Hunting for beaver 4208 Skrevet 29. Marts, 2020 En klassisk forårsbebuder Rigtig god søndag derude i det danske land 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1867 Skrevet 29. Marts, 2020 God søndag til dig også @Hunting for beaver Flot foto, er det et hygge sted du har hjemsøgt eller skal der helst være en god madras Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 29. Marts, 2020 Det første,, ingen børn, kvinder eller andre forstyrrende elementer ,,, KUN fred og ro Knus til dig kære @KnudSan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 174 Skrevet 29. Marts, 2020 Det er den bedste tid på hele året. Nyder ligesom du de glade forårsbebudere. Både blomster, træer og fugle. Og hønsene lægger atter æg, og enkelte ligger på rede og ruger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9810 Skrevet 30. Marts, 2020 Jeg kom endelig lidt udenfor i dag. Havde et ærinde omkring Bispebjerg Hospital (nej, ikke det sædvanlige), og fik gået en tur i det omkringliggende parkanlæg hvor der var god plads til at holde afstand. Dejligt med solskin, frisk luft og forårsblomster. Tæpperne af blå anemoner havde nærmest en terapeutisk effekt på mit humør, der ellers har været noget nedadgående. Så kan jeg lidt igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Marts, 2020 Uredigeret billeder - sikke smukke farver Håber I vil nyde dem. De er netop taget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 297 Skrevet 30. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 1 time siden: sikke smukke farver Enig - meget smukke farver. Der mangler bare, at dine fantastisk dejlige bryster også havde været med. Så ville forårsstemningen komme i top Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Marts, 2020 Fætteren skrev, Lige nu: Enig - meget smukke farver. Der mangler bare, at dine fantastisk dejlige bryster også havde været med. Så ville forårsstemningen komme i top Mine bryster får du lov til at kigge og gramse på ved lejlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 30. Marts, 2020 Man kan da ikke snakket om forår med den iskolde vind der er ude i dag - brrrrrr... Alt under 10 grader er vinter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 30. Marts, 2020 AalborgLook skrev, for 1 time siden: Man kan da ikke snakket om forår med den iskolde vind der er ude i dag - brrrrrr... Alt under 10 grader er vinter. Jamen så er det da bare på med tophue og vanter,, Da denne tråd blev oprettet var det 10.00098 grader 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Final Cut Skrevet 31. Marts, 2020 Ja kalenderen siger det er forår men det er da pisse koldt og vi har nattefrost, men nu skulle vi snart få højere temperaturer hvis man kan stole på vejrudsigten, Typisk aprilsvejr hvor det hurtigt kan skifte mellem kulde og varme, og som jeg husker en af værterne på tv2 vejrudsigten sagde, aprilsvejr og unge piger er ikke til at stole på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 31. Marts, 2020 (edited) Final Cut skrev, for 50 minutter siden: Ja kalenderen siger det er forår men det er da pisse koldt og vi har nattefrost, men nu skulle vi snart få højere temperaturer hvis man kan stole på vejrudsigten, Typisk aprilsvejr hvor det hurtigt kan skifte mellem kulde og varme, og som jeg husker en af værterne på tv2 vejrudsigten sagde, aprilsvejr og unge piger er ikke til at stole på. Nej, men stol på Trump. Han har selv sagt, at coronaen forsvinder med de højere temperaturer i april, og så skal der rigtigt ...... Redigeret 31. Marts, 2020 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 31. Marts, 2020 Borende X skrev, for 13 minutter siden: Nej, men stol på Trump. Han har sagt, at coronaen forsvinder med de højere temperaturer i april, og så skal der rigtigt ...... jamen så er det da godt at det bliver 15-18 grader allerede på mandag så skal vi fandennedme ud og nedlægge nogle dejlige piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet 31. Marts, 2020 (edited) Borende X skrev, for 40 minutter siden: Nej, men stol på Trump. Han har sagt, at coronaen forsvinder med de højere temperaturer i april, og så skal der rigtigt ...... Ja, og han har også sagt at coronavirus er en hoax - og mange andre mærkelige ting... - Jeg slås til stadighed med at forstå en meget stor del af den amerikanske befolknings tankevirksomhed og rationale... Jeg er virkelig på udebane hvad det angår... Redigeret 31. Marts, 2020 af MickeyM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet 31. Marts, 2020 fraodense skrev, for 5 minutter siden: Raps? I så fald, er det så ikke lidt tideligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 1. April, 2020 MickeyM skrev, for 8 timer siden: Raps? I så fald, er det så ikke lidt tideligt? Jo meget tidlig er den fra Danmark? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 1. April, 2020 fraodense skrev, for 11 timer siden: Kunne der evt. være en vild plante som bare er muteret og lever lidt sit eget liv,, så at sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg