Sebmus 3087 Skrevet 8. Juni, 2020 Kære @Hunting for beaver du må gerne gætte at det er Fårup sø 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 8. Juni, 2020 Sebmus skrev, for 25 minutter siden: Kære @Hunting for beaver du må gerne gætte at det er Fårup sø Mit gæt havde ellers været Vikinge centret i Jylland,, some where,, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 8. Juni, 2020 Min kære ven @Hunting for beaver måske er det noget til dig, du elsker lupiner, jeg er faktisk ked af at jeg kan ikke se det, eller måske skal jeg snart på besøg min datter og på vej til Kbh kører lille omvej https://www.tv2east.dk/lolland/1000-biler-om-dagen-paa-lille-vej-lupiner-er-blevet-et-kaempe-hit 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 8. Juni, 2020 (edited) på vejen hjem fra arb. stødte jeg lige "helt tilfældigt" ind i din gode ven som altid står så flot og rank, er ret sikker på at vi er flere som gør hvis vi stod foran Nemtøs og det endda UDEN brug af nogle af de der blå piller , vil mene at vores errektion ville komme ganske naturligt, ellers må hun lige blotte det ene bryst, eller balle, her er den din nye "ven" Redigeret 8. Juni, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Juni, 2020 Øjeblikke fra aftens gå tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 9. Juni, 2020 Og min første jordbær Venter på tredje så sender jeg invitation til @Nemtøs, @Lauersen og sidst men ikke mindst @Hunting for beaver Mkh Sebmus 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Juni, 2020 Sebmus skrev, for 1 minut siden: Og min første jordbær Venter på tredje så sender jeg invitation til @Nemtøs, @Lauersen og sidst men ikke mindst @Hunting for beaver Mkh Sebmus Egenavl? Ser meget indbydende ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 9. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Egenavl? Ser meget indbydende ud Jo min egen avl , har plantet for min datters skyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 9. Juni, 2020 (edited) Ikke noget som en nyslået græsplæne, duften, udseende dog med et par små glemte græsarealer, men pyt med det Bill. 2 : Det store overblik fra et af byens højeste punkter Bill 3 : kastanietræerne overgår nu fra blomstring til frugt og senere de egentlige kastanier som modnes til efteråret Redigeret 9. Juni, 2020 af Hunting for beaver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 9. Juni, 2020 Skøn aftentur med flot solnedgang - giver ro og plads til bundfældelse af det seneste. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Juni, 2020 MornFed skrev, for 12 minutter siden: Skøn aftentur med flot solnedgang - giver ro og plads til bundfældelse af det seneste. Smukke billeder - er det en gås der skjuler sin vraltende gang på det øverste billede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 10. Juni, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 10 timer siden: Nemtøs skrev, for 10 timer siden: Smukke billeder - er det en gås der skjuler sin vraltende gang på det øverste billede? En gås ? Sådant et dyr, som efter forlydende kan være ganske farlig, har jeg ALDRIG mødt på min vej. Tror nærmere, at det er silhuetten af en smuk svane, som skimtes. Søen i øvrigt hjemsted for en andeflok, som veltilpasse trisser rundt i vraltende andegang. Redigeret 10. Juni, 2020 af MornFed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 10. Juni, 2020 Det er mange fede billeder i denne tråd. Naturen omkring os er bare smuk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 10. Juni, 2020 I dag på vej hjem kørte forbi planteskole og var forelsket med første blikke på den skønhed Kan ikke lad være, så købte jeg en Nu kan min ven @Hunting for beaver kommer med en byd hved hedder den skønhed, planter er din favorit område, selvfølgelig efter kvinder og vin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 10. Juni, 2020 (edited) Sebmus skrev, for 41 minutter siden: I dag på vej hjem kørte forbi planteskole og var forelsket med første blikke på den skønhed Kan ikke lad være, så købte jeg en Nu kan min ven @Hunting for beaver kommer med en byd hved hedder den skønhed, planter er din favorit område, selvfølgelig efter kvinder og vin Ved første øjekast ligner det en alm. spansk marguerit, men nej ,,,,, Botanisk navn : Pericallis sikkert sorten "webbii",,, det danske navn er majblomst som jeg ikke selv lige kan relatere til Oprindelse : Grand Canaria, og trives allerbedst under solen eller varmere himmelstrøg, ligesom flere andre dyr planter og mennesker den er mega flot i mørke blå !!! model foto : https://www.google.dk/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F02%2F47%2Fe50247e8920112c5f877e988c4745801.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.pt%2Fpin%2F503488433330263314%2F&tbnid=0QWStYcDvmN70M&vet=10CAsQxiAoCWoXChMIoOu5tOP36QIVAAAAAB0AAAAAEAg..i&docid=JdNkDAoe45OpUM&w=1000&h=750&itg=1&q=pericallis webbii blå farve&ved=0CAsQxiAoCWoXChMIoOu5tOP36QIVAAAAAB0AAAAAEAg Redigeret 10. Juni, 2020 af Hunting for beaver tilføjet billede, for SEBMUSEN`s skyld 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 10. Juni, 2020 Hunting for beaver skrev, for 24 minutter siden: Ved første øjekast ligner det en alm. spansk marguerit, men nej ,,,,, Botanisk navn : Pericallis sikkert sorten "webbii",,, det danske navn er majblomst som jeg ikke selv lige kan relatere til Oprindelse : Grand Canaria, og trives allerbedst under solen eller varmere himmelstrøg, ligesom flere andre dyr planter og mennesker den er mega flot i mørke blå !!! model foto : https://www.google.dk/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F02%2F47%2Fe50247e8920112c5f877e988c4745801.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.pt%2Fpin%2F503488433330263314%2F&tbnid=0QWStYcDvmN70M&vet=10CAsQxiAoCWoXChMIoOu5tOP36QIVAAAAAB0AAAAAEAg..i&docid=JdNkDAoe45OpUM&w=1000&h=750&itg=1&q=pericallis webbii blå farve&ved=0CAsQxiAoCWoXChMIoOu5tOP36QIVAAAAAB0AAAAAEAg Hahahaha, du er fantastisk , du får dobbelt 10-tales pointe fra mig, jeg vidste du kan klare opgaven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 10. Juni, 2020 Ja indrømmet jeg elsker kvinder, blomster og god vin i den rækkefølge,,, Venner god mad og chokolade kommer lige efter selvfølgelig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 10. Juni, 2020 Nåh Når jeg kommer på besøg til dig, så kommer jeg med @Nemtøs, buket blomster og flaske Amarone, og du kan inviteret os til god mad og til dessert du giver chokolade 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 10. Juni, 2020 Sebmus skrev, for 9 minutter siden: Nåh Når jeg kommer på besøg til dig, så kommer jeg med @Nemtøs, buket blomster og flaske Amarone, og du kan inviteret os til god mad og til dessert du giver chokolade Hvis du får hevet @Nemtøs over på denne side af broen, så vil jeg også på besøg hos @Hunting for beaver. Jeg vil møde hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 10. Juni, 2020 Jeg vil også gerne møde jer andre, men det er hende der trækker... Det lød forkert. I ved hvad jeg mener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Juni, 2020 Christina ssbbw skrev, for 13 minutter siden: Jeg vil også gerne møde jer andre, men det er hende der trækker... Det lød forkert. I ved hvad jeg mener. Bare du ikke snupper min flise og mine handyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 10. Juni, 2020 når jeg prøver at lægge et billede ind kommer der denne meddelelse: handlingen kunne ikke fuldføres pga manglende hukommelse hvad sørensen betyder det? hvad gør jeg forkert? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 10. Juni, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 34 minutter siden: Bare du ikke snupper min flise og mine handyr Du skal få lov at udnytte @Sebmus og @Hunting for beaver seksuelt på en gang helt for dig selv. Bare jeg får lov at kigge på og tage billeder til denne tråd. Redigeret 10. Juni, 2020 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 10. Juni, 2020 aaisha skrev, for 5 minutter siden: når jeg prøver at lægge et billede ind kommer der denne meddelelse: handlingen kunne ikke fuldføres pga manglende hukommelse hvad sørensen betyder det? hvad gør jeg forkert? Trykker du på "klik her for at vælge filer"? Og så vælger filer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 10. Juni, 2020 Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden: Trykker du på "klik her for at vælge filer"? Og så vælger filer? ja netop så går jeg i mappen på tlf for at finde billede, tjekker det af og trykker Udfør, og når siden her så vises igen kommer der pop-up med beskeden tænkte at måske billedet var for stort og tungt, så har taget screenshot for at mindske, men samme resultat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg