Hop til indhold
Hunting for beaver

Sommer tid og forår

Recommended Posts

Savner vores veninde Nemtøs 

Hver gang når jeg ser smukke skyer tænker på hende :(

20210422_165122_001.thumb.jpg.afd851dd93669c698fefa9fd2f32b2fd.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Så blomster Magnolien, dog går der lige 4 uger inden jeg har min næste aftale med min egen Magnolie :x

89ED00F5-3F21-4F07-A1B6-1A38C6F57A38.jpeg

0276AD6C-C9BD-420D-A2BE-652894B021DA.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Sebmus skrev, for 44 minutter siden:

Fra dagens tur, besøgte min datter på djævelenøen 

 

20210424_163816.jpg

20210424_134131.jpg

20210424_163414.jpg

Tror du kirsebær træerne holder til på fredag, der skal jeg selv til “udlandet” , og vil gerne se dem. Går udefra det er dem på Frederiksberg kirkegård, ellers må du gerne sige hvor det er fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 36 minutter siden:

Tror du kirsebær træerne holder til på fredag, der skal jeg selv til “udlandet” , og vil gerne se dem. Går udefra det er dem på Frederiksberg kirkegård, ellers må du gerne sige hvor det er fra.

Bispebjerg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, 1 time siden:

Tror du kirsebær træerne holder til på fredag, der skal jeg selv til “udlandet” , og vil gerne se dem. Går udefra det er dem på Frederiksberg kirkegård, ellers må du gerne sige hvor det er fra.

Hej @Grydeskeen

 @Lauersen har ret, det er på Bispebjerg, tror at det vil holder til på fredag, virkelig smuk , værd at se og besøge, tror faktisk vil bliver smukke næste uge 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i vinter haft et hostende "spøgelse" på terrassen - I  eftermiddag kom afsløringen . . . 

IMG_0318.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Grydeskeen skrev, den 24.4.2021 at 17:50:

Så blomster Magnolien, dog går der lige 4 uger inden jeg har min næste aftale med min egen Magnolie :x

89ED00F5-3F21-4F07-A1B6-1A38C6F57A38.jpeg

0276AD6C-C9BD-420D-A2BE-652894B021DA.jpeg

Sidder med et kæmpe smil, og en fantastisk følelse i hele kroppen. Det er måske fordi jeg har været sammen med, og nydt min Magnolie`s selskab i nogle timer idag, og det var lige så perfekt som det plejer, verdens sødeste træ  pige. :wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om 3 måneder skulle her gerne være Smukfest, helst i pænere vejr - Glæder mig allerede . . . .;)

IMG_6740.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
an2n skrev, for 5 timer siden:

Om 3 måneder skulle her gerne være Smukfest, helst i pænere vejr - Glæder mig allerede . . . .;)

IMG_6740.jpg

Ja tænk sig alle de smukke ting som vi forventer givet, som pludselig på et sekund ændre hele verden, lad os alle bede og medvirke til det ændrer sig tilbage til virkeligheden, altså dengang vi var sammen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...