an2n 50862 Skrevet 19. April, 2021 @Sebmus på fjorden ? ? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 19. April, 2021 an2n skrev, for 1 time siden: @Sebmus på fjorden ? ? Med termostat i hånden og fuld vådtdragt 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9811 Skrevet 20. April, 2021 Fra min gåtur i formiddags langs banen i Valby. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussyboy 84 Skrevet 21. April, 2021 Solen på vej op på denne lidt kolde forårs morgen. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 21. April, 2021 Foråret 2021 set med Samsung Galaxy A 12. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 21. April, 2021 Fra dagens tur i naturen . . . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 22. April, 2021 Savner vores veninde Nemtøs Hver gang når jeg ser smukke skyer tænker på hende 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 24. April, 2021 Tidligt i morges fra sommerhusets køkkenvindue . . . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 24. April, 2021 Så blomster Magnolien, dog går der lige 4 uger inden jeg har min næste aftale med min egen Magnolie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 24. April, 2021 Fra dagens tur, besøgte min datter på djævelenøen 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 24. April, 2021 Sebmus skrev, for 44 minutter siden: Fra dagens tur, besøgte min datter på djævelenøen Tror du kirsebær træerne holder til på fredag, der skal jeg selv til “udlandet” , og vil gerne se dem. Går udefra det er dem på Frederiksberg kirkegård, ellers må du gerne sige hvor det er fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9811 Skrevet 24. April, 2021 Grydeskeen skrev, for 36 minutter siden: Tror du kirsebær træerne holder til på fredag, der skal jeg selv til “udlandet” , og vil gerne se dem. Går udefra det er dem på Frederiksberg kirkegård, ellers må du gerne sige hvor det er fra. Bispebjerg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 24. April, 2021 Grydeskeen skrev, 1 time siden: Tror du kirsebær træerne holder til på fredag, der skal jeg selv til “udlandet” , og vil gerne se dem. Går udefra det er dem på Frederiksberg kirkegård, ellers må du gerne sige hvor det er fra. Hej @Grydeskeen @Lauersen har ret, det er på Bispebjerg, tror at det vil holder til på fredag, virkelig smuk , værd at se og besøge, tror faktisk vil bliver smukke næste uge 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 25. April, 2021 @Grydeskeen endnu en smuk sted som kan anbefales Assistent kirkegård 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 25. April, 2021 Har i vinter haft et hostende "spøgelse" på terrassen - I eftermiddag kom afsløringen . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 27. April, 2021 Mirabellatræet var det første, der sprang ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 27. April, 2021 Tidligt i morges mod øst . . . . 1,5 timer senere månen mod sydvest . . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 27. April, 2021 love it is in the air 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 28. April, 2021 Mødte en lidt trist fyr i skoven . . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 1. Maj, 2021 Grydeskeen skrev, den 24.4.2021 at 17:50: Så blomster Magnolien, dog går der lige 4 uger inden jeg har min næste aftale med min egen Magnolie Sidder med et kæmpe smil, og en fantastisk følelse i hele kroppen. Det er måske fordi jeg har været sammen med, og nydt min Magnolie`s selskab i nogle timer idag, og det var lige så perfekt som det plejer, verdens sødeste træ pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 2. Maj, 2021 Blishøne med sine unger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 2. Maj, 2021 Om 3 måneder skulle her gerne være Smukfest, helst i pænere vejr - Glæder mig allerede . . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 2. Maj, 2021 an2n skrev, for 5 timer siden: Om 3 måneder skulle her gerne være Smukfest, helst i pænere vejr - Glæder mig allerede . . . . Ja tænk sig alle de smukke ting som vi forventer givet, som pludselig på et sekund ændre hele verden, lad os alle bede og medvirke til det ændrer sig tilbage til virkeligheden, altså dengang vi var sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg