Liv 14458 Skrevet 9. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, for 49 minutter siden: Og da jeg køber så bestemmer jeg selvfølgelig prisen. Har ikke brug for prostituerede til andet end stimulus af pikken. Men debatten stikker vist af med irrelevante kommentarer så farvel og tak fra tråden. Beklager, du kan ikke bestemme prisen, kun hvor du køber. Hej hej..... 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 9. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, for 3 timer siden: 500 er rimeligt synes jeg og jeg betaler ikke mere af princip Har prøvet nogle gange og det var ikke merprisen værd. Seksuelle ydelser har næsten altid været gratis for mig. Er trangen stor og lige her så har jeg et lille katalog af damer eller køber jeg tid hos en prostitueret. Og da jeg køber så bestemmer jeg selvfølgelig prisen. Hmmm. OK. Så du bestemmer prisen..... bestemmer du så også hvad du får for dine 500 kr? Oghar sælger ret til at vide hvad hun sælger, før du køber? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 9. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, for 8 timer siden: ...eller 342 kr for 30 minutter som er det jeg makimalt har brug for - og det er kun pikmassagen. 500 er rimeligt synes jeg og jeg betaler ikke mere af princip Har prøvet nogle gange og det var ikke merprisen værd. Seksuelle ydelser har næsten altid været gratis for mig. Er trangen stor og lige her så har jeg et lille katalog af damer eller køber jeg tid hos en prostitueret. Og da jeg køber så bestemmer jeg selvfølgelig prisen. Har ikke brug for prostituerede til andet end stimulus af pikken. Men debatten stikker vist af med irrelevante kommentarer så farvel og tak fra tråden. Det eneste du gør er at udstille, hvilket sølle menneske du er. Du viser et ualmindeligt ubehageligt menneske-/kvindesyn. Jeg håber, at du formenes adgang hos samtlige GP’er i Danmark. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 9. Juni, 2020 tvr skrev, for 8 timer siden: Hmmm. OK. Så du bestemmer prisen..... bestemmer du så også hvad du får for dine 500 kr? Oghar sælger ret til at vide hvad hun sælger, før du køber? Forstår ikke hvad du ikke forstår og slet ikke hvorfor du ikke forstår det. Det er da simpelt. Jeg har pengene. Ergo bestemmer jeg prisen, medmindre man vil sidde på varen. Det er simpel markedsøkonomi. Sælger ved hvad hun sælger ellers kan jeg ikke købe. Underligt at noget så simpelt skal forklares og derfor plonker jeg dig *plonk* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 9. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, for 8 minutter siden: Jeg har pengene. Ergo bestemmer jeg prisen .................på den anden side skulle jeg måske købe mig en ny og billig Tesla! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 9. Juni, 2020 (edited) Connoisseur skrev, for 5 minutter siden: .................på den anden side skulle jeg måske købe mig en ny og billig Tesla! Ved ikke om Teska har tilbuddet men prøv Citroen. De har nedsat priserne fordi de ikke kan sælge bilerne ellers. Redigeret 9. Juni, 2020 af Lasselarseb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 10. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, for 7 timer siden: Forstår ikke hvad du ikke forstår og slet ikke hvorfor du ikke forstår det. Det er da simpelt. Jeg har pengene. Ergo bestemmer jeg prisen, medmindre man vil sidde på varen. Det er simpel markedsøkonomi. Sælger ved hvad hun sælger ellers kan jeg ikke købe. Underligt at noget så simpelt skal forklares og derfor plonker jeg dig *plonk* Den simple markedsækonomi er nu nok at køber og sælger begge sætter prisen. Sælger har varen som køber ønsker...... Mærkeligt at noget så simpelt skal forklares. Men jeg plonker dig ikke. Ingen er forpligtet ud over evne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 10. Juni, 2020 (edited) Lasselarseb skrev, den 8.6.2020 at 22:53: psykologs fantasiberegning Glargaard er ikke psykolog, men har taget en ikke nærmere angivet privat uddannelse til psykoterapeut. Den beregning er irrelevant for diskussionen på mange måder, fx kalkulerer hun med 25-timers arbejdsuge og supervision (sidstnævnte ret irrelevant for en massør). Hun regner også forkert (procentregningen) osv. Men det relevante er at huske alle de udgifter der er for selvstændige. Man ser tit i trådene påstande om at nogen har en "timeløn" svarende til deres timepris. Det er åbenlyst vrøvl, for dels bruger man mere arbejdstid end tiden med kunden, dels har man udgifter og skal selv finansiere ferie, sygdom og pension af indtjeningen. Redigeret 10. Juni, 2020 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 10. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, for 14 timer siden: *plonk* Haha, er du gammel usenet-bruger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 10. Juni, 2020 Bebop skrev, 1 time siden: kalkulerer hun med 25-timers arbejdsuge og supervision (sidstnævnte ret irrelevant for en massør). Der er faktisk grænser for, hvor mange timer en massør kan holde til at arbejde og supervision er bestemt relevant, men ikke for en glædespige (eller jo, men det er en anden debat). Og du har ret, det er ikke Glargaard der er interessant, jeg kunne ha fundet samme udregning alle mulige andre steder, hun var den første der poppede op. Det interessant er regnestykket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 10. Juni, 2020 Liv skrev, 1 time siden: kan holde til at arbejde Hun regner med 15 timers møde med klient og i alt 25 timers arbejde ... 15 timer er alligevel kun tre om dagen. Så kan man tjene på noget mindre slidende i nogle af de andre timer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 10. Juni, 2020 Lady C skrev, den 9.6.2020 at 10:47: Jeg forstår det altså ikke.. Men prøver alligevel : Så du ønsker pik massage ( seksuel kontakt) for den samme pris du normalt ville give hos en fysioterapeut hvor der ikke er seksuel kontakt?? Det er ikke det han skriver. Han vil jo gerne betale 500 for 30 min, hvor der indgår pikmassage. Hos fyssen, betaler han godt 300 for samme tid. Du tager altså fejl af det med "samme pris", ser bort fra at fyssen har en anerkendt uddannelse og afsporer ved at tilføje en anden diskussion, der går på hvor meget dyrere massage af pik bør være end massage af fx baller. Det er måske fra et markedsperspektiv relevant nok, men det er ikke relevant for at diskutere, hvilken pris der er nødvendig for at sikre en rimelig indtjening - som udgangspunktet var. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 10. Juni, 2020 Bebop skrev, for 15 minutter siden: Hun regner med 15 timers møde med klient og i alt 25 timers arbejde ... 15 timer er alligevel kun tre om dagen. Så kan man tjene på noget mindre slidende i nogle af de andre timer? Ja, der er mange måder at indrette sit arbejdsliv på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 10. Juni, 2020 (edited) Bebop skrev, for 1 time siden: Det er ikke det han skriver. Han vil jo gerne betale 500 for 30 min, hvor der indgår pikmassage. Hos fyssen, betaler han godt 300 for samme tid. Du tager altså fejl af det med "samme pris", ser bort fra at fyssen har en anerkendt uddannelse og afsporer ved at tilføje en anden diskussion, der går på hvor meget dyrere massage af pik bør være end massage af fx baller. Det er måske fra et markedsperspektiv relevant nok, men det er ikke relevant for at diskutere, hvilken pris der er nødvendig for at sikre en rimelig indtjening - som udgangspunktet var. Nååå. Så han vil betale 200 kr for pik massage. Altså 300 kr for almindelig massage som han giver hos en fys og 200 kr for pik massage Redigeret 10. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 10. Juni, 2020 (edited) Bebop skrev, for 10 timer siden: Glargaard er ikke psykolog, men har taget en ikke nærmere angivet privat uddannelse til psykoterapeut. Den beregning er irrelevant for diskussionen på mange måder, fx kalkulerer hun med 25-timers arbejdsuge og supervision (sidstnævnte ret irrelevant for en massør). Hun regner også forkert (procentregningen) osv. Men det relevante er at huske alle de udgifter der er for selvstændige. Man ser tit i trådene påstande om at nogen har en "timeløn" svarende til deres timepris. Det er åbenlyst vrøvl, for dels bruger man mere arbejdstid end tiden med kunden, dels har man udgifter og skal selv finansiere ferie, sygdom og pension af indtjeningen. Du har ret. Jeg blander selvudnævnte terapeuter med psykologer og det er de selvf. ikke . Hendes udregninger orker jeg ikke bruge tid på da det kun til hensigt at fremme hendes eget værd som terapeut. Det må være i en anden tråd. Bebop skrev, for 10 timer siden: Haha, er du gammel usenet-bruger? Absolut. Du ved dengang kooks ikke var kokke og trolls ikke var trolde . Det gik ned ad bakke da pøbelen kom på nettet og begyndte at bruge webforum og webchat. Heldigvis fandt jeg ud af dette forum havde en art killfile funktionalitet. Det giver så meget ro ikke at se det værste vrøvl. Bebop skrev, for 7 timer siden: Det er ikke det han skriver. Han vil jo gerne betale 500 for 30 min, hvor der indgår pikmassage. Hos fyssen, betaler han godt 300 for samme tid. Du tager altså fejl af det med "samme pris", ser bort fra at fyssen har en anerkendt uddannelse og afsporer ved at tilføje en anden diskussion, der går på hvor meget dyrere massage af pik bør være end massage af fx baller. Det er måske fra et markedsperspektiv relevant nok, men det er ikke relevant for at diskutere, hvilken pris der er nødvendig for at sikre en rimelig indtjening - som udgangspunktet var. Jeg skriver bare hvor jeg har sat min grænse. Den er ved 500 kr for 30 minutter. Jeg har ikke brug for mere end de,t da jeg absolut ingen behov har for at holde i hånd, kysse, nusse, "snakke" og hvad folk ellers efterlyser fordi de mangler kontakt. Anser det for rent fup og falskhed og noget til grin. Hvis de to damer - hvis indlæg jeg ikke kan se - vidste hvor meget jeg plejer at give, så ville de enten kalde mig løgner eller falde ned af stolen i chok. Så jeg lader være med at skrive det. Prisdannelse er åbenbart et problem for nogle. De forstår slet ikke at køberen bestemmer prisen da han har pengene. Sælgeren efterstræber pengene og bliver nødt til at sætte en pris køberen accepterer. Meget forenklet - og der er jo flere end en køber og flere end en sælger - men sådan er det bare sælgere og fans. Kapitalismen længe leve Jeg fokuserer på tiden 500 kr er rimeligt for 30 minutter med en OK dame. Redigeret 10. Juni, 2020 af Lasselarseb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 11. Juni, 2020 Lady C skrev, for 17 timer siden: Nååå. Så han vil betale 200 kr for pik massage. Altså 300 kr for almindelig massage som han giver hos en fys og 200 kr for pik massage Ja, men det er jo et samkøb, så det holder sig inden for tiden. Dvs. den tid der går til pikken trækkes fra resten af massagen. Timebetalingen er derfor højere end hos fyssen, så der er en balance mellem udvidet ydelse og pris, men lavere kvalifikationsniveau. Hvad der samlet er rimeligt er som altid et markedsspørgsmål, men man kan ikke argumentere for, at det ikke er til at leve af. Sammenlign med "svensk" på en massageklinik. Kortere tid for kunden, men ofte mere afklædt gp (spansk er tit samme pris), som ikke bruger væsentligt kortere arbejdstid. Lasselarseb skrev, for 11 timer siden: De forstår slet ikke at køberen bestemmer prisen Ligesom sælger stræber efter penge, stræber køber efter vare/service. Spørgsmålet er hvor meget begge stræber og hvad andre sælgere/købere tilbyder osv. og derfor er det altid en forhandling og aldrig den ene, der bestemmer. Ellers kunne du jo sætte prisen vilkårligt lavt. I givet fald ville sælgere nok skifte erhverv (hvis nu alle købere rottede sig sammen og kun ville betale fx 50 kroner). Det er egentlig helt banalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 11. Juni, 2020 (edited) Bebop skrev, for 36 minutter siden: Ja, men det er jo et samkøb, så det holder sig inden for tiden. Dvs. den tid der går til pikken trækkes fra resten af massagen. Timebetalingen er derfor højere end hos fyssen, så der er en balance mellem udvidet ydelse og pris, men lavere kvalifikationsniveau. Hvad der samlet er rimeligt er som altid et markedsspørgsmål, men man kan ikke argumentere for, at det ikke er til at leve af. Sammenlign med "svensk" på en massageklinik. Kortere tid for kunden, men ofte mere afklædt gp (spansk er tit samme pris), som ikke bruger væsentligt kortere arbejdstid. Ligesom sælger stræber efter penge, stræber køber efter vare/service. Spørgsmålet er hvor meget begge stræber og hvad andre sælgere/købere tilbyder osv. og derfor er det altid en forhandling og aldrig den ene, der bestemmer. Ellers kunne du jo sætte prisen vilkårligt lavt. I givet fald ville sælgere nok skifte erhverv (hvis nu alle købere rottede sig sammen og kun ville betale fx 50 kroner). Det er egentlig helt banalt. Pik massage er altså en seksuel ydelse. Seksuelle ydelser ville hos en autoriseret fysioterapeut nok koste væsentligt mere end hos en gp. Så hvis man altså bad sin fys om at de sidste 10 min skulle være pik massage ville h*n enten 1. Smide dig ud. 2. Grine og lade som om h*n ikke havde hørt det 3. Taksere ( sandsynligvis) det i et beløb der ligger laaangt over hvad en gp ville tage 4. Gøre det gratis fordi h*n synes du er lækker Så. Man kan vist roligt konkludere at en gp er temmelig meget billigere i sine priser ( hvad angår pik massage) end en fysioterapeut ville være Redigeret 11. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1727 Skrevet 11. Juni, 2020 Lady C skrev, for 16 minutter siden: Pik massage er altså en seksuel ydelse. Seksuelle ydelser ville hos en autoriseret fysioterapeut nok koste væsentligt mere end hos en gp. Så hvis man altså bad sin fys om at de sidste 10 min skulle være pik massage ville h*n enten 1. Smide dig ud. 2. Grine og lade som om h*n ikke havde hørt det 3. Taksere det i et beløb der ligger laaangt over hvad en gp ville tage Så. Man kan vist roligt konkludere at en gp er temmelig meget billigere i sine priser ( hvad angår pik massage) end en fysioterapeut ville være fantastisk argumentation - du opstiller 3 fuldstændigt subjektive præmisser og drager på den baggrund en konklusion . Måske skulle jeg næste gang jeg skal have gjort rent ringe efter en gb - de har jo sådan en lav timeløn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 11. Juni, 2020 (edited) Jogge skrev, for 25 minutter siden: fantastisk argumentation - du opstiller 3 fuldstændigt subjektive præmisser og drager på den baggrund en konklusion . Måske skulle jeg næste gang jeg skal have gjort rent ringe efter en gb - de har jo sådan en lav timeløn Ja det kan du da sagtens prøve at gøre men jeg kan ikke love dig de ville sige ja Men ærligt : min argumentation er nok også udsprunget af at jeg i det store og hele synes det er flabet, absurd og også respektløs at diskutere en pris på en seksuel ydelse. Prisen er som den er og en gp sætter selv den pris hun vil. Kan man ikke lide prisen må man " tage det som en mand" istedet for en lille forkælet knægt og så gå til en anden der vil, tør og kan give af noget meget intimt til en anden person. Og så bare være taknemmelig for at der i det hele taget er den mulighed. Redigeret 11. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 11. Juni, 2020 (edited) Lasselarseb skrev, for 15 timer siden: Hvis de to damer - hvis indlæg jeg ikke kan se - vidste hvor meget jeg plejer at give, så ville de enten kalde mig løgner eller falde ned af stolen i chok. Så jeg lader være med at skrive det. Udover at det er synd for de piger, der føler sig presset ned i pris, ville vi være fløjtende ligeglade. Gad vide hvor mange du overhovedet kan se herinde, med alle dem du har på ignore.... Redigeret 11. Juni, 2020 af Liv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 11. Juni, 2020 Det er meget klart, man får det man betaler for - det gælder overalt. Vil du ikke betale får du ikke noget - det andet er naivt. Det er enkelt god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 11. Juni, 2020 Lady C skrev, for 5 timer siden: Pik massage er altså en seksuel ydelse. Seksuelle ydelser ville hos en autoriseret fysioterapeut nok koste væsentligt mere end hos en gp. Så hvis man altså bad sin fys om at de sidste 10 min skulle være pik massage ville h*n enten 1. Smide dig ud. 2. Grine og lade som om h*n ikke havde hørt det 3. Taksere ( sandsynligvis) det i et beløb der ligger laaangt over hvad en gp ville tage 4. Gøre det gratis fordi h*n synes du er lækker Så. Man kan vist roligt konkludere at en gp er temmelig meget billigere i sine priser ( hvad angår pik massage) end en fysioterapeut ville være Men hvad har det med sagen at gøre? Hvis jeg skal bygge et hus for dig, så bliver det også dyrere end hvis du ringer til en murer, til gengæld bliver det dårligere bygget, for jeg har ikke prøvet det før ... Jeg forstår ikke hvorfor du bliver ved med at fremhæve at du opfatter noget som seksuelt, men ikke noget andet? Hvad rolle spiller det for, hvad en rimelig pris er for en kombiydelse, som dels sikrer en indtjening, man kan leve af, dels afspejler at udbuddet af pikmassage er mindre end udbuddet af øvrig massage? Jeg havde på et tidspunkt en ekstremt lækker frisør, som ovenikøbet klædte sig semiudfordrende. Når hun gav mig hovedbundsmassage ifm hårvask var den totale oplevelse helt klart på højde med gennemsnittet af pikmassage jeg har fået gennem tiden. Alligevel var det ikke dyrere og jeg fik endda en pæn frisure og small talk, så det nærmest var GFE. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens39 65 Skrevet 11. Juni, 2020 Den der har grisen, bestemmer prisen Og i det her tilfælde er det GP der har grisen. Selvfølgelig bestemmer man selv hvad man vil betale, men hvis man ikke vil give det en vare/ydelse koster. Ja så er det meget enkelt, så får man ingen varer/ydelser. Priser er en kombination af udbud og efterspørgsel. Så hvis efterspørgslen bliver for lav, stopper udbuddet. Så dem der tror de bestemmer prisen hos en GP tager meget fejl. De bestemmer blot hvad de vil give, og må så finde en GP hvor deres efterspørgsel passer med hendes udbud. Men hvor er det dog trist læsning at se nogen prøve at udnytte den situation til at presse andre mennesker for deres service/ydelser. Og også se den tankegang med at det bare er et hul man søger til så lav pris som muligt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 11. Juni, 2020 Jens39 skrev, for 2 minutter siden: Den der har grisen, bestemmer prisen Det er jo altså stadigvæk forkert, hvordan kan du skrive det, hvis du har læst tråden? Den talemåde er så misforstået, for pointen med den er, at der kun er en gris. Men sådan fungerer markedet for pikmassage eller sex ikke - der er et stort udbud. Hvis jeg nu kun ville have en bestemt leverandør, så kunne hun bestemme prisen og jeg måtte afgøre om jeg ville købe eller ej. Men det er en ekstremt sjælden situation. Her modsiger du din indledning: Jens39 skrev, for 5 minutter siden: Priser er en kombination af udbud og efterspørgsel. Og derefter skriver du ikke noget, som ikke allerede er skrevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens39 65 Skrevet 11. Juni, 2020 Den har grisen, bestemmer prisen Hvis ingen vil betale prisen så kan man ikke købe grisen Så hvis nogen har en vare/ydelse og ingen vil betale prisen, så bliver grisen jo ikke solgt. Så hvis ingen vil betale hvad en GP prissætter sine ydelser til, stopper hun jo bare. Og jo udbud og efterspørgsel hænger sammen. Hvis markedet generelt vil betale for lidt for de ydelser GP tilbyder, vil de fleste jo bare stoppe. Og så er der kun dem der af en eller anden grund er tvunget til at blive i branchen tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg