Hop til indhold
Hunting for beaver

Sommer tid og forår

Recommended Posts

Nemtøs skrev, 1 time siden:

Tjek  lige  den  flotte  måne  her  til  aften,  kan  desværre  ikke  tage  et  billede som  viser  hvor  smuk  den  er. 

Jo den er smukt, det et meget svært ved at tage billeder af månen men skal har profi kamera 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 14 timer siden:

.....den  flotte  måne  her  til  aften....

Ingen måne her, alt var i sort. Fik dog en flot solopgang.

2D4495E2-7022-49B0-AD32-AE95E0775CE1.thumb.jpeg.b7ec5414fbaaac2087a3f1e520147b88.jpeg

66BAEBA7-CB46-400F-9B8A-5D5EC644C013.thumb.jpeg.ed435069297c641a49087b092906dfdc.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, den 22/9/2020 at 22:30:

Jo den er smukt, det et meget svært ved at tage billeder af månen men skal har profi kamera 

Det kan næsten lade sig gøre . . . ;-)  Her en augustaften ca kl 21 ved fjorden . . 

PS @Sebmus vandet er stadig 16 grader . . . :P  ;-) 

IMG_0103.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
an2n skrev, for 1 time siden:

PS @Sebmus vandet er stadig 16 grader . . . :P  ;-) 

Uha 

Jeg tror jeg dropper den vikingmus titel :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 48 minutter siden:

En  "kendt" gade 

20201003_150232.jpg

Hva fa´en "Nemtøs i Aalborg" ! Så skal cyklen da vistnok pumpes. ´Muligt med et hint ?
Topløs (ligner BHér på rankværket) , gåsegang, sommerhat eller ? Retning mod gågaden, POOL-house eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MornFed skrev, for 39 minutter siden:

Hva fa´en "Nemtøs i Aalborg" ! Så skal cyklen da vistnok pumpes. ´Muligt med et hint ?
Topløs (ligner BHér på rankværket) , gåsegang, sommerhat eller ? Retning mod gågaden, POOL-house eller ?

Mulighederne  er  mange  i den  store  by, vandre  dog ikke  rundt  topløs  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Mulighederne  er  mange  i den  store  by, vandre  dog ikke  rundt  topløs  :-)

Suk - nu opgiver jeg. Det er også blevet mørkt og koldt.

Har i stedet kastet anker på "Pusterummet", placering ca midt i Gaden. Du skal være mere end velkommen såfremt du har lyst til selskab, selvfølgelig forudsat at du stadig er i byen. Sidder lige indenfor til højre med tophue.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MornFed skrev, for 9 minutter siden:

Suk - nu opgiver jeg. Det er også blevet mørkt og koldt.

Har i stedet kastet anker på "Pusterummet", placering ca midt i Gaden. Du skal være mere end velkommen såfremt du har lyst til selskab, selvfølgelig forudsat at du stadig er i byen. Sidder lige indenfor til højre med tophue.

Jeg  sidder  lige  overfor,  det  er  mig  i bunny kostume 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MornFed skrev, for 15 timer siden:

Kom da herover og slå dig ned, Lidt at varme dig på ?

Sådan her kan man da ikke bare afslutte aftenen,, skete der virkelig ikke mere, bød du hende ikke i det mindste på lidt varmt kakao med flødeskum på toppen ,:rolleyes:;):ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

gad jeg fand'me godt se :D:P:wub:

 

Jeg  tror  ikke  det  vil  være  et  pænt  syn.. måske  oplagt  kostume  til  halloween.  Medmindre  det  er  et  kostume  ala  dette  her 

20201004_125529.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 13 minutter siden:

Jeg  tror  ikke  det  vil  være  et  pænt  syn.. måske  oplagt  kostume  til  halloween.  Medmindre  det  er  et  kostume  ala  dette  her 

20201004_125529.jpg

ja ok mindre kunne vel også gøre det, men sådan et her er vist ikke for børn, så godt at det skete i de mørke aftenstimer,, he he he 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

der tror jeg ikke at jeg er enig med dig ,, heller ikke der :)

Vil  ikke  afspore  denne  fremragende  tråd  med  skønne  billeder  af  Danmark....meeen hr. Bæver, men  bryster  er  i en  klasse  for  sig  selv  og  lever ofte deres  eget  liv. Så  jeg  skal  have  noget (overdel) som kan  styre dem  med  fast  hånd,  ellers  er  de  alle  mulige  steder, og  det  er  ikke  altid  kønt.  :-) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 4 minutter siden:

Har rendt op og ned af gaden uden at kunne finde dig :shock:

Jeg  er  ellers  nem  at  genkende  i det  nordjyske 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 1963
Nemtøs skrev, for 23 timer siden:

En  "kendt" gade 

20201003_150232.jpg

Har du doneret en babseholder? Synes ikke jeg kan spotte din størrelse selv om jeg aldrig har været så heldig at se dem live.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
1963 skrev, Lige nu:

Har du doneret en babseholder? Synes ikke jeg kan spotte din størrelse selv om jeg aldrig har været så heldig at se dem live.

Overvejede  at  donere  en  af  mine  bh'er,  men  da  jeg  kiggede  nærmere  var  det  kun  de  gængse  størrelser,  min  bh  var  der  ikke  plads  til  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...