Hop til indhold
replyy

Politianmeldt - Er det sandt

Recommended Posts

Jeg oprettede en annonce på AL her til aften. 

Godt 1 time senere modtager jeg en email, hvori der står at afsender har anmeldt mig til politiet, da det er ulovligt at annoncere eller sælge sex i disse tider....

Han skriver, at han har sendt min IP adresse til politiet. 

Hvad sker der nu?

Er det korrekt, at det er ulovligt at sælge eller annoncere købe sex i disse tider?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke selv læst nogen steder, at det skulle være ulovligt at sælge sex...

Er der evt. nogen som kan henvise til et link eller en kilde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Den skal pille lidt op i enkeltdele (dog med stor fare for jeg ikke får alle dele med)

Det er IKKE ulovligt at have sex
Det ER pt ulovligt for massører at holde forretning åben (uagtet om den er med eller uden CVR nummer)
Politiet har ikke tid til at reagere på alle de anmeldeser der kommer ind, politiet er ved stranden eller i skoven og tage billeder af at folk holder afstand. 
Politiet er så optaget, at det nærmest er umuligt at betale sin fartbøde, få en børne-attest eller ny våbentilladelse.

Så der sker højest sandsynligt ikke noget med den anmeldes politiet måske har modtaget, politiet reagerer sikkert først når der ligger en del bestyrekende anmeldeser på din person. (anonyme henvendelser, og henvendelser fra samme anmelder tæller meget lavt)

Er du anmeldt til politiet, henvender politiet sig selv, det vil de aldrig bede borger om at  fortælle dig inden det sker. politiet vil faktisk allerhelst have at du ikke ved besked, da det gør deres arbejde nemmere

De eneste der kender til din ip adresse ifm med din annonce, er AL, og de videregiver i hht GDPR ikke oplysninger om din person, så anmelder kan umulig have din ip, medmindre det er AL der har anmeldt dig (tvivler på at AL, isåfald vil fortælle dig det, det vil være ret dårligt for AL's forretning)


Den mail du har fået, er med vandvittig stor sandsynlighed chikane, eller indledningen til en form for afpresning. Den skal du, uden at svare på den, bare smide direkte i spam.

 

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
replyy skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har ikke selv læst nogen steder, at det skulle være ulovligt at sælge sex...

Er der evt. nogen som kan henvise til et link eller en kilde?

Alt hvad der er tæt kontakt er ulovligt, massageklinikker, tattoo m.m skal være lukket, da de fleste gp'er er registreret som massage eller wellfair branche må det ses som at være ulovligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Når frisører, tatovører og andre erhverv hvor man har tæt kontakt skal holde lukket, så skal vi også. Så ja, det er ulovligt at sælge sex for tiden. Men mon ikke det bare er B.jarnerøv der morer sig med at skræmme dig. Han har ikke forstand på det med IP adresser. Men han har sikkert sendt et link til din annonce til politiet. Så du bliver måske kontaktet af dem en af dagene og bliver bedt om at vente til Mette tillader de erhverv starte op igen. Gør du ikke det efter de har henvendt sig, så får du en bøde på 5000 kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Hvilken planet er du fra? 

Alt arbejde med tæt kontakt til kunde er forbudt indtil videre. 

Hvorfor tror du fx  frisører og tatovører er lukkede

Prostitution sidestille med massører. 

Til gengæld tror jeg ikke på at vedkommende har din IP-adresse :)

Lyder mere som en person der er godt kendt herinde i forvejen og som tænder på at genere :)

Men du/i må selvfølgelig gerne sexe med andre hjemme privat, bare det er gratis. 

 

Siden den 17. marts har dette været gældende:

"En lang række butikker, forretninger og centre skal lukke.

Det gælder shoppingcentre, solcentre, natklubber, barer, vandpibecaféer og andre butikker. Det gælder altså alle steder, hvor personer kommer i tæt kontakt med hinanden - eksempelvis hos frisører og tatovører"

Kilde:

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.dr.dk/nyheder/politik/faa-overblikket-over-de-nye-corona-tiltag-se-hvad-du-ikke-maa-fra-i-dag-klokken-10&ved=2ahUKEwjRgeGymNfoAhWOKZoKHWivDUwQFjAAegQIARAB&usg=AOvVaw2_qMADa4Nk9LHHzmi9PAz5&cshid=1586292668897

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
DanskeJulie skrev, Lige nu:

Mon ikke bare det er vores kære ven der er på spil...?

Ham hvis navn ik må nævnes.... 

Lord voldemort!! Shit er han herinde:eek::eek:

Sorry kunne ikke lade være:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanskeJulie skrev, for 4 minutter siden:

Mon ikke bare det er vores kære ven der er på spil...?

Ham hvis navn ik må nævnes.... 

Kan du huske hvad han hed?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Han har mange mange navne, og skriver fra mange mange mails. Og nu hvor du har fortalt ham at det skræmme dig at han truer med politiet ved at skrive det herinde, så vil han fortsætte sin chikane af dig, og skrive til dig flere gange dagligt de næste dage, og derefter hver dag/næsten hver dag for evigt. Han stopper aldrig. Han var stille i nogle dage i sidste uge. Jeg troede Corona havde taget livet af ham, men desværre ikke. Men vi har jo lov at håbe. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glem beskeden og blokér emailen. Der huserer en eller flere tabere der finder stor fornøjelse i at chikanere både købere og sælgere af sex, uanset omstændighederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, for 10 minutter siden:

Han har mange mange navne, og skriver fra mange mange mails. Og nu hvor du har fortalt ham at det skræmme dig at han truer med politiet ved at skrive det herinde, så vil han fortsætte sin chikane af dig, og skrive til dig flere gange dagligt de næste dage, og derefter hver dag/næsten hver dag for evigt. Han stopper aldrig. Han var stille i nogle dage i sidste uge. Jeg troede Corona havde taget livet af ham, men desværre ikke. Men vi har jo lov at håbe. :lol:

Hehe ej hvor er du streng:lol: 

Det er jo synd for den lille B-mand ( mener ikke batman)

Han har slet ingen venner og prøver så at lege med os via vores mails, også bliver han tit enten blokeret eller ignoret ...det er så hårdt at være ham:lol: 

Redigeret af Indiske Devina
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

replyy skrev, for 31 minutter siden:

Jeg har ikke selv læst nogen steder, at det skulle være ulovligt at sælge sex...

 Det kommer helt an på hvilket forhold du har til sexkøber...

Jeg har lige, helt lovligt, forsøgt at købe et blowjob af konen "for at tage opvasken"...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Indiske Devina skrev, for 2 minutter siden:

Hehe ej hvor er du streng:lol: 

Hvad? Jeg fik ondt i øjnene da jeg så ham. Han er så grim, at mit syn stadig er påvirket af at se direkte på ham, selvom det var i få sekunder for meget længe siden. Så jeg har vel lov at have et lille håb. ;):lol:

B.jarnerøv ved jeg har et hemmeligt crush på ham. Jeg tænder på gamle mænd i små biler, der ligner en grå udgave af Gargamel. :lol: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

Hvad? Jeg fik ondt i øjnene da jeg så ham. Han er så grim, at mit syn stadig er påvirket af at se direkte på ham, selvom det var i få sekunder for meget længe siden. Så jeg har vel lov at have et lille håb. ;):lol:

B.jarnerøv ved jeg har et hemmeligt crush på ham. Jeg tænder på gamle mænd i små biler, der ligner en grå udgave af Gargamel. :lol: 

 

Haha det må ha været en solformørkelse så hvis dine øjne brændte:lol:

Uh ja den der Gargamel er da for smølf:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Indiske Devina skrev, for 3 minutter siden:

Haha det må ha været en solformørkelse så hvis dine øjne brændte:lol:

Uh ja den der Gargamel er da for smølf:lol:

Jeg mener det seriøst. Hvis de en dag ikke kan finde ham i dagcentret, hvor ingen gider sidde ved siden af ham, så behøver de ikke spekulerer over at de ikke har nogle billeder af ham. De kan bare udsende en tegning af en grå Gargamel, når de skriver han er blevet væk, og de ikke vil have ham tilbage hvis man finder ham. Han ligner ham virkelig. :lol:

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Jeg mener det seriøst. Hvis de en dag ikke kan finde ham i dagcentret, hvor ingen gider sidde ved siden af ham, så behøver de ikke spekulerer over at de ikke har nogle billeder af ham. De kan bare udsende en tegning af en grå Gargamel, når de skriver han er blevet væk, og de ikke vil have ham tilbage hvis man finder ham. Ham ligner ham virkelig. :lol:

Okay så du har set ham i virkeligheden?

Jeg troede bare han er en form for virrus der hopper op i vores email. Alt det kan skriver virker som om det er noget han kopire og sender rundt hele tiden:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Indiske Devina skrev, Lige nu:

Okay så du har set ham i virkeligheden?

Jeg troede bare han er en form for virrus der hopper op i vores email. Alt det kan skriver virker som om det er noget han kopire og sender rundt hele tiden:lol:

Jeg ved ikke om jeg skal føle mig heldig eller det modsatte, men ja, jeg så ham. At han var i live på det tidspunkt var utroligt. Han lignede noget, der havde været begravet i nogle år, og kun var gravet frem, fordi de skulle anlægge en vej hen over kirkegården. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg ville gerne være en flue på væggen i morgen kl 5:30, når han starter sin dag med en kop morgenkaffe og et kig herinde. Jeg glæder mig meget til morgendagens mail. Men han skriver nok bare de samme ting som altid. Han har ikke så meget fantasi. <_<

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Ej for at komme tilbage til trådstarter @replyy

du behøves ikke at være bange for mr B

Han er bare en person uden sociale færdigheder. Bare ignorere eller blokere.

Hvis politiet ringer, siger du bare undskyld de vil ikke gøre noget når du ikke har gjort noget endnu:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden:

Jeg ved ikke om jeg skal føle mig heldig eller det modsatte, men ja, jeg så ham. At han var i live på det tidspunkt var utroligt. Han lignede noget, der havde været begravet i nogle år, og kun var gravet frem, fordi de skulle anlægge en vej hen over kirkegården. :huh:

Hmm gad vide han var inspirationen til walking dead eller dracula eller den der gamle b film hvad var det nu den hed Living dead eller sådan noget:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror da nok at de søde piger her har et anderledes ordforråd end jeg lige troede.... Tilbage på sporet; lige som det er lovligt at frisøren besøger dig, - og ordner dit hår, er det også lovligt at en dejlig pige besøger mig og ordner.... Mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...