Lauersen 9808 Skrevet 5. Maj, 2020 Fra min gåtur her til aften. Forsøgte at fange lidt af lyset fra solnedgangen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 6. Maj, 2020 Smukt himmel over Danmark og @Nemtøs 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 8. Maj, 2020 Aftenstemning ved vestkysten 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 8. Maj, 2020 Fra dagens tur , virkelig smukt Danmark 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 8. Maj, 2020 Rubjerg Knude Fyr - trods vindblæst omgang betagende mangfoldig natur. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 9. Maj, 2020 Fra dagens cykeltur på den nedlagte jernbane, mellem Aalborg og Hadsund, der er lavet til cykelsti. 20200509_123246.mp4 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Maj, 2020 Sebmus skrev, den 8.5.2020 at 20:13: Fra dagens tur , virkelig smukt Danmark Møns klint? Har aldrig været der men smukt ser det ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 10. Maj, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Møns klint? Har aldrig været der men smukt ser det ud Jo, det er Møns klint, varm anbefalinger, naturen er så smukt Faktisk jeg har besluttet mig for at holde sommerferie i år i Danmark , før støtter dansk økonomi og fordi jeg synes at Denmark er så smukt Redigeret 10. Maj, 2020 af Sebmus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 10. Maj, 2020 Sebmus skrev, 1 time siden: Jo, det er Møns klint, varm anbefalinger, naturen er så smukt Faktisk jeg har besluttet mig for at holde sommerferie i år i Danmark , før støtter dansk økonomi og fordi jeg synes at Denmark er så smukt WOW,,, hvilket falkeblik fra @Nemtøs Sku flot spottet selvom jeg har været dernede flere gange så ligner de fantastiske billeder fra @Sebmus jo noget fra middelhavet,, Ja ved godt at han er på DK tour og stort cadeau at han bruger sine surt optjente penge her i DK, og fx. IKKE på en tilfældig FKK klub med bare damer med undertegnede God sommer i 2 Måske kan Sebmusen og undertegnede (HFB) tage et par billeder når tid er sammen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Maj, 2020 Hunting for beaver skrev, 1 time siden: WOW,,, hvilket falkeblik fra @Nemtøs Sku flot spottet selvom jeg har været dernede flere gange så ligner de fantastiske billeder fra @Sebmus jo noget fra middelhavet,, Ja ved godt at han er på DK tour og stort cadeau at han bruger sine surt optjente penge her i DK, og fx. IKKE på en tilfældig FKK klub med bare damer med undertegnede God sommer i 2 Måske kan Sebmusen og undertegnede (HFB) tage et par billeder når tid er sammen Mig bekendt er der ikke andre steder i Danmark med samme natur som Møns klint. Der er så mange smukke enestående natur steder i Danmark, og jeg kan sagtens forstå at @Sebmus tager på turné i det smukke Danmark. Jeg glæder mig til flere billeder og måske inspiration til steder som jeg også må besøge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 10. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Mig bekendt er der ikke andre steder i Danmark med samme natur som Møns klint. Ikke at jeg er ekspert, men Stevns klint ligner ret meget naturen til forveksling med Møns klint https://www.google.dk/search?q=stevns+klint+unesco+world+heritage&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=exmG75qO7tSIrM%3A%2C_Ia8EQMCO4d5EM%2C_&vet=1&usg=K_xsSRTsBAWErRAo210tPaxfvIaeE%3D&sa=X&ved=2ahUKEwiwk6bMvqnpAhVii8MKHYTwDrYQuqIBMA16BAgVEAY#imgrc=exmG75qO7tSIrM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 10. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Mig bekendt er der ikke andre steder i Danmark med samme natur som Møns klint. Der er så mange smukke enestående natur steder i Danmark, og jeg kan sagtens forstå at @Sebmus tager på turné i det smukke Danmark. Jeg glæder mig til flere billeder og måske inspiration til steder som jeg også må besøge. Jeg lover dig at I bliver opdateret og forhåbentlig inspireret, elsker naturen og synes at Denmark har virkelig maget at byde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 10. Maj, 2020 Var også i Stevns Klint på vej til Kbh 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 10. Maj, 2020 (edited) især denne Højerup Gl. Kirke er et tilløbsstykke og folk valfarter til den som en anden turistattraktion som fx den lille havfrue , dog nok i mindre målestoksforhold trods alt,,, Jeg var i Nordjylland for år tilbage , Blokhus, Skagen Hirtshals oma. ,, mega dejlige områder deroppe har desværre ingen billeder at vise måske jeg kan tage derop igen når chancen byder sig kørte bla. forbi den kendte ,,, https://www.google.dk/maps/uv?hl=da&pb=!1s0x464f4f8a83dc486d:0x9bd30a30c8f22432!3m1!7e115!4shttps://lh5.googleusercontent.com/p/AF1QipPmq8Rc1_wW3VrJXBHO68o7mGQyCqPaTVI92oeR%3Dw260-h175-n-k-no!5sruths+hotel+-+Google-søgning&imagekey=!1e10!2sAF1QipPmq8Rc1_wW3VrJXBHO68o7mGQyCqPaTVI92oeR Redigeret 10. Maj, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9808 Skrevet 10. Maj, 2020 Noget jeg virkelig holder ved København er de mange smukke kastanietræer der står rundt omkring i byen. Specielt på denne tid af året hvor de blomstrer. De har været hårdt ramt af sygdomme de sidste år, men det er stadig muligt at finde mange med "lys" i. Fra min aftentur, lige nu: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9808 Skrevet 10. Maj, 2020 .."holder af ved" skulle der have stået.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 11. Maj, 2020 Vestkysten - betagende solnedgang, de allersidste stråler forsvinder ned bag uendelig horisont. @Hunting for beaver / @Sebmus Fristet af naturoplevelse med kilometervis smukke sandstrande med bløde klitter eller rå klitlandskab, afbrudt af lidt livsnydelse i små hyggelige kystbyer ? Sig blot til, jeg giver gerne en ”guidet” tur (på skrift ) langs den nordlige vestkyst. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 11. Maj, 2020 Sikkert forårstegn – uldtot med gå på mod og frisk på eventyr. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 11. Maj, 2020 (edited) MornFed skrev, 1 time siden: Sikkert forårstegn – uldtot med gå på mod og frisk på eventyr. Nåh hvor er den sødt Redigeret 11. Maj, 2020 af Sebmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 12. Maj, 2020 Blev lige nød til at køre ind til siden og tage dette billede Efter den heftige regn kom denne her frem med solen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 13. Maj, 2020 (edited) Tur(tour) de Denmark forsætter ved vestkysten gratis aftensmad Redigeret 13. Maj, 2020 af Sebmus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 760 Skrevet 13. Maj, 2020 Nemtøs skrev, den 8.5.2020 at 17:24: Elsker kontraster Bestemt ikke noget galt med din (rapsmark), men denne er nu kønnere : 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg