Hop til indhold
Anders2

Opfordring fra EG til GP og kunder ?

Recommended Posts

Kære EG 

jeg synes helt ærligt det er en god ide hvis EG taget lidt ansvar her i disse corona tider og opfordre GPer og kunde at stoppe samvær et stykke tid. Det er ganske betydeligt så mange en smittet GP kan nå at smitte over et par uger. 
det er rigtigt nok at vi lever i et frit land og alle har ansvar for egne handlinger under gældende lovgivning. 
men der er også andre og mere vigtige ting i spil her. Hvis landet rammer rød zone bliver det simeplthen på ingen måde sjovt. Og vi kommer alle til at kende en der døde af corona. 
så måske er det tid til pause 

så love jeg som kunde at lægge de sparede penge til side og KOMME STÆRKT TILBAGE :) 

mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en opfordring fra statsministeren ikke er nok, tvivler jeg på at en opfordring fra EG vil hjælpe stort på dem der gør det alligevel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 5 minutter siden:

Hvis en opfordring fra statsministeren ikke er nok, tvivler jeg på at en opfordring fra EG vil hjælpe stort på dem der gør det alligevel. 

Det er jeg måske enig i. 
men jeg synes det bør prøves. 
eg stimulerer via daglig drift disse møders frekvens (tror jeg). Og derfor tror jeg også Det måske kan mane lidt til omtanke at der bliver tager stillig og måske delt lidt - altså måske :))

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Anders2 Tror du virkelig selv på at det vil have nogen betydning!
Brugere knalder uden gummit til diverse GB og efterspørger sex uden gummi.
Dem der ikke allerede har fatte hvor seriøs sitiuationen er lytter altså ikke til hvad EG opfordre til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, Lige nu:

@Anders2 Tror du virkelig selv på at det vil have nogen betydning!
Brugere knalder uden gummit til diverse GB og efterspørger sex uden gummi.
Dem der ikke allerede har fatte hvor seriøs sitiuationen er lytter altså ikke til hvad EG opfordre til.

Jeg ved ikke hvad jeg tror. Men jeg synes det bør prøves. Hvis der istedet for at være reklamer med lækre måse og lovminger om at tage den helt ned i halsen står “eg anbefaler 2 ugers pause fra gp besøg” så tror jeg faktisk det afhverver nogle besøg/ og lidt har også ret. Og måske bliver det netop det der gør forskellen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Anders2 Synes nu der er mange tråde inde på EG allerede nu, hvor der opfordres til at man stopper med at købe og sælge indtil situationen ændres til det bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, Lige nu:

@Anders2 Synes nu der er mange tråde inde på EG allerede nu, hvor der opfordres til at man stopper med at købe og sælge indtil situationen ændres til det bedre.

Jeg synes eg skal fjerne gå reklamer og skrive vi skal holde pause 

men lækker røv og en kvinde med en pik helt nede i halsen stimulerer forbrug. 
men tør pause kommentar stimulere måske ikke pause. Men den stimulerer heller ikke forbrug 

ligeledes kunne de lukke for opslag om gang Bangs - det tiltrækker kunder i butikken 

så jeg tror faktisk det kan gøre en forskel 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 15 minutter siden:

Hvis en opfordring fra statsministeren ikke er nok, tvivler jeg på at en opfordring fra EG vil hjælpe stort på dem der gør det alligevel. 

Måske er en opfordring ikke nok : lige nu stimulere eg med reklamer og gb opslag st der er flere møder - det bør i det mindste stoppes tænker jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Balleby

Vi er jo alle ganske rigeligt blevet informeret om alle foranstaltninger vi skal overholde.... både fornuftigheds- og forsigtighedsprincipper .... 

Uanset om der bliver lovgivet om det eller ej så ER alt oplyst og informeret ud............ så .. eh ... Ja - den er ikke længere.

Det er jo således efter den indgangsvinkel allerede foranstaltet at man skal holde sig fra "at bytte vædsker" ... ja så hjælper en lov efter min mening ikk. Ej heller at fjerne "fristelserne" fra hylden.  Jo - hvis man en den der tror på at rygere stopper deres rygning  fordi deres cigaretter er gemt blevet bag ved et sort klæde....:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 12 minutter siden:

I Holland tager man det lidt mere alvorligt, der er alle studio og bodeller lukket ned frem til 6 april.

 Madame Elisabeht

Som @Findus skrev i en anden tråd. Så, har regeringen faktisk lavet en lov. Der giver dem lov til det allerede. Så det kunne i realiteten blive et nyt skridt der blev taget. 

»§ 5. Sundheds- og ældreministeren kan påbyde enhver, der lider af en alment farlig sygdom, eller som formodes at kunne være smittet med en sådan:

1) At lade sig undersøge af en sundhedsperson.

2) At lade sig indlægge på et sygehus eller i anden egnet facilitet.

3) At lade sig isolere i en egnet facilitet.

Stk. 2. Sundheds- og ældreministeren kan iværksætte tvangsmæssig behandling af en person, som lider af eller formodes at være smittet med en sygdom som nævnt i stk. 1, hvis isolation ikke er tilstrækkelig til at forebygge eller inddæmme udbredelse af sygdommen.

Stk. 3. Sundheds- og ældreministeren kan efter forhandling med justitsministeren fastsætte regler om politiets bistand ved anvendelsen af beføjelserne i stk. 1 og 2, herunder om politiets bistand ved gennemførelse af påbud om undersøgelse, indlæggelse eller isolation og tvangsmæssig behandling.

Godaften derude

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er personligt dødsens angst for at få corona, da mit immunforsvar er svækket som følge af et par langvarige sygdomsforløb. 

MEN jeg opfatter altså mig selv som et tænkende menneske, der for alt i verden ville ønske, at folk selv ville kunne få lov til at tage beslutninger omkring deres eget liv. Det gælder så også for de GPere, der mener, at de gerne vil holde lukket. Det gælder så også for de GPere, der mener, at de gerne vil holde åbent. Det gælder så også for de af os mænd, der mener, at vi sagtens kan finde ud af at træffe rationelle egne beslutninger.

Jeg er med på, at jeg ville kunne møde en GP i Føtex, der har været i kanen med en smittet kunde. Jeg ville kunne møde en kammerat, der har været i kanen med en smittet GP. Javel ja, men jeg har jo valgt selv ikke at besøge GPere, og jeg har jo selv valgt at holde behørig afstand til ALLE andre mennesker i den her tid. Jeg følger selv alle rådene. Jeg vil altså bare synes vort kære land er blevet for fattigt, hvis nogle få kommer til at skulle stå på moralens pedestal (sorry @Anders2) og så ellers sætte moralske grænser op for mig. Nej tak til sådanne prædikanter. Jeg passer på mig selv, jeg holder behørig afstand til folk i den her tid, så hvad andre gør, det bestemmer de. Ligesom jeg bestemmer hvad jeg gør. 

Redigeret af Asmodeus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 57 minutter siden:

Ja men så kan EG jo også bare lukke helt ned til efter krisen. :rolleyes:

Tænker måske - lige som alle andre firmaer det ville være fint at tage ansvar og komme stærkt tilbage bagefter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asmodeus skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er personligt dødsens angst for at få corona, da mit immunforsvar er svækket som følge af et par langvarige sygdomsforløb. 

MEN jeg opfatter altså mig selv som et tænkende menneske, der for alt i verden ville ønske, at folk selv ville kunne få lov til at tage beslutninger omkring deres eget liv. Det gælder så også for de GPere, der mener, at de gerne vil holde lukket. Det gælder så også for de GPere, der mener, at de gerne vil holde åbent. Det gælder så også for de af os mænd, der mener, at vi sagtens kan finde ud af at træffe rationelle egne beslutninger.

Jeg er med på, at jeg ville kunne møde en GP i Føtex, der har været i kanen med en smittet kunde. Jeg ville kunne møde en kammerat, der har været i kanen med en smittet GP. Javel ja, men jeg har jo valgt selv ikke at besøge GPere, og jeg har jo selv valgt at holde behørig afstand til ALLE andre mennesker i den her tid. Jeg følger selv alle rådene. Jeg vil altså bare synes vort kære land er blevet for fattigt, hvis nogle få kommer til at skulle stå på moralens pedestal og så ellers sætte moralske grænser op for mig. Nej tak til sådanne prædikanter. Jeg passer på mig selv, jeg holder behørig afstand til folk i den her tid, så hvad andre gør, det bestemmer de. Ligesom jeg bestemmer hvad jeg gør. 

Selvom du selv kan tænke så handler det om at få stoppet smitten på alle måder. 
Hver mand/ kvinde har selvfølgeligt selv ansvar for egne handlinger. Og det har hvert firma også. 
men man bliver desværre smittet af det andre gør. 

det kan god være man ikke selv smitter en det dør af det. Men hvis man smitter andre så er man med til at lave et push mod rød zone - og det bliver altså ikke pænt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 1 minut siden:

Selvom du selv kan tænke så handler det om at få stoppet smitten på alle måder. 

Jamen kære @Anders2, så er din pointe jo, at vi alle skal isolere os i hvert vores lille rum i de næste mange uger. Dét synspunkt har du din helt legitime ret til at have. Jeg er uenig. Men det er jo dét du skriver du ønsker - kan du ikke selv se, at det er lidt ekstremt i et demokratisk samfund. Jeg mener vi skal tage vare på vores eget liv, og så lade andre tage vare på deres. Dem der så ikke kan tage helt vare på deres eget liv, dem tager fællesskabet sig af bagefter. Dét er sådan et samfund jeg synes jeg har lyst til at leve i. Så derfor er jeg uenig med dig, men det gør ikke, at jeg har noget imod dig og dine holdninger. Bare du lader mig have mine :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asmodeus skrev, 1 time siden:

Jamen kære @Anders2, så er din pointe jo, at vi alle skal isolere os i hvert vores lille rum i de næste mange uger. Dét synspunkt har du din helt legitime ret til at have. Jeg er uenig. Men det er jo dét du skriver du ønsker - kan du ikke selv se, at det er lidt ekstremt i et demokratisk samfund. Jeg mener vi skal tage vare på vores eget liv, og så lade andre tage vare på deres. Dem der så ikke kan tage helt vare på deres eget liv, dem tager fællesskabet sig af bagefter. Dét er sådan et samfund jeg synes jeg har lyst til at leve i. Så derfor er jeg uenig med dig, men det gør ikke, at jeg har noget imod dig og dine holdninger. Bare du lader mig have mine :) 

Det er rigtigt vi har et demokrati (som vi skal passe på) 

i det demokrati vi lever i nu er der blevet sagt st fysioterapi og kiropraktor besøg skal aflyses hvis de ikke er absolut nødvendige. Vi har stoppet børns skolegang, folk arbejder hjemme, der er opfordret til at udgår offentlig transport, der er indrejseforbud. 

vi har indkaldt pensionerede sygeplejersker og læger for at være klar på det det går helt galt (som i italien) 

alt sammen for at forsøge at undgå en katastrofe med alt for mange dødsfald. 
mig så forbeholder du dig ret til at være uenig - det er sgu flotte ord. 
og du kan jo godt beholde dig holdning : thrump har forstået det - men han er jo heller ikke så dum som han spiller. og selvfølgligt kan du da have dig holdning - og hvis du ikke vil udfordres på den så er det en god ide at holde den for dig selv. 

men frem for alt så vil jeg opfordre dig Til st sætte dig lidt ind i situationen og hvorfor det gør en forskel eller er. 
og hvis du efter at have sat dig ind i det så stadig mener din holdning har gang på jord: så er jeg sikker på du kan få et tilskud fra det offentlige af en eller anden slags - for så er der altså et eller andet helt galt 

mvh Anders 

Ps der er forskel på totalt isolation og så gå til gang Bang og købe sex. 

Redigeret af Anders2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 4 timer siden:

Kære EG 

jeg synes helt ærligt det er en god ide hvis EG taget lidt ansvar her i disse corona tider og opfordre GPer og kunde at stoppe samvær et stykke tid. Det er ganske betydeligt så mange en smittet GP kan nå at smitte over et par uger. 
det er rigtigt nok at vi lever i et frit land og alle har ansvar for egne handlinger under gældende lovgivning. 
men der er også andre og mere vigtige ting i spil her. Hvis landet rammer rød zone bliver det simeplthen på ingen måde sjovt. Og vi kommer alle til at kende en der døde af corona. 
så måske er det tid til pause 

så love jeg som kunde at lægge de sparede penge til side og KOMME STÆRKT TILBAGE :)

mvh Anders 

 

Hvor er det skønt, at folk formidler almindeligheder!!!

Jeg er sikker på, at de som ikke har fattet situationen endnu, vil fortsætte deres adfærd, desuagtet et opråb herinde.

Der er debatten om sikker sex om igen .... og den debat er så kær og velment!

 

Dem som tror sig sikker, ved kun at køre en doggy og siden spritte sig af i gammel dansk, vil endnu en tråd ikke hjælpe.

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 12 timer siden:

 

Hvor er det skønt, at folk formidler almindeligheder!!!

Jeg er sikker på, at de som ikke har fattet situationen endnu, vil fortsætte deres adfærd, desuagtet et opråb herinde.

Der er debatten om sikker sex om igen .... og den debat er så kær og velment!

 

Dem som tror sig sikker, ved kun at køre en doggy og siden spritte sig af i gammel dansk, vil endnu en tråd ikke hjælpe.

 

 

 

 

 

 

 

Det er tilsyneladende ikke en almindelighed når bare bliver ved med at stimulere forbruget 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anders medierne har været fulde af Corona-situationen i den sidste mange dage. Jeg antager, at det kun vil tage til i den næste måned. 

Arbejdspladser, uddannelsesinstitutioner, i familerne mm. fylder emnet alt. 

 

Anders jeg er sikker på, at din indsats nok skal omvende de sidste syndere.

 

Ja anders det er en almindelighed. I journalistik har man et kriteriet som hedder 180 graders reglen. Dvs. hvis en politiker siger "at vi skal have et godt samfund" så er det en almindelighed, da ingen politiker vil gå til valg på, at vi skal have "dårligt samfund". Ganske som din tråd om Corona.

 

Anders blot fordi du er gentager et budskab, som er gentaget indtil hudløshed, så bliver budskabet ikke mere rigtigt.

 

Du minder om en kollega, som jeg kalder "ekkoet". Denne person har aldrig leveret en selvstændig eller original tanke, man alene gentaget andre folks almindeligheder.

 

Anders der har altid været folk, som har afveget fra det normen, desuagtet advarelser. Nogle har ubeskyttet sex. Nogen tager selfies fra verdens højeste bygninger etc.

Det er derfor samfundet har retsmidler.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AalborgLook skrev, den 15.3.2020 at 20:04:

@Anders2 Tror du virkelig selv på at det vil have nogen betydning!
Brugere knalder uden gummit til diverse GB og efterspørger sex uden gummi.
Dem der ikke allerede har fatte hvor seriøs sitiuationen er lytter altså ikke til hvad EG opfordre til.

Jeg synes det er på tide du stopper din misinformations kampange. De 2 ting kan på ingen måde sammenlignes.

Hvis du kysser en som har corona virus i smitte stadiet er du næsten 100% sikker på at blive ramt af corona virus.

Hvis du har ubeskyttet anal sex med en som har en af de mange kønssygdomme i smitte stadiet, har du en 10-25% risiko for at blive smittet. Hvis du har ubeskyttet vaginal samleje er risikoen det halve. Hvis du ikke tror mig, så prøv selv at søge lidt fakta om kønssygdomme på sundheds sites drevet af det offentlige sygehusvæsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 13 timer siden:

Anders medierne har været fulde af Corona-situationen i den sidste mange dage. Jeg antager, at det kun vil tage til i den næste måned. 

Arbejdspladser, uddannelsesinstitutioner, i familerne mm. fylder emnet alt. 

 

Anders jeg er sikker på, at din indsats nok skal omvende de sidste syndere.

 

Ja anders det er en almindelighed. I journalistik har man et kriteriet som hedder 180 graders reglen. Dvs. hvis en politiker siger "at vi skal have et godt samfund" så er det en almindelighed, da ingen politiker vil gå til valg på, at vi skal have "dårligt samfund". Ganske som din tråd om Corona.

 

Anders blot fordi du er gentager et budskab, som er gentaget indtil hudløshed, så bliver budskabet ikke mere rigtigt.

 

Du minder om en kollega, som jeg kalder "ekkoet". Denne person har aldrig leveret en selvstændig eller original tanke, man alene gentaget andre folks almindeligheder.

 

Anders der har altid været folk, som har afveget fra det normen, desuagtet advarelser. Nogle har ubeskyttet sex. Nogen tager selfies fra verdens højeste bygninger etc.

Det er derfor samfundet har retsmidler.

 

 

Mht gentagelse af budskaber så læs om katago 

jeg ved godt det er en håbløs situation

men jeg tror måske at eg får øjnene op for at det her ikke kommer til st gavne omverdenens syn på prostitution 

jeg er som du ved stor fan af at det er lovligt og støtter og respekterer både kunder og piger 

men lige nu : er det bare noget skidt med alt for udbredt kontakt på denne måde :))

jeg kan se der er en Dee foreslår at lukke eg to uger - så keg er endnu ikke alene og så længe der er gang i tråden ligger den højt på strengen og flere ser den. 
bare fordi der er et par båtnakker der ikke tror det gør forskel og synes jeg lejer moral polit er det jo ikke en sandhed .

jeg prøver bare at holde gang i det budskab at lige nu skal det holdes lidt i vente med alle disse vidunderlige møder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 15 minutter siden:

Jeg synes det er på tide du stopper din misinformations kampange. De 2 ting kan på ingen måde sammenlignes.

Hvis du kysser en som har corona virus i smitte stadiet er du næsten 100% sikker på at blive ramt af corona virus.

Hvis du har ubeskyttet anal sex med en som har en af de mange kønssygdomme i smitte stadiet, har du en 10-25% risiko for at blive smittet. Hvis du har ubeskyttet vaginal samleje er risikoen det halve. Hvis du ikke tror mig, så prøv selv at søge lidt fakta om kønssygdomme på sundheds sites drevet af det offentlige sygehusvæsen.

Du misforstår totalt mit budskab...
Dem der har ubeskyttet sex og den tankegang (eller mangel på samme...) der ligger bag dette, er ofte ligeglad med smidte fare osv, og sådan er der også nogen der har det med Corona.

Men knald du bare videre uden at bruge gummi, for std kan jo ofte helbredes, så ingen problemer der (tsk... tsk..).

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Anders2 skrev, den 15.3.2020 at 20:10:

Jeg synes eg skal fjerne gå reklamer og skrive vi skal holde pause 

men lækker røv og en kvinde med en pik helt nede i halsen stimulerer forbrug. 
men tør pause kommentar stimulere måske ikke pause. Men den stimulerer heller ikke forbrug 

ligeledes kunne de lukke for opslag om gang Bangs - det tiltrækker kunder i butikken 

så jeg tror faktisk det kan gøre en forskel 

En avis som EB som hele tiden flotter sig af at være kritisk og tryne de til enhver tid regeringer, burde også gå først og simpelthen stope annoncering af massage. I øvrigt er der lige netop nu kommet et forbud på pressemødet 17/3-20 kl 19.00.

EG bør desuden simpelthen lukke ned også indtil det er ovre.

Synes det lyder suspekt at annoncelight skifter server, so om at man prøver at omgås loven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 1 minut siden:

En avis som EB som hele tiden flotter sig af at være kritisk og tryne de til enhver tid regeringer, burde også gå først og simpelthen stope annoncering af massage. I øvrigt er der lige netop nu kommet et forbud på pressemødet 17/3-20 kl 19.00.

EG bør desuden simpelthen lukke ned også indtil det er ovre.

Synes det lyder suspekt at annoncelight skifter server, so om at man prøver at omgås loven.

Jeg vil altså ikke undvære debatforum :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...