weber 797 Skrevet 24. Marts, 2020 (edited) Er det fra det danske bagmands politi eller det indiske Bagdad politi du får beskederne? Redigeret 24. Marts, 2020 af weber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gadedrengen 111 Skrevet 24. Marts, 2020 Liv skrev, for 23 minutter siden: Jeg synes det er supergodt, at politiet sender de sms’er ud. Der er jo tilsyneladende stadig folk, der ikke har forstået alvoren i denne situation. Det er ikke politiet der sender, men teleselskaberne på opfordring fra politiet. Politiet kan ikke få dit nummer uden en dommerkendelse. Teleselskaberne (hvor du har abonnement) kender selvfølgelig dit nummer. Stor tak til myndigher og teleselskaber for at de samarbejder i denne svære coronatid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niels Ebbesen Skrevet 24. Marts, 2020 Modtog den 4 gange i går, og 2 søndag. Bruger Oister / 3 som udbyder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 24. Marts, 2020 gadedrengen skrev, for 13 minutter siden: Det er ikke politiet der sender, men teleselskaberne på opfordring fra politiet. Politiet kan ikke få dit nummer uden en dommerkendelse. Teleselskaberne (hvor du har abonnement) kender selvfølgelig dit nummer. Stor tak til myndigher og teleselskaber for at de samarbejder i denne svære coronatid. Den er underskrevet politiet. Min pointe var, at det er en supergod idé Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gadedrengen 111 Skrevet 24. Marts, 2020 Niels Ebbesen skrev, for 1 minut siden: Modtog den 4 gange i går, og 2 søndag. Bruger Oister / 3 som udbyder De vil nok være helt sikker på du har forstået budskabet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gadedrengen 111 Skrevet 24. Marts, 2020 Liv skrev, for 1 minut siden: Den er underskrevet politiet. Min pointe var, at det er en supergod idé Det er en supergod ide. Hvis du har gjort noget kriminelt og politiet gerne vil have dit telefonnummer kræves en dommerkendelse. Derfor er der samarbejde. Politiet har ikke dit nummer men teleselskabet sender meddelelsen ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 24. Marts, 2020 gadedrengen skrev, for 6 minutter siden: Det er en supergod ide. Hvis du har gjort noget kriminelt og politiet gerne vil have dit telefonnummer kræves en dommerkendelse. Derfor er der samarbejde. Politiet har ikke dit nummer men teleselskabet sender meddelelsen ud. Det bekymrer mig altså ikke, hvem der har mit nummer. Det er politiet, der står bag kampagnen, hvordan det teknisk foregår er for mig underordnet. Og min pointe var, at det var superfedt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VICKS Skrevet 24. Marts, 2020 (edited) Jeg får dem også.. Synes faktisk det er helt fint man kan IKKE advare for meget. I går var jeg ude og handle og der var stilt håndsprit og plastikhandsker til rådighed. Desværre var det ikke alle der benyttede sig af det og da jeg sagde det til nogle i butikken fik jeg bare sådan et par dræberøjne lidt ala "jeg skulle fandme ikke fortælle dem hvad de skulle" Redigeret 24. Marts, 2020 af VICKS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 24. Marts, 2020 weber skrev, for 2 timer siden: Er det fra det danske bagmands politi eller det indiske Bagdad politi du får beskederne? Undskyld men det var da en mærkelig besked. Selvfølgelig er det det danske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 24. Marts, 2020 Var det inte en Dansk skribent som i en annan tråd ondgjorde sig över att Ni började få en polisstat? Det kan omöjligen vara polisens roll att sprida samhällsinformation, och det är dubbelt tvivelaktigt när det görs av telefonbolgen men signeras med Politiet utan att ange att telefonbolagen agerar på Polisens uppdrag. I Sverige är det bara polisen som får säga att man är polisen. Annars riskerar man böter eller fängelse. Själva iden att sprida budskapet via mobilnätet är lysande. Att signera det med Politiet är det inte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 24. Marts, 2020 Kan så fortælle at udover at sende en SMS besked, så kommer politiet også forbi og lige tjekker op på stederne og al respekt for det De har lige været forbi hos os, men tror vist ret hurtigt at mit maler tøj afslørede at vi har lukket, ellers er der også et lukke skilt på døren hvor det står.. Men udover det, så er hverken køkken, badeværelse eller guldrummet muligt at benytte pt, de var begge søde og meget høflige, dog ikke helt med på at give en hånd med... eller jeg kom vist til at spørge om de var friske på handjobs Kan jo lige så godt udnytte tiden og friske det hele op 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 24. Marts, 2020 Er I i gang med en total make over? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 24. Marts, 2020 Niels Ebbesen skrev, for 6 timer siden: Modtog den 4 gange i går, og 2 søndag. Bruger Oister / 3 som udbyder Dem bruger jeg også, men jeg har da kun fået den en gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 24. Marts, 2020 warmgun skrev, for 51 minutter siden: Er I i gang med en total make over? Ja det er det endt med 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Besnes mand 81 Skrevet 24. Marts, 2020 Niels Ebbesen skrev, for 7 timer siden: Modtog den 4 gange i går, og 2 søndag. Bruger Oister / 3 som udbyder Har undersøgt sagen, det viser sig at politiet arkiver er samkørt med lægejournalerne og ud fra folks intelligens kvotient sender de den en eller flere gange, da visse mennesker skal ha det skåret ud i pap og proppet ind med skeer. hmm hårde ord synes jeg nok de kom med. Jeg spurgte så hvorfor jeg ikke havde fået nogen sms og de slog mig op i systemet, forklaringen var: “Der er ikke udsendt en til dig da vi forventede du ikke kunne finde ud af at åbne en sms, eller sågar forstå hvad der står i den.” ps ovenstående tekst er fri fantasi, trængte bare til noget sjov, sorry 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 24. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 5 timer siden: Undskyld men det var da en mærkelig besked. Selvfølgelig er det det danske Jeg tror bestemt at @weber mente det som en sjov, uskyldig og godmodig kommentar med lidt ordspil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 24. Marts, 2020 mature man skrev, for 30 minutter siden: Jeg tror bestemt at @weber mente det som en sjov, uskyldig og godmodig kommentar med lidt ordspil Okay men jeg kan nu ikke se det sjove i det beklager:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 24. Marts, 2020 Politiet bør holde sig fra den slags. Det må andre myndigheder gøre. Når det kommer fra politiet ligger der en slet skjult trussel i meddelelsen. I dont like it. Nu overvejer de også at bruge mobildata til at overvåge folk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 24. Marts, 2020 (edited) hmmmm...syntes at denne tråd fortæller så rigeligt hvor menig mands moral ligger brummmmm bryske Brian er ude at køre gadetræk i sin smarte Auris, selvfølgelig med 3 andre kornfede fedthår siddende skulder ved skulder... tjubang respekt mand, i samme moment bryster Brian sig med at tale i sin håndholdte mobil....typisk dansk moral. …..jeg kom hjem fra Spanien Onsdag sidste uge, efter et arbejdsrelateret ophold.... vi har intet at kunne være forarget over. Redigeret 24. Marts, 2020 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Marts, 2020 People Pleaseren skrev, for 27 minutter siden: Politiet bør holde sig fra den slags. Det må andre myndigheder gøre. Når det kommer fra politiet ligger der en slet skjult trussel i meddelelsen. I dont like it. Nu overvejer de også at bruge mobildata til at overvåge folk. Det er politiet der håndhæver loven i Danmark. Og politiet har i sin fulde ret til at udstede bøder hvis man forsamles mere end 10 mennesker. Jeg synes kun det er godt politiet informere om lovens rammer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 24. Marts, 2020 People Pleaseren skrev, for 40 minutter siden: Politiet bør holde sig fra den slags. Det må andre myndigheder gøre. Når det kommer fra politiet ligger der en slet skjult trussel i meddelelsen. I dont like it. Nu overvejer de også at bruge mobildata til at overvåge folk. Ups.......har du ikke rent mel i posen måske??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 24. Marts, 2020 Okay, nu har de også skrevet samme besked på min bollofon. Det er jo lidt tys tys med den telefon! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 797 Skrevet 24. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 4 timer siden: Okay men jeg kan nu ikke se det sjove i det beklager:-) Humor er vist svært herinde. Der plejer nok ikke at være vittigheder på bagsiden af Bagdad dagblad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 24. Marts, 2020 Sweetmand skrev, for 3 timer siden: Ups.......har du ikke rent mel i posen måske??? Lidt primitiv holdning at jeg ikke kan mene hvad jeg mener og have rent mel i posen. De gange jeg har haft brug for politiet har de ikke været en skid værd. Jeg er et oplyst menneske. Jeg behøver ikke politiet til at fortælle mig hvordan jeg skal agere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 24. Marts, 2020 Det kører stærkt for politiet i Danmark nu kan jeg forstå. Heard through the grapevine: Thaiklinik 1: Der står lukket på døren, men politiet kan se at lyset er tændt derinde, så de ringer på og spørger hvis det er åbent. Kvinden svarer nej, det er lukket. Politiet spørger hvad hun så gør der. Hun forklarer at hun ordner papir, laver lidt om i køkkenet etc, og at hun sover der. Politiet forklarer at det må hun altså ikke. Hun forklarer at hendes mand er syg i corona og at hun ikke vil blive smittet. Politiet forklarer at hun så må finde et andet sted at sove, ellers får hun bøder. Hun spørger hvis det er bedre hun bliver smittet og syg? Politiet forklarer at det ikke er deres problem. Thaiklinik 2: Der står lukket på døren. Kvinden er derinde og telefonen ringer. Nogen spørger hvis det er åbent. Hun siger nej. Samme nr ringer to gange mere indenfor den næste time, kvinden svarer nej hver gang. Sidste gang siger manden som ringer at det er politiet og at de lige har set to kunder gå ind. Kvinden forklarer at hun har besøg af sin veninde og hendes mand som havde mad med sig og at de sidder og spiser. Tror de at manden og kvinden er kunder? Politiet ringer på døren, kommer ind og ser to thaikvinder og en dansk mand sidde og spise. Politiet forklarer at de ikke må sidde der og spise, det kan blive bøder. Den danske manden spørger politiet hvornår det er blevet besluttet og at de gerne må vise papir på den nye lov at man ikke må spise med sin veninde på sin klinik. Politiet siger at de nu er blevet advaret og altså ikke må være der når politiet kommer tilbage. Jeg læser i en anden tråd at Seductiongirls er ved at lave lidt maling nu når de er lukket. Pas nu på og male færdigt inden politiet kommer og forklarer at det bliver bøder om man maler på sin klinik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg