Hop til indhold
Supermayn

Thailand i Marts

Recommended Posts

Kære brødre.

Så går turen igen til smilets land, og denne gang i 3 uger. Jeg har endnu ikke planlagt hele min tur, hvorfor det ville være hyggeligt hvis nogle af jer ville mødes til en øl og en snak. If so, så slå endelig på tråden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 13 minutter siden:

Ok... Thailand er et stort land... :rolleyes:

Du har ret.

Jeg er både i Bangkok, Pattaya, Chiang Mai under mit ophold :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Supermayn skrev, for 55 minutter siden:

Du har ret.

Jeg er både i Bangkok, Pattaya, Chiang Mai under mit ophold :)

Spændende om der er mere fred i Chiang Mai nu hvor kineserne har fået begrænset deres rejselyst :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey dude, er i Bangkok og pattaya fra 3. til minimum 15. marts har ikke planlagt resten tager hjem fra thailand 23. marts. hvornår er du der ? :) Helt sikkert klar på at mødes til en kølig og en sludder :D

Redigeret af klarpådet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er egentlig lidt tankevækkende, den forskel der er på Thai her, og FKK under Tyskland.

Det virker til, at beretningerne fra Thailand mere går igen, som single beretninger, og ikke som beretninger af flere fra en fælles tur.

End Tyskland, hvor der af og til kommer gruppeberetninger.

Så jeg synes at det er alletiders, når nogle spørger til selskab på deres ture til Thailand, og kan kun opfordre interesserede til at prøve at arrangerer en tur sammen hjemmefra.

Er ret sikker på at det vil blive en succes, som det har været for flere af os som har rejst sammen til Tyskland gennem årene.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, den 7.2.2020 at 22:27:

Spændende om der er mere fred i Chiang Mai nu hvor kineserne har fået begrænset deres rejselyst :lol:

Har nylig kommet tilbake fra Chiang Mai, og kineserne glimret med sitt fravær.

Var veldig stille alle steder, men tilbudene på det morsomme var ikke redusert.

Redigeret af Tullik
Flere opplysninger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 26.2.2020 at 23:28:

Det er egentlig lidt tankevækkende, den forskel der er på Thai her, og FKK under Tyskland.

Det virker til, at beretningerne fra Thailand mere går igen, som single beretninger, og ikke som beretninger af flere fra en fælles tur.

End Tyskland, hvor der af og til kommer gruppeberetninger.

Så jeg synes at det er alletiders, når nogle spørger til selskab på deres ture til Thailand, og kan kun opfordre interesserede til at prøve at arrangerer en tur sammen hjemmefra.

Er ret sikker på at det vil blive en succes, som det har været for flere af os som har rejst sammen til Tyskland gennem årene.

Venlig hilsen

Rejsenetværk


Evt. kunne man mødes på en Gentlemens Club - det er nok, det nærmest man kommer FKK i Tyskland. Pigerne er ikke nøgne, men ofte kun letpåklædte og man undgår ikke at spendere ladydrinks. Men der er som regel et pænt udvalg af attraktive piger, man på forhånd kan konversere lidt med. Ofte er der på bestemte dage barbecue, som er gratis hvis ens bin løber op i et vist beløb. Pigerne yder en god service incl. CIM til rimelige penge - 250  - 400 kr. + det løse til ladydrinks for Short Time - så jeg er stort set holdt op med at besøge Tyskerland ;-)

Min faste veninde, har jeg endda fundet på en gentlemens klub, hvor hun nu er stoppet og har fundet en niche med at producere mad til skolebørn - så det er ikke alle Thaipiger, der er kolde og beregnende.

Ellers er der masser af almindelige Beer-Barer rundt omkring - f.eks. i Soi White House i Jomtien, hvor man kan mødes - og hvor der i forvejen kommer mange skandinaver - og de laver bedre dansk mad, end hjemme i Danmark - så jeg glæder mig snart til at komme ned og igen få rigtig brun sovs  ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er billige billetter med thai airways lige nu. Afrejse i bestemte perioder tom November. Fra under 4000 kr tur/retur direkte. What is not to like

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog med Thai torsdag 12 marts 13.50 til BKK, vil tro vi var 60 - 80 rejsende, hver passager havde 3 sæder og HAPPY HOUR på maden:D

Vil nok pt. tro at der er mere sikkert i LOS ind i DK

Nu skal det lige siges, at jeg bliver i LOS i 2 mdr

Butterfly :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, den 14.3.2020 at 00:37:

Der er billige billetter med thai airways lige nu. Afrejse i bestemte perioder tom November. Fra under 4000 kr tur/retur direkte. What is not to like

Jeg har endnu ikke givet over kr. 2700,- for en retur - men det kommer jeg nok til fremover - når flere flyseskaber går konkurs og Norwegian snart stopper med at flyve til BKK ;-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 14.3.2020 at 03:39:

Tog med Thai torsdag 12 marts 13.50 til BKK, vil tro vi var 60 - 80 rejsende, hver passager havde 3 sæder og HAPPY HOUR på maden:D

Vil nok pt. tro at der er mere sikkert i LOS ind i DK

Nu skal det lige siges, at jeg bliver i LOS i 2 mdr

Butterfly :ph34r:

Hvordan med mennesker på gaderne, er der forskel nu, tænker om det kan ses i Bankok? eller hvor du opholder dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er pt. i PTT normalt med mennesker på denne årstid 

Myndighederne er begyndt at tale om at lukke Walking Street og Songkran 13 - 18 april er blevet aflyst,  evt flytte den til August 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 8 minutter siden:

Er pt. i PTT normalt med mennesker på denne årstid 

Myndighederne er begyndt at tale om at lukke Walking Street og Songkran 13 - 18 april er blevet aflyst,  evt flytte den til August 

Tak.

Det er jo et stort tiltag at aflyse SongKran. Tommel up.

Hvis du har tid og mulighed, så tror jeg at der er en del herhjemme der gerne vil opdateres på hvad der sker på Corona området i Thailand og hvilke restreaktioner der kommer.

God tur og ligesom alle andre steder i verden, pas godt på dig selv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak skal du ha Knud

Skal lige siges at alle de kinesiske gruppe rejsende, selvfølgelig ikke er i PTT og det lider de meget af, bådfolket på Beach Road, men det er jo en gammel nyhed og hotel og spisestederne piver også

Vil nok tro at de vil prøve at lukke store show med mange mennesker samlet, men barer osv. Bliver nok lidt svært at lukke, omend umuligt  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

PTT er lukket ned , fra idag 18 marst- t.o.m 31 marst, i første omgang :shock:

BKK er selvfølgelig også  lukket :D

Tager på landet på lørdag så... :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 2 timer siden:

PTT er lukket ned , fra idag 18 marst- t.o.m 31 marst, i første omgang :shock:

BKK er selvfølgelig også  lukket :D

Tager på landet på lørdag så... :wub:

Alle skoler lukkes fra idag:

https://thethaiger.com/coronavirus/cv19-cancellations/the-nations-schools-close-today

og alle forlystelsessteder:

https://thethaiger.com/coronavirus/cv19-cancellations/the-nations-schools-close-today

Selvom man endnu ikke har registreret et eneste tilfælde med Corona-virus i Pattaya!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@butterfly den sidste danske mand i Thailand :):D og så dem der ikke har fly hjem, måske der også er noget som bliver grundet det. Trist og lidt skræmmende.

Håber der er dejligt på landet når du når dertil på lørdag.

Det bliver hårdt for mange af pigerne i PTT og ja i hele Thailand i den branche og også alm massage.

Hører gerne om dine tanker og oplevelser.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knud :D

Ja nu er Thai Airways også stoppet med flyve til LOS og rigtig på lørdag tager jeg bussen til Esaan :P gudskelov :ph34r:

Pattaya er lukket,  få barer åben , men ingen lys eller musik, kun barer med servering af mad må sælge alkohol,  hæ hæ :)  nogle få massage klinik stadig åben <3

Så må man hygge sig på altanen <3  og hjemme baren :D

Kommer tilbage til PTT om ca. 3 uger, hvis ellers der er åbnet igen, ellers bliver jeg i Esaan 

Om 5 - 6 uger må jeg begynde at tænke på, hvordan jeg kommer hjem, ellers må jeg tage en omvej hjem til DK, har billetten, men mangler et fly, 555 :D har kontakt med Thai A. og flybillet.dk så .... Det går nok ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver jo lidt nysgerrig @butterfly

Du skal jo ikke svare hvis det er for tæt på, og for megen nysgerrighed, men har du en Thai Lady i Esaan?

Selvfølgelig går det hele, så håber du forbliver rolig og forbliver skribent fra LOS.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har et gratis overnatning sted i Esaan :rolleyes: det er vel svar nok :) 

Der kan jeg blive, så længe jeg vil :) og vejret er dejligt,  måske de stadigvæk holder en lokal Songkran Festival på et par dage 13 - 15 april 

Butterfly :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var rundt i PTT  i dag på MTB, tror virkeligheden er ved at gå op for thaierne

Polisen kørte rundt med bødeblokken,  så nu er alt lukket :rolleyes:

Butterfly :ph34r:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...