Hop til indhold
AlfaN

Sørgeligt

Recommended Posts

pacer skrev, for 6 timer siden:

Pigen mangler måske penge til husleje og livsførelse hvad skal hun gøre? 

Jeg tænker det er en udenlandsk herboende pige som er afhængig af indtægten, og lur mig om ikke mange lige tager en kunde eller 2 hvis muligheden byder sig.

Man behøver ikke være mere naiv end nødvendigt.

Hvis det er en herboende Pige som er i økonomisk vanskeligheder - Så er hun så heldig at hun kan søge kontanthjælp og få op til 13600 kr i 26 uger - Sådan er vores samfund bygget op!

 Om jeg er naiv, vil jeg lade være op til dig at bedømme - Selv vil jeg kalde det at være omsorgsfuld - Men sådan er vi jo så forskellige.

 Du ønskes nu alligevel den dejligst dag.

 Madame Elisabeht  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår godt pigen prøver, da hun er i pengenød. Men håber ikke hun får nogen kunder ud af det, kommer der kunder i Bixen, synes jeg det er kunden man bør være skuffet og vred på.....hvad har han af undskyldninger???, udover liderlighed??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved det er hårdt for de piger der kun har haft indtægt ved dette job. Og ikke kan få understøtte eller kontant hjælp. Nye job hænger nok ikke på træ’er med alle dem der er blevet fyret i de de par uger. 
Hvor i mod os der har det som bi-job kan holde fri. Jeg selv klare det med tlf og cam sex. Personlig ville jeg ikke tude udsætte min krop for denne fare ved at tage på bodel. Men har selv tidligere leve kun af dette job og så ved hver uge vigtig i regnskabet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 10 timer siden:

Pigen mangler måske penge til husleje og livsførelse hvad skal hun gøre? 

Jeg tænker det er en udenlandsk herboende pige som er afhængig af indtægten, og lur mig om ikke mange lige tager en kunde eller 2 hvis muligheden byder sig.

Man behøver ikke være mere naiv end nødvendigt.

Hende jeg omtaler en dansk og bor fast i dk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 22 minutter siden:

Hende jeg omtaler en dansk og bor fast i dk. 

Så burde hun have andre muligheder, men har man et forbrug af f.eks kokain rækker kontanthjælp ikke langt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 4 timer siden:

Hvis det er en herboende Pige som er i økonomisk vanskeligheder - Så er hun så heldig at hun kan søge kontanthjælp og få op til 13600 kr i 26 uger - Sådan er vores samfund bygget op!

 Om jeg er naiv, vil jeg lade være op til dig at bedømme - Selv vil jeg kalde det at være omsorgsfuld - Men sådan er vi jo så forskellige.

 Du ønskes nu alligevel den dejligst dag.

 Madame Elisabeht  

Det er naivt at forestille sig hele branchen ligger stille, mange piger har et enormt forbrug og der rækker kontanthjælp ikke langt.

Men kald bare dig selv for omsorgsfuld, så kalder jeg mig for realist :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 5 minutter siden:

Så burde hun have andre muligheder, men har man et forbrug af f.eks kokain rækker kontanthjælp ikke langt

Netop derfor skrev jeg i sidste uge tror jeg, at vi skal stoppe med al den fordømmelse og hetz imod de få der stadig holder åbent. 
Det er ikke vores lod og ret at dømme, og slet ikke at angive nogen. Jeg er sikker på, de piger som har åben stadig, ikke har noget reelt valg. Enten som du skriver pga misbrug, andre økonomiske forhold såsom gæld etc. Eller kyniske bagmænd, der bare siger de skal. 
Men vi som kunder, vi kan gøre en forskel ved at holde den pause som forlanges. Ingen af os, er vel så afhængige eller tvungne til, at købe sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 12 minutter siden:

Det er naivt at forestille sig hele branchen ligger stille, mange piger har et enormt forbrug og der rækker kontanthjælp ikke langt.

Men kald bare dig selv for omsorgsfuld, så kalder jeg mig for realist :-)  

Jeg forstiller mig nu ikke at branchen ligger stille, det er jo tydeligt at se hvem der arbejder og hvor - Og det må de jo gøre som de vil, jeg er ikke dommer over deres valg .

 Men alle må i denne tid sætte tæring efter næring ! Vælger du at hjælpe en Stor forbruger med penge - så er du det,man kalder en med forbruger!

  Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 15 minutter siden:

Jeg forstiller mig nu ikke at branchen ligger stille, det er jo tydeligt at se hvem der arbejder og hvor - Og det må de jo gøre som de vil, jeg er ikke dommer over deres valg .

 Men alle må i denne tid sætte tæring efter næring ! Vælger du at hjælpe en Stor forbruger med penge - så er du det,man kalder en med forbruger!

  Madame Elisabeht

Kalder man det det? En "med forbruger", det har jeg ligegodt aldrig hørt før.

Tæring efter næring begrebet er lidt for letkøbt, forbrug kan være mange ting og er ikke nødvendigvis bare hummer og champagne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske skrue lidt ned for fordømmelserne? Der er rigtigt mange som ikke får del af nogen hjælpepakke; man skal åbenbart være dansk statsborger for at kvalificere - det duer ikke at have dansk virksomhed, betale skat og moms etc i Danmark - og det betyder at der er rigtigt mange fe.ks. thaiklinikker nu som bliver nødt at lukke og heller ikke har nogle andre indtjeningsmuligheder. Mange har det rigtigt svært så jeg forstår ikke hvorfor så mange sidder her og peger finger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Toneart
Æ´Synderjyde skrev, for 1 time siden:

Netop derfor skrev jeg i sidste uge tror jeg, at vi skal stoppe med al den fordømmelse og hetz imod de få der stadig holder åbent. 
Det er ikke vores lod og ret at dømme, og slet ikke at angive nogen. Jeg er sikker på, de piger som har åben stadig, ikke har noget reelt valg. Enten som du skriver pga misbrug, andre økonomiske forhold såsom gæld etc. Eller kyniske bagmænd, der bare siger de skal. 
Men vi som kunder, vi kan gøre en forskel ved at holde den pause som forlanges. Ingen af os, er vel så afhængige eller tvungne til, at købe sex

Det bar en fin redegørelse ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 17 timer siden:

Nap en spiller over håndvasken og tænk på Miss topløs 1986 -

Jeg har det sørgeligste billede på nethinden nu......tak :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Måske skrue lidt ned for fordømmelserne? Der er rigtigt mange som ikke får del af nogen hjælpepakke; man skal åbenbart være dansk statsborger for at kvalificere - det duer ikke at have dansk virksomhed, betale skat og moms etc i Danmark - og det betyder at der er rigtigt mange fe.ks. thaiklinikker nu som bliver nødt at lukke og heller ikke har nogle andre indtjeningsmuligheder. Mange har det rigtigt svært så jeg forstår ikke hvorfor så mange sidder her og peger finger?

Hvor har du det med statsborgerskabet fra?

Jeg ser ikke umiddelbart noget krav om statsborgerskab inde på erhvervsstyrelsens hjemmeside, hvor man søger om kompensation. Der bliver spurgt efter NemID og CPR-nr, hvilket man har, hvis man har dansk opholdstilladelse. Og så skal virksomheden, naturligvis stå i det danske CVR-register og have sin indtjening i DK.    

Problemet er nok snarere, at udfærdigelsen af en ansøgning kræver (nogenlunde) orden i papirerne og moms- og skatteindbetalinger, der kan dokumentere en indtægt på den rigtige side af beløbsgrænsen. Og her halter det jo nok lidt en del steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, den 5/4/2020 at 14:17:

Øh , og det er så bedre at hun ligger sig ned på gulvet og dør af sult , eller hvad??:huh:

Hvis hun ikke har et firma, så hun kan søge hjælpepakker, så kan hun søge kontanthjælp. Der er ingen undskyldning for at tage kunder nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forståelse for at man skal have mad på bordet.

Men er godt nok en egoistisk handling, at tage kunder ind og i den forbindelse risikere at være med til at sprede sygdom ud til en masse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, for 2 timer siden:

Hvor har du det med statsborgerskabet fra?

Jeg ser ikke umiddelbart noget krav om statsborgerskab inde på erhvervsstyrelsens hjemmeside, hvor man søger om kompensation. Der bliver spurgt efter NemID og CPR-nr, hvilket man har, hvis man har dansk opholdstilladelse. Og så skal virksomheden, naturligvis stå i det danske CVR-register og have sin indtjening i DK.    

Problemet er nok snarere, at udfærdigelsen af en ansøgning kræver (nogenlunde) orden i papirerne og moms- og skatteindbetalinger, der kan dokumentere en indtægt på den rigtige side af beløbsgrænsen. Og her halter det jo nok lidt en del steder. 

Alle som ikke er danske, bliver registreret som "Anden udenlandsk virksomhed". Selv om de har CVR betaler skat, moms etc. Og dette er hvad de skriver om pakken:

anden udenlandsk virksomhed - kopia.jpg

Danske selvstændige - kopia.jpg

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 18 minutter siden:

Jeg har forståelse for at man skal have mad på bordet.

Men er godt nok en egoistisk handling, at tage kunder ind og i den forbindelse risikere at være med til at sprede sygdom ud til en masse.

Jeg fornemmer ikke at du har nogen forståelse overhoved.  Prøv nu at få lidt perspektiv på det hele.  Det er altså ikke nogle sølle massagepiger som er grund til det her, og det er heller ikke dem der spreder sygdom til "en hel masse". De er ikke en gang en promille af en promille af det her.

Når alting løber normalt så skal pigerne acceptere at ikke være del av samfundet, at ikke accepteres som erhvervsdrivende men at betale skat og moms og ikke få nogen som helst del af det som andre skatteydere betaler for.  Men når det går gal, så forventes de pludseligt være del af det hele og tage sit ansvar for samfundet. De tvinger jo ingen at købe vel?   Kunderne gør det muligt, men som sædvanligt er det pigerne der skal stigmatiseres!!! 

Jeg synes faktiskt at i som sidder herinde og peger finger ad nogle stakkels piger der prøver at overleve, måske skulle overveje at helt stoppe med købesex når det her er forbi. Dobbeltmoral...? Ja i den grad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 22 minutter siden:

Jeg fornemmer ikke at du har nogen forståelse overhoved.  Prøv nu at få lidt perspektiv på det hele.  Det er altså ikke nogle sølle massagepiger som er grund til det her, og det er heller ikke dem der spreder sygdom til "en hel masse". De er ikke en gang en promille af en promille af det her.

Når alting løber normalt så skal pigerne acceptere at ikke være del av samfundet, at ikke accepteres som erhvervsdrivende men at betale skat og moms og ikke få nogen som helst del af det som andre skatteydere betaler for.  Men når det går gal, så forventes de pludseligt være del af det hele og tage sit ansvar for samfundet. De tvinger jo ingen at købe vel?   Kunderne gør det muligt, men som sædvanligt er det pigerne der skal stigmatiseres!!! 

Jeg synes faktiskt at i som sidder herinde og peger finger ad nogle stakkels piger der prøver at overleve, måske skulle overveje at helt stoppe med købesex når det her er forbi. Dobbeltmoral...? Ja i den grad.

Dvs vi skal også stoppe med at gå til frisøren, hvis vi syntes de to tåber på Fyn, der holdte natåbent, natten før de blev lukket, skulle have et los bag i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 11 minutter siden:

Dvs vi skal også stoppe med at gå til frisøren, hvis vi syntes de to tåber på Fyn, der holdte natåbent, natten før de blev lukket, skulle have et los bag i?

Ja, det synes jeg nok. Frisørerne og massøserne der spreder sygdom helt vildt og ødelægger landet skal altså boykottes. I fremtiden må vi altså klare håret og pikken selve. Ellers går verden under.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har sikkert ret. Det er nok helt uden grund at regeringen har valgt at lukke bl.a. frisører ned. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...