Hop til indhold
Guest Nemtøs

Ja/nej tråd

Recommended Posts

Frække Tanja skrev, Lige nu:

Man må tag hvad man kan få. Det nytter ikke at være kræsen i en så slem situation :lol:

Tænker dog det giver sætning " eat My Pussy" en lidt anden betydning for dem :lol:

Jeg er ikke sikker på, at de forstod engelsk. Men en kannibaltunge deroppe? Altså udover de spidse tilfilede tænder? Men jeg kan da på din julekalender forstå, at du kom helskindet hjem. Med eller uden hår :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Jeg ville dø. 

Eller håbe på nogle Frække banditter :lol:

Kunne du ikke bruge Friday?.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 3 timer siden:

Til alle i tråden. 

Ville DU kunne gå i cølibat? 

Og i fyrer bare løst med spørgsmål til mig hvis det er. 

Jeg føler ikke at jeg har et valg for tiden. Jeg er indespærret med familien, min kones og mit sexliv er noget nær ikke-eksisterende, og min søn har erobret midten af dobbeltsengen. Godt min højre hånd stadig er fuldt funktionsdygtig.

Inspireret af udviklingen i tråden, @Frække Tanja, kender du til den tegner der kalder sig Dolcett?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 13 minutter siden:

Jeg føler ikke at jeg har et valg for tiden. Jeg er indespærret med familien, min kones og mit sexliv er noget nær ikke-eksisterende, og min søn har erobret midten af dobbeltsengen. Godt min højre hånd stadig er fuldt funktionsdygtig.

Inspireret af udviklingen i tråden, @Frække Tanja, kender du til den tegner der kalder sig Dolcett?

Nej gør jeg ikke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad is få gang denne tråd: 

@Nemtøshar du prøvet noget en gæst ønskede, som du ikke normalt ville have tilbudt, som efterfølgende viste sig at være et “ Big turn on “?

@Trine Tease: Er du blevet slikket så fuglene sang? Og er sex blevet bedre af rygestop?

@Cobham: er du bange for en GP der er højere end dig?

@Millers Crossing: samme spm. som til Broder Cobham.

Brødre generelt: er i også blevet mere liderlige sf at blive spærret inde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kanon1 skrev, for 1 minut siden:

Lad is få gang denne tråd: 

@Nemtøshar du prøvet noget en gæst ønskede, som du ikke normalt ville have tilbudt, som efterfølgende viste sig at være et “ Big turn on “?

@Trine Tease: Er du blevet slikket så fuglene sang? Og er sex blevet bedre af rygestop?

@Cobham: er du bange for en GP der er højere end dig?

@Millers Crossing: samme spm. som til Broder Cobham.

Brødre generelt: er i også blevet mere liderlige sf at blive spærret inde?

Ja  det  har  jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
fraodense skrev, for 13 timer siden:

@Lady C tror du du får din novelle udgivet en dag?

Ja..

@Aros: har du mere end en' profil her på sitet? 

@Bananas: har du mere end en profil her på sitet? 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Lady C skrev, for 21 minutter siden:

Ja..

@Aros: har du mere end en' profil her på sitet? 

@Bananas: har du mere end en profil her på sitet? 

 

 

 

Nej.

@Aarhuselsker hvordan går det med dit røde lem ?  Nej sådan må jeg ikke spørge. @Aarhuselsker har dit røde lem det godt ? Ja/Nej @Aarhuselsker hvis den har det godt er det pga pause i sexlivet  ? Ja / nej ? Hvis den ikke har der godt er pga pause i sexlivet ?  Ja/Nej

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Kanon1 skrev, for 8 timer siden:

 

Brødre generelt: er i også blevet mere liderlige sf at blive spærret inde?

Ja. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Borende X skrev, for 14 timer siden:

Nu er Christina vist mest til pik og ikke røvslik.

noget du ved noget om...eller er det noget du formoder ???

….ps: endnu en at dine ligegyldige kommentarer

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 19 minutter siden:

Nej.

@Aarhuselsker hvordan går det med dit røde lem ?  Nej sådan må jeg ikke spørge. @Aarhuselsker har dit røde lem det godt ? Ja/Nej @Aarhuselsker hvis den har det godt er det pga pause i sexlivet  ? Ja / nej ? Hvis den ikke har der godt er pga pause i sexlivet ?  Ja/Nej

 

JA

NEJ

JA

Eller noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Christina ssbbw skrev, for 17 timer siden:

Jeg tror han er en der er en fandens karl når han skriver, men han er en lille genert dreng der ikke tør noget irl. :rolleyes:

typisk kommentar fra en der som yngre ikke har fået opmærksomhed, men prøver at oparbejde tomrummet :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Skal ikke holde @Nemtøs tråd i den ånd den er skrevet, nemlig som noget hyggeligt og sjovt . Ja/Nej :D Jeg svarer ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aros skrev, for 4 minutter siden:

Skal ikke holde @Nemtøs tråd i den ånd den er skrevet, nemlig som noget hyggeligt og sjovt . Ja/Nej :D Jeg svarer ja.

Mit  svar  er  også  ja. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 10 timer siden:

Man må tag hvad man kan få. Det nytter ikke at være kræsen i en så slem situation :lol:

Tænker dog det giver sætning " eat My Pussy" en lidt anden betydning for dem :lol:

Med den besked vil jeg gerne være kanibalen på øen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MornFed skrev, for 16 minutter siden:

 

@Nemtøs: opleves sex i det fri som et ekstra kick ?

Ja/nej 

Sex  I  naturen  er  frækt  og  smukt,  ønsker  ikke  at  blive  opdaget eller  genere  "uskyldige mennesker".

Har  et  par  få  gange  dyrket sex  kendte  sex steder,  hvor  det  var  pirrende  og  gav  det  ekstra  kick  at  blive  iagttaget. Heldigvis  udviser  de  fleste  mænd  stor respekt  og  holder  afstand  eller  spørger  diskret  om  det  er  ok  de  kigger  på, på  tæt  hold.  Har  også  inviteret  en  mand  ind  i  legen  med  mig . Der  hvor  det  bliver  ødelæggende  er  hvis  man indikere  at  de  ikke  er  velkomne  og  dette  ikke  respekteres. 

Jeg  nyder  solens  stråler  varme  min  krop  og  det  giver  en  ekstra  lyst,  men  gerne  i tosomhed. 

Redigeret af Nemtøs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

@anon har  du  vendt  om  i døren  hos  en  gp idet  hun  ikke  var  det  som  du  forventede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 1 time siden:

@Borende X er der nogen smittede på St. Kødlyst ? 

Nej, Kijafaen holder de værste baktusser væk, men tiden kan falde lidt lang, og familien er sur over, at den ikke kan hente kuverten med aldersrente til den første.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 timer siden:

Troede  jeg  var  særlig  - det  er  mange  år  siden.. jeg  var  en  smule  vild  som  ung 

Du er da stadig vild - bliv endelig ved med det <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Don T skrev, for 2 timer siden:

@Nemtøs har du prøvet cam/facetime sex?

Ja  det  har  jeg,  men  flere  år  tilbage 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...