Hop til indhold
19517

covid-19 Billige priser.

Recommended Posts

19517 skrev, for 22 timer siden:

Jeg har ikke været sammen med en betalt kvinde i lange tider nu. Jeg finder denne side en gang i mellem fordi den har bragt mig så meget godt gennem tiden. Jeg kommer derfor til at skrive dette spørgsmål til jer alle. 

 

Jeg har lige tjekket 3 pigers pris? og jeg var lidt overrasket over at se, at de stadig lå i den samme prisklasse som jeg er vant til. Så hvorfor er priserne ikke styrtdykket pga covid-19?

 

Tak for din tid

Billig fisse?

Hvorfor skal alt gå ud på at få billigere sex?

Betal nu bare, de priser, som pigerne forlanger. Som en anden skriver, så falder arbejdsudgifterne ikke for pigerne.

og hvorfor må de for dig ikke få lov at tjene det, som de plejer?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, for 20 minutter siden:

Billig fisse?

Hvorfor skal alt gå ud på at få billigere sex?

Betal nu bare, de priser, som pigerne forlanger. Som en anden skriver, så falder arbejdsudgifterne ikke for pigerne.

og hvorfor må de for dig ikke få lov at tjene det, som de plejer?

 

Jeg tror at du - og et par andre med samme type udsagn - misforstår spørgeren, som egentligt bare udtrykker en undren og eftertænksomhed. 

Og måske er pointen lige for - for kunne det tænkes at efterspørgslen ikke er faldet så meget som de pludseligt mange meget moralske ryster udtrykker herinde. Altså herinde hvor vi friskt udveksler erfaringer med købesex som ofte går hånd i hånd med utroskab, sorte penge, kønssygedomme og risiko for smitte af almindelig dødelig influenza. Og så tør jeg slet ikke nævne ord som menneskehandel og undertrykkelse da jeg jo ved at ingen mænd i verdenen støtter det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, Lige nu:

Jeg tror at du - og et par andre med samme type udsagn - misforstår spørgeren, som egentligt bare udtrykker en undren og eftertænksomhed. 

Og måske er pointen lige for - for kunne det tænkes at efterspørgslen ikke er faldet så meget som de pludseligt mange meget moralske ryster udtrykker herinde. Altså herinde hvor vi friskt udveksler erfaringer med købesex som ofte går hånd i hånd med utroskab, sorte penge, kønssygedomme og risiko for smitte af almindelig dødelig influenza. Og så tør jeg slet ikke nævne ord som menneskehandel og undertrykkelse da jeg jo ved at ingen mænd i verdenen støtter det. 

Jeg tror helt sikkert, at efterspørgslen er faldet. Meget. Men det er udbuddet også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, for 12 timer siden:

Billig fisse?

Hvorfor skal alt gå ud på at få billigere sex?

Betal nu bare, de priser, som pigerne forlanger. Som en anden skriver, så falder arbejdsudgifterne ikke for pigerne.

og hvorfor må de for dig ikke få lov at tjene det, som de plejer?

Det er jo ikke alle der går til en prostitueret for at få ømhed, kærtegn, nærvær eller slikke fisse - den såkaldte GFE.

Vi er nogle der bare har brug for lidt ekstra. Det er en udløsning  leveret  af en god sexhåndværker i god kvalitet og generel e god oplevelse de 15 min det varer. Man skal være tilfreds med det hele når det er slut. Så kommer man sgu igen :)

Meget simpelt. Her skal prisen være fornuftig for mig og en prissætning er altid til forhandling. Jeg betaler aldrig fuld pris. Aldrig, aldrig.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 20 minutter siden:

Det er jo ikke alle der går til en prostitueret for at få ømhed, kærtegn, nærvær eller slikke fisse - den såkaldte GFE.

Vi er nogle der bare har brug for lidt ekstra. Det er en udløsning  leveret  af en god sexhåndværker i god kvalitet og generel e god oplevelse de 15 min det varer. Man skal være tilfreds med det hele når det er slut. Så kommer man sgu igen :)

Meget simpelt. Her skal prisen være fornuftig for mig og en prissætning er altid til forhandling. Jeg betaler aldrig fuld pris. Aldrig, aldrig.

Ok

Cheap Charlie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vær du bare lidt tålmodig priserne skal nok komme ned på alle mulige tjenesteydelser, også de frække. 

De frække damer skal bare lige indse der er langt færre penge i omløb, lige nu har de få som arbejder sikkert kronede dage det håber jeg de nyder for det er en stakket frist.





 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers også er det "karma" som rammer mænd lige i baghovedet...

Efter år med flere piger og nogle med rimelige spiselige priser, men stadig prutten om prisen fra mænd, så er der vel ingen grund til at sætte prisen yderligere ned ? 

Lavt udbud - Stor efterspørgsel :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, for 19 minutter siden:

Ok

Cheap Charlie. 

Er det Charlie Chaplin eller prins Charles du mener? Kender ikke andre der kaldes for "Charlie"

Betaler det det er værd for mig og det er aldrig, aldrig udbudsprisen.  Som forklaret tidligere - mange af os har behovet for nærhed, nærvær og berøringer dækket i forvejen og har bare brug for lidt ekstra hjælp.

Lidt sjovt at der prækes om udbud og efterspørgsel og så ikke kan acceptere det i virkeligheden når det kommer til stykket.

Når corona er overstået så får priserne nok et godt nøk nedad. Dels vil mange kunder være forsigtige og dels vil der komme mange nye damer pga arbejdsløshed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, den 3.4.2020 at 00:48:

Se denne dame.

Hun er en af dem der med mellemrum justerer priserne lidt op eller ned. Jeg tror ikke man kan tilskrive det krisen.

Generelt kan man tale om "price discovery" på et marked: hvordan finder sælgere og købere ud af hvad prisen for et gode skal være? På det her marked er der tendens til at de fleste sætter en pris, der ligner naboens +/- en lille smule. Få udlændinge laver ophørsudsalg (sætter prisen lidt ned kort før de rejser) og enkelte er mere som fiskeauktionerne og prøver at finde en dagspris. Hende du har fundet bruger vist fiskeauktionsmodellen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Krisen vil forplante sig til alle dele af samfundet.
Hvis man tror de frække damer går fri er det ligesom når svensken tror corona ikke rammer dem så hårdt.

Hvor langt priserne skal ned er svært at spå om, men timepriser på +2000 kr er der meget få som kan opretholde.

De danske piger er i forvejen klemt, men det bliver meget værre når østpigerne går ned på 1000 kr for en time alt incl for dem vil der komme mange flere af. 1000 kr i timen sort er stadig en god hyre selvom man skal betale husleje (som i øvrigt også bliver billigere)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, den 3/4/2020 at 08:08:

1) Fordi driftsomkostningerne er de samme?

2) Fordi tjenestens kvalitet er uforandret?

3) Fordi den påkrævede arbejdsindsats er uforandret?

4) Den jeg hælder mest til: fordi det er den helt rette pris, for at rode rundt i mænds underliv. Underliv af svingende kvalitet, fremtoning og vedligeholdelsesstandard.

Vi taler jo ikke om prisen på griseører .......

Mvh

Pogo

Præcis! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 41 minutter siden:

Er det Charlie Chaplin eller prins Charles du mener? Kender ikke andre der kaldes for "Charlie"

Betaler det det er værd for mig og det er aldrig, aldrig udbudsprisen.  Som forklaret tidligere - mange af os har behovet for nærhed, nærvær og berøringer dækket i forvejen og har bare brug for lidt ekstra hjælp.

Lidt sjovt at der prækes om udbud og efterspørgsel og så ikke kan acceptere det i virkeligheden når det kommer til stykket.

Når corona er overstået så får priserne nok et godt nøk nedad. Dels vil mange kunder være forsigtige og dels vil der komme mange nye damer pga arbejdsløshed.

Der vil komme mange nye damer?

Man kan let forstille sig det modsatte:

At øst og thai pigerne ikke  komme væltend ind over grænsen igen efter at situationen er normaliseret.

Dels har mange af dem sikkert brændt fingrene pga lav omsætning, dels bliver det nok ikke billigere at flyve når Corona krisen har ryddet ud blandt fly selskaberne, dels har mange af dem haft en meget dårlig tid heroppe.

Og så er der lige deres pimps: de er forretningsmænd og mon ikke de bliver mere forsigtige nu de sikkert har tabt mange penge?

Der kommer muligvis flere danske piger i branchen, desværre nok mest af nød, og de skal ikke udnyttes, tværtimod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, 1 time siden:

Er det Charlie Chaplin eller prins Charles du mener? Kender ikke andre der kaldes for "Charlie"

Betaler det det er værd for mig og det er aldrig, aldrig udbudsprisen.  Som forklaret tidligere - mange af os har behovet for nærhed, nærvær og berøringer dækket i forvejen og har bare brug for lidt ekstra hjælp.

Lidt sjovt at der prækes om udbud og efterspørgsel og så ikke kan acceptere det i virkeligheden når det kommer til stykket.

Når corona er overstået så får priserne nok et godt nøk nedad. Dels vil mange kunder være forsigtige og dels vil der komme mange nye damer pga arbejdsløshed.

Alright. Jeg troede at du kendte udtrykket. 
 

Meget anvendt i Thailand om hvide nærigrøve, der ikke vil betale prisen og prutter løs på priserne. 
 

Måske du ville få det stempel efter et par minutters gang ned af Walking Street i Pattaya :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 3 timer siden:

Der vil komme mange nye damer?

....

Der kommer muligvis flere danske piger i branchen, desværre nok mest af nød, og de skal ikke udnyttes, tværtimod.

Der kommer flere danske piger og de kommer til at påvirke priserne. Sådan er kapitalismen nu engang. 

At forhandle om prisen kan man kun gøre med en selvstændig person der ikke har nogen der puster i nakken. Jeg ser ingen udnyttelse, tværtimod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, for 2 timer siden:

Alright. Jeg troede at du kendte udtrykket. 
 

Meget anvendt i Thailand om hvide nærigrøve, der ikke vil betale prisen og prutter løs på priserne. 
 

Måske du ville få det stempel efter et par minutters gang ned af Walking Street i Pattaya :D

Vi frekventerer ikke samme steder og har ikke samme interesser, tror jeg. Har ikke behovet for billig thai sex i  Pattaya eller andre steder.

Har behovet for at betale den rigtige pris. Den rigtige pris er altid min - altså køberens, pris, ellers tager hun bare den næste der er villig til at betale en højere pris. Jeg må så gå forgæves, men det er ikke sket endnu, hvilket tyder på jeg rammer den rette pris. Igen, sådan er kapitalismen trods diverse forsøg af en del herinde på at være moralske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 4 minutter siden:

Vi frekventerer ikke samme steder og har ikke samme interesser, tror jeg. Har ikke behovet for billig thai sex i  Pattaya eller andre steder.

Har behovet for at betale den rigtige pris. Den rigtige pris er altid min - altså køberens, pris, ellers tager hun bare den næste der er villig til at betale en højere pris. Jeg må så gå forgæves, men det er ikke sket endnu, hvilket tyder på jeg rammer den rette pris. Igen, sådan er kapitalismen trods diverse forsøg af en del herinde på at være moralske

Nej, vi frekventerer sikkert ikke de samme steder, de er nok for dyre, de piger, som jeg frekventerer.

Men jeg bliver sgu lidt sørgelig over at læse din tilgang til de piger, der vælger at udbyde deres krop til dig.
Ligegyldig deres pris, så synes du, at de skal hamres ned. 
 

Koster de 600 for dit kvarter, så skal de hamres ned i 500,-. Hvorfor? fordi du kan. Ikke?  Fordi, din pris er rigtig. 
 

Din “fuck and forget” tilgang er trist at læse. 
 

Men der skal være plads til uenighed. 
God dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg  tvivler stærkt på at det med faldende priser kommer til at ske i nærmeste fremtid, som nogle her i tråden giver udtryk for. 

Hvis der kommer en lempelse af restriktioner efter påsken, så bliver der næppe åbnet frit for lande grænserne sådan lige med det samme, og hvis der gør bliver det meget sandsynligt med karantæne betingelser, for udlændinge der rejser ind i DK. 

Jeg tvivler også på at der sådan lige kommer mange flere danske piger ind i branchen. 

Jeg tror faktisk nærmere at de piger der er i landet, ved en åbning vil opleve en sådan efterspørgsel, at priserne meget vel kan få et hak opad.... For selv om der måske er nogle kunder der har færre penge at bruge, så må udbuddet af gp´er efter alt at dømme være betydeligt mindre, med de udenlandske piger der ikke er i landet på nuværende tidspunkt. 

Men vi får at se hvad der sker :) 

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 4 timer siden:

Hvor langt priserne skal ned er svært at spå om

Er det ikke oplagt at se på finanskrisen?

Min mangelfulde erindring siger at det ikke gjorde stor forskel på prisniveauet, men det var måske i den forbindelse at der kom flere ind fra udlandet og fortrængte mange af de danske - altså en forskydning til billigere udlændinge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, for 1 time siden:

Nej, vi frekventerer sikkert ikke de samme steder, de er nok for dyre, de piger, som jeg frekventerer.

Men jeg bliver sgu lidt sørgelig over at læse din tilgang til de piger, der vælger at udbyde deres krop til dig.
Ligegyldig deres pris, så synes du, at de skal hamres ned.

Jeg synes faktisk ikke noget og vi frekventerer sikkert  ikke samme steder. Der er meget mere "dyr champgne" over dig end over mig ;) .

Statham skrev, for 1 time siden:

Koster de 600 for dit kvarter, så skal de hamres ned i 500,-. Hvorfor? fordi du kan. Ikke?  Fordi, din pris er rigtig.

Din “fuck and forget” tilgang er trist at læse. 

Men der skal være plads til uenighed. 
 

De nævner deres pris og jeg nævner mit. Som ved enhver forhandling handles der kun hvis begge er enige om prisen. Den er ikke længere end det. Ren udbud og efterspørgsel. 

Jeg synes nu det er rigtig trist at læse at du tilsyneladende lægger mere i besøget hos  en prostituerede end den service de tilbyder. I den sidste ende er de bare selvstændige kræmmere der tilbyder en service som man kan benytte eller lade være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bestemt ikke utænkeligt, at priserne vil falde som følge af Corona.

Udbuddet vil stige igen efter krisen, men efterspørgslen vil næppe følge med i samme omfang, da mange kunder vil være bange for at blive smittet og velfærden generelt i samfundet vil sandsynligvis også falde en del dvs. mindre penge til Luksusprodukter.

Det er mit bud. Om det holder stik vil tiden vise.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 8 minutter siden:

Det er bestemt ikke utænkeligt, at priserne vil falde som følge af Corona.

Udbuddet vil stige igen efter krisen, men efterspørgslen vil næppe følge med i samme omfang, da mange kunder vil være bange for at blive smittet og velfærden generelt i samfundet vil sandsynligvis også falde en del dvs. mindre penge til Luksusprodukter.

Det er mit bud. Om det holder stik vil tiden vise.

Men nogle er begyndt at holde brandudsalg:

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/gratis-ost-skabte-trafik-kaos-udsolgt-paa-otte-minutter/8079635

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/100-meter-lang-koe-til-gratis-fadoel/8079639

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes nu det er rigtig trist at læse at du tilsyneladende lægger mere i besøget hos  en prostituerede end den service de tilbyder. I den sidste ende er de bare selvstændige kræmmere der tilbyder en service som man kan benytte eller lade være.

Jeg er kun 100% glad for, at jeg lægger mere i besøget end du gør. 
Tak skæbne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
YNWA skrev, den 3.4.2020 at 07:02:

Tror der går lang tid inden det er normaliseret igen og at pigerne begynder at få kunder som før, mange kunder er også ramt af arbejdsløshed og at corona frygten ikke bare forsvinder med et fingre knips, anden bølge corona kommer til efterår siger eksperter.

Jeg har brugt vente tiden til at sparre op til en lille bil som jeg ville ha brugt på piger, så det er ik så tosset enda, men nøj, savner nærhed,ømhed og bare at blive rørt ;-) 

sparret op til en lille bil :-o krisen er kun godt 1.mdr gammel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest YNWA
sweetstone skrev, for 14 minutter siden:

sparret op til en lille bil :-o krisen er kun godt 1.mdr gammel.

ja når man har lidt på kistebunden i forvejen samt sparet 10.000 på ludere/Gp som jeg ikke har besøgt i snart 6-7 uger så er der råd til en fin lille bil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...