Hop til indhold
replyy

Politianmeldt - Er det sandt

Recommended Posts

Gæst
Christina ssbbw skrev, for 13 timer siden:

Han har mange mange navne, og skriver fra mange mange mails. Og nu hvor du har fortalt ham at det skræmme dig at han truer med politiet ved at skrive det herinde, så vil han fortsætte sin chikane af dig, og skrive til dig flere gange dagligt de næste dage, og derefter hver dag/næsten hver dag for evigt. Han stopper aldrig. Han var stille i nogle dage i sidste uge. Jeg troede Corona havde taget livet af ham, men desværre ikke. Men vi har jo lov at håbe. :lol:

Er det Moses Hansen? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Agurken skrev, Lige nu:

Er det Moses Hansen? :-)

Dog ikke. Men han tror helt sikkert han er urørlig, og det aldrig vil gå galt for ham. Det kan være jeg igen skal tage ned til byen syd for.... , og se om han har trukket for efter mørkets frembrud denne gang. Han er ikke så svær at finde som han tror. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Borende X skrev, Lige nu:

Så er det vist fastslået, hvad der er lovligtulovligt:

https://ekstrabladet.dk/112/frisoer-faar-stor-boede-klippede-kunderne-derhjemme/8084014

Det er kun fordi det var hjemme hos hende selv. Var hun taget ud til hver kunde, så havde det været ok. Jeg vil mene det smitter lige meget, men myndighederne må jo mene noget andet siden det er lovligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, for 36 minutter siden:

Jo, han har haft travlt med at kommentere på min størrelse lige fra starten af. Men da han kalder alle gp'er, uanset størrelse, for fede, så har det ingen effekt på denne gp, som nok ellers er Danmarks tungeste gp. :lol: Han har nok aldrig hørt historie om drengen der råbte ulv. 

Han fortalte mig at han står op kl 5. Jeg er skuffet over at han ikke skriver til mig som det første, men venter en hel halv time, før han tager sig tid til mig. Jeg troede jeg var hans yndlings gp. Jeg er meget skuffet. ;)

Nu vil jeg tænke på ham hver gang jeg hører "Fuck hvor jeg dog synes det er synd for dig.". Tak for det Devina! <_<

Hehe det er det jeg siger han er så forudsigelig!

Ja hvad bilder han sig ind ikke at svine dig til som det første slemme ham:lol:

Han skulle nok lige bruge noget tid på at arbejde sig godt og grundig hisig op.

Åh det er jeg ked af hvis du kan li den sang. Her er en anden om ham så.

ØSTKYSTSHUSTLERS

" Han får for lidt, det derfor han er sådan

Alt forlidt kissemisse alt for meget hånd.

Han plejede at få så meget, men nu får han for lidt.

Ja han får alt for, alt for, alt for, alt for lidt, 

Det da rigtig fedt"

Og 

Lily Allen bakker op og synger

Fuck you

Fuck you very, very much

Cause we hate what you do

And we hate your whole crew

So please dont stay in touch.

Fuck you

Fuck you very very much

Cause your words dont translate

And its getting quite late

So please dont stay in touch

Osv:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...