Hop til indhold
Frodige Misser

Hvorfor dælen!!

Recommended Posts

Det må jo virke med falske billeder, siden at det er så udbredt. Nok flere mænd der tager turen når de nu er mødt op, trykket skal jo lettes.

Går selv hvis den der ikke lukker op, svarer til hende på billederne. Ligeledes har jeg da også takket nej tak til piger hvor billeder egentlig var retvisende, men hvor jeg ikke fik den rigtige følelse af kemi når jeg stod overfor pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 4 timer siden:

Nu må jeg simpelhen høre jer ad....

Jeg læser det ene oplæg efter det andet med jer kunder, der kommer ind til en pige, som ikke er hende i “faldt for” og i slet ikke kan tænde på..men i vælger at blive....

Det kan jo skyldes, at det er noget, der har måttet planlægges nøje forud. Det skal måske passe med en flexdag, man har, mens konen er på arbejde, og man har måske haft betænkeligheder ved at bevæge sig ind i et indiskret "minefelt", men er sluppet heldigt fra at komme uset ind – og bliver så skuffet i entreen. Her kræver det, efter alle disse anstrengelser, en vis beslutsomhed at vende om, og mange vælger i situationen at blive i håbet om en god oplevelse alligevel.

Ovenforskrevne er ikke fri fantasi. Jeg har selv oplevet scenariet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 5 timer siden:

Nu må jeg simpelhen høre jer ad....

Jeg læser det ene oplæg efter det andet med jer kunder, der kommer ind til en pige, som ikke er hende i “faldt for” og i slet ikke kan tænde på..men i vælger at blive.... 

Hvorfor?? Hvorfor siger i ikke at det var sgu ikke lige det jeg havde i tankerne- jeg finder på noget andet og så vender i jer om og går igen! 

2 gange har jeg oplevet at “pengene er glemt i bilen” og så er kunden kørt...Årh altså..Man må GERNE sige...Hør du ser sgu ikke lige ud som jeg forestillede mig så jeg køre igen..Det har jeg langt større respekt for end “smutteren”...Der er INGEN der skal ligge i min seng som ikke tænder på mig! Hell no! 

Så kære mænd! I må gerne gå hvis i ikke tænder på pigen! Længere er den ikke :D 

Jeg kan kun give dig ret, nu kommer men'et det er først inde for de sidste 6 år at jeg har kunne få mig til at vende om, jeg er gammeldags opdraget at en aftale er en aftale, det sider dybt i mig, når jeg kommer ud til en som måske er 15 til 20 ældre end deres billeder tekst hentyder til, for det første får jeg medlidenhed med pigen, og derefter tænker jeg at så er det, en der kan dit kram, som også er meget godt. Men du har da fuldstændig ret i at man bare skal sige at det ikke lige var det, man havde forventet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann
Zaq skrev, for 19 minutter siden:

Jeg kan kun give dig ret, nu kommer men'et det er først inde for de sidste 6 år at jeg har kunne få mig til at vende om, jeg er gammeldags opdraget at en aftale er en aftale, det sider dybt i mig, når jeg kommer ud til en som måske er 15 til 20 ældre end deres billeder tekst hentyder til, for det første får jeg medlidenhed med pigen, og derefter tænker jeg at så er det, en der kan dit kram, som også er meget godt. Men du har da fuldstændig ret i at man bare skal sige at det ikke lige var det, man havde forventet.

Der forhåbenligt ingen som er 20 år ældre en deres billeder håber jeg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
RunningMann skrev, for 22 minutter siden:

Der forhåbenligt ingen som er 20 år ældre en deres billeder håber jeg :D

Det er sku set før

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv vaeret i den situation, hvor billederne var et aarti gamle, men da jeg havde begraenset tid og valgmuligher.

Damen var fra et oesteuropaisk land og havde store problemer med sprog der ikke var modersmaalet.

Jeg blev og havde faktisk en rimelig god oplevelse. Hun var baade ihaerdig og medlevende, og stedet var saamaend fint nok for en kaelder lejlighed. Badevaerelset var dog ikke saa koent.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske de har oplevet at blive svinet til, fordi de valgte at gå igen. Det hører man nogen gange er sket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 9 timer siden:

Hvis  dine  billeder  og alder  er  retvisende  burde  de  mænd  som  besøger  dig  også  være  klar  over  at  de  ikke  møder  en  spinkel  20 årig  ung  kvinde  :-)

Foretrækker hellere en curvy 30/40 årig end en spinkel 20 årig. En gammel kammerat sagde det bedst med ordene: at knalde med en tynd pige kan føles som om man er væltet på cykel :D

Men hver sin smag naturligvis :)

Men vil også give ts ret, hellere være ærlig at det ikke var det man havde forventet. 

Redigeret af Don T
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Nemtøs skrev, for 10 timer siden:

Fuldstændig  enig  - det  andet  er  en  smule  kujon agtig.  Man  kan  godt  sige  nej  tak  uden  at  gøre  modparten  ked  af  det.  

Desværre er der nogle,som ikke kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 6 timer siden:

Det er sku set før

De af os, der kan huske og været udsat for sigøjnerpigen Annett i Nørregade, vil vide, at hun opgav at være i 20'erne midt i 70'erne, og det er ikke så mange år siden, at hun havde samme alder.

Som ung mand løb jeg skrigende bort forfulgt af eder og kasteskyts, så hun må være mindst 80 nu, hvis hun stadig lever.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 15 timer siden:

Hvis  dine  billeder  og alder  er  retvisende  burde  de  mænd  som  besøger  dig  også  være  klar  over  at  de  ikke  møder  en  spinkel  20 årig  ung  kvinde  :-)

Vil give dig ret og alligevel sige, billeder på annoncerne, specielt de danske GP’ere, er jo som regel og med god og acceptabel grund, bare næsten aldrig retvisende. Mest fordi de ikke vil genkendes, tatoveringer måske retuceret væk, alder er ret tit plus moms, det samme mht vægt. 
Jeg har aldrig vendt i døren og undskyldt mig med en glemt pung etc. Jeg vil godt erkende hvis jeg har fejlvurderet en annonce. Jeg tør også sige nej tak og gå igen, hvis jeg kan se beskrivelse i annoncen og fotos overhovedet ikke stemmer overens med det jeg faktisk møder. 
Jeg har faktisk vendt om, ikke bare en gang, men vel flere gange end de kan tælles på to hænder, efterhånden og gør det også fremover, hvis jeg ikke mener billeder og eller annonceteksten stemmer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Æ´Synderjyde skrev, for 11 minutter siden:

Vil give dig ret og alligevel sige, billeder på annoncerne, specielt de danske GP’ere, er jo som regel og med god og acceptabel grund, bare næsten aldrig retvisende. Mest fordi de ikke vil genkendes, tatoveringer måske retuceret væk, alder er ret tit plus moms, det samme mht vægt. 
Jeg har aldrig vendt i døren og undskyldt mig med en glemt pung etc. Jeg vil godt erkende hvis jeg har fejlvurderet en annonce. Jeg tør også sige nej tak og gå igen, hvis jeg kan se beskrivelse i annoncen og fotos overhovedet ikke stemmer overens med det jeg faktisk møder. 
Jeg har faktisk vendt om, ikke bare en gang, men vel flere gange end de kan tælles på to hænder, efterhånden og gør det også fremover, hvis jeg ikke mener billeder og eller annonceteksten stemmer. 

Respekt  for  at  du  vender  om  hvis  billeder  og  beskrivelse  ikke stemmer  overens  med  det  du  møder.  

Når  jeg  shopper  forventer  jeg  at  indholdet  svarer  til  beskrivelsen/emballagen... ellers  bruger  jeg  ikke  mine  penge  på  det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...