Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Exchange-Student

Freak6- I understand you are annoyed, angry or upset.. but I am not sure that there is anything more to discuss - you pointed out that you find my method bad.   What more is there in this communicational proces ?   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Joebiden

I have not met Exchange yet, but I am certain that she will be the hottest experience, I have ever tried. She has been nothing but nice towards me. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik mig sneget til endnu et besøg hos @Exchange-Student ,som denne gang holder til et super lækkert sted, som jeg sagtens kunne flytte ind i (det er vel en sidegevinst ved den "hobby", at man får set en hel del lækre steder :D)

Man lærer lynhurtigt at spotte den velkendte dør på klem, som byder på ualmindelige frække oplevelser bag den. Hun ligger som sædvanligt klar på sengen med blindfold og et super frækt smil og hendes vanvittige frække krop iført frækt undertøj.

Efter en hurtig håndvask (man skal vel passe på hinanden i disse Corona-tider), går jeg på opdagelse i hendes frække krop, hvor hendes bryster og mis får lidt ekstra opmærksomhed. Jeg er allerede nu blevet super opstemt og hård, og jeg kan ikke vente med at kneppe hende hårdt, selvom et blowjob plejer at være opvarming. Vi startede med en tur i den klassiske missionærstilling, hvor man bare kan få lov til at kneppe igennem, og hun modtager glædeligt alt det pik hun kan få, krydret med lidt dirty talk. Jeg får hende efterfølgende gelejdet ud af sengen nede ved fodenden, hvor den så står på doggystyle med hendes overkrop liggende over sengen. Vi får dog hurtigt skiftet stilling til at hun nu rider mig på oppe på sengen, hvilket er et syn for guder med hendes lækre krop og bryster der danser oven på min pik. Efter lidt hurtigt ridt, kan jeg ikke holde mig meget længere og får hende hurtigt ned af min pik, så jeg kan levere min ladning i hendes frække mund, som hun velvilligt sluger uden problemer og lader pikken blive dybt i hendes hals imens jeg langsomt bliver slap i min pik efter afleveringen.

Efter den tur fik jeg da varmen, så det bliver til en hurtig skylning af ansigtet og så på med tøjet og ud med mig i den lune sommeraften - det bliver helt sikkert til en gensyn med hende igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

Enigma - I really enjoyed it ;)!!   Still horny now on my second day here :D

and swallowing your load was a pleasure I can assure you ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...