Guest Indiske Devina Skrevet 23. Marts, 2020 Får i også dem her hele tiden det er da vildt træls. Jeg ved godt vi ikke skal have tæt kontakt altså Åh skulle lige ud med det nu er jeg glad igen:-) Det eneste jeg har tæt kontakt med er min bruser og legetøj altså Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 209 Skrevet 23. Marts, 2020 Altså træls som i rigtig træls ?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 3995 Skrevet 23. Marts, 2020 Tænker at svaret allerede står i teksten.. besked til alle mobilbrugere i Danmark 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 23. Marts, 2020 Midtby skrev, for 11 minutter siden: Altså træls som i rigtig træls ?! Meget træls på godt og grundig jysk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 23. Marts, 2020 Seductiongirls skrev, for 11 minutter siden: Tænker at svaret allerede står i teksten.. besked til alle mobilbrugere i Danmark Jeg får dem ikke på min anden mobil kun arbejds telefon derfor spørger jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 23. Marts, 2020 Seductiongirls skrev, for 4 minutter siden: Tænker at svaret allerede står i teksten.. besked til alle mobilbrugere i Danmark Hvorfor har jeg så ikke modtaget en SMS fra ordensmagten? Er der mindre fokus på ydreområder? Er det ikke fair, at min SKAT bliver nedsat, når jeg tilsyneladende er sat udenfor SMS-kæden? - Mange tanker i disse tider... - Kan ikke finde hoved eller hale... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 209 Skrevet 23. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 6 minutter siden: Meget træls på godt og grundig jysk Ja pardon me ! Men kan ikke bringe mit pis i kog at der gentagne gange bliver advaret. På et eller andet tidspunkt må den procentdel af befolkningen der ikke fatter budskabet forhåbentlig skifte pæren på øverste etage til en bedre end der sidder der i forvejen og blinker alarmerende 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 23. Marts, 2020 Midtby skrev, Lige nu: Ja pardon me ! Men kan ikke bringe mit pis i kog at der gentagne gange bliver advaret. På et eller andet tidspunkt må den procentdel af befolkningen der ikke fatter budskabet forhåbentlig skifte pæren på øverste etage til en bedre end der sidder der i forvejen og blinker alarmerende Hvorfor skal det gå ud over os andre der har fattet det? Det er jo ligesom skole tiden 3 elever gør noget de ikke må og hele klassen skal høre på det igen og igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Besnes mand 81 Skrevet 23. Marts, 2020 Det afhænger af hvilket teleselskab man har, vi har flere mobilabb her og har ikke modtaget sms, men den er sendt til taletidskortet i min tyverialarm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 23. Marts, 2020 Besnes mand skrev, Lige nu: Det afhænger af hvilket teleselskab man har, vi har flere mobilabb her og har ikke modtaget sms, men den er sendt til taletidskortet i min tyverialarm Aaah okay tak for svar det var bare det jeg ville vide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 23. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 23 minutter siden: Får i også dem her hele tiden Jeg har vist fået et par stykker - men tænker at vi måske har tilmeldt os at få tilsendt nødberedskabsmedelelser - enten via vores mobilselskab eller i opsætningen af telefonen Det kan ikke bringe mit pis i kog, men jeg er bange for at Corona-virussen bare er en trojansk hest, der skal bruges til at skjule en endnu værre virus ind, der går ind og ødelægger folks hjerner, så de ikke kan tænke selv. Jeg synes ihvertfald jeg flere gange i den sidste tid har set eksempler på folk, der er blevet angrebet i middel til svær grad og jeg frygter når 2. og 3. bølge sætter ind og endnu flere bliver ensrettede og partout vil ensrette alle andre til at mene det samme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 23. Marts, 2020 Jernsvinet skrev, for 1 minut siden: Jeg har vist fået et par stykker - men tænker at vi måske har tilmeldt os at få tilsendt nødberedskabsmedelelser - enten via vores mobilselskab eller i opsætningen af telefonen Det kan ikke bringe mit pis i kog, men jeg er bange for at Corona-virussen bare er en trojansk hest, der skal bruges til at skjule en endnu værre virus ind, der går ind og ødelægger folks hjerner, så de ikke kan tænke selv. Jeg synes ihvertfald jeg flere gange i den sidste tid har set eksempler på folk, der er blevet angrebet i middel til svær grad og jeg frygter når 2. og 3. bølge sætter ind og endnu flere bliver ensrettede og partout vil ensrette alle andre til at mene det samme Det samme her. Jeg vil bare gerne gå en' dag uden at skulle tænke eller forholde mig til det men det kommer frem over alt. Derfor bliver jeg irriteret:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 23. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 22 minutter siden: Jeg får dem ikke på min anden mobil kun arbejds telefon derfor spørger jeg Jeg har fået samme besked på privat tlf og arbejds tlf. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 23. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 4 minutter siden: Det samme her. Jeg vil bare gerne gå en' dag uden at skulle tænke eller forholde mig til det men det kommer frem over alt. Derfor bliver jeg irriteret:-) Øh - mon ikke du skulle overveje en dag helt uden mobil og sociale medier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 23. Marts, 2020 Jernsvinet skrev, for 1 minut siden: Øh - mon ikke du skulle overveje en dag helt uden mobil og sociale medier Det ville jeg gerne men er nødt til at arbejde extra så meget som før og det er på mobil og nettet:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 23. Marts, 2020 13% Du må hellere se at få ladet det telefonbatteri op. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 209 Skrevet 23. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 36 minutter siden: Hvorfor skal det gå ud over os andre der har fattet det? Det er jo ligesom skole tiden 3 elever gør noget de ikke må og hele klassen skal høre på det igen og igen. Mon ikke du “ overlever “ de vildt irreterende sms’er !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 45 minutter siden: Det ville jeg gerne men er nødt til at arbejde extra så meget som før og det er på mobil og nettet:-) Surt at du er nødsaget til at arbejde ekstra meget - hvad er årsagen til dette? Jeg fik også den sms og blev faktisk glad over at få den. Myndighederne viser at det er alvorligt og det ikke skal gå i glemmebogen. Fik faktisk også en sms fra den lokale politi kreds. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6826 Skrevet 23. Marts, 2020 Visti-Vistisen skrev, 1 time siden: 13% Du må hellere se at få ladet det telefonbatteri op. - - skøn skør skæv kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 23. Marts, 2020 Virker nogle gange som om politiets primære opgave er at genere almindelige mennesker. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 24. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 53 minutter siden: Surt at du er nødsaget til at arbejde ekstra meget - hvad er årsagen til dette? Jeg fik også den sms og blev faktisk glad over at få den. Myndighederne viser at det er alvorligt og det ikke skal gå i glemmebogen. Fik faktisk også en sms fra den lokale politi kreds. Jeg har sendt dig en besked:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 24. Marts, 2020 Midtby skrev, for 1 time siden: Mon ikke du “ overlever “ de vildt irreterende sms’er !! Nu er det jo forskelligt hvad der irritere folk. Selvfølig overlever jeg. Ellers ville det jo være skidt Men derfor må jeg vel godt syns at det er skide træls at få de beskeder hele tiden. Sammen med beskeder som " må jeg komme og kneppe dig, jeg fejler ikke noget" og alt sådan noget. Det irriterre mig fordi jeg såå gerne vil men ikke må. Det er ligesom hvis nogen vifter med chokolade foran en og siger " vil du have et stykke? Det må du ikke" bagefter kommer der en sms chokolade er usund. Der ved jeg godt men det smager fantastisk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 24. Marts, 2020 Visti-Vistisen skrev, for 1 time siden: 13% Du må hellere se at få ladet det telefonbatteri op. Er igang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 292 Skrevet 24. Marts, 2020 Alle mobiler i dk får den. De kan bare ikke sende til alle på én gang. https://jyllands-posten.dk/indland/ECE12028631/danske-mobilbrugere-faar-coronasms-fra-politiet/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 24. Marts, 2020 Jeg synes det er supergodt, at politiet sender de sms’er ud. Der er jo tilsyneladende stadig folk, der ikke har forstået alvoren i denne situation. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg