Hop til indhold
Pogo

Hvor mange old-timers er der???

Recommended Posts

Var også på VL og glad og naiv den gang. Handyman var mit døbenavn. Savner faktiskt Handy og Tiger og de andre lidt, hvis jeg skal være ærligt. Men bygones er nu bygones. Det var hyggeligt så længe det stod på.

På Hedomax gik jeg Bananas allerede den gang, og snakkede med dig @Rejsenetværk for første gang hvis jeg husker rigtigt.

Nu er jeg kun Bananas, og har bestilt rollator, men med alt det her Corona-halløjsa kan det tage lidt tid før den kommer.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 7 timer siden:

Har også været med fra Venuslogens tid. Derinde hed jeg Atoz. Her på EG brugte jeg i starten brugernavnet Lubovnik.

Jeg husker vores whisky på bænken den gang jeg holdt en lille pause. Det var hyggeligt. Whisky er altid hyggeligt, især i godt selskab :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 12 minutter siden:

Er du Lubovnik?? Ikke at undre på at jeg kan lide dig! Savnede Lubovnik, men følte at det var noget med dig....:)

Sympatien er ganske gensidig :) Jeg satte stor pris på den gamle håndværkers beretninger fra junglen....;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Jeg husker vores whisky på bænken den gang jeg holdt en lille pause. Det var hyggeligt. Whisky er altid hyggeligt, især i godt selskab :)

Ja det var bestemt hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...