Hop til indhold
Anders2

Opfordring fra EG til GP og kunder ?

Recommended Posts

Gæst
AalborgLook skrev, for 9 timer siden:

Du misforstår totalt mit budskab...
Dem der har ubeskyttet sex og den tankegang (eller mangel på samme...) der ligger bag dette, er ofte ligeglad med smidte fare osv, og sådan er der også nogen der har det med Corona.

Drop nu den misinformations kampange. Du har lige så lidt belæg for at påstå at dem der har ubeskyttet sex er ligeglade med smitte fare, som jeg har for at påstå at de bare har sat sig ind i fakta. Fakta er at sandsynligheden for at få en kønssygdom ved ubeskyttet sex er mindre end sandsynligheden for at du kommer til skade i trafikken. Så hvis man skal bruge din argumentation, så er alle som bevæger sig ud i trafikken ligeglade med fare og dermed ligeglad med om de bliver smittet med corona.

AalborgLook skrev, for 9 timer siden:

Men knald du bare videre uden at bruge gummi, for std kan jo ofte helbredes, så ingen problemer der (tsk... tsk..).

Bare fordi jeg påtaler din misinformation er ikke det samme som at jeg også knalder uden gummi. Ovenstående er faktisk et person angreb. Men som man siger. Tyv tror hver mand stjæler.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, den 15.3.2020 at 20:13:

Ja men så kan EG jo også bare lukke helt ned til efter krisen. :rolleyes:

Det er vel kun ret og rimeligt at ALLE tager ansvar i den her situation, som ALLE er blevet opfordret til at gøre, tænker jeg. Det modsatte er dyb uansvarlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 4 minutter siden:

Det er vel kun ret og rimeligt at ALLE tager ansvar i den her situation, som ALLE er blevet opfordret til at gøre, tænker jeg. Det modsatte er dyb uansvarlighed.

Helt enig. Det var også et svar på en person, der havde travlt med at være betjent herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, den 15.3.2020 at 20:56:

 

Stk. 2. Sundheds- og ældreministeren kan iværksætte tvangsmæssig behandling af en person, som lider af eller formodes at være smittet med en sygdom som nævnt i stk. 1, hvis isolation ikke er tilstrækkelig til at forebygge eller inddæmme udbredelse af sygdommen.

Stk. 3. Sundheds- og ældreministeren kan efter forhandling med justitsministeren fastsætte regler om politiets bistand ved anvendelsen af beføjelserne i stk. 1 og 2, herunder om politiets bistand ved gennemførelse af påbud om undersøgelse, indlæggelse eller isolation og tvangsmæssig behandling.

Godaften derude

KK

Sorry lidt udenfor emne.

Men hvordan kan isolation ikke være nok til at inddæmme udbredelsen ?    Eller bare som regeringen her går med livrem og seler og allerede gjort klart hvis virussen viste sig at være meget være end det vi ved nu ?

Lyder sgu lidt tankevækkende den tekst.    Vi har ikke mere ret til at sige nej til noget forsøgmedicin.   Sgu lidt underligt det var så vigtigt at få vedtaget det her tænker jeg, når man ved hvor forsigtige de i forvejen er med at feks afprøve malarie medicin og andre ting hvor man ellers kender dets bivirkninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen @ZEUS

Jamen det virker jo også godt de tiltag regeringen, har lavet. Jeg tror de har ret i det de, har gjort. Selvom det i den, grad har smadret manges økonomi. 

Ja Bestemt, er det en vidtrækkende lov. Som her er vedtaget. Og allerede er to personer jo blevet tvangsindlagt. Mht til malaria medicin og andre typer. Er det blevet   afprøvet. i bl. Italien og Spanien. Og har vist  sig uden virkning. Derfor er det jo formålsløst at bruge det. Igen man kan jo bare skule til Spanien, Italien og ikke mindst New York Som ikke gjorde noget. Der har det jo haft enormt mange dødsfald til følge. Og godt vi ikke har det sådan her.. Og til sidst en vaccine er jo desværre nok mindst 1 år ude i fremtiden. 

God dag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...