Hop til indhold
19517

covid-19 Billige priser.

Recommended Posts

Guest Lady C
Bebop skrev, for 4 timer siden:

Men hvad har det med sagen at gøre? 

Hvis jeg skal bygge et hus for dig, så bliver det også dyrere end hvis du ringer til en murer, til gengæld bliver det dårligere bygget, for jeg har ikke prøvet det før ...

Jeg forstår ikke hvorfor du bliver ved med at fremhæve at du opfatter noget som seksuelt, men ikke noget andet? Hvad rolle spiller det for, hvad en rimelig pris er for en kombiydelse, som dels sikrer en indtjening, man kan leve af, dels afspejler at udbuddet af pikmassage er mindre end udbuddet af øvrig massage?

 

Jeg havde på et tidspunkt en ekstremt lækker frisør, som ovenikøbet klædte sig semiudfordrende. Når hun gav mig hovedbundsmassage ifm hårvask var den totale oplevelse helt klart på højde med gennemsnittet af pikmassage jeg har fået gennem tiden. Alligevel var det ikke dyrere og jeg fik endda en pæn frisure og small talk, så det nærmest var GFE.

Jeg tror vi taler om to helt forskellige ting. 

Hvis du læser mit indlæg til @Jogge kan det være du forstår hvad det er jeg taler om

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Jens39 skrev, for 3 timer siden:

Den har grisen, bestemmer prisen

Hvis ingen vil betale prisen så kan man ikke købe grisen

Så hvis nogen har en vare/ydelse og ingen vil betale prisen, så bliver grisen jo ikke solgt.

Så hvis ingen vil betale hvad en GP prissætter sine ydelser til, stopper hun jo bare.

Og jo udbud og efterspørgsel hænger sammen.

Hvis markedet generelt vil betale for lidt for de ydelser GP tilbyder, vil de fleste jo bare stoppe.

Og så er der kun dem der af en eller anden grund er tvunget til at blive i branchen tilbage.

SPOT ON :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fiskermanden skrev, for 8 timer siden:

Det er meget klart, man får det man betaler for   -  det gælder overalt.

Vil du ikke betale får du ikke noget - det andet er naivt.

Det er enkelt   god dag

Læs nogle flere anmeldelser her på sitet. Det sker meget hyppigt at man ikke får det man betaler for eller den tid man betaler for. Det er mere reglen end undtagelsen

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jens39 skrev, for 4 timer siden:

Den har grisen, bestemmer prisen

Hvis ingen vil betale prisen så kan man ikke købe grisen

Så hvis nogen har en vare/ydelse og ingen vil betale prisen, så bliver grisen jo ikke solgt.

Så hvis ingen vil betale hvad en GP prissætter sine ydelser til, stopper hun jo bare.

Og jo udbud og efterspørgsel hænger sammen.

Hvis markedet generelt vil betale for lidt for de ydelser GP tilbyder, vil de fleste jo bare stoppe.

Og så er der kun dem der af en eller anden grund er tvunget til at blive i branchen tilbage.

Det fungerer som en auktion. Varen, i dette tilfælde ydelse og en tid, udbydes. Kan den ikke sælges så falder prisen. Vil man ikke sælge den vare til den pris der tilbydes så må man beholde varen.  Det er ikke sværere

Heldigvis for mig så er der nok damer der har passende priser. Find selv annoncerne - og det går jo meget godt.

Din "gris analogi" kan vendes 180  grader. Jeg har nemlig den vare de prostituerede efterstræber - og som hele deres professionelle liv omhandler. Nemlig pengene . Så spørgsmålet er hvad vil de gøre i hvor lange tid for mine 300, 400 eller 500 kr?

Hele miseren skyles jeg glæder mig over faldende priser og et par professionelle damer synes selvfølgeligt noget andet da det er i deres interesse. WTF? 

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 48 minutter siden:

Det fungerer som en auktion. Varen, i dette tilfælde ydelse og en tid, udbydes. Kan den ikke sælges så falder prisen. Vil man ikke sælge den vare til den pris der tilbydes så må man beholde varen.  Det er ikke sværere

Heldigvis for mig så er der nok damer der har passende priser. Find selv annoncerne - og det går jo meget godt.

Din "gris analogi" kan vendes 180  grader. Jeg har nemlig den vare de prostituerede efterstræber - og som hele deres professionelle liv omhandler. Nemlig pengene . Så spørgsmålet er hvad vil de gøre i hvor lange tid for mine 300, 400 eller 500 kr?

Hele miseren skyles jeg glæder mig over faldende priser og et par professionelle damer synes selvfølgeligt noget andet da det er i deres interesse. WTF? 

Det er mit indtryk, at du har et fint kendskab til den del af branchen  hvor ydelser handles/tilbydes til 300, 400 og 500.  Det skal såmænd også nok passe, at det vigtigste for disse kvinder er penge, og mange gæster.  Det er også helt ok, at glæde sig over at priserne er lave i dette segment, når man føler sig godt tilpas, så længe kvinderne gør det af egen frivilje.

Til gengæld er det så ikke mit indtryk, at du kender særligt meget til de segmenter, hvor vi taler helt andre priser (Den øvre del af markedet).   For mange kvinder i det segment handler det ikke udelukkende om penge, og..... surprice deres ydelser tilbydes ikke til alle og enhverv.   Mange i dette segment har et almindeligt job ved siden af.  De får typisk  langt flere henvendelser en de har brug for, behøver derfor ikke at modtage gæster, hvor de på forhånd godt ved, at det ikke bliver et gensidigt hit.    At samme grund er deres bi-beskæftigelse ikke så prisfølsom overfor om interessen stiger eller falder, som for dem der har det som eneste eller primære indtægtskilde. 

Det er også helt ok, at glæde sig over at priserne er lave i dette segment, når man føler sig godt tilpas. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 7 timer siden:

Læs nogle flere anmeldelser her på sitet. Det sker meget hyppigt at man ikke får det man betaler for eller den tid man betaler for. Det er mere reglen end undtagelsen

Er det ikke primær ved udlandske puge det sker ? Hvor de har sat prisen lavt for at trække mænd ind og til den lave pris ryger deres arbejdsmoral måske og deres service

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Lasselarseb skrev, for 9 timer siden:

Det fungerer som en auktion. Varen, i dette tilfælde ydelse og en tid, udbydes. Kan den ikke sælges så falder prisen. Vil man ikke sælge den vare til den pris der tilbydes så må man beholde varen.  Det er ikke sværere

Heldigvis for mig så er der nok damer der har passende priser. Find selv annoncerne - og det går jo meget godt.

Din "gris analogi" kan vendes 180  grader. Jeg har nemlig den vare de prostituerede efterstræber - og som hele deres professionelle liv omhandler. Nemlig pengene . Så spørgsmålet er hvad vil de gøre i hvor lange tid for mine 300, 400 eller 500 kr?

Hele miseren skyles jeg glæder mig over faldende priser og et par professionelle damer synes selvfølgeligt noget andet da det er i deres interesse. WTF? 

Jeg tror du kan være sikker på at de piger der sælger den seksuelle ydelse til dig så billigt som du nævner, ikke dyrker sex af lyst men af nød ( der er selvfølgelig også mulighed for at de synes du er skide sød og lækker og derfor giver dig det billigt) . Du køber også  sandsynligvis sex fra kvinder som sikkert ikke selv har bestemt deres pris. Den er sat af en bagmand. Det er altså en anden end dem selv der har prissat deres personlige " gris" ( for nu at blive i den terminologi) Men Du er sikkert glad, trallende og begejstret over at få det så billigt  - men der er nok andre der ville  mene du burde skamme dig. Det kan du selvfølgelig være ligeglad med. Sålænge muligheden er der skal man da selvfølgelig udnytte det ikk!  Så kan det da være ligemeget med baggrunden for den lave pris. Bare den er lav!!! 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 timer siden:

Det er mit indtryk, at du har et fint kendskab til den del af branchen  hvor ydelser handles/tilbydes til 300, 400 og 500.  Det skal såmænd også nok passe, at det vigtigste for disse kvinder er penge, og mange gæster.  Det er også helt ok, at glæde sig over at priserne er lave i dette segment, når man føler sig godt tilpas, så længe kvinderne gør det af egen frivilje.

Du behøver slet ikke putte mig "over i den kasse" for jeg har ikke noget kendskab til det segment. Jeg besøger ikke de damer jeg tror du har i tankerne - de helt billige østeuropæere. Der er nok danske damer til den pris jeg er villig til at give.

Citat

Til gengæld er det så ikke mit indtryk, at du kender særligt meget til de segmenter, hvor vi taler helt andre priser (Den øvre del af markedet).   For mange kvinder i det segment handler det ikke udelukkende om penge, og..... surprice deres ydelser tilbydes ikke til alle og enhverv.   Mange i dette segment har et almindeligt job ved siden af.  De får typisk  langt flere henvendelser en de har brug for, behøver derfor ikke at modtage gæster, hvor de på forhånd godt ved, at det ikke bliver et gensidigt hit.    At samme grund er deres bi-beskæftigelse ikke så prisfølsom overfor om interessen stiger eller falder, som for dem der har det som eneste eller primære indtægtskilde. 

Det er også helt ok, at glæde sig over at priserne er lave i dette segment, når man føler sig godt tilpas. 

En gang til. Du skyder helt ved siden af og rammer helt uden for banen.

Prøv at læse det du skriver, for det giver ingen mening og kan nemt pilles fra hinanden.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaya_nr1 skrev, for 3 timer siden:

Er det ikke primær ved udlandske puge det sker ? Hvor de har sat prisen lavt for at trække mænd ind og til den lave pris ryger deres arbejdsmoral måske og deres service

Der sker ved udenlandske piger men vel nok lige så meget ved danske. Måske nogen gider tage en stikprøve ( i givet fald så tænk på antallet udenlandske vs danske annoncer).

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 11 timer siden:

Det er mit indtryk, at du har et fint kendskab til den del af branchen  hvor ydelser handles/tilbydes til 300, 400 og 500.  Det skal såmænd også nok passe, at det vigtigste for disse kvinder er penge, og mange gæster.  Det er også helt ok, at glæde sig over at priserne er lave i dette segment, når man føler sig godt tilpas, så længe kvinderne gør det af egen frivilje.

Til gengæld er det så ikke mit indtryk, at du kender særligt meget til de segmenter, hvor vi taler helt andre priser (Den øvre del af markedet).   For mange kvinder i det segment handler det ikke udelukkende om penge, og..... surprice deres ydelser tilbydes ikke til alle og enhverv.   Mange i dette segment har et almindeligt job ved siden af.  De får typisk  langt flere henvendelser en de har brug for, behøver derfor ikke at modtage gæster, hvor de på forhånd godt ved, at det ikke bliver et gensidigt hit.    At samme grund er deres bi-beskæftigelse ikke så prisfølsom overfor om interessen stiger eller falder, som for dem der har det som eneste eller primære indtægtskilde. 

Det er også helt ok, at glæde sig over at priserne er lave i dette segment, når man føler sig godt tilpas. 

Jeg synes det er let at udskamme og gøre sig til moralens vogter - og det kan især klinge hult på sådan en side som denne - som helt grundlæggende beskæftiger sig med emner som mange finder umoralsk. 
 

lad os acceptere forskellighederne og de forskellige motiver til at vælge den ene gp frem for den anden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaya_nr1 skrev, for 7 timer siden:

Er det ikke primær ved udlandske piger  det sker ? Hvor de har sat prisen lavt for at trække mænd ind og til den lave pris ryger deres arbejdsmoral måske og deres service

Så længe både “grisen” og dens køber kan stå inde for god opførsel og se sig i øjnene er alt ok men det kan man vel næppe hvis man bevæger sig nede på det plan. Og rigtig synd for de piger der arbejder mere af nød end lyst. Ingen vil arbejde gratis uanset ethvert .. i så fald forsvinder gnisten naturligvis nok også .. En trist tråd faktisk. God weekend 

 

Kaya_nr1 skrev, for 7 timer siden:

Er det ikke primær ved udlandske puge det sker ? Hvor de har sat prisen lavt for at trække mænd ind og til den lave pris ryger deres arbejdsmoral måske og deres service

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er prisen sekundær, går efter det jeg den pågældende dag søger. Er bestemt ikke fastlåst i, at det skal være dansk, heller ikke at det skal være udenlandsk eller østpiger. Selvom der er rigtig mange af østpigerne der oftest falder i den kategori jeg søger. 
Jeg kunne aldrig drømme om, at forhandle på prisen. Dog med den undtagelse, at hvis jeg køber flere timer eller en hel nat, så er det ikke bare timeprisen ganget op. 
Har oplevelsen været ekstraordinær god og jeg har haft en rigtig fed oplevelse, så giver jeg ofte en sjat oveni eller inviterer på en middag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...