Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har tidligere på ugen igen været på besøg hos @Exchange-Student, som jeg efterhånden nok må betegne som min absolutte favorit pige.
Jeg har efterhånden besøgt hende en del gange, men det er det ikke blevet dårligere af - tværtimod. Det er som om det blot bliver mere og mere frækt, eftersom hun formår at tænde et eller andet i mig, som andre ikke har så nemt ved. Og så er hun endvidere bare afsindig lækker og dejlig.

Den velkendte dør der står på klem til værelset, hende liggende klar i sengen, den drivvåde mis og hendes spændstige bryster, hendes fænomenale figur, ja, jeg må nok hellere stoppe nu inden det bliver alt for slibrigt. Hun er mildest talt et møgfrækt naturtalent. Super fræk sex i forskellige stillinger, som endte med en højlydt orgasme til hende, som hun selv hjalp til med.

Det er vidst godt hun ikke er på hele tiden, ellers var jeg blevet en fattig mand med ugentlige besøg hos hende. 
Hvis man er i den mindste tvivl, kan man godt se at få lavet en aftale med hende når hun er på. Det vil du ikke fortryde.

Tilbage er der blot at vente på, at hendes annonce igen er på, så jeg kan få besøgt hende igen. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann
Enigma skrev, for 48 minutter siden:

Jeg har tidligere på ugen igen været på besøg hos @Exchange-Student, som jeg efterhånden nok må betegne som min absolutte favorit pige.
Jeg har efterhånden besøgt hende en del gange, men det er det ikke blevet dårligere af - tværtimod. Det er som om det blot bliver mere og mere frækt, eftersom hun formår at tænde et eller andet i mig, som andre ikke har så nemt ved. Og så er hun endvidere bare afsindig lækker og dejlig.

Den velkendte dør der står på klem til værelset, hende liggende klar i sengen, den drivvåde mis og hendes spændstige bryster, hendes fænomenale figur, ja, jeg må nok hellere stoppe nu inden det bliver alt for slibrigt. Hun er mildest talt et møgfrækt naturtalent. Super fræk sex i forskellige stillinger, som endte med en højlydt orgasme til hende, som hun selv hjalp til med.

Det er vidst godt hun ikke er på hele tiden, ellers var jeg blevet en fattig mand med ugentlige besøg hos hende. 
Hvis man er i den mindste tvivl, kan man godt se at få lavet en aftale med hende når hun er på. Det vil du ikke fortryde.

Tilbage er der blot at vente på, at hendes annonce igen er på, så jeg kan få besøgt hende igen. :wub:

Frækt, hvor meget skal hun have ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
RunningMann skrev, for 1 minut siden:

Frækt, hvor meget skal hun have ?

Som hun skriver i hendes annonce "You : Suggest a price and send a picture as well.. And tell me what you like to do or any specifics. Other wise I will not answer.", af respekt for hendes ønsker, oplyser jeg ikke nogle pris her. Det er vidst også normen i de andre tråde om hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann
Enigma skrev, Lige nu:

Som hun skriver i hendes annonce "You : Suggest a price and send a picture as well.. And tell me what you like to do or any specifics. Other wise I will not answer.", af respekt for hendes ønsker, oplyser jeg ikke nogle pris her. Det er vidst også normen i de andre tråde om hende :)

nå nå ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Larsebro

Har skrevet et par gange og hævet priserne, men ikke noget svar. Måske skal man punge ud :) Jeg søgte dog kun Facefuck.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RunningMann skrev, for 5 timer siden:

nå nå ....

Det er da god stil af Enigma at holde tæt med prisen når pigen har bedt om det. Det kan jo være der er lidt forskel på hvad der laves og hvem man er :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

Late reply, but thank you so much for a nice review and very nice experience ; )!

Thanks for not mentioning my price, because it does depend on the situation etc. so I will not list prices ^^..

Isolated here in Denmark is quite boring, but its like that everywhere in Europe : /..  Getting horny though from not doing anything xD!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, 1 time siden:

Isolated here in Denmark is quite boring..  Getting horny though from not doing anything xD!

Not to worry - my quarantine ends on Tuesday; I'd be happy to help end the boredom ;):lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Exchange-Student skrev, den 21.3.2020 at 15:00:

Late reply, but thank you so much for a nice review and very nice experience ; )!

Thanks for not mentioning my price, because it does depend on the situation etc. so I will not list prices ^^..

Isolated here in Denmark is quite boring, but its like that everywhere in Europe : /..  Getting horny though from not doing anything xD!

Hi @Exchange-Student

So, your blindfolded  “concept”, is that always the way it goes?  - or are you up to other exciting games? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, den 3.4.2020 at 02:46:

Jeg betalte 700 da jeg var der, kommer ikke igen dog... Syntes det er et lidt kedeligt koncept...

Det er en del billigere end den pris jeg blev tilbudt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min optik er der fusk med sådan nogle der ikke spiller med åbne kort omkring deres priser... Hvor man så skal prutte om prisen... Det er da mega turnoff

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 3 timer siden:

I min optik er der fusk med sådan nogle der ikke spiller med åbne kort omkring deres priser... Hvor man så skal prutte om prisen... Det er da mega turnoff

Det er det ikke for mig. Jeg glæder mig latterligt meget til at møde hende :) jeg synes det er rigtigt frækt setup og hun virker rigtigt sød og fræk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

First of all. I have made it clear, that I am not listing a price before we chat, so I do find it rather disrepectul for you to just drop a number like that.. and 700 is very incorrect - I dont know if you got offended and therefore want to put me in a bad place by informing this and describe it as boring? Most guys enjoys my setup and so do it :)!

anyways - to all of you guys who are now texting and suggest too low prices, I am not replying.. When I ever do something for 1000kr thats rare, so dont even try :)!    

that being Said - I hope this corona thing will cool Down soon so we can try to have some fun again ;)!

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 8 timer siden:

I min optik er der fusk med sådan nogle der ikke spiller med åbne kort omkring deres priser... Hvor man så skal prutte om prisen... Det er da mega turnoff

Tror du vil finde at der ikke er meget "prut" om prisen - enten byder du højt nok, eller også gør du ikke ;)

"Blind auktion" er hvad der er tale om. Har du penge kan du få, har du ingen må du .. ta' en spiller :P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

The price really depends on a lot of things and my mood depends on most : )!       So I prefer if men are not discussing my price others than with me directly.. thank you ^^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, den 10.4.2020 at 15:44:

The price really depends on a lot of things and my mood depends on most : )!       So I prefer if men are not discussing my price others than with me directly.. thank you ^^

It would also be nice for the car dealer if I didn't know how much my neighbor paid for the same car, so he could just ramp up the price depending on customer variables. The whole point of this forum though is to create more transparency in buying sex so your request is a bit ignorant.

Del dette indlæg


Link til indlæg
spritsaillateen skrev, den 13.5.2020 at 08:47:

It would also be nice for the car dealer if I didn't know how much my neighbor paid for the same car, so he could just ramp up the price depending on customer variables. The whole point of this forum though is to create more transparency in buying sex so your request is a bit ignorant.

Jeg ved ikke om jeg vil kalde det ignorant. Men jeg synes, at det høfligt bør ignoreres, når glædespiger beder om diskretion ift service og pris herinde. Dette forum er til købere og ikke til markedsføring, og på samme måde som at der slås ned på falsk reklame, så bør der derfor også slås ned på forsvar for dårlig service eller fikseri med priserne.

Al respekt for pigen, men at prissætte "efter humør" er en detalje der bør trække ned i den samlede vurdering af hendes service. Hvis der er nogen hun ikke har lyst til skal hun da bare lade være.

Redigeret af gabriel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019
Exchange-Student skrev, den 10.4.2020 at 15:44:

The price really depends on a lot of things and my mood depends on most : )!       So I prefer if men are not discussing my price others than with me directly.. thank you ^^

Helt væk .... ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...