Hop til indhold
Pogo

Hvor mange old-timers er der???

Recommended Posts

Foranlediget af et svar, jeg gav, i en anden tråd, kom jeg til at tænke på:

Hvor mange af Jer var også på Venuslogens board??

Jeg kan jo starte:

Jeg opdagede Venuslogen ved en tilfældighed ca. 1998, og gik under følgende brugernavne: Jørgensen og Pogo - skiftede det første ud, efter en 3 års tid. Huserede i det københavnske, og husker en julefrokost i det indre København, som et sjovt højdepunkt. Holdt en pause ca. 2003-2004, og kom på dette udmærkede board efter overflyting til Jylland.

Mvh

Pogo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag var med redan på massagepiger.dk, föregångaren till Venuslogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Venuslogen fra 2009 til de lukkede. Desuden på Gimel og Hedomax. EG siden 2012.

Brugernavne Onkel, Olsen og Optimist.

 

Redigeret af Benjamin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange mon os gamle røvhuller, udgør af brugerne på EG :huh:

Måske krisen ikke kun skyldes Corona, men også fremskreden alder, impotens og brug af rollator blandt kerne publikummet :ph34r:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med alle de skiftende nicks, må nogle da se deres statistik over indlæg, kraftigt decimeret.

Tænk hvis jeg skulle begynde forfra, som ny i oversigten med næsten 6800 indlæg lige fra starten på EG :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også på Venuslogen til, at starte med, men kan ikke lige sige hvornår, men nok 15-16 år siden.

 

MVH Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun været her på EG og har kun heddet Prinz. 

Ville egentlig bare skrive en anmeldelse, til gengæld for alle de andre der havde gjort det, og som jeg havde brugt. Men så kom jeg lige til at kigge ind i chatten, og kom til at falde i snak..... 

Min første gp oplevelse var i forrige årtusinde ;) 

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Hvor mange mon os gamle røvhuller, udgør af brugerne på EG :huh:

Måske krisen ikke kun skyldes Corona, men også fremskreden alder, impotens og brug af rollator blandt kerne publikummet :ph34r:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja, det er nok den vej det går for flere af os. Jeg har også været med siden Massagepiger.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender slet ikke alle de der andre navne i nævner har kun været herinde, og det var lidt en tilfældighed 

Har kun mødt ganske få herinde fra, men at møde Rejse og få åbnet øjenene for FKK var det hele værd :)

Jeg har virkelig elsket at læse og tit grint af jer andres sjove og fede skriv, alle er vi forskellige og skriver derefter. Tak for dem :D

Jeg har kun haft et alias

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 14 minutter siden:

Jeg kender slet ikke alle de der andre navne i nævner har kun været herinde, og det var lidt en tilfældighed 

Har kun mødt ganske få herinde fra, men at møde Rejse og få åbnet øjenene for FKK var det hele værd :)

Jeg har virkelig elsket at læse og tit grint af jer andres sjove og fede skriv, alle er vi forskellige og skriver derefter. Tak for dem :D

Jeg har kun haft et alias

Har du læst det første indlæg og forstået det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hedomax, dog passiv på sidelinjen, synes ikke tonen var ordenligt derinde, til tider var der en del voksen mobning. Sitet havde vidst problemer med noget hosting og lukkede i en lang periode, så kom eroguide midlertig. Tonen er langt bedre her og mere struktureret. My 10 cents :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, for 12 timer siden:

Foranlediget af et svar, jeg gav, i en anden tråd, kom jeg til at tænke på:

Hvor mange af Jer var også på Venuslogens board??

Jeg kan jo starte:

Jeg opdagede Venuslogen ved en tilfældighed ca. 1998, og gik under følgende brugernavne: Jørgensen og Pogo - skiftede det første ud, efter en 3 års tid. Huserede i det københavnske, og husker en julefrokost i det indre København, som et sjovt højdepunkt. Holdt en pause ca. 2003-2004, og kom på dette udmærkede board efter overflyting til Jylland.

Mvh

Pogo

Har også været med siden Venuslogens tid. Deltog bl.a.i den nævnte julefrokost. Havde navnkundige Cherie (Hexen fra Hvidovre ) som borddame til den ene side og Miss Sunshine fra Esbjerg til den anden side. Var sgu en sjov aften. Overnattede hos en GPèr der boede i nærheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thakid skrev, for 10 minutter siden:

Tonen er langt bedre her og mere struktureret. My 10 cents :biggrin:

Ja, og det er ikke brugernes fortjeneste på EG ;)

Jeg tror at Admin har fulgt godt med på Hedomax, og derfor sørgede for et slagkraftigt team af moderatorer på EG.

Bevares, vi er så dem der også har forbedret os på EG, sammenlignet med da vi var aktive på Hedomax.

Vi vil jo gerne have lov til at blive her :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 7 timer siden:

Har også været med fra Venuslogens tid. Derinde hed jeg Atoz. Her på EG brugte jeg i starten brugernavnet Lubovnik.

Er du Lubovnik?? Ikke at undre på at jeg kan lide dig! Savnede Lubovnik, men følte at det var noget med dig....:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...