Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Ting vi elsker ved at være alene hjemme.

Recommended Posts

aaisha skrev, for 11 timer siden:

dernæst læste jeg alt hvad jeg kunne finde online om pingviner da jeg fandt ud af at jeg egentlig synes de er ret nuttede

Værsgo søde @aaisha

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 8 minutter siden:

du varmer mit hjerte @bigfoot :wub:

er de ikke bare nuser? <3 de er så kære når de møfler afsted

tak for videoen

Selv tak :) Jo, de er søde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VICKS

I går fik jeg støvsuget og vasket min lille bil. Det var SÅ tiltrængt. Så laver man madplan til en uge handler ind  og vi (min mand og jeg) spiser sammen og kan sidde længe og hygge over et glas vin når jeg nu  ikke skal afsted på aftenjob.. Får gået nogle ture i skoven med hunden.. Bager brød.. 

Alene hjemme = gå i  nattøj i lidt længere tid der kommer jo ingen så vi behøver heller ikke rede seng.

Kigger bekymret på mine negle, de er fine endnu, men jeg kan jo på ingen måde komme ind til min negleddame som plejer at ordne dem så fint med forstærkning og shellac på.. :wacko:

Fødderne har jeg selv ordnet.. Jeg er luksusprinsesse så dem plejer jeg også at få ordnet af en prof. Men et fodbad og skrub og fil gør underværker. 

 

Der er også tid til at fylde badekarret og ligge og flyde rundt.. Og når nu jeg lå der kunne jeg ligeså godt tage en tur med min Gillette. Så pt ingen hår nogen steder.. ;)

En af mine mangeårige hobbyer har jeg pludselig også fået mere tid til. Jeg har tid til at sy! i foråret investerede jeg i en ny Husquarna og vi har fået et uadskillelig forhold hvor vi sammen har kreeret både masser  tøj, puder gardiner osv. Desværre ligger der også en bunke med tøj der skal reperes og omforandres. Hvorfor falden bliver den aldrig mindre? 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 19 timer siden:

Hahaha :lol: you must be prepared :ph34r:

En Grævling...:( Næ.     Det bliver en bamse:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyder roen ikke fare ind og ud til her og der. Får indhente det forsømte herhjemme. Starte ud med forårsrengøring af mit hus.  Har fået tid til mine kreativ hobby, lang fra færdig så keder mig ikke. Tid til tv-serier og film, Og plejer min krop, dur jo ikke at have cam sex med mislighold krop. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
VICKS skrev, for 1 time siden:

Desværre ligger der også en bunke med tøj der skal reperes og omforandres. Hvorfor falden bliver den aldrig mindre?

sådan en bunke har jeg også

desværre er mit forhold til min symaskine ikke så tæt når det gælder reparationer :D

når det drejer sig om nye kreationer synes jeg tilgengæld at maskinen er superhot så det er altid hurtigere at få minimeret dén bunke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 12 timer siden:

Værsgo søde @aaisha

 

Så har jeg lige brugt 4 minutter og 45 sekunder af mit liv på at se en video om/med pingviner...

- Men det der skræmmer mig allermest er, at jeg har lyst til at se den igen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, 1 time siden:

Så har jeg lige brugt 4 minutter og 45 sekunder af mit liv på at se en video om/med pingviner...

- Men det der skræmmer mig allermest er, at jeg har lyst til at se den igen....

Så prøv at dividere de 4,75 min med antal år/måneder/dage/timer/minutter til folkepensionen og regn ud, hvor mange gange, du kan nå at se den inden da :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Så prøv at dividere de 4,75 min med antal år/måneder/dage/timer/minutter til folkepensionen og regn ud, hvor mange gange, du kan nå at se den inden da :D

Så søde er de pingviners heller ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg er alene hjemme, og det hænder faktisk, selvom jeg er gift og vi har tjenende ånder/hjælp i huset til flere ting. 
Men hvis jeg ved jeg er alene hjemme en hel dag, så starter dagen med den obligatoriske løbetur. Hjem og lave kaffe, et stykke ristet rugbrød med ost. Avisen og ellers i morgenkåbe eller bar røv og dolk. Det kan der snildt gå nogle timer med. 
Så et langt karbad, med højt musik, et glas god rødvin eller en kold Grimbergen mørk øl, det er favorit øllet lige nu. 
Så efter badet, nok en lille middagslur. Derefter mere højt musik, lave noget lækkert mad, hvor jeg bruger lang tid på selve det at lave maden. Elsker at gå i et køkken og hygge-lave-mad, gerne eksperimentere og rigtig gerne noget afsindigt stærkt mad. 
Tage maden med ind foran TVet og finde noget helt vildt afslappende, en boligserie, hvor man bygger et eller andet, måske et rejseprogram med mærkelige hoteller. 
Tidligt i seng, igen noget højt musik, som jeg så falder i søvn til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er altid noget at lave i et gammelt hus. Keder mig heller ikke, glæder mig at tilbage på job og slappe af...... men det har lange udsigter, indtil videre er anbefalingen i mit erhverv frem til 30 juni :o hvor vi ikke må udføre det.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også ret vild med at gå rundt i netundertrøje og bar røv.
Eneste problem er at det er koldt at sidde på læderstolen og arbejde hjemmefra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg har ikke gjort andet end at holde mig aktiv og i gang og gået i seng hver aften kl. 20.30 senest! 
Det er alt fra rengøring, pasning af familie, rengøring, madlavning, rengøring, tjekke til familie, madlavning, rengøring og alt det praktiske+ sortering og jeg ved ikke hvad!!! Jeg er ved at blive sindssyg for jeg kan simpelthen ikke låse mig inde et sted ALENE og sørge for at dække mit liderlige behov. Føler mig forfulgt, forfulgt og forfulgt :lol: Jeg kan ikke bare stikke af... Det var så lidt herfra. 
Ps. Selv bruseren kan jeg ikke bruge for den larmer når der er skruet op for den gode stråle....... F*** altså!!!! Så jeg ligger mig bare til at sove tidligt og sover gerne længe.... HVIS JEG FÅR MULIGHED..... :wacko:

Min hjerne har brug for at udskille endorfiner.... Ved sex.... og ikke træning... åhhhh altså.... 
 

Nå men håber i har det godt <3 :D 

Redigeret af Danske Yara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og i mit tilfælde er det #>|${*~!~£\€| besværligt at komme på EG eller for den sags skyld have kontakt med mine dejlige mænd/kvinder og resten fra denne branche... 
 

Men humøret holdes højt jeg må holde ud og ved :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, den 28/3/2020 at 10:31:

Værsgo søde @aaisha

 

@aaisha har du læst om dette fænomen, at pingvinforskere bliver “høje” af at rage i pingvinlort.

Måske det var en innovativ ide for barer og spillesteder at have pingvinhold, så kunne det måske afhjælpe problemet med latergaspatroner der flyder overalt - ha.. ha.. :D

https://nyheder.ku.dk/alle_nyheder/2020/05/forskere-blev-plimmelim-pingviner-ved-antarktis-udleder-ekstreme-maengder-lattergas/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...