Hop til indhold
Frodige Misser

Hvorfor dælen!!

Recommended Posts

Nu må jeg simpelhen høre jer ad....

Jeg læser det ene oplæg efter det andet med jer kunder, der kommer ind til en pige, som ikke er hende i “faldt for” og i slet ikke kan tænde på..men i vælger at blive.... 

Hvorfor?? Hvorfor siger i ikke at det var sgu ikke lige det jeg havde i tankerne- jeg finder på noget andet og så vender i jer om og går igen! 

2 gange har jeg oplevet at “pengene er glemt i bilen” og så er kunden kørt...Årh altså..Man må GERNE sige...Hør du ser sgu ikke lige ud som jeg forestillede mig så jeg køre igen..Det har jeg langt større respekt for end “smutteren”...Der er INGEN der skal ligge i min seng som ikke tænder på mig! Hell no! 

Så kære mænd! I må gerne gå hvis i ikke tænder på pigen! Længere er den ikke :D 

Redigeret af Frodige Misser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Fuldstændig  enig  - det  andet  er  en  smule  kujon agtig.  Man  kan  godt  sige  nej  tak  uden  at  gøre  modparten  ked  af  det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja synes simpelhen det er underligt!! Vi ved da udemærket godt at ikke er gudinder og alle kan ikke tænde på ens udseende! Så står man som kunde i den situation så må man da meget gerne gå igen og finde en anden sød pige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er hurtig til at spotte om manden er i tvivl og melder hurtigt ud at hvis han er i tvivl syntes jeg han skal køre igen, og skifter han mening er han velkommen tilbage.

Efter jeg gik PD er det sket 3 gange at manden lige skal i bilen og hente sin pung og Wupti så er han væk. De bliver naturligvis blokerede efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Misser skrev, for 2 minutter siden:

Ja synes simpelhen det er underligt!! Vi ved da udemærket godt at ikke er gudinder og alle kan ikke tænde på ens udseende! Så står man som kunde i den situation så må man da meget gerne gå igen og finde en anden sød pige...

Hvis  dine  billeder  og alder  er  retvisende  burde  de  mænd  som  besøger  dig  også  være  klar  over  at  de  ikke  møder  en  spinkel  20 årig  ung  kvinde  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

Vi mænd kan vel bare IKKE multitaske,, så når man først er mødt op kan det store hoved ikke overbevise det lille :)

Men  så  kan  I dælme  heller  ikke  tillade  jer  at  brokke jer, hvis  billeder  og  alder  er  retvisende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Hvis  dine  billeder  og alder  er  retvisende  burde  de  mænd  som  besøger  dig  også  være  klar  over  at  de  ikke  møder  en  spinkel  20 årig  ung  kvinde  :-)

Tror heller ikke det er min krop de har “afvist” de 2 gange det er sket- men mere mit udseende...Jeg er korthåret med en “smart” frisure- så måske det godt kan afskrække nogle:P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er hurtig til at spotte om manden er i tvivl og melder hurtigt ud at hvis han er i tvivl syntes jeg han skal køre igen, og skifter han mening er han velkommen tilbage.

Efter jeg gik PD er det sket 3 gange at manden lige skal i bilen og hente sin pung og Wupti så er han væk. De bliver naturligvis blokerede efterfølgende.

Dine  billeder viser  jo  dig  og  din  alder  passer  også.. sikke  nogen f.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Hvis  dine  billeder  og alder  er  retvisende  burde  de  mænd  som  besøger  dig  også  være  klar  over  at  de  ikke  møder  en  spinkel  20 årig  ung  kvinde  :-)

Ja det vil jeg give jer fuldstændig ret i, så kære mænd meld dog sandt ud overfor pigerne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Men  så  kan  I dælme  heller  ikke  tillade  jer  at  brokke jer, hvis  billeder  og  alder  er  retvisende 

Der er vi heller ikke uenige,, alt andet villle jo være mindre uheldigt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu så jeg så en trist beskrivelse af et møde med en pige...en helt igennem trist og kedelig oplevelse....Men han tændte så heller ikke på pigen men valgte at blive....Ja så kommer der en trist anmeldelse...men det er “vel” klart at oplevelsen ikke var god når manden allerede fra første øjekast ikke havde lyst til hende...Ej synes det er underlig opførsel...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 18 minutter siden:

Tror heller ikke det er min krop de har “afvist” de 2 gange det er sket- men mere mit udseende...Jeg er korthåret med en “smart” frisure- så måske det godt kan afskrække nogle:P 

Nu har jeg aldrig været i en situation hvor jeg har måttet trække mig. Har tændt på dem jeg har mødt indtil videre. Men på det udseendemæssige vil jeg dog have det svært hvis pigen har gjort for meget ved sine øjebryn (som åbenbart skal være så moderne for tiden). Det er ofte ikke til at se på billederne. Hvis jeg står i en situation hvor jeg bare ikke kan abstrahere fra hvad der for mig ligner to sprittuschstreger lige i face, er det så bedst at være ærlig, eller bør jeg finde på en høflig løgn? 

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 4 minutter siden:

Nu har jeg aldrig været i en situation hvor jeg har måttet trække mig. Har tændt på dem jeg har mødt indtil videre. Men på det udseendemæssige vil jeg dog have det svært hvis pigen har gjort for meget ved sine øjebryn (som åbenbart skal være så moderne for tiden). Det er ofte ikke til at se på billederne. Hvis jeg står i en situation hvor jeg bare ikke kan abstrahere fra hvad der for mig ligner to sprittuschstreger lige i face, er det så bedst at være ærlig, eller bør jeg finde på en høflig løgn? 

En høflig løgn tror jeg pigen måske sætter pris på høhø..Man må gerne sige at det ikke lige hvad du forestillede dig eller noget andet i den dur...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 3 minutter siden:

Hvis jeg står i en situation hvor jeg bare ikke kan abstrahere fra hvad der for mig ligner to sprittuschstreger lige i face, er det så bedst at være ærlig, eller bør jeg finde på en høflig løgn? 

Da I ikke kan se vores ansigter og ikke kan mærke stemning og attitude på billederne, synes jeg det er helt fair at trække sig, men gør det på en ordentlig måde. Vi ved jo godt, at I ikke har glemt at stille p-skiven eller at hæve penge, det er helt ok at sige, “Du er ikke helt det jeg havde regnet med” eller “Du er ikke lige min type”. Hellere det end at blive, det kommer der sjældent noget godt af. Som Ida prøver jeg også at spotte tvivl og beder folk gå. Nogle nedgraderer ydelsen, så er det også et farvel fra mig, tænder du ikke på mig i en halv time, gør du det heller ikke til en cocktail ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Nogle nedgraderer ydelsen, så er det også et farvel fra mig, tænder du ikke på mig i en halv time, gør du det heller ikke til en cocktail ;) 

Det har jeg også prøvet - men når det nærmeste vandhul ikke er lige indenfor rækkevidde - kan man godt komme til at vælge den mulighed - men hvilken fejltagelse.

100 %k bedre at have gemt pengene til en anden gang - og så måske have købt lidt ekstra ;-)

Noget, der virkelig kan tænde mig af - det er hvis man kommer ind et sted og det stinker af cigaretrøg, pigen ser ud som om hun har røget i mange år - og man kan fornemme at hun og især hendes hår også stinker af gammel hengemt cigaretrøg, fordi hun bare lige har overdunset det hele og sig selv med mormor parfume.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hør her piger, der er en del i slet ikke forstår, ja jeg forstår det heller ikke.

Men når en mand er tyk bag ørenene og han bare skal lettte trykket og han finder en pige, så sker der det i hans hovede ( selvom den del er slået fra ) at han bliver påvirket af lille Aksel, det svare lidt til at Pinky and Brain virker herredømmet hver gang.

Men en lille del i hans hjerne slår til, når han spotter en kvinde han ikke kan tænde på, han kommer med undskyldning om at han har glemt sin pung ude i bilen. Det er kun fordi fyre er så følelsesmæssig sat op at de ikke har lyst til at stå og være ærlige direkte op i hovedet på jer og sige;

Du er bare ikke det jeg tænder på og for ikke at såre jer, så vælger de den mest berømte undskyldning.

For siger de disse ting, så ved de også godt at hvis du bare har 10 min af din tid, så hagler spørgsmålene ned over hovedet på ham. Så når trykket er lettet, så sidder de atter derhjemme foran pc´en og kigger på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De få gange jeg er gået igen, har det været to årsager.

Dels pga billederne slet ikke lignede hende jeg stod overfor. Dels fordi hende "udtryk" virkeligt signalerede det modsatte af imødekommenhed, hvor jeg har kunnet mærke hun bare ville ha nogle hurtige penge, og var ligeglad med min oplevelse. Har altid været høflig og sagt pænt nej tak. Den ene gang blev jeg svundet, til en anden gang, ville hun ha 500 kr??(Hvilket jo desværre bare viser det var den rigtige beslutning at gå igen). Måske derfor nogle mænd, tager den nemme løsning og siger de har glemt pungen i bilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Frodige Misser Det kan godt være svært at sige direkte til en kvinde, man har booket en aftale med, at du ikke tænder mig og jeg går igen.
Det er nemmere at komme med en dårlig undskyldning og så blive væk.
Men jeg er enig med dig at det er dårlig stil at mangle på respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, 1 time siden:

Nu så jeg så en trist beskrivelse af et møde med en pige...en helt igennem trist og kedelig oplevelse....Men han tændte så heller ikke på pigen men valgte at blive....Ja så kommer der en trist anmeldelse...men det er “vel” klart at oplevelsen ikke var god når manden allerede fra første øjekast ikke havde lyst til hende...Ej synes det er underlig opførsel...

Der synes jeg faktisk det er ret respektløst af ham at gribe til tasterne efterfølgende.

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 9 minutter siden:

Der synes jeg faktisk det er ret respektløst af ham at gribe til tasterne efterfølgende.

Det er jo bl.a. meningen med Eroguide også at advare mod de dårlige oplevelser og hvor beskrivelsen ikke lever op til forventningerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, Lige nu:

Det er jo bl.a. meningen med Eroguide også at advare mod de dårlige oplevelser og hvor beskrivelsen ikke lever op til forventningerne.

Ikke hvis han fra start følte at det var forkert og han ikke tændte på hende. :) Så er det lidt dømt til at blive en fiasko. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker simpelthen de mekanismer der er på opslag, på denne side. 

En mand stiller et spørgsmål, rettet til kvinder. Så kan du være 100% sikker på der er 20 mænd der svarer. 

Nu stiller en kvinde så et spørgsmål, der er rettet mod os mænd og gudhjælpemig om ikke tråden bliver spamet af kvinder, der vil fortælle hvorfor de tror at mænd vælger at blive... I love it:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 11 minutter siden:

Ikke hvis han fra start følte at det var forkert og han ikke tændte på hende. :) Så er det lidt dømt til at blive en fiasko. 

Ikke nødvendigvis - hun er bare nødt til at skrue sin charme på og alligevel få det til at blive en god oplevelse.

Selv hvis en mand siger at han har "glemt at stille P(ik)-skiven - så må hun skrue charmen på og øge chancerne for at han kommer tilbage - slammer hun døren, så er det da klart den mulighed er udelukket ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 3 timer siden:

Nu må jeg simpelhen høre jer ad....

Jeg læser det ene oplæg efter det andet med jer kunder, der kommer ind til en pige, som ikke er hende i “faldt for” og i slet ikke kan tænde på..men i vælger at blive.... 

Hvorfor?? Hvorfor siger i ikke at det var sgu ikke lige det jeg havde i tankerne- jeg finder på noget andet og så vender i jer om og går igen! 

2 gange har jeg oplevet at “pengene er glemt i bilen” og så er kunden kørt...Årh altså..Man må GERNE sige...Hør du ser sgu ikke lige ud som jeg forestillede mig så jeg køre igen..Det har jeg langt større respekt for end “smutteren”...Der er INGEN der skal ligge i min seng som ikke tænder på mig! Hell no! 

Så kære mænd! I må gerne gå hvis i ikke tænder på pigen! Længere er den ikke :D 

Det er ret simpelt. 
Kvinder skal have en grund til at dyrke sex. 
Mænd skal bare have et sted.....

Der er selvfølgelig undtagelser. Men de er få. 
 

-kontant

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...