Hop til indhold
Hunting for beaver

Sommer tid og forår

Recommended Posts

Flot måne. (forrige side)

Før da lidt skøn fornemmelse af indian summer.

96BE5A7A-79FE-48DA-8C5B-ABF5E72A4BA7.thumb.jpeg.dbefae618b8745d23e87a4e86796c325.jpeg
 

3444D34E-2D80-4AD3-8836-C2A69E9F74F3.thumb.jpeg.bd3b558ec9ebcfda60a6df9bdbbf1699.jpeg

mon ikke dagen i morgen også bliver solsikkert

EA5AB290-C707-45F7-A7E5-C41175CD631C.thumb.jpeg.e6a86968d2d1f4a4adba42ead78dfe59.jpeg

Redigeret af MornFed
Tilføjelse som følge af sideskift

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 9 timer siden:

Snapchat-550253265.jpg

Jeg vil foreslå dig at du skal spille Euroackpot i morgen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Sebmus skrev, for 13 minutter siden:

Jeg vil foreslå dig at du skal spille Euroackpot i morgen :D

Det er desværre ikke de mest effektive firkløvere. Jeg samlede dem op lige efter 2. vaccinestik i går, og håbede de ville give mig held til ikke at ende i febervildelse ligesom efter første stik . . . They did not :rolleyes: 

Så Eurojackpot er nok at at presse deres held :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden:

Det er desværre ikke de mest effektive firkløvere. Jeg samlede dem op lige efter 2. vaccinestik i går, og håbede de ville give mig held til ikke at ende i febervildelse ligesom efter første stik . . . They did not :rolleyes: 

Så Eurojackpot er nok at at presse deres held :lol:

Det er jeg virkelig ked af, at du fik dårlig pga vaccinestik, håber at du har det bedre i dag 

Men prøv i morgen, måske vil du bliver taknemmelig ;)

Og tak for smukke billedet, kan lide kontraster mellem grønne firkløver og røde negle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Sebmus skrev, for 11 minutter siden:

Det er jeg virkelig ked af, at du fik dårlig pga vaccinestik, håber at du har det bedre i dag 

Men prøv i morgen, måske vil du bliver taknemmelig ;)

Og tak for smukke billedet, kan lide kontraster mellem grønne firkløver og røde negle 

Tak, men det skal du ikke være ked af :) Jeg overlever nok et døgn i sengen (selvom jeg helt sikkert kan komme på sjovere svedige sengeaktiviteter). 

Ja, måske skal kløverne have en ekstra chance for at vise deres værd. 

Og så lidt <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
an2n skrev, den 24.8.2021 at 19:33:

Fra weekendens sanketur . . 

Blomsterne giver en smuk rød snaps . . . ;) 

Skærmbillede 2021-08-21 kl. 15.10.40.png

Johannes urt – perikum

Flot billede med bien – er det en brumbasse?

Jeg er heldig de gror i store mængder tæt på min bopæl i denne tid henter lidt et par gange om ugen – når blomsterne åbner sig.

Til kryddersnapsen tilsætter jeg lidt granduleret lakridsrod – men vi har nok forskellige smag – den flotte dyb røde farve er forrygende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 1 minut siden:

Johannes urt – perikum

Flot billede med bien – er det en brumbasse?

Jeg er heldig de gror i store mængder tæt på min bopæl i denne tid henter lidt et par gange om ugen – når blomsterne åbner sig.

Til kryddersnapsen tilsætter jeg lidt granduleret lakridsrod – men vi har nok forskellige smag – den flotte dyb røde farve er forrygende.

Lykkepiller på snaps . . .

Ja - Det er en brumbasse/humlebi - Ved ikke forskellen på de to . . . :D 

Og det snart tid til rønnebær - apropos et tidligere billede . . . 

Naturen bugner af muligheder . . . :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
an2n skrev, for 16 minutter siden:

@mature man - Gæt en urt/plante ;) - Her er lidt flere kommende snapse fra weekendens sanketur . . . ;) 

IMG_0572.jpg

IMG_0573.jpg

IMG_0574.jpg

Den med de røde bær ligner havtorn, den grønne kunne godt være valnød – den gule kender jeg vist ikke.

Jeg kender faktisk ikke så mange planter – det var tilfældigt med perikum fordi jeg laver nogle flasker hvert år og de er mangfoldige tæt på mig.

Jeg har prøvet at grave nogle planter op og plante dem hjemme – af en eller anden årsag duer det ikke – de har det måske bedst der hvor de selv har valgt at være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 4 minutter siden:

Den med de røde bær ligner havtorn, den grønne kunne godt være valnød – den gule kender jeg vist ikke.

Jeg kender faktisk ikke så mange planter – det var tilfældigt med perikum fordi jeg laver nogle flasker hvert år og de er mangfoldige tæt på mig.

Jeg har prøvet at grave nogle planter op og plante dem hjemme – af en eller anden årsag duer det ikke – de har det måske bedst der hvor de selv har valgt at være.

Den første er røllike - nr. 2 havtorn var ikke helt moden endnu :( og Ja den sidste er valnød, skal ligge i sprit et halvt års tid . . 

Jeg har været heldig med at frøformere perikum hjemme i haven, den er ikke så talrig her i trekanten, som den er længere nord og vest på - synes det er sjovere at finde den vildt . . . :D  

Skal snart vestpå efter lyng og porse, der er underrepræsenteret i nærområdet . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...