Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

 

Jeg er ved at opstarte en Gb-loge i Aarhus og i privat regi. Det betyder, at vi skal være omkring 10 seriøse personer, som er interesseret i Gangbangs. Der er forskellige betingelser for optagelse som jeg her vil ridse op.

1: Man skal ansøge igenneme en mail. Her oplyser man kropsdata, sexualitet og man lægger et mobilnummer

2: Man skal være parart til et personligt uforpligtigende møde med undertegnede.

3: Man skal yde og nyde diskretion. Dvs udenfor logens murer kender vi ikke hinanden. Henvendelse i offentlig rum til anden logebroder er udsmidninggrund med øjeblikkelig virkning

4: Ingen og jeg gentager ingen må have økonomiske interesser ud over kvinderne og parrerne hvis de ønsker betaling for ydelserne.

5: Logens medlemmer afholder alle udgifter s.s. Kondomer, drikkevar medbringes selv. P.t, er der ingen husleje

 

Det var vist alt det kedelige og så kan det oplyses, at alle betingelserne skal være opfyldt for deltagelse i events, man kan ikke bare ansøge om at deltage.

Næste arrangement er d. 5 marts, med lækker 23 årig farvet kvinde. Nærmere oplysninger kan fåes i mail

Smid en privat besked her på eroguide og så tager vi den derfra.

 

Redigeret af FrækMøstjylland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot initiativ - det er mit indtryk at der sker så meget fræk i Jylland, der er lang mellem det sjove på Sjælland, god fornøjelse

Bh Rolias 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 2 timer siden:

hvad med noget loge på fyn

Jeg er helt klar på en Fyns afdeling :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækMøstjylland skrev, for 5 timer siden:

 

 

3: Man skal yde og nyde diskretion. Dvs udenfor logens murer kender vi ikke hinanden. Henvendelse i offentlig rum til anden logebroder er udsmidninggrund med øjeblikkelig virkning

 

Fint initiativ. Jeg ønsker jer alt mulig held og lykke med klubben og jeres arrangementer.
Jeg er selvfølgelig også enig i, at diskretion er en æressag og så videre, men hvis man skal tage din formulering helt bogstaveligt, så må to logebrødre jo ikke engang sige "Hej" eller "Godaften" hvis de følges ud til bilen efter et arrangement.
Det virker både komisk og alt for restriktivt efter danske, demokratiske forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 6 timer siden:

Fint initiativ. Jeg ønsker jer alt mulig held og lykke med klubben og jeres arrangementer.
Jeg er selvfølgelig også enig i, at diskretion er en æressag og så videre, men hvis man skal tage din formulering helt bogstaveligt, så må to logebrødre jo ikke engang sige "Hej" eller "Godaften" hvis de følges ud til bilen efter et arrangement.
Det virker både komisk og alt for restriktivt efter danske, demokratiske forhold.

Ja det er jo helt fundamentalistisk ikke ;-) Sådan er jeg helt sikker på at alle læsere forstår det. Vi taler og griner heller ikke sammen når vi boller hæ hæ

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækMøstjylland skrev, for 19 minutter siden:

Ja det er jo helt fundamentalistisk ikke ;-) Sådan er jeg helt sikker på at alle læsere forstår det. Vi taler og griner heller ikke sammen når vi boller hæ hæ

Og strengt taget må de vel heller ikke køre i samme bil, hvis det nu var aktuelt i disse energibesparingstider, hvor man skal satse påat begrænse udledningen af fossile brændstoffer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som et super spændende initiativ! Og jeg er sikker på, at diskretionsparagraffen handler om, at du ikke råber "Hej, hun fik godt nok noget pik i onsdags, hva'?" til en logebror, når han kommer gående ned af gaden med sin familie eller venner, Tommy. Jeg tror sgu ik', FrækM gider lege politi og tjekke, om to medlemmer ses i deres øvrige fritid eller deler en bil...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det holdes, da vist på det tidspunkt pga både pigen og mændene kan nå hjem til aften.

Det er vist det tidspunkt der vækker mindst opsigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr
Kinky fyr skrev, for 18 minutter siden:

Helt enig i tidspunktet.

Så kan man være hjemme igen til aften.

Hvornår forventer I det første GB

 

Der står 5. Marts i opslaget.

Vh

NF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Naturligvis

Er ny her på siden, men er erfaren gang banger. Vil meget gerne være med, men af en eller anden årsag, kan jeg ikke ikke sende dig en privat besked...!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...