Hop til indhold
Guest Nemtøs

Ja/nej tråd

Recommended Posts

Guest Røvslikker
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

 Men jeg kan ikke forestille mig, at jeg vil deltage. 

@Christina ssbbw  ok....så er du ikke liderlig nok, kan da fornemme at ALLE GP'ere er mega liderlige lige pt ,...eller fake promovering JA/NEJ ?

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Men helt seriøst, så tror jeg ikke et gangbang er noget for mig. Det er vildt frækt at fantasere om, men jeg er jo til intim sex. Jeg ved ikke hvor intimt det er med flere mænd om mig?

Har du overvejet at det ikke behøver at være vild pulen fra første færd, men måske kan starte med 6-8 håndflader der kæler blidt overalt på din krop på en gang, og så kan du måske få mændene en ad gangen i det tempo du selv beder om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Nej. Jeg ville ikke få så meget som en centimeter pik. @Nemtøs ville snuppe det hele, og knurre af mig hvis jeg gjorde andet end at kigge på. :lol: 

Men helt seriøst, så tror jeg ikke et gangbang er noget for mig. Det er vildt frækt at fantasere om, men jeg er jo til intim sex. Jeg ved ikke hvor intimt det er med flere mænd om mig? Hvis I en dag får overtalt Nemtøs til at holde et gangbang på Sjælland, så kommer jeg gerne, og serverer drikkelse og snacks, og kigger på. Men jeg kan ikke forestille mig, at jeg vil deltage. 

Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at møde dig @Nemtøs:)

Det var rent faktisk RIGTIG sødt skrevet af jer begge to......<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Røvslikker skrev, for 39 minutter siden:

@Christina ssbbw  ok....så er du ikke liderlig nok, kan da fornemme at ALLE GP'ere er mega liderlige lige pt ,...eller fake promovering JA/NEJ ?

Så ifølge dig, må jeg ikke have nogle grænser? Jeg skal bare gå med til ALT, ellers er det fake promovering? :huh:

Har du overvejet at nogle af os rent faktisk er liderlige, men ikke går over vores grænser, uanset hvor meget eller lidt vi kan tjene ved at gøre det? At vi elsker sex, men gerne vil kunne leve med os selv bagefter? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lauersen skrev, for 39 minutter siden:

Har du overvejet at det ikke behøver at være vild pulen fra første færd, men måske kan starte med 6-8 håndflader der kæler blidt overalt på din krop på en gang, og så kan du måske få mændene en ad gangen i det tempo du selv beder om.

Fantasien er lækker, men hvis jeg overvejer det irl, så tror jeg ikke jeg vil bryde mig om det. Jeg er absolut ikke genert, eller holder mig tilbage, når det er en til en, men tanken om så mange mænd i virkeligheden.... Det ville jeg ikke kunne. Så jeg nøjes med at fantasere lidt om det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 16 timer siden:

Håber  I er friske  på  en  sjov  lille  en. 

Lad  os  begynde  en  spørgetråd  hvor  vi  sender  et  spørgsmål  videre  til  en  valgfri  bruger  når  vi  har  svaret  på  et  spørgsmål. 

Der  skal  kunne  svares  ja/nej eller  pas  på  spørgsmålet. 

Svarer  man  pas,  må  den  der  stillede  spørgsmål  vælger  en  ny  bruger  der  stilles  et  spørgsmål 

 

Jeg  starter  med  det  første  spørgsmål  herinde. 

@GIANT COCK  er  dit  nick  name  svarende  til det  du gemmer  i dine  bukser?

Svaret er: Ja...og hold kæft hvor ville jeg dog gerne gennemkneppe dig, Nemtøs med min Giant Cock.....håber snart, at det kan lade sig gøre :P.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
GIANT COCK skrev, for 10 minutter siden:

Svaret er: Ja...og hold kæft hvor ville jeg dog gerne gennemkneppe dig, Nemtøs med min Giant Cock.....håber snart, at det kan lade sig gøre :P.

Fuck  ja  - kunne  være  rigtig  godt  med  en  god  pik  i både  min  mund  og  fisse.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Fuck  ja  - kunne  være  rigtig  godt  med  en  god  pik  i både  min  mund  og  fisse.  

Yes, Nemtøs...ville elske at pumpe løs i din mund og fisse med min store pik...Fuck jeg er liderlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
GIANT COCK skrev, for 1 minut siden:

Yes, Nemtøs...ville elske at pumpe løs i din mund og fisse med min store pik...Fuck jeg er liderlig.

Siger  bestemt ikke  nej  til  dit  forslag.  Jeg  er  klar til  en  ordentlig  omgang  når  vi  igen  kan være  fysisk  tætte med  andre  mennesker.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Har du overvejet at nogle af os rent faktisk er liderlige

uhaaa ...godt du lige fik præciseret min pointe ;), og ikke fik resten med.

@Borende X….husk at give en sørgelig :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 3 minutter siden:

uhaaa ...godt du lige fik præciseret min pointe ;), og ikke fik resten med.

@Borende X….husk at give en sørgelig :?

Jeg  er  nu  sikker  på  du  vil  kunne  mærke  min  liderlighed, når  du  engang får  taget  dig sammen  til  at  mødes  med  mig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 57 minutter siden:

Jeg  er  nu  sikker  på  du  vil  kunne  mærke  min  liderlighed, når  du  engang får  taget  dig sammen  til  at  mødes  med  mig.  

Jeg tror han er en der er en fandens karl når han skriver, men han er en lille genert dreng der ikke tør noget irl. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Jeg tror han er en der er en fandens karl når han skriver, men han er en lille genert dreng der ikke tør noget irl. :rolleyes:

Jeg  vil  faktisk  gerne  møde  @Røvslikker til  en  fræk  givende  omgang  sex.  Men  det er  ikke  lykkes  endnu,  venter  på  hans  invitation 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Røvslikker skrev, 1 time siden:

uhaaa ...godt du lige fik præciseret min pointe ;), og ikke fik resten med.

Jeg er klar over der er mange kvinder i denne branche der siger en hel masse for at lokke mænd ind. Og så risikerer I at blive skuffede når I besøger dem. Sådan er jeg ikke. Jeg er ærlig. Så der er ingen fake promovering her! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk
Christina ssbbw skrev, for 17 timer siden:

Mændene gider ikke lege med os @Nemtøs. De er nok for trætte. Jeg håber de er mere friske i morgen. :)

Nej vi har bare andre ting at tænke på end gp,r der keder sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære nemtøs:)

Tak for din invitation (For  at  sætte  lidt  gang  i tråden  beder  jeg  @fraodense@Nye tider, samt  @Christina ssbbw om  at  I hver  stiller  en  anden  bruger  et  spørgsmål.)

Mine spørgsmål er foranlediget af den aktuelle situationen med stilstand, herunder også EG

Det er i pausen guldkornene falder. - Det er sundt at keeeeede sig, - så kan man jo tænke.

Her på EG er det skrevne udtryk for : tanker og holdninger om alverdens ting; og mest omkring sex.

Mit spørgsmål er om de tanker ( og spørgsmål) du godt kunne tænke dig at dele med andre her på EG

Hvis det ikke skal ende som det rene "hanbal" så er det til GPérne:wub: som jeg lige kan huske er aktive herinde netop nu f.eks  @Nemtøs @Liv @Trinetease @Christina ssbbw @Frække Tanja @JenniferRomantica@Indiske Devina  @Emmalie+  alle andre er velkomne - selvfølgelig.

Jeg er helt klar at i skal være meget forsigtige med hvad i skriver her på EG, det er også OK hvis i ikke vil være, det er også OK hvis i ikke kan fordrage mig.

I kan også spørge mig - det kan også være i en PM

Håber i vil bidrage med et eller andet så tråden"Ja/nej tråd"  ikke helt dør ud- -  der kan jo komme nyt på bordet - tiltrængt nyt - endda noget som er særdeles velkomment 

--  det er i pausen guldkornene falder:)

Mange hilsner

Nye tider

 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

@Æ´Synderjyde tænder  du  på kvinder  på  din  egen  alder +/- 5 år?

Nej

Men alt er jo nuanceret, også min verden. Jeg har skam også sex med kvinder i den aldersgruppe du henviser til. Men så skal det være noget specielt - Enten total vild og hed GFE med alt hvad der høre til her. 
Ellers er vi ovre i den mørke afdeling, hvor jeg sagtens kan agerer den relativ hårde men retfærdige herre/master. Godt nok ikke så ofte jeg leger i SM verdenen. Svært at finde det rigtige match. 

Undskyld - Men jeg måtte uddybe, da jeg ellers ville skrive en usandhed. Og jeg hader løgne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Æ´Synderjyde skrev, for 2 minutter siden:

Nej

Men alt er jo nuanceret, også min verden. Jeg har skam også sex med kvinder i den aldersgruppe du henviser til. Men så skal det være noget specielt - Enten total vild og hed GFE med alt hvad der høre til her. 
Ellers er vi ovre i den mørke afdeling, hvor jeg sagtens kan agerer den relativ hårde men retfærdige herre/master. Godt nok ikke så ofte jeg leger i SM verdenen. Svært at finde det rigtige match. 

Undskyld - Men jeg måtte uddybe, da jeg ellers ville skrive en usandhed. Og jeg hader løgne. 

Tak  for  svaret  og  din  uddybning  - interessant  med  dine  lyster. 

Har  du  lyst til  at  stille  en  anden  bruger  et  spørgsmål?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 18 timer siden:

Det kan jeg da ikke svare ja eller nej til (eller måske det sidste, hvilken pige: Ja!). Men skal man kombinere mad og fræk ting må det blive Habanero chili eller stærkere så jeg endelig kan få opfyldt min fantasi om at blive chili-tortureret. Skulle jeg vælge en pige frem for andre håber jeg da at mødes igen med Kamille fra Pure-Passion.

@Frækkert666 Fik du øje på noget spændende i Dybt blow og hård gagging - Århus tråden?

Lauersen ja det gjorde jeg. Hende kunne jeg godt tænke mig at besøge ligesom Nemtøs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Tak  for  svaret  og  din  uddybning  - interessant  med  dine  lyster. 

Har  du  lyst til  at  stille  en  anden  bruger  et  spørgsmål?

Skal jeg nok. 
Er desværre lige lidt ophængt i disse dage. Så jeg vil tænke over et godt spørgsmål, og få det smidt afsted asap. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 6 timer siden:

@Christina ssbbw  ok....så er du ikke liderlig nok, kan da fornemme at ALLE GP'ere er mega liderlige lige pt ,...eller fake promovering JA/NEJ ?

Nu er Christina vist mest til pik og ikke røvslik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Nemtøs skrev, for 21 timer siden:

For  at  sætte  lidt  gang  i tråden  beder  jeg  @fraodense, @Nye tider, samt  @Christina ssbbw om  at  I hver  stiller  en  anden  bruger  et  spørgsmål. 

 

Så spørger jeg @Nemtøs : det er godt nok et spørgsmål der ikke kan svares ja/nej til, men prøver alligevel. Hvad er der mest besynderlige sted du har haft sex?

Redigeret af fraodense

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
Nye tider skrev, for 3 timer siden:

Kære nemtøs:)

Tak for din invitation (For  at  sætte  lidt  gang  i tråden  beder  jeg  @fraodense@Nye tider, samt  @Christina ssbbw om  at  I hver  stiller  en  anden  bruger  et  spørgsmål.)

Mine spørgsmål er foranlediget af den aktuelle situationen med stilstand, herunder også EG

Det er i pausen guldkornene falder. - Det er sundt at keeeeede sig, - så kan man jo tænke.

Her på EG er det skrevne udtryk for : tanker og holdninger om alverdens ting; og mest omkring sex.

Mit spørgsmål er om de tanker ( og spørgsmål) du godt kunne tænke dig at dele med andre her på EG

Hvis det ikke skal ende som det rene "hanbal" så er det til GPérne:wub: som jeg lige kan huske er aktive herinde netop nu f.eks  @Nemtøs @Liv @Trinetease @Christina ssbbw @Frække Tanja @JenniferRomantica@Indiske Devina  @Emmalie+  alle andre er velkomne - selvfølgelig.

Jeg er helt klar at i skal være meget forsigtige med hvad i skriver her på EG, det er også OK hvis i ikke vil være, det er også OK hvis i ikke kan fordrage mig.

I kan også spørge mig - det kan også være i en PM

Håber i vil bidrage med et eller andet så tråden"Ja/nej tråd"  ikke helt dør ud- -  der kan jo komme nyt på bordet - tiltrængt nyt - endda noget som er særdeles velkomment 

--  det er i pausen guldkornene falder:)

Mange hilsner

Nye tider

 

Du må være lidt mere specifik :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...