Hop til indhold
Supermayn

Thailand i Marts

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, for 13 minutter siden:

Hej Jern

Har fulgt med ang. Visa Amnestys for foreigners, , jeg vil gerne have papir på denne Amnesty,  skulle nødig møde en emsig praktikant i Paskontrollen når jeg tjekker ud I Airport en gang i slutningen af maj mdr. :rolleyes:

Har også hørt at den kan gælde 30 + 30 dage, for dem der har brug for det

Nu har jeg kun 14 km. til Immigrationen I Chaiyaphum, så jeg vil møde op om ca. 2 uger uden kopier og så kan de give mig spark i r.... og sige, den er go nok Mr. Butterfly :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 4 timer siden:

så jeg vil møde op om ca. 2 uger uden kopier og så kan de give mig spark i r.... og sige, den er go nok Mr. Butterfly 

I Jomtien har de kopimaskiner i et kontor ved siden af - du skal bare betale overpriser for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor længe forventer du @butterfly at blive i Thailand.

Der sker vel ikke så meget flyveri før i juni?

Håber du og dem du bor ved er Fresh, og der er vel ikke så mange i Thailand der er ramt af Covid-19.

Godt og nemt initiativ fra myndighederne omkring visum forlængelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 4 timer siden:

der er vel ikke så mange i Thailand der er ramt af Covid-19.

Nej, de er jo gode til at bære mundbind - f.eks. må du ikke benytte offentlige transportmidler uden - I Danmark skal de først til at lave en undersøgelse af om mundbind er effektive, fremfor bare at se på tallene - i Thailand har de i forhold til befolkningstallet kun ca. 1 død for hver 100 i DK.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv ude på bøh landet,  hvor jeg opholder mig har alle mundbind på :ph34r: skal du ind på marked er der kun en indgang, hvor du blir check for feber + håndsprit på 

I   7/11 - BIG C - Tesco osv. Det samme og du kommer du kun ind med mundbind på :ph34r:

Om det hjælper tja... :) jeg er ikke expert 

Man kan sige at det Ikke er velset, ikke at bære mundbind :ph34r: selv ude på vejene :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, 1 time siden:

skal du ind på marked er der kun en indgang, hvor du blir check for feber + håndsprit på 

Vil det sige at alle bliver målt for feber, unge som gamle, thaier og Danskere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 9 timer siden:

Vil det sige at alle bliver målt for feber, unge som gamle, thaier og Danskere.

 

Det er bare sådan en elektronisk måler, der lige rettes mod din pande, det tager kun få sekunder og kræver derfor ikke det store mandskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Totalt overkill at folk ikke engang må opholde sig på stranden eller bade:

https://www.pattayamail.com/news/pattaya-arrests-23-beach-closure-scofflaws-promises-heavy-fines-if-violations-continue-297356

 

Men der er sikkert nogle politier, der synes de for en gangs skyld er effektive ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, den 28.4.2020 at 12:30:

Hvor længe forventer du @butterfly at blive i Thailand.

Der sker vel ikke så meget flyveri før i juni?

Håber du og dem du bor ved er Fresh, og der er vel ikke så mange i Thailand der er ramt af Covid-19.

Godt og nemt initiativ fra myndighederne omkring visum forlængelse.

Jeg har flybillet med Lufthansa torsdag 14 maj, ville ha ventet til starten af juni,  da Thai Airways ville starte op igen, men de har udskudt opstarten til 1 juli 

Det er sku for lang tid at vente :wacko:

Kommer også retur igen til LOS i slutningen af august måned på en 2 mdr.  rejse :P

Så er alting vel forhåbentligt blevet normalt igen, så kan jeg også nyde sommeren I DK :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 15 timer siden:

Jeg har flybillet med Lufthansa torsdag 14 maj, ville ha ventet til starten af juni,  da Thai Airways ville starte op igen, men de har udskudt opstarten til 1 juli 

Det er sku for lang tid at vente :wacko:

Kommer også retur igen til LOS i slutningen af august måned på en 2 mdr.  rejse :P

Så er alting vel forhåbentligt blevet normalt igen, så kan jeg også nyde sommeren I DK :D

 

God tur hjem til DK.

Tak for en både sjov, oplysende og spændende tråd Thailand i Marts, som så varede til midt i maj.

@Jernsvinet har også givet godt liv i tråden 

Kan ikke lige huske jer andre,.

Håber @butterfly er frisk på en ny tråd Thailand i August. Det vil jo nok være et helt andet LOS, åbninger og opbygninger, hvem er der og hvad er der ikke mere.

Nyd de sidste dage i denne omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@butterfly som det ser ud nu, så frarådes det at flyve indtil 31. August, hvis der ikke er en gyldig grund.

Ved godt det er ligegyldigt hvis Thailand stadig er lukket for turister, men alligevel så er det ret vildt.

Det handler vel også om at rejseforsikring er gældende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej KnudSan

Følger med i, hvad der sker i LOS og DK :)

Muligvis åbner Thailand op 1 juli, men måske med  div. restriktioner ang. indrejse in the  Kingdom , hvem ved :wub:

Har billet med afrejse d.  24 august med Thai, hvis ikke Thai flyver CPH - BKK, så kan man som alternativ flyve til Germany og derefter BKK

Men rigtig , må lige check min rejseforsikring ;)

Må se hvad sommeren den bringer af spændende ting I rejsebranchen  :rolleyes:

Butterfly :ph34r:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...