Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
dongding skrev, for 19 timer siden:

No one said forced. But she clearly didn’t decide where on her own Copenhagen 

Well. I don't decide which hotel I stay at when I'm on a business trip either. If we agree she is not forced, the we should also agree that she is free to leave if she is not happy with what she is doing and where she is working.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 23 minutter siden:

she is free to leave

Dongding påstår ikke andet. Han går bare altid op i om han indgår aftalen med pigen selv eller en mellemmand. Jeg tror du fejllæser ham fortsat, selvom han en gang har skrevet han ikke påstår, hvad du insinuerer.

Han læser fint dansk i øvrigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Jeg er ret overbevist om, at hun selv varetager aftaler per sms.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aandersen skrev, for 1 time siden:

Jeg er ret overbevist om, at hun selv varetager aftaler per sms.

 

Jeg var ikke opmærksom på, at det er samme syndikat som "Valby Bollefabrik", men hvis det er tilfældet er jeg næsten 100 på, at de ikke selv styrer telefonen. Ved begge besøg blev jeg spurgt, hvem jeg ville besøge, selvom det var Gabi jeg kommunikerede med. Og jeg er mindst en håndfuld gange gået forgæves, da fabrikken lå i Valby. Mere end én gang var jeg i kontakt med telefondamen, som ikke kunne forstå hvorfor der ikke blev åbnet op. Det virker dog som om der er lidt mere styr på det i denne omgang :-)

Redigeret af Littlefinger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy

... så længe, man ikke skal knalde en evt. "Bagmand", og pigen ikke ser ud til, eller virker til, at være her under tvang. 

Kan jeg ikke se hvad alt det virak skal gøre godt for      

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, den 7.3.2020 at 11:41:

Dongding påstår ikke andet. Han går bare altid op i om han indgår aftalen med pigen selv eller en mellemmand. Jeg tror du fejllæser ham fortsat, selvom han en gang har skrevet han ikke påstår, hvad du insinuerer.

Han læser fint dansk i øvrigt.

Du har helt ret i at jeg ikke tolker hans indlæg som dig. Hvis han virkelig mener det du skriver, hvor spørger han så ikke bare om man kommuniker med pigen selv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 1 minut siden:

Du har helt ret i at jeg ikke tolker hans indlæg som dig. Hvis han virkelig mener det du skriver, hvor spørger han så ikke bare om man kommuniker med pigen selv?

Fordi Dongding generelt foretrækker at skrive en linje/sætning pr. indlæg og ikke gør sig umage med at præcisere, hvad der er vigtigst for ham - det skal man selv regne ud ... Med tilstrækkelig lang erfaring er det ikke svært, men det er nok uigennemskueligt uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 6.3.2020 at 07:52:

Det er bollefabrikken, tidligere Valby, Hvidovre, Søborg osv.

 Man ser tydeligt i annonce at det er piger som er fra de steder som vi omtaler sådan. Jeg har længe ikke besøgt de steder fordi man i annoncen bare ser mundsperma og hvad er så det. Hvis man så prøver at spørge om cif så kan man nogen få gange få et ja men desværre ingen sikker fast tid. Er mødt op flere gange og blevet bedt om at vente eller finde en anden. Det er ærgerligt for jeg har set mange piger jeg gerne vil besøge men jeg gider ikke vente eller være til grin. Gabi ser bestemt lækker ud så måske. Tak for anmeldelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...