Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Besked fra politiet.

Recommended Posts

Guest Indiske Devina

Får i også dem her hele tiden det er da vildt træls. Jeg ved godt vi ikke skal have tæt kontakt altså:mad:

Åh skulle lige ud med det nu er jeg glad igen:-)

Det eneste jeg har tæt kontakt med er min bruser og legetøj altså:lol:

Screenshot_20200323-223244_Messages.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Midtby skrev, for 11 minutter siden:

Altså træls som i rigtig træls ?!

Meget træls på godt og grundig jysk:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Seductiongirls skrev, for 11 minutter siden:

Tænker at svaret allerede står i teksten.. besked til alle mobilbrugere i Danmark :D

Jeg får dem ikke på min anden mobil kun arbejds telefon derfor spørger jeg;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 4 minutter siden:

Tænker at svaret allerede står i teksten.. besked til alle mobilbrugere i Danmark :D

Hvorfor har jeg så ikke modtaget en SMS fra ordensmagten?

Er der mindre fokus på ydreområder?

Er det ikke fair, at min SKAT bliver nedsat, når jeg tilsyneladende er sat udenfor SMS-kæden?

- Mange tanker i disse tider... - Kan ikke finde hoved eller hale...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 6 minutter siden:

Meget træls på godt og grundig jysk:lol:

Ja pardon me ! Men kan ikke bringe mit pis i kog at der gentagne gange bliver advaret.  På et eller andet tidspunkt må den procentdel af befolkningen der ikke fatter budskabet forhåbentlig skifte pæren på øverste etage til en bedre end der sidder der i forvejen og blinker alarmerende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Midtby skrev, Lige nu:

Ja pardon me ! Men kan ikke bringe mit pis i kog at der gentagne gange bliver advaret.  På et eller andet tidspunkt må den procentdel af befolkningen der ikke fatter budskabet forhåbentlig skifte pæren på øverste etage til en bedre end der sidder der i forvejen og blinker alarmerende 

Hvorfor skal det gå ud over os andre der har fattet det?

Det er jo ligesom skole tiden 3 elever gør noget de ikke må og hele klassen skal høre på det igen og igen. :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det afhænger af hvilket teleselskab man har, vi har flere mobilabb her og har ikke modtaget sms, men den er sendt til taletidskortet i min tyverialarm :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Besnes mand skrev, Lige nu:

Det afhænger af hvilket teleselskab man har, vi har flere mobilabb her og har ikke modtaget sms, men den er sendt til taletidskortet i min tyverialarm :)

Aaah okay tak for svar det var bare det jeg ville vide:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 23 minutter siden:

Får i også dem her hele tiden

Jeg har vist fået et par stykker - men tænker at vi måske har tilmeldt os at få tilsendt nødberedskabsmedelelser - enten via vores mobilselskab eller i opsætningen af telefonen ;-)

Det kan ikke bringe mit pis i kog, men jeg er bange for at Corona-virussen bare er en trojansk hest, der skal bruges til at skjule en endnu værre virus ind, der går ind og ødelægger folks hjerner, så de ikke kan tænke selv. Jeg synes ihvertfald jeg flere gange i den sidste tid har set eksempler på folk, der er blevet angrebet i middel til svær grad og jeg frygter når 2. og 3. bølge sætter ind og endnu flere bliver ensrettede og partout vil ensrette alle andre til at mene det samme ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Jeg har vist fået et par stykker - men tænker at vi måske har tilmeldt os at få tilsendt nødberedskabsmedelelser - enten via vores mobilselskab eller i opsætningen af telefonen ;-)

Det kan ikke bringe mit pis i kog, men jeg er bange for at Corona-virussen bare er en trojansk hest, der skal bruges til at skjule en endnu værre virus ind, der går ind og ødelægger folks hjerner, så de ikke kan tænke selv. Jeg synes ihvertfald jeg flere gange i den sidste tid har set eksempler på folk, der er blevet angrebet i middel til svær grad og jeg frygter når 2. og 3. bølge sætter ind og endnu flere bliver ensrettede og partout vil ensrette alle andre til at mene det samme ;-)

Det samme her. Jeg vil bare gerne gå en' dag uden at skulle tænke eller forholde mig til det men det kommer frem over alt. Derfor bliver jeg irriteret:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Indiske Devina skrev, for 22 minutter siden:

Jeg får dem ikke på min anden mobil kun arbejds telefon derfor spørger jeg;)

Jeg har fået samme besked på privat tlf og arbejds tlf. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 4 minutter siden:

Det samme her. Jeg vil bare gerne gå en' dag uden at skulle tænke eller forholde mig til det men det kommer frem over alt. Derfor bliver jeg irriteret:-)

Øh - mon ikke du skulle overveje en dag helt uden mobil og sociale medier ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Øh - mon ikke du skulle overveje en dag helt uden mobil og sociale medier ;-)

Det ville jeg gerne men er nødt til at arbejde extra så meget som før og det er på mobil og nettet:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 36 minutter siden:

Hvorfor skal det gå ud over os andre der har fattet det?

Det er jo ligesom skole tiden 3 elever gør noget de ikke må og hele klassen skal høre på det igen og igen. :-(

Mon ikke du “ overlever “ de vildt irreterende sms’er !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Indiske Devina skrev, for 45 minutter siden:

Det ville jeg gerne men er nødt til at arbejde extra så meget som før og det er på mobil og nettet:-)

Surt at  du  er  nødsaget til  at  arbejde  ekstra  meget  - hvad  er  årsagen  til  dette?

Jeg  fik  også  den  sms  og  blev  faktisk  glad  over  at  få  den.  Myndighederne  viser  at  det  er alvorligt og  det  ikke  skal  gå  i  glemmebogen. 

Fik  faktisk også  en sms  fra  den  lokale  politi kreds. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, 1 time siden:

13% Du må hellere se at få ladet det telefonbatteri op.

- - skøn skør skæv kommentar:lol::lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Nemtøs skrev, for 53 minutter siden:

Surt at  du  er  nødsaget til  at  arbejde  ekstra  meget  - hvad  er  årsagen  til  dette?

Jeg  fik  også  den  sms  og  blev  faktisk  glad  over  at  få  den.  Myndighederne  viser  at  det  er alvorligt og  det  ikke  skal  gå  i  glemmebogen. 

Fik  faktisk også  en sms  fra  den  lokale  politi kreds. 

Jeg har sendt dig en besked:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Midtby skrev, for 1 time siden:

Mon ikke du “ overlever “ de vildt irreterende sms’er !!

Nu er det jo forskelligt hvad der irritere folk. Selvfølig overlever jeg. Ellers ville det jo være skidt;)

Men derfor må jeg vel godt syns at det er skide træls at få de beskeder hele tiden. Sammen med beskeder som " må jeg komme og kneppe dig, jeg fejler ikke noget" og alt sådan noget.

Det irriterre mig fordi jeg såå gerne vil men ikke må. 

Det er ligesom hvis nogen vifter med chokolade foran en og siger " vil du have et stykke? Det må du ikke" bagefter kommer der en sms chokolade er usund.

Der ved jeg godt men det smager fantastisk!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Visti-Vistisen skrev, for 1 time siden:

13% Du må hellere se at få ladet det telefonbatteri op.

Er igang;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...