Hop til indhold
Hunting for beaver

Sommer tid og forår

Recommended Posts

Tak @Sebmus har netop skiftet til den nye Iphone SE (forårsaget af smadret glas på den gamle), indmad og kamera fra 11éren  MEN væsentlige billigere og ikke på størrelse med et spækbræt.

 

Flot sted du er, ser dejligt ud. Ta´r du et par badenymfer med hjem ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MornFed skrev, 1 time siden:

Sommer, sol og badenymfer HVOR ?

A237EFB5-34F3-4320-BFB7-7DD73793FDFC.thumb.jpeg.4766efb61e0f6ca7307a7916a3e5359e.jpeg

295E69DA-9EE3-4C12-BEE3-7E7C7612E26F.thumb.jpeg.f84feacd0eb876178cd2e8852e89b2ff.jpeg

Blåvandshug?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MornFed skrev, for 7 minutter siden:

Ta´r du et par badenymfer med hjem ?

Hahahaha, måske ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Blåvandshug?

Aaah @Lauersen forkert formuleret. HVOR i retning af markant mangel på sol og nymfer - vestkysten mellem Blokhus og Løkken (Grønhøj)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 26 minutter siden:

20200705_190744.thumb.jpg.fa5169e54a8f7fb6bf5f5165b65d2071.jpg

20200705_190653.thumb.jpg.0a2eaf26145ff723923f750fbb601586.jpg

Smukt flora i større verden 

med disse eksotiske planter, og især den lidt specielle kaktus, et sted hvor der IKKE lige er fare for nattefrost, så gætter jeg på at vi nærmest er ovre på den anden side af jorden,,, fx Thailand :wub:

et land som jeg endnu aldrig har besøgt, men mon ikke det sker hvis ikke i dette , så i næste liv

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
MornFed skrev, 1 time siden:

Aaah @Lauersen forkert formuleret. HVOR i retning af markant mangel på sol og nymfer - vestkysten mellem Blokhus og Løkken (Grønhøj)

På den måde altså, som i hvor er Solen og badenymferne dog blevet af? Jeg håber jeg forstod den denne gang. Måske vi må ud og danse dem frem eller noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 43 minutter siden:

med disse eksotiske planter, og især den lidt specielle kaktus, et sted hvor der IKKE lige er fare for nattefrost, så gætter jeg på at vi nærmest er ovre på den anden side af jorden,,, fx Thailand :wub:

et land som jeg endnu aldrig har besøgt, men mon ikke det sker hvis ikke i dette , så i næste liv

Kære @Hunting for beaver, tsc tsc tsc igen og igen og igen,  heeeeeelt ved siden af B)

Men du har ret, her er aldrig frosten :ph34r: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 time siden:

På den måde altså, som i hvor er Solen og badenymferne dog blevet af? Jeg håber jeg forstod den denne gang. Måske vi må ud og danse dem frem eller noget.

En lille indrømmelse. Var tidligere lidt af en "dansetrold", nu bliver det mest til en vrikken med foden. Men @Lauersen har du et godt stykke musik kunne jeg da sikkert lokkes til en dans med den rigtige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 6 minutter siden:

Så nu er han fløjet ned til varmere himmelstrøg :D

Og kone blir herhjemme og passer stangen (skrev med vilje IKKE stripper foran den stang,, he he, :rolleyes:

 

IMG_20200705_212032.jpg

Hun sidder da ellers flot og trofast på pinden

Del dette indlæg


Link til indlæg
MornFed skrev, for 55 minutter siden:

Hun sidder da ellers flot og trofast på pinden

Ja og hun kommer vist nok til at vente i længere tid da han vist ikke har planer om at returnere lige foreløbig,,, det heldige asen,, (ham altså) :rolleyes::ph34r:,, he he 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 38 minutter siden:

 @Hunting for beaver hvis du har selskab (arbejds kollega) som jeg har nu , du vil aldrig kommer tilbage :lol::ph34r:

 

Kære sebmus dansemusen du er altså lidt af en landevejsrøver,,,tager fra de rige og gir til de mindre bemidlede især kvinderne de enlige :D Du er en ægte " DICK" Turpin in disguise B)

 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt grøftekant i morgenlys. Og så mine "hemmelige" kirsebær som det vist kun er mig og fuglene der spiser af. Jeg prøver ikke at tænke på at de vokser på en gamnel giftgrund.

IMG_20200710_071914.thumb.jpg.9f0feac7d8ba385573d0bc232c0b52c1.jpgIMG_20200710_072712.thumb.jpg.e7c4ee487a559585f52768fa0bbb7d8c.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 41 minutter siden:

Lidt grøftekant i morgenlys. Og så mine "hemmelige" kirsebær som det vist kun er mig og fuglene der spiser af. Jeg prøver ikke at tænke på at de vokser på en gamnel giftgrund.

IMG_20200710_071914.thumb.jpg.9f0feac7d8ba385573d0bc232c0b52c1.jpgIMG_20200710_072712.thumb.jpg.e7c4ee487a559585f52768fa0bbb7d8c.jpg

Fuglekirsebær.? :D.? 

,,, hvis du ikke har større planer om at få flere børn, så går det vel nok alligeveller,, ;)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

Fuglekirsebær.? :D.? 

,,, hvis du ikke har større planer om at få flere børn, så går det vel nok alligeveller,, ;)

De smager vanvittigt godt, og der er bare noget afstressende ved at gå at spise bær mens man plukker dem. Nej, jeg skal ikke have flere børn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...