an2n 50862 Skrevet 8. August, 2020 @Sebmus - Morgenstemning fra fjorden . . . Desvære var marsvinene for langt ude til et godt billede . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 8. August, 2020 Live fra Blåvand Desværre har smadret min rimeligt ny telefon i går, glemt på taget af bilen nu billeder fra gammel telefonen med ringe kamera 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 8. August, 2020 Det var en skøn sommer dag Men det var også lidt forfriskende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 8. August, 2020 Øv med tlf. Men fine billeder. Var du ikke i vandet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 8. August, 2020 Misjo1 skrev, 1 time siden: Øv med tlf. Men fine billeder. Var du ikke i vandet? Pyt med telefonen. Det er bestilt ny firma telefon, selvom jeg er ikke født som vikinger, vi syd europær kommer ikke i vand hvis det er under 25 grader, jo jeg var i vandet og det var dejligt, hmmm måske jeg er på vej til bliver viking Seriøst vand var fantastisk, jeg tror jeg var næsten 1 time i vandet, i morgen tur går til Klitmøller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 8. August, 2020 Næsten live Rødhus Sol ned kl. 21.19 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 8. August, 2020 Sebmus skrev, for 19 minutter siden: Seriøst vand var fantastisk....... Kan det nu passe @Sebmus 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. August, 2020 Vejret er nydt ved stranden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. August, 2020 (edited) Skøn natur.. . Redigeret 10. August, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 10. August, 2020 Enig med @Nemtøs 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 11. August, 2020 I morges over Vejle fjordbro med smukt solopgang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. August, 2020 Måske et bid af Limfjorden - er ikke helt sikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 11. August, 2020 Og her en bid af ud i landet Flotte farver grønne guld og blå 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 11. August, 2020 Dejligt eftermiddagen live 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 12. August, 2020 Elsker naturens frugter og nødder,,Det sunde slik Når figen er moden så skal den spises,, hvis ikke her i efteråret så til foråret, en ret sjov plante 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 13. August, 2020 Done - høsten i hus Mangler lige “100gram” mere sol Flot dag i vente 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 14. August, 2020 Og jeg blev slet ikke våd! Hm... det tror jeg aldrig jeg har sagt før. fra i foråret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 14. August, 2020 Nannas Hjørne skrev, 1 time siden: Og jeg blev slet ikke våd! Hm... det tror jeg aldrig jeg har sagt før. fra i foråret. Waoooou virkelig flot billede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 14. August, 2020 Sebmus skrev, for 3 timer siden: Waoooou virkelig flot billede Tak! Himlen var også spektakulær den dag! Så truende, men så smuk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. August, 2020 Et bid hav & himmel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 1963 Skrevet 15. August, 2020 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Et bid hav & himmel Øv, jeg giver op. Du er umulig at finde ud fra det billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. August, 2020 (edited) Et stykke med grønt og blåt - jeg er forelsket i den danske natur Redigeret 15. August, 2020 af Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 15. August, 2020 Nemtøs skrev, for 13 minutter siden: Et stykke med grønt og blåt - jeg er forelsket i den danske natur Der tror jeg altså ikke jeg kan finde dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. August, 2020 The Dark Knight skrev, for 1 minut siden: Der tror jeg altså ikke jeg kan finde dig Når du genkender mine bryster gennem en T-shirt , er jeg overbevist om at du også vil kunne pege mig ud i bikini Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg