Hop til indhold
2cool

Det du ikke ved, har du ikke ondt af

Recommended Posts

Når jeg lader øjnene glide ned over AL, så spotter jeg utrolig mange piger som kort sagt, skider højt og flot på den trælse sitiuation vi sidder i. De enkle piger jeg har før mødt, de har annonce på. Så det var sidste gang jeg traf dem.

Så er der de piger, danske piger som pryder overskriften, lukket pga corona, men de har ikke fjernet tlf nr eller i det mindste slettet deres annonce. Der har jeg lidt på fornemmelsen at de piger får stadigvæk opkald fra fyre og måske siger de nej tak eller så er de så svage at de siger ja, men du må ikke nævne vores aftale nogen steder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Der  er  en  del  piger  som  er  begyndt at  tilbyde  telefonsex, sms  lir, cam og  salg af  billeder.  De har brug  for  pengene  og  det  er  vel  fint  de  fortsat  har  aktive  annoncer.  Kan  se  en  øget  tendens herinde  at  der  er  gp'er  som  pludselig  er  ekstra  aktive  og  beskriver  deres  liderlighed. Det  er  da  for  at  skabe  noget  opmærksom  omkring  deres nye  ydelser.

I mænd  har  da  lige  så  stort  ansvar  i disse  tider.  I  skal  jo  også  holde  afstand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har på fornemmelsen, fordi alle piger altid snyder eller er dumme som døre? Det er lige så ucharmerende at blive beskyldt for at arbejde under Corona, som konstant at blive beskyldt for at arbejde sort. Der findes faktisk ordentlige og fornuftige glædespiger. 

Er du i tvivl, så ring og spørg din favoritpige, om I kan arrangere et møde. Og håb hun ikke banner dig for evigt ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

Der  er  en  del  piger  som  er  begyndt at  tilbyde  telefonsex, sms  lir, cam og  salg af  billeder.  De har brug  for  pengene  og  det  er  vel  fint  de  fortsat  har  aktive  annoncer.  Kan  se  en  øget  tendens herinde  at  der  er  gp'er  som  pludselig  er  ekstra  aktive  og  beskriver  deres  liderlighed. Det  er  da  for  at  skabe  noget  opmærksom  omkring  deres nye  ydelser.

I mænd  har  da  lige  så  stort  ansvar  i disse  tider.  I  skal  jo  også  holde  afstand. 

Hvis de ellers tilbød og sælge billeder, sms lir  hvorfor står det så ikke skrevet i deres annoncer?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 11 minutter siden:

Du har på fornemmelsen, fordi alle piger altid snyder eller er dumme som døre? Det er lige så ucharmerende at blive beskyldt for at arbejde under Corona, som konstant at blive beskyldt for at arbejde sort. Der findes faktisk ordentlige og fornuftige glædespiger. 

Er du i tvivl, så ring og spørg din favoritpige, om I kan arrangere et møde. Og håb hun ikke banner dig for evigt ;) 

Hvor har jeg skrevet at det er ALLE. Ingen steder, jeg konstaterede blot at der var mange derude som sked højt og flot på det

Om en pige arbejder sort, ikke betaler skat af sin indkomst er jeg fløjtende ligeglad med, det er ikke min røv det går ud over når og hvis det bliver opdaget.

De sidste piger som er fornuftige, lukker deres annonce ned og dukker frem efter stormen er redet over.

Jeg skal da slet ikke ringe til min faste GP og aftale tid, jeg vil hellere miste min pik end at lave sådan en aftale nu i den her tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

2cool skrev, for 2 minutter siden:

De sidste piger som er fornuftige, lukker deres annonce ned og dukker frem efter stormen er redet over.

Jeg skal da slet ikke ringe til min faste GP og aftale tid, jeg vil hellere miste min pik end at lave sådan en aftale nu i den her tid

Jeg sagde ikke du skulle lave en aftale, men spørge, for at få afklaret om der var noget om din fornemmelse. I stedet for at insinuere at pigerne snyder.

Som skrevet i flere andre tråde, så er der mange gode grunde til at lade annoncen være på. Salg af telefonsex fx og for at mændene kan samle appetit til efter Corona. Annoncen kan også være betalt forud.

Er der piger, der faktisk arbejder? Det er der sikkert, man kan så undre sig over, hvem kunderne er?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Final Cut

Hold da op hvor er der nogen der har travlt med at lege politi, mange af dem der annoncerer skriver de holder ferie, og dem der ikke gør er der kun at sige, lad være med at besøge dem, så stopper det af sig selv, der skal to til at lave en aftale, så hvem er mest dum?

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 45 minutter siden:

Når jeg lader øjnene glide ned over AL

Hvorfor opretter du en tråd hvis indhold er identisk med flere andre? 

Se her:

Andre tråde med præcis samme indhold - du er endda selv aktiv i mindst én af dem:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VICKS
2cool skrev, for 55 minutter siden:

 

Så er der de piger, danske piger som pryder overskriften, lukket pga corona, men de har ikke fjernet tlf nr eller i det mindste slettet deres annonce. Der har jeg lidt på fornemmelsen at de piger får stadigvæk opkald fra fyre og måske siger de nej tak eller så er de så svage at de siger ja, men du må ikke nævne vores aftale nogen steder.

 

Jeg kunne ikke drømme om at slette min annonce. Jeg lukkede ned for alt aktivitet d. 11 marts. Hvis jeg sletter min annonce helt, ville mange af mine kunder blive kede af de ikke længere kunne se mine billeder. De har i hvert fald skrevet at de er glade for at kunne gå ind og  se billederne når nu de ikke kunne få besøg .. 

Frisører og tatovører lukker jo heller ikke deres hjemmesider ned pga situationen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, 1 time siden:

Når jeg lader øjnene glide ned over AL, så spotter jeg utrolig mange piger som kort sagt, skider højt og flot på den trælse sitiuation vi sidder i. De enkle piger jeg har før mødt, de har annonce på. Så det var sidste gang jeg traf dem.

Så er der de piger, danske piger som pryder overskriften, lukket pga corona, men de har ikke fjernet tlf nr eller i det mindste slettet deres annonce. Der har jeg lidt på fornemmelsen at de piger får stadigvæk opkald fra fyre og måske siger de nej tak eller så er de så svage at de siger ja, men du må ikke nævne vores aftale nogen steder.

Jeg er ikke bange for Coronavirus - jeg er derimod bange for Coronafachismen, der efterhånden stikker sit grimme fjæs frem overalt: så må folk ikke spille golf eller tage i sommerhus, knapt gå en tur langs stranden, så skal de gå/løbe samme vej rundt om en sø, så skal de spritte hænder af både før og efter de går ind i en butik, så må de ikke sælge brugte ting i div. til salg grupper på facebook eller i den blå avis, gul og gratis mv., - og nu må en glædespige ikke engang annoncere med sine brugte trusser :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 23 minutter siden:

Hvorfor opretter du en tråd hvis indhold er identisk med flere andre? 

Se her:

Andre tråde med præcis samme indhold - du er endda selv aktiv i mindst én af dem:

 

 

Hvorfor besvare du mit indlæg når du kan læse alle de andre tusinde indlæg som drukner i røven på hinanden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
VICKS skrev, for 21 minutter siden:

Jeg kunne ikke drømme om at slette min annonce. Jeg lukkede ned for alt aktivitet d. 11 marts. Hvis jeg sletter min annonce helt, ville mange af mine kunder blive kede af de ikke længere kunne se mine billeder. De har i hvert fald skrevet at de er glade for at kunne gå ind og  se billederne når nu de ikke kunne få besøg .. 

Frisører og tatovører lukker jo heller ikke deres hjemmesider ned pga situationen 

Kære alle mine kunder. Jeg har valgt og lukke butikken ned pt, men derfor skal du ikke snydes for at kigge på mine billeder, så her er de. Grib om pikken og luk øjnene og tænk på det er min hånd som filer din pik af. Det er det eneste du kan nøjes med so far.

Jeg har undladt tlf nr, så du ikke kan finde på og ringe til mig i håb om du kan få et put hos mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden:

Jeg er ikke bange for Coronavirus - jeg er derimod bange for Coronafachismen, der efterhånden stikker sit grimme fjæs frem overalt: så må folk ikke spille golf eller tage i sommerhus, knapt gå en tur langs stranden, så skal de gå/løbe samme vej rundt om en sø, så skal de spritte hænder af både før og efter de går ind i en butik, så må de ikke sælge brugte ting i div. til salg grupper på facebook eller i den blå avis, gul og gratis mv., - og nu må en glædespige ikke engang annoncere med sine brugte trusser :-(

ej stop lige dig selv, du har vist ikke fattet alvoren, håber ikke for dig at du kommer til at ligge i respirator pga vejtrækning problemer.

Tror du det er for sjovt skyld at samfundet blir lukket ned verden over og folk bliver fyret.

Det er netop folk som dig med den tankegang at karantænen bliver endnu længere .

Hvem fanden siger du ikke må købe brugte trusser !

Del dette indlæg


Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 2 minutter siden:

Hvem fanden siger du ikke må købe brugte trusser !

Ja jeg skal ikke købe nogen trusser af nogen. De er så dejlige fugtige når hun putter dem ned i en kuvert og sender dem med postnord. Så langsom som postnord er, så er jeg ret sikker på du modtager et par stive trusser, måske er de fyldt med andet end safter

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 43 minutter siden:

Jeg har undladt tlf nr, så du ikke kan finde på og ringe til mig i håb om du kan få et put hos mig

Eller: Jeg har skrevet mit telefonnummer, så du kan ringe og få telefonsex, eller spørge, hvordan jeg har det, måske sige du tænker på mig og vil ha en tid efter Corona. Eller spørge ind til ydelser osv osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Corona er en pandemi. Dvs den er overalt i hele verden. Så længe der ikke findes en vaccine eller et lægemiddel mod sygdommen vil den fortsætte til alle er immune (har haft sygdommen). Det myndighederne prøver er et at mindske smittespredningen så sygehuse mm. kan overkomme alle de alvorlige tilfælde. Altså sprede smittede over længere tid. Hvis du overholder anbefalingerne han du være heldig at være rask indtil der findes et lægemiddel. Corona er alvorlig men ikke farlig, kun for ældre og andre med svækket immunforsvar. Verden har ikke været parat til en sådan pandemi så økonomi mm. bryder sammen. Efter dette har vi lært noget indtil noget andet kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Eller: Jeg har skrevet mit telefonnummer, så du kan ringe og få telefonsex, eller spørge, hvordan jeg har det, måske sige du tænker på mig og vil ha en tid efter Corona. Eller spørge ind til ydelser osv osv.

Eller den sidste mulighed;

Jeg er færdig med købesex fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 5 minutter siden:

Eller den sidste mulighed;

Jeg er færdig med købesex fremover.

Det behøver du faktisk ikke ringe rundt og fortælle alle pigerne, det er helt ok bare at stoppe med at købe sex. Held og lykke frem over :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 2 timer siden:

ej stop lige dig selv, du har vist ikke fattet alvoren, håber ikke for dig at du kommer til at ligge i respirator pga vejtrækning problemer.

Tror du det er for sjovt skyld at samfundet blir lukket ned verden over og folk bliver fyret.

Det er netop folk som dig med den tankegang at karantænen bliver endnu længere .

Hvem fanden siger du ikke må købe brugte trusser !

Du er et typisk eksempel på de coronafacister jeg frygter og som kunne finde på at indberette folk til styrelsen:

https://fyens.dk/artikel/borgere-opfordres-til-at-indberette-mistænkte-corona-smittede?rss=&e_id_s=0ee56c724eb6201e7decbc2ade489a1f5fbf2a6a713c64890f9e557df9752cb8&utm_source=Responsys&utm_medium=email&utm_campaign=Redaktion_Daily_Newsletter_FS_DANMARK&e_id_s=0ee56c724eb6201e7decbc2ade489a1f5fbf2a6a713c64890f9e557df9752cb8

 

Jeg er ellers ikke den store fan af Donald Tumpe, men for en gangs skyld har han sagt noget fornuftigt: "Man skal passe på at kuren ikke bliver værre end sygdommen" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Jernsvinet skrev, for 33 minutter siden:

Du er et typisk eksempel på de coronafacister jeg frygter og som kunne finde på at indberette folk til styrelsen:

https://fyens.dk/artikel/borgere-opfordres-til-at-indberette-mistænkte-corona-smittede?rss=&e_id_s=0ee56c724eb6201e7decbc2ade489a1f5fbf2a6a713c64890f9e557df9752cb8&utm_source=Responsys&utm_medium=email&utm_campaign=Redaktion_Daily_Newsletter_FS_DANMARK&e_id_s=0ee56c724eb6201e7decbc2ade489a1f5fbf2a6a713c64890f9e557df9752cb8

 

Jeg er ellers ikke den store fan af Donald Tumpe, men for en gangs skyld har han sagt noget fornuftigt: "Man skal passe på at kuren ikke bliver værre end sygdommen" ;-)

Hvad er det du siger ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 4 timer siden:

Når jeg lader øjnene glide ned over AL, så spotter jeg utrolig mange piger som kort sagt, skider højt og flot på den trælse sitiuation vi sidder i. De enkle piger jeg har før mødt, de har annonce på. Så det var sidste gang jeg traf dem.

Så er der de piger, danske piger som pryder overskriften, lukket pga corona, men de har ikke fjernet tlf nr eller i det mindste slettet deres annonce. Der har jeg lidt på fornemmelsen at de piger får stadigvæk opkald fra fyre og måske siger de nej tak eller så er de så svage at de siger ja, men du må ikke nævne vores aftale nogen steder.

 

Har da slet ikke et eneste sekund overvejet, at der kunne blive tolket på, at jeg intet har ændret på min annonce, før end jeg læser dit indlæg... :wacko:

-så måske flere andre, lige som mig selv, bare ikke forestiller sig, at der vil blive analyseret Og tolket negativt på at vi lader vores annoncer stå “urørt” men tydeligt gør opmærksom på, at vi holder pause...

Jeg holder skam helt lukket, men self. Sletter jeg ikke min annonce og har da heller intet behov for at ændre i den og evt. slette nr. 

-Hvorfor skulle jeg...???  

Er her jo endnu.. bare ikke lige nu... :P

Desværre... :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 3 timer siden:

Kære alle mine kunder. Jeg har valgt og lukke butikken ned pt, men derfor skal du ikke snydes for at kigge på mine billeder, så her er de. Grib om pikken og luk øjnene og tænk på det er min hånd som filer din pik af. Det er det eneste du kan nøjes med so far.

Jeg har undladt tlf nr, så du ikke kan finde på og ringe til mig i håb om du kan få et put hos mig

Så det du mener det er at:

Det er vores (GP) ansvar at i mænd ikke ringer Forgæves til os i disse tider, fordi i ikke kan administrere eller modtage beskeden om at der er lukket, selvom det tydeligt står øverst, hvis ikke vi går ind og fjerner vores nr. og dermed fjerner muligheden....  :D

Arhh.... Tro det eller ej... men jeg har faktisk Meget højere tanker om alle jer dejlige M’er, (som jeg forøvrigt savner noget så skrækkeligt) en det... :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 5 timer siden:

Når jeg lader øjnene glide ned over AL, så spotter jeg utrolig mange piger som kort sagt, skider højt og flot på den trælse sitiuation vi sidder i. De enkle piger jeg har før mødt, de har annonce på. Så det var sidste gang jeg traf dem.

Så er der de piger, danske piger som pryder overskriften, lukket pga corona, men de har ikke fjernet tlf nr eller i det mindste slettet deres annonce. Der har jeg lidt på fornemmelsen at de piger får stadigvæk opkald fra fyre og måske siger de nej tak eller så er de så svage at de siger ja, men du må ikke nævne vores aftale nogen steder.

 

Har du overvejet at de bare ikke har haft tid til/prioriteret/husket at gå ind og rette i deres muligvis mange annoncer på diverse sites?

De er vel kun en smittefare hvis de rent faktisk modtager gæster, ikke fordi de har en aktiv annonce.

Hvis du virkelig mener at det er så vigtigt, så kunne du evt kontakte dem direkte og gøre dem opmærksom på problemet. Så vil du også finde ud af om de rent faktisk er aktive. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 4 timer siden:

De sidste piger som er fornuftige, lukker deres annonce ned og dukker frem efter stormen er redet over.

Det er da det sidste nogle skal gøre, når de over tid møjsommeligt, har fået opbygget en forretning.

På den korte bane gør det ondt på økonomien, at holde lukket.

Men på den lange bane, består den store risiko i at blive glemt.

Det gælder alle små og og større forretninger i denne tid, at de opretholder kilder til information om hvem de er, og hvilken en type forretning de driver, når de ikke som for tiden holder lukket.

At der så er et tlfnr og en mail adresse, som en kontakt mulighed, er der næppe mange andre end glædespiger, der vil blive sat i skammekrogen for.

Æggende billeder og blomstrende beskrivelser af ens figur, former og ydelser hører simpelthen med til en fortælling om, at du som glædespige er værd at huske på, at hun findes, og at vi kan glæde os til den dag hvor hun igen kan besøges.

Vi kan ikke forlange af pigerne, at de skal  trækket stikket til enhver form for mulig opmærksomhed, mens de kæmper en overlevelses kamp for deres forretning, mens de venter på at måtte genåbne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Du er et typisk eksempel på de coronafacister jeg frygter og som kunne finde på at indberette folk til styrelsen:

https://fyens.dk/artikel/borgere-opfordres-til-at-indberette-mistænkte-corona-smittede?rss=&e_id_s=0ee56c724eb6201e7decbc2ade489a1f5fbf2a6a713c64890f9e557df9752cb8&utm_source=Responsys&utm_medium=email&utm_campaign=Redaktion_Daily_Newsletter_FS_DANMARK&e_id_s=0ee56c724eb6201e7decbc2ade489a1f5fbf2a6a713c64890f9e557df9752cb8

 

Jeg er ellers ikke den store fan af Donald Tumpe, men for en gangs skyld har han sagt noget fornuftigt: "Man skal passe på at kuren ikke bliver værre end sygdommen" ;-)

Det kan man så heller ikke længere. Den mulighed er blevet fjernet efter stor kritik fra diverse politikere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...