spørger blot så vi andre ikke begår samme fejl).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800
torpedoen skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor blev hun sur på dig? ( spørger blot så vi andre ikke begår samme fejl).

Hun blev god igen, og jeg fik lov til at komme igen i februar. Men som jeg skrev tidligere var det ikke særlig godt. Første gang havde hun pyntet sig og lagt makeup, men denne gang var det uden make up og med kedeligt coronahår. Og som jeg også skrev var blowjob godt med sexen var kedelig. Hun tager mod og giver ikke noget til gengæld. 

Og så synes jeg at det er et ordentlig turn off at får at vide at jeg lige har kneppet hende til en ny lampe over spisebordet.

Selv om tanken om når hendes forældre spørger hvosdan hun har råd til den dyre lampe - og hun så skal svare: Den har jeg da kneppet mig til :-)

For at gøre en lang historie kort synes jeg ikke hun er pengene værd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En gang imellem ønsker jeg, at jeg tog anmeldelserne mere seriøst.

Jeg skrev med hende og hun virkede både sød og fræk. Der var gode takter og hun tilbød bl.a. slug ved blowjob og sex uden, hvis jeg var rask. Så med en test i baglommen drog jeg til Gentofte fuld af forventning. Og med de lovede penge i lommen. Jeg tænkte 2.000 for en aften uden tid på og med det hele var nok rimeligt.

Hun åbnede i en kimonoagtig ting - som var fræk nok, men hun havde da ikke dresset op. Ingen sminke og halvtrist coronahår. Men jeg tænkte at når jeg nu var kommet så langt, kunne jeg lige så godt fortsætte. Hun kysser fint og ledte mig hurtigt til sengen. Som aftalt havde hun ikke trusser på, og da jeg følte efter var hun fint klar til mig.

Jeg kan godt lide at starte med at slikke, så jeg gik i gang. Begge var stadig delvist påklædt. Hun er dygtig til at modtage, og tungegymnastikken fik hende da også op at ringe. Jeg fik hende viklet ud af tøjet - hun beholdt dog strømper og hofteholder på. Fint nok - det holdt på hendes mavedelle. Men jeg havde stadig tøj på, og hun var ikke særlig hjælpsom.

Men hendes blowjob var godt. Hun kan virkelig bruge mund og tunge til at sutte og slikke - og med øjenkontakt var det dejlig frækt. Og så skulle hun have pik. Hun havde sagt at doggy var hendes favorit - så det fik hun - lige til jeg kom.

Og så var det jeg troede, at jeg skulle have et blowjob med slug. Mender blev jeg skuffet. Hun forsvandt på badeværelset, og så var seancen eller forbi. Det tog vel 50 minutter.

Og til mig sagde hun også hvad pengene skulle bruges til. Et skab!

Så til familiefrokosterne kan hun jo fortælle hvad hun har kneppet sig til af inventar.

For at gøre en lang historie kort er hun ikke pengene værd. Det er mekanisk og uden indlevelse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 8 timer siden:

En gang imellem ønsker jeg, at jeg tog anmeldelserne mere seriøst.

Jeg skrev med hende og hun virkede både sød og fræk. Der var gode takter og hun tilbød bl.a. slug ved blowjob og sex uden, hvis jeg var rask. Så med en test i baglommen drog jeg til Gentofte fuld af forventning. Og med de lovede penge i lommen. Jeg tænkte 2.000 for en aften uden tid på og med det hele var nok rimeligt.

Hun åbnede i en kimonoagtig ting - som var fræk nok, men hun havde da ikke dresset op. Ingen sminke og halvtrist coronahår. Men jeg tænkte at når jeg nu var kommet så langt, kunne jeg lige så godt fortsætte. Hun kysser fint og ledte mig hurtigt til sengen. Som aftalt havde hun ikke trusser på, og da jeg følte efter var hun fint klar til mig.

Jeg kan godt lide at starte med at slikke, så jeg gik i gang. Begge var stadig delvist påklædt. Hun er dygtig til at modtage, og tungegymnastikken fik hende da også op at ringe. Jeg fik hende viklet ud af tøjet - hun beholdt dog strømper og hofteholder på. Fint nok - det holdt på hendes mavedelle. Men jeg havde stadig tøj på, og hun var ikke særlig hjælpsom.

Men hendes blowjob var godt. Hun kan virkelig bruge mund og tunge til at sutte og slikke - og med øjenkontakt var det dejlig frækt. Og så skulle hun have pik. Hun havde sagt at doggy var hendes favorit - så det fik hun - lige til jeg kom.

Og så var det jeg troede, at jeg skulle have et blowjob med slug. Mender blev jeg skuffet. Hun forsvandt på badeværelset, og så var seancen eller forbi. Det tog vel 50 minutter.

Og til mig sagde hun også hvad pengene skulle bruges til. Et skab!

Så til familiefrokosterne kan hun jo fortælle hvad hun har kneppet sig til af inventar.

For at gøre en lang historie kort er hun ikke pengene værd. Det er mekanisk og uden indlevelse

 

Rigtig mange af de mere erfarne piger på sugardater bruger forskellige tricks til at undgå at få pik flere gange. Derfor giver jeg aldrig pigen det fulde beløb forud og hun går ikke resten hvis hun ikke levere som aftalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hahaha, det her er fanme den vildest tråd jeg har læst med i, hun har simpelthen kneppet sig til en lampe og et skab, er spændt på hvad det næste inventar bliver :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 8 timer siden:

hahaha, det her er fanme den vildest tråd jeg har læst med i, hun har simpelthen kneppet sig til en lampe og et skab, er spændt på hvad det næste inventar bliver :-)

Det er vel ikke værre end de unge piger der knepper sig til sko eller tasker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
McFarlane skrev, for 6 timer siden:

Det er vel ikke værre end de unge piger der knepper sig til sko eller tasker. 

nu var det nok måden det var skrevet på........ men ok, hvis du har læst tråden uden at trække på smilebåndet, sååååååååå

Del dette indlæg


Link til indlæg
McFarlane skrev, for 22 timer siden:

Det er vel ikke værre end de unge piger der knepper sig til sko eller tasker. 

Eller et blæs for et par drinks? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet lidt med hende. Er der mon nogen som har været hos hende fornylig og kan berette om hun er pengene værd.

Hun tilbyder det hele med sut og slug og anal 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte littlepeacock i forgårs og må sige at hun oversteg mine forventninger en hel del!

 

hun havde flot makeup og frækt undertøj på da hun tog imod i døren og var meget smilende. Vi snakkede ikke så meget, men hun var dygtig til at hjælpe mig af bukserne. Satte sig på knæ i gange og gav mig det vildeste blow! 
Hendes læber er meget gode til blow

 

Jeh tog hende med ind i soveværelset, hvor jeg kneppede hende  bagfra og hun stønnede helt vildt da jeg stødte op i hende. Hun har en meget stram lille mis! Meget stor og lækker røv 
 

vi knaldede i omkring 30-40 minutter og hun fik sperm i munden til sidst. Hun var god til at sluge det hele. Jeg blev lidt tid før jeg gav hende pengene og smuttede. Gav 2000
 

ikke sidste gang jeg besøger hende - 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...