Hop til indhold

Recommended Posts

gabriel skrev, for 4 timer siden:

Jeg ved ikke om jeg vil kalde det ignorant. Men jeg synes, at det høfligt bør ignoreres, når glædespiger beder om diskretion ift service og pris herinde. Dette forum er til købere og ikke til markedsføring, og på samme måde som at der slås ned på falsk reklame, så bør der derfor også slås ned på forsvar for dårlig service eller fikseri med priserne.

Al respekt for pigen, men at prissætte "efter humør" er en detalje der bør trække ned i den samlede vurdering af hendes service. Hvis der er nogen hun ikke har lyst til skal hun da bare lade være.

 

Helt enig. Personligt har jeg det svært med folk, der kører med differentierede priser for den samme ydelse og endda ønsker at skjule disse differentierede priser for køberne. Det har nok noget med min retfærdighedssans at gøre.

OG som sagt er dette forum vel primært for købere og ikke sælgere :)

Redigeret af Ubeskriveligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Everytime its the same shit. Know one  cares if you dont like her set up. It is what it is. Saw her the previous time and it is 100% legit and sexy. Dont let these bad guys get to you ! Keep it going @Exchange-Student

Del dette indlæg


Link til indlæg

I must agree with @dongding. @Exchange-Student, I think your method is perfectly fine, and that you should ignore those who cry over sour grapes. I seriously doubt that Copenhagen will run out of serious, generous gentlemen who can respect your time and your sexuality.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, den 21.3.2020 at 15:00:

Late reply, but thank you so much for a nice review and very nice experience ; )!

Thanks for not mentioning my price, because it does depend on the situation etc. so I will not list prices ^^..

Isolated here in Denmark is quite boring, but its like that everywhere in Europe : /..  Getting horny though from not doing anything xD!

If u are getting horny why dont u reply when people write? I have written several times i dont even get a rejection.. i rather get a no than being ignored

Del dette indlæg


Link til indlæg

She clearly states not to expect a reply. 
I  will also let you know that I cant guarentee answer -  It can’t be that difficult 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Lauersen skrev, for 19 timer siden:

I must agree with @dongding. @Exchange-Student, I think your method is perfectly fine, and that you should ignore those who cry over sour grapes. I seriously doubt that Copenhagen will run out of serious, generous gentlemen who can respect your time and your sexuality.

Der er sgu nok en gratis tur på vej, for det søde indlæg. :x :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 21 timer siden:

Er der nogen,  der har besøgt hende for nylig? :-)

Venligst

French

Jeg så hende tidligere på ugen, for gud ved hvilken gang, da hun havde sin annonce på. Hun er ligesom god vin der bare bliver bedre med tiden :lol: - Hun er stadig møg lækker, super fræk og kinky. Hun er min absolutte yndlingspige :wub:

Nu skal tråden ikke udvikle sig til en diskussion om hendes koncept, men hvis man ikke bryder sig om det, er der rigeligt med andre piger der skilter åbenlyst med priser. Det er da almindelig pli og respekt, at efterkomme pigens ønsker mht. diskretion (det gælder også for andre piger). Keep it up @Exchange-Student, and keep being sexy ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen her, der sidenhen har fået kontakt til hende efter at have forsøgt forgæves?

(Og gjorde i noget anderledes end første gang?)

Du har bare ikke budt nok hvis hun ikke svarer... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 5 timer siden:

Du har bare ikke budt nok hvis hun ikke svarer... 

Ja, det er da sikkert det. 
Men hvis det kun skal være på baggrund af penge/et højt nok bud, at et møde kan blive sat i stand, så er jeg nok bedre tjent med at prøve lykken andetsteds. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, den 20.5.2020 at 15:12:

Er der nogen her, der sidenhen har fået kontakt til hende efter at have forsøgt forgæves?

(Og gjorde i noget anderledes end første gang?)

Husk hun ikke arbejder fuld tid, og har perioder hvor hun slet ikke er på. I den peride kan du godt opleve hun ikke svarer, da hun nok ikke ser det :)  Tænker det måske er det du er ramt ind i.

Jeg har altid haft fin dialog med hende. Første gang husker jeg det faktisk også som om at jeg spurgte mere ind til konceptet først. Så der burde være mulighed for kontakt. Håber selv at besøge hende igen, så snart hun er aktiv igen. Har i hvert fald aldrig haft udfordringer og kommunikationen har været klar og tydelig og præcis det som var aftalt, var det som det blev.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, den 10.4.2020 at 11:11:

First of all. I have made it clear, that I am not listing a price before we chat, so I do find it rather disrepectul for you to just drop a number like that.. and 700 is very incorrect - I dont know if you got offended and therefore want to put me in a bad place by informing this and describe it as boring? Most guys enjoys my setup and so do it :)!

anyways - to all of you guys who are now texting and suggest too low prices, I am not replying.. When I ever do something for 1000kr thats rare, so dont even try :)!    

that being Said - I hope this corona thing will cool Down soon so we can try to have some fun again ;)!

Hold helt op en moppe - at hun ikke vil give info om priser - og mænd bare skal skrive en pris og et foto - og ikke forvente svar hvis det ikke passer damen!!!! Nerver nerver  - godt andre søde gp giver samme ydelser, og er til at tale med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio
fræk6 skrev, for 5 minutter siden:

Hold helt op en moppe - at hun ikke vil give info om priser - og mænd bare skal skrive en pris og et foto - og ikke forvente svar hvis det ikke passer damen!!!!

Nej det er hun ikke, hun virker til gengæld som en stærk kvinde som gør ting anerledes, vælger sine kunder og vælger sin kompensation - at nogen er anerledes er da i den grad et friskt pust. Jeg finder det fascinerede når ting bliver gjort på en anden måde og man tør skille sig ud fra mængden - omstændigheder er på hendes præmisser - hvilket det altid bør være.

Be kind 

Sentio

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentio skrev, for 5 timer siden:

Nej det er hun ikke, hun virker til gengæld som en stærk kvinde som gør ting anerledes, vælger sine kunder og vælger sin kompensation - at nogen er anerledes er da i den grad et friskt pust. Jeg finder det fascinerede når ting bliver gjort på en anden måde og man tør skille sig ud fra mængden - omstændigheder er på hendes præmisser - hvilket det altid bør være.

Be kind 

Sentio

Helt fair hun er en stærk kvinde, og vil være anderledes - på sin måde, hmm jeg syntes bestemt hun skal gøre det inden for hendes grænser - hvilket både sælger og køber skal gøre....

Men at være så bestemt og anderledes, at man måske ikke vil svarer og oplyse priser - , jeg syntes  det er useriøst..

i min optik er det respektløst ikke at svarer på seriøse henvendelser, og oplyse sine ydelser og priser - så sparer man også rigtige mange henvendelser - eller at lave aftaler og ikke møde op...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio
fræk6 skrev, for 20 minutter siden:

i min optik er det respektløst ikke at svarer på seriøse henvendelser, og oplyse sine ydelser og priser

Mener at have set et svar fra hende, tror ganske enkelt hun får så mange henvendelser at det ikke kan nåes, og sikkert også svært at skelne seriøs fra useriøs. Pris/ydelse er jo individuelt meget meget ofte - jeg kan betale 4000/2 timer og få en ganske anden ydelse eller lad os sige oplevelse end en anden som betale samme - vi snakke menneske til menneske kontakt og det er jo ikke ligefrem et reguleret market - min opfattelse er at det altid er meget individuelt også når der oplyses ydelser/pris - et eller andet sted kan jeg, du eller vi jo godt relatere til måden hun gør det.... eller? Hvordan ville man selv havde gjort det - tror jeg ligger lige bag hende der..... dog uden blindfold :) 
Sentio 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel helt fair, at hun ikke kan nå at besvare alle henvendelser - det er hun trods alt ikke forpligtet til. Hun er ej heller en pige, der har denne form for "erhverv" som primær beskæftigelse, men gør det blot når hun har tid og lyst, hvilket jeg finder ret tiltalende. Hvis man ikke bryder sig om måden hun arrangerer hendes møder på (pris/billede), er der da heldigvis en hel bunke af andre piger der tilbyder faste ydelser til faste priser, og ikke kræver er foto, som man jo bare kan benytte sig af i stedet. Ellers er den billigste løsning vel en spiller :D

Jeg håber da at se @Exchange-Student igen (selvom det er ved at være et lille stykke tid siden jeg sidst så hende), da hun i mine øjne er den frækkeste pige jeg endnu har mødt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

Enigma - Thank you so so much for this message :)  I dont know how Many times it needs to be stated, but I Think people should get it soon :D !!

and for sure I am up for something soon ;) !!        Also seems like this mutation isnt gonna explode.. : )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentio skrev, for 2 timer siden:

Mener at have set et svar fra hende, tror ganske enkelt hun får så mange henvendelser at det ikke kan nåes, og sikkert også svært at skelne seriøs fra useriøs. Pris/ydelse er jo individuelt meget meget ofte - jeg kan betale 4000/2 timer og få en ganske anden ydelse eller lad os sige oplevelse end en anden som betale samme - vi snakke menneske til menneske kontakt og det er jo ikke ligefrem et reguleret market - min opfattelse er at det altid er meget individuelt også når der oplyses ydelser/pris - et eller andet sted kan jeg, du eller vi jo godt relatere til måden hun gør det.... eller? Hvordan ville man selv havde gjort det - tror jeg ligger lige bag hende der..... dog uden blindfold :) 
Sentio 

Hehe ligger bag hende, det er et fint sted at ligge ...Dyrker ofte det med blindfold - det er lidt frækt.. Måske ville hun få knap så mange beskeder, hvis hun skrev så mange oplysninger som muligt, jeg læser mange annoncer - og er super glade for dem der er præcise i spyttet - da jeg hurtigt får et overblik, skal jeg bruge m,in tid på den - eller ej, så jeg heller ikke bruger gp tid, på noget jeg ved jeg ikke vil besøge.

jeg orker ikke at skrive frem og tilbage, og det så virker sig, man siger fra, når den oplysning kunne fremgå af annoncen uden problemer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...