Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Naturligvis
FrækMøstjylland skrev, for 14 timer siden:

Hej alle  der er henvendelser nok nu. Nogen der ved hvordan man sletter en tråd som denne? Dem som har skrevet får besked

Jeg vil virkelig gerne med i Logen, men af en eller anden årsag, så kan jeg ikke sende dig en privat besked. Er der mulighed for, at du kan prøve at skrive til mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lidt nysgerrig på dette initiativ, som jeg finder meget spændende :) Nu kan jeg se, at I er nok, men hvis der er en venteliste eller lignende vil jeg gerne på :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

For satan da oss, når pigerne begynder og få nys om at det er en loge som bare trækker en hulens masse fyre til, så skal de komme væltende og forlange vilde beløb, for de ved jo at du ikke tager et bid af kagen og du selv skal ligge et beløb for at deltage.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
2cool skrev, for 18 minutter siden:

For satan da oss, når pigerne begynder og få nys om at det er en loge som bare trækker en hulens masse fyre til, så skal de komme væltende og forlange vilde beløb, for de ved jo at du ikke tager et bid af kagen og du selv skal ligge et beløb for at deltage.

 

Logen  er allerede  meget  bevist  om  hvilke  typer  af  kvinder/piger  som  er  interessante for  logen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Logen  er allerede  meget  bevist  om  hvilke  typer  af  kvinder/piger  som  er  interessante for  logen. 

Sådan en Loge er jeg også medlem af inde på Scor med knap 400 medlemmer og der må det ikke koste det mindste og de piger som vil deltage, skal tjekkes op af LogeMasteren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Logen  er allerede  meget  bevist  om  hvilke  typer  af  kvinder/piger  som  er  interessante for  logen. 

Hvor ved du egentlig det fra?

Vh

NF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
NordFyr skrev, for 34 minutter siden:

Hvor ved du egentlig det fra?

Vh

NF

Fra  trådstarter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky fyr skrev, for 48 minutter siden:

Bliver der holdt GBi disse Corona tider

Jeg tvivler på at der vil være mange deltagere til et GB i disse tider. Det vil da i hvertfald være temmelig uansvarligt at deltage. Så mon ikke der først bliver afholdt GB igen når alt dette er “overstået “? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 7 timer siden:

Jeg tvivler på at der vil være mange deltagere til et GB i disse tider. Det vil da i hvertfald være temmelig uansvarligt at deltage. Så mon ikke der først bliver afholdt GB igen når alt dette er “overstået “? 

Ku du da for hulen ikke lade nogen af dem der laver/deltager i GB svare på spørgsmålet da de har kompetencerne til det, i stedet for at give et intetsigende svar?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cupid

Logen er selvfølgelig på standby i øjeblikket efter et første vellykket GB med 100% fremmøde. Foregik i eksklusive omgivelser med en smuk ung tøs, som var med på det hele. Føler mig ret privilligeret ved at være med i denne gruppe og ser frem til at der kommer normale tilstande igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...