Hapsen 137 Skrevet 22. Juni, 2020 Sebmus skrev, for 13 minutter siden: Jo, det har vi Har lige taget den foto gæt Fredericia? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 22. Juni, 2020 (edited) Hapsen skrev, for 2 minutter siden: gæt Fredericia? Nej , mod Billund Redigeret 22. Juni, 2020 af Sebmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hapsen 137 Skrevet 22. Juni, 2020 Ok så var det jo dårligt gæt Sebmus skrev, Lige nu: Nej , mod Billund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 22. Juni, 2020 Jeg har læst for nylig at naturen folk har bedt om at vi skulle holde afstand fra denne smukt fugle på grund af den for stress, specielt hvis de har unge,så jeg har taget foto af den lille familien fra godt afstand 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 23. Juni, 2020 Hunting for beaver skrev, den 10.6.2020 at 23:28: alternativt slet lidt billeder og "ryd" op på tlf for at få frigivet mere plads det er ikke tlf der giver meldingen, det er hjemmesiden her never mind jeg har opgivet og er gået videre bare lidt ærgerligt når nu det var det bedste billede EVER i verdenshistorien, og ville have vundet priser og alt muligt.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 23. Juni, 2020 aaisha skrev, for 30 minutter siden: bare lidt ærgerligt når nu det var det bedste billede EVER i verdenshistorien, og ville have vundet priser og alt muligt.... Kære @aaisha vi tror på dig, du er vundet prisen og alt muligt fra mig og hvis den øje på din profil er din øjne så et jeg villig bestiller en time hos dig og prøver hjælpe med billeder kursus Med respekt og lidt humør Sebmus P.S. Selvfølgelig billeder kursus er gratis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. Juni, 2020 (edited) aaisha skrev, for 5 timer siden: bare lidt ærgerligt når nu det var det bedste billede EVER i verdenshistorien, og ville have vundet priser og alt muligt.. ahhhhh, kære den cliffhanger kan du da IKKE bare lade stå kom nu ind i kampen og få fikset det evt. med en moderators hjælp nu vil vi sku se det billede som måske ville kunne ændre verdenshistorien,,, bare et par skud fra hoften : du er ude og fiske og har taget et billede af dagens store fangst ,,, 3 hundestejler så er der både til middags- og aftensmaden du render rundt på jagt og har lige nedlagt en kronhjort og står der med det ene ben på dennes hoved storsmilende, stolt og glad ja vi venter nu snart er det 13 dage siden du "dukkede op",, så et par timer fra eller til gør vel ikke den store forskel, jeg er åbenbart ikke den eneste herinde som ikke rider samme dag man sadler,,,he he hvor der er vilje er der vej siger Nikolaj Redigeret 23. Juni, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 24. Juni, 2020 (edited) Fra på mandag og minimum 5 uger fram kan desværre ikke bliver aktiv med billeder fra dejlige danske natur I går har min chef ,som er alles virkelig smukt MILF, inviteret mig til møde med frokost og som regel det betyder at jeg skal ud i verden, og det var rigtig Jeg fik besked at vi skal ud i verden, det er ikke noget nyt for mig , sidste 20 år jeg blive sendt ind i mellem at hjælpe hvor er det behov Men det godt i det hele er min datter kommer på fredag så vi har hele weekenden for sig selv Det er sted hvor vi spiste Virkelig smukt naturen og god mad @Hunting for beaver som jeg har nævnt i anden tråd at jeg er så taknemmelig for corona, dig og vores kære ven @Misjo1nu jeg sætter pris på livet og naturen Tak for du starte denne emner , jeg ser livet omkring mig med helt nye øjne Jeg vil selvfølgelig føler med deres dejlige billeder fra vidunderlige Danmark Masser kærlige tanker fra dansemus Redigeret 24. Juni, 2020 af Sebmus 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 24. Juni, 2020 (edited) kære dansemus tusind tak for de flotte billeder og alle ordene,,, min personlige mening ( og kun MIN ) jeg ELSKER den måde du skriver og forklarer dig på,, ja ok ved da godt at der måske er en enkelt stavefejl ,,, eller 2 men ALT hvad du skriver giver for mig 100 % mening, Jeg synes faktisk at det er ret charmerende At du udover dette har humoren til fx. at kalde dig selv "PERLE", synes jeg på den ene side er lidt skørt men samtidig mega grineren,,, Tak for alle dine dejlige billeder og også skriv du har tilført denne tråd, Tro det eller ej,, efter jeg har "opdaget" dig så er jeg selv blevet et bedre menneske på flere områder P.S. dine billeder her fra DK ville blive max. savnet, men måske du kan oploade et par stk's bare 1 gang dagligt , helt fint fra hvor end du befinder dig derude i den store vide Verden På forhånd tak Knus din ven Hunter Redigeret 24. Juni, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 24. Juni, 2020 Jeg lægger mig slipstrømmen af tilkendegivelserne om den hyggelig tråd - flotte og finurlige billeder. Aftentur. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 26. Juni, 2020 (edited) Flot morgen,,, Redigeret 26. Juni, 2020 af Hunting for beaver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 26. Juni, 2020 Flot kontrast brakmarken forrest, kornmarken i baggrunden og sidst skoven som man ikke lige kan se for bare træer // Nu er nogle valmuer gået i frøstand, og sikrer sig at vi også i årene frem kan nyde dem langs vejkanten og på markerne 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9811 Skrevet 26. Juni, 2020 Dalgas Boulevard, Frederiksberg. Jeg er på vej hen og blive vaccineret, Hep. A+B. En lille nok nødvendig forholdsregel til nogen fremtidige lege. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 26. Juni, 2020 Mig i sommertøjet,,, 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 26. Juni, 2020 Hunting for beaver skrev, 1 time siden: Mig i sommertøjet,,, Læææææææænge flotte benene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 26. Juni, 2020 (edited) Sebmus skrev, for 1 time siden: Læææææææænge flotte benene Ja og en fin kjole,,,, I guess,,, ,,,,, NOT Redigeret 26. Juni, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 27. Juni, 2020 Tidlig morgen gåtur ved 7. Plovfure 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 27. Juni, 2020 (edited) Lauersen skrev, for 23 timer siden: Dalgas Boulevard, Frederiksberg. Jeg er på vej hen og blive vaccineret, Hep. A+B. En lille nok nødvendig forholdsregel til nogen fremtidige lege. For hulen da @Lauersen - læses mellem linjerne må skråen vendes et par gange og meget må sluges. Men der kan jo altid skylles efter med gin. Bliver ene- eller nollerbærene for beske kan jeg anbefale en slåen-gin eller gin Hass (opfundet signaturdrinks for fynsk bartender) Begge forfriskende i sommervarmen. God fornøjelse med stort og småt. Du får "to sole på din vej" Redigeret 27. Juni, 2020 af MornFed 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 27. Juni, 2020 Tror nemtøs er vestpå idag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 27. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Stranden nydes Er vi ude i noget nudist badning? Billeder modtages med glæde og tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Juni, 2020 NordFyr skrev, for 4 minutter siden: Er vi ude i noget nudist badning? Billeder modtages med glæde og tak Ikke lige i denne her omgang, men må hellere få sol på hele kroppen snarlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg