Hop til indhold
Lady Cherie

En opfordring til Admin.

Recommended Posts

Guest Indiske Devina
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Mht. Mobile Pay (samt anden pengeoverførsel til en bankkonto) og anonymitet vil jeg foreslå at kigge i nogle af de gamle tråde om emnet - med en privat Mobile Pay konto kan man ikke være sikker på at beskytte sin anonymitet over for dem man udveksler penge med - jeg er usikker på om det gælder Myshop (erhvervs-mobilepay).

Det handler om § 117a i Lov om finansiel virksomhed, fra bemærkningerne til loven:

Se dog også:

 

Hej myshop kan du kun bruge hvis du har en fysik butik du kan ikke bruge den via nettet:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 22 timer siden:

Nu har jeg ingen hjemmeside

Du kan da altid oprette en gratis hjemmeside på blogger.com som så vil få end betegnelsen    .blogspot.com og det er nemt at finde ud af.

Du kan også oprette en sextelefon profil på http://niteflirt.com/ niteflirt tar selvføglelig et gebyr, men du betaler kun for de samtaler du har, med en %sats, og hvis du kan engelsk eller andre sprog, så kan du samtidigt udvide kundekredsen, og så kan du bare annoncere den profil på annoncelight, får du så nogle faste kunder, der bare ikke kan leve uden din sexede stemme & fantasi, så kan du jo bare ringe med dem privat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 22 timer siden:

Mange mange tak. Jeg laver straks en tråd om det herinde

puhaaa var, så kan du få telefonsex igen, det fornemmer jeg lidt, du har gået og savnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den 18.3.2020 at 13:51:

Men når nu over vores "annonceperiode" er skal vi sige inaktiv,

Du kunne jo bruge den til, at tilbyde telesex 

Du må jo have en masse frække fantasier & oplevelser, du kan tirre en liderlig mand med

og jeg har jo hørt på din telefonsvarer, at du har en dejlig stemme, der kan gå lige i banditten på en liderlig mand.

Jeg ved ikke om du har prøvet det før, ellers kunne det måske være et nyt og spændende område for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 15 timer siden:

Fitness World stiller alle medlemskaber i bero, så man taber intet som kunde. Det er vel samme koncept, som Cherie lægger op til, som jeg synes kunne være meget sympatisk at give annoncører som mulighed.

Syntes jeg skam også er en helt fin service de levere der, desværre ikke helt så heldig hvor jeg går :D Men var også bare for at give et par eksempler på vi alle mister over denne periode og misforstå mig ikke føler skam fuldt ud med GP´erne i denne tid.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Admin,

Nu skriver du,  du at du har et underskud pt på 5000 kr. om dagen?

Er det på Annonceligt?

Jeg kan så spørge om du regnede med det blev så stor en succe så du kunne regne med de penge?

Der har jo altid været mange penge i annoncer til massageduller og det har du jo høstet godt af, siden du kan skrive at du har mistet 5000 kr i tab om dagen den sidste uge....lad os nu bare sige en uge er 5 dage....

altså 25000 kr. på en uge Ca.....4 uger....100.000kr. 12månederX 100.000....jeg kan ikke lige regnestykket....jeg er desværre totalt idiot til regning

Det bliver...XXXXXXXXXXX kr. hov dog en indtjenig du har haft før corona????

Og du har ikke råd til nu at give dine annoncøre lov til at pause deres annoncer? eller give dem en månede gratis?

De annoncøre der trofast har annonceret hos dig i flere år og har givet dig penge nok til overstående regnskab? (husk du skrev selv tallende)

Men et vil jeg dog rose dig for....du har dog haft "spenderbukserne" på da du lod et fåtal af piger, få lov til at bede om forudbetaling for telefonsex.

 

 

 

 

Redigeret af Lady Cherie
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 28 minutter siden:

GRUMF...Bliver sku lidt tøsefornærmet over du hopper over hvor gæret er lavets, bare fordi nogle tøser giver dig en "redningsplanke" til at de får lov til at skrive forudbetaling for telefonsex, hvad stregen ikke handler om....andre streger bliver man bannet på hvis man afspore! SKU

Til info:

Hjælp

Du køber denne service af Muggy Media ApS, CVR: 36062476. Ved spørgsmål vedr. betaling henvendelse på [email protected] eller tlf. nr. 71999856.

https://annoncelight.dk/help

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, den ‎18‎-‎03‎-‎2020 at 15:23:

Jeg ved godt det måske kommer som en overraskelse for nogle, men det er altså ikke gratis at drive hjemmesider som Annoncelight og Eroguide. Ser vi henover den seneste uge, så har vi haft et underskud på over 5.000 kroner om dagen og det bliver sandsynligvis kun værre.

Jeg syntes det ville være fair hvis Admin tog sig af kunderne og gav dem piger eller mænd lidt forståelse for deres pressede tid og gav dem en måned fri når coronaen har lagt sig og vi er tilbage i normal tid...……...Det kan Admin jo overveje !!!!!!

Forstår ikke Admin kan ha et underskud på 5000 kr. om dagen når nu alle øjne/hjælpere her på siden arbejder gratis for Admin ?????????

Men naturligvis hvis Admin plejer at tjene 5000 kr om dagen og så gir sig selv en lønforhøjelse på 5000 kr.. så Admin regnede med at skulle tjene 10000 kr om dagen så kan jeg da også godt regne ud at der er et underskud på 5000 kr :-) om dagen

Håber på en snarlig normal tid

Hilsen til alle

Ector

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Rejsenetværk skrev, den 20.3.2020 at 20:08:

GRUMF...Bliver sku lidt tøsefornærmet over du hopper over hvor gæret er lavets, bare fordi nogle tøser giver dig en "redningsplanke" til at de får lov til at skrive forudbetaling for telefonsex, hvad stregen ikke handler om....andre streger bliver man bannet på hvis man afspore! SKU

Dette er til @Lady Cherie og ikke til Rejsenetværk. Det er hende der har skrevet det citerede. 

@Lady Cherie Det klæder dig ikke at være pigefornærmet over denne tråd, og angribe mig i en anden tråd. Jeg har ikke gjort dig noget. Jeg har ikke sendt dig trusler. Jeg opfører mig pænt, og støtter op om folk så meget jeg kan. Og det skal du ikke ændre til at jeg er ond, fordi DU ikke fik støtte af andre da du havde behov for det! Havde jeg været i branchen dengang du åbenbart var med til at oprette foreninger for branchen, så havde jeg stået lige bag dig med AL den støtte du havde haft behov for, for sådan et menneske er jeg! Men pga al den her ballade, så kommer jeg ikke til at støtte op om nogle foreninger for noget som helst i fremtiden. Så tillykke. Du fik din vilje. At det så ikke et en god ting, det kommer du aldrig til at opdage. 

Jeg er ude af denne tråd, for jeg har fået nok nu! 

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ector skrev, for 18 minutter siden:

Forstår ikke Admin kan ha et underskud på 5000 kr. om dagen når nu alle øjne/hjælpere her på siden arbejder gratis for Admin ?????????

tror du virkelig at fordi man har nogle moderatorer på frivillig basis så kører det hele bare af sig selv?

du har åbenbart ikke gjort dig nogen overvejelser omkring hvad det kan koste at have to hjemmesider af denne kaliber kørende, både økonomisk og personalemæssigt

selvom der er frivillige moderatorer på den ene hjemmeside kræves der stadig teknikere og udviklere til begge hjemmesider, hvilket bestemt ikke er gratis

hvis du har en butik med en frivillig dørvagt, betyder det så at du ingen udgifter har? 

nej, der er udgifter til øvrigt personale, til diverse support, til husleje, til inventar, til reklame og til alt muligt andet

at tro at siderne intet underskud kan have pga gratis moderatorer er desillusioneret

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ector skrev, 1 time siden:

Jeg syntes det ville være fair hvis Admin tog sig af kunderne og gav dem piger eller mænd lidt forståelse for deres pressede tid og gav dem en måned fri når coronaen har lagt sig og vi er tilbage i normal tid...……...Det kan Admin jo overveje !!!!!!

Forstår ikke Admin kan ha et underskud på 5000 kr. om dagen når nu alle øjne/hjælpere her på siden arbejder gratis for Admin ?????????

Men naturligvis hvis Admin plejer at tjene 5000 kr om dagen og så gir sig selv en lønforhøjelse på 5000 kr.. så Admin regnede med at skulle tjene 10000 kr om dagen så kan jeg da også godt regne ud at der er et underskud på 5000 kr :-) om dagen

Håber på en snarlig normal tid

Hilsen til alle

Ector

Regnskaber er da offentlige da de er et ApS. Se her https://datacvr.virk.dk/data/visenhed?enhedstype=virksomhed&id=36062479&soeg=muggy%20media&type=Alle&sortering=default&language=da Et årsresultat på 2.5mio er  ganske udmærket.  Men det kommer næppe i nærheden i år pga Ny Corana - men hvad ved jeg.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ector skrev, for 2 timer siden:

Forstår ikke Admin kan ha et underskud på 5000 kr. om dagen når nu alle øjne/hjælpere her på siden arbejder gratis for Admin ?????????

Men naturligvis hvis Admin plejer at tjene 5000 kr om dagen og så gir sig selv en lønforhøjelse på 5000 kr.. så Admin regnede med at skulle tjene 10000 kr om dagen så kan jeg da også godt regne ud at der er et underskud på 5000 kr :-) om dagen

Bare driften af to websites, som forbruger over 10 TB trafik om måneden, er altså ikke gratis. Vi kan ikke ligefrem nøjes med et webhotel til 19 kroner om måneden. Derudover har vi lønudgifter til vores personale, deriblandt vores supportere, regnskabsdame osv.. Der er løbende udviklingsomkostninger. Der er husleje til vores kontorlokale. Osv. osv..

Det er dog korrekt at vores moderatorer her på EG, arbejder fuldstændig frivilligt herinde.

Der er åbenbart nogle som tror, at EG og AL udelukkende drives af mig alene og jeg skovler så mange penge ind, at jeg bruger det meste af min tid, på at svømme rundt i min pengetank. Men sandheden er altså, vi driver en ganske almindelig lille virksomhed, hvor der er ansatte, kontorlokaler osv.. Som i modsætning til visse af vores konkurrenter, ikke gemmer vores ejerskab i Seychellerne eller andre skattely, men rent faktisk driver en dansk virksomhed, som betaler moms og skat i Danmark, samt skaber arbejdspladser i herhjemme i Danmark.

Lasselarseb skrev, for 49 minutter siden:

Regnskaber er da offentlige da de er et ApS. Se her https://datacvr.virk.dk/data/visenhed?enhedstype=virksomhed&id=36062479&soeg=muggy%20media&type=Alle&sortering=default&language=da Et årsresultat på 2.5mio er  ganske udmærket.  Men det kommer næppe i nærheden i år pga Ny Corana - men hvad ved jeg.

Det er dog værd at bemærke hvis man læser regnskabet, at der eksempelvis ikke er nogle driftsomkostninger, personaleomkostninger o.lign. i selskabet, da disse lægger længere nede i ejerkæden. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...