Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Ting vi elsker ved at være alene hjemme.

Recommended Posts

Guest Indiske Devina

Jeg syns jeg har skrevet en del tråde nu om hvor træls det er at gå hjemme og hvor synd det er for mig at jeg hverken får pik eller penge.

Nu er det nok.!

Så vil lave en tråd om de gode ting ved at være hjemme:-)

Hvad jeg elsker er:

1: jeg kan sove længe og tage en lur når jeg har lyst?

2: jeg behøver ikke at bruge en masse tid på at vaske tøj, da tøj ikke er så nødvendig pt.:lol:

3: at danse nøgen til musikken "super freak":lol:

4: kan lege lige så meget jeg vil med mig selv.

5: jeg kan rulle ud af sengen og ikke gør noget ved mit udseende. ( i look like shit, and i Love it):lol:

6: se en masse fede film og høre musik hele tiden

 

Hvad elsker du ved at være hjemme?

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg


Link til indlæg

At rende rundt i meget afslappet tøj (læs; pyjamas) hele dagen... På en onsdag. Man skal jo ingen steder alligevel.

Ekstra meget tid og nærvær med barnet (omend man selvfølgelig også kan gå hinanden lidt på nerverne i ny og næ)

Masser af frisk luft og naturoplevelser. For at huset ikke skal føles for småt.

Hjemmehygge i rige mængder og en sær form for weekendstemning alle ugens dage.

Der er mange ting, som jeg savner i disse tider, men man skal ikke fokusere på hullerne i osten, og så kan man prøve at finde stolthed i, at man hjælper til og viser samfundssind :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser

Må nok erkende at jeg ikke fungere i det her. Ingen ost her. Hygge til jer der kan. :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 6 minutter siden:

Man skal jo se godt ud i skoven :huh:

Ja, du kunne jo risikere at støde ind i en fræk lille......grævling! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en enspændernatur som jeg, betyder nedlukningen af Danmark ikke det store, jeg kan sagtens underholde mig selv, og få tiden til at gå med bøger, musik, film og lidt hmm håndarbejde. Foråret er jo også over os, så der er rig lejlighed til at komme ud, hvor der normalt ikke kommer andre mennesker og blot nyde stilheden, duften af en skov, der for alvor er ved at vågne, lyden af fugle, af dyr der pusler i krattet osv. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ingen problemer med tiden. Jeg i gang med noget efteruddannelse, så der er nok at rive i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evil twin

Som håndværker har man da ikke fået mindre travlt . Folk få mange sjov idé når de går hjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Evil twin skrev, for 3 minutter siden:

Som håndværker har man da ikke fået mindre travlt . Folk få mange sjov idé når de går hjemme.

Då går vel ikke for private mennesker i deres forhåbenligt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evil twin
DygtigMaler skrev, for 1 minut siden:

Då går vel ikke for private mennesker i deres forhåbenligt ?

Nej. Sommerhus udlejning er gået i stå. Så skal de renoveres så de er klar udlejning igen ,når denne virus er væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vader rundt med fedtet hår, ødelagte negle og en krop der efterhånden er blegere end bleg (så bleg som jeg nu engang kan blive:lol:).. Og så behåret som aldrig før da coronaen ikke tog hensyn til at jeg altså lige var påbegyndt processen med at blive vokset inden den slog ned og hvem fanden har lyst til at starte sådan en proces forfra ved at barberer sig:rolleyes:..

Og så det som om at jeg er kommet til den åbenbaring at mine børn ikke kan lide mig.. Eller måske bytter de plads med andre børn på vej i skole da jeg aldrig har fået andet end ros for deres opførsel ved skole-hjem samtaler men i hjemme skolen er de forbandede uhyrer:lol:..

Men jeg elsker pokemon go for tiden.. Så kan man nyde solen udenfor med børn der hele tiden faktisk direkte beder en om at står stille så de lige kan fange en pokemon:ph34r:.. 

Og så har jeg fået fyret en masse opgaver af sted til mine lærer så det fedt.. 

Vejret har vi jo ikke kunne klage over her i det sønderjyske:wub:.. Der har været bålhygge, legepladser og ekstra meget tid og krammere.. "Sent" i seng og endnu senere op og en følelse af sommerens komme har præget vores dage.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Jeg vader rundt med fedtet hår, ødelagte negle og en krop der efterhånden er blegere end bleg (så bleg som jeg nu engang kan blive:lol:).. Og så behåret som aldrig før da coronaen ikke tog hensyn til at jeg altså lige var påbegyndt processen med at blive vokset inden den slog ned og hvem fanden har lyst til at starte sådan en proces forfra ved at barberer sig:rolleyes:..

Og så det som om at jeg er kommet til den åbenbaring at mine børn ikke kan lide mig.. Eller måske bytter de plads med andre børn på vej i skole da jeg aldrig har fået andet end ros for deres opførsel ved skole-hjem samtaler men i hjemme skolen er de forbandede uhyrer:lol:..

Men jeg elsker pokemon go for tiden.. Så kan man nyde solen udenfor med børn der hele tiden faktisk direkte beder en om at står stille så de lige kan fange en pokemon:ph34r:.. 

Og så har jeg fået fyret en masse opgaver af sted til mine lærer så det fedt.. 

Vejret har vi jo ikke kunne klage over her i det sønderjyske:wub:.. Der har været bålhygge, legepladser og ekstra meget tid og krammere.. "Sent" i seng og endnu senere op og en følelse af sommerens komme har præget vores dage.. 

Det lyder hyggeligt:-)

Dejlig måde at bruge tiden på:-)

Haha jeg bliver også vokset, men valgte skraberen tilsidst da jeg var i tvivl om jeg stadig havde en brønd i skoven:lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det som 1master. Er heller ikke et videre socialt menneske, så det her frivillig isolation er lidt business as usual for mig. Jeg er begyndt at læse mere. Har sådan en app med bøger på, og der er masser af spændende læsestof. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

får sex morgen middag aften, ja og lige ind i mellem … pyha.:P

her er kun min "lejer" der går hjemme, men det gør hun så altid som pensionist.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 52 minutter siden:

får sex morgen middag aften, ja og lige ind i mellem … pyha.:P

her er kun min "lejer" der går hjemme, men det gør hun så altid som pensionist.. 

Er det en del af huslejen? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke alle, der lader sig begrænse af lænker. Jeg kan simpelthen ikke stå for billedet af denne seniordate ved den dansk/tyske grænse :)

dcx-79135970-20200327160612.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først søgte jeg på opskrifter med chokolade desserter som jeg endnu ikke har afprøvet eller selv har udviklet

jeg havde lige inden corona købt seks kilo belgisk chokolade hjem fra Tyskland, så der er plads til lidt eksperimentering

dernæst læste jeg alt hvad jeg kunne finde online om pingviner da jeg fandt ud af at jeg egentlig synes de er ret nuttede

herefter fik jeg lavet min scrapbog med billeder af familien med pynt og notater, et projekt der har ligget i gør-det-nu-snart bunken i omkring tre år

og nu er jeg så gået i gang med at finde nationalromantiske digte fra 1800 tallet på nettet

mit næste punkt burde egentlig være at male stue og køkken men det må vente indtil jeg på forsvarlig vis kan få materialerne i hus

så hvad næste punkt bliver ved jeg ikke endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 timer siden:

Er det en del af huslejen? :P

nej hun betaler da sin del.. men hun nyder gerne en ung knejt.. ;) ja det gør nogle af hendes single veninder da også.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden:

Jeg vader rundt med fedtet hår, ødelagte negle og en krop der efterhånden er blegere end bleg (så bleg som jeg nu engang kan blive:lol:).. Og så behåret som aldrig før da coronaen ikke tog hensyn til at jeg altså lige var påbegyndt processen med at blive vokset inden den slog ned og hvem fanden har lyst til at starte sådan en proces forfra ved at barberer sig:rolleyes:..

Og så det som om at jeg er kommet til den åbenbaring at mine børn ikke kan lide mig.. Eller måske bytter de plads med andre børn på vej i skole da jeg aldrig har fået andet end ros for deres opførsel ved skole-hjem samtaler men i hjemme skolen er de forbandede uhyrer:lol:..

Men jeg elsker pokemon go for tiden.. Så kan man nyde solen udenfor med børn der hele tiden faktisk direkte beder en om at står stille så de lige kan fange en pokemon:ph34r:.. 

Og så har jeg fået fyret en masse opgaver af sted til mine lærer så det fedt.. 

Vejret har vi jo ikke kunne klage over her i det sønderjyske:wub:.. Der har været bålhygge, legepladser og ekstra meget tid og krammere.. "Sent" i seng og endnu senere op og en følelse af sommerens komme har præget vores dage.. 

Er muligt at jeg kan blive første kunde inden du barberer den ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...