Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Chat side for gp'er

Recommended Posts

Guest Indiske Devina

Det her er sikkert kommet op noget før?

Så hvis du ikke gider læse om det igen så gå videre, tak:-)

Jeg savner virkelig en side for GP'er

Hvor vi kan dele erfaringer, bitche og hygge snakke. 

Det vi laver er ikke noget vi rigtig kan dele med andre end hinanden og føler nogen gange at jeg savner en at snakke med som forstår mig, giver det mening?

Derfor vil jeg hører om der er sådan nogle sider? Og nej jeg kan ikke finde ud af at oprette sådan noget selv:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
MrLovaLova skrev, for 3 minutter siden:

Der ville jeg dælme gerne være en "flue" på væggen :)

 

Det kan både være en god og dårlig oplevelse for dig, hvis vi taler om alt hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare det og overvære Paradis Hotel hvor tøserne får frit løb, de kan satme være nogen bæster, så mon ikke det er klogest og holde dig fra sådan et forum.

Jeg husker nemlig utrolig mange år tilbage en gang hvor min eks eks eks ske og jeg var på sexhunt og der sad der en kvinde med nogen kæmpe jader og fordi min daværende kæreste havde en str K, så gik hun total over gevind og spredte rygter om alt muligt bare fordi hun ikke længere var hende med de kæmpe jader

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har undret mig over det ikke allerede findes. Jeg mener man kan oprette diskussionsfora på Whatsapp, hvor der vel bare kræves et telefonnummer. Hvordan det virker aner jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne også bare oprette en discordserver til formålet. Det er relativt enkelt og kan tilgås både via app og PC, og kræver normalt en invitation fra administratoren af gruppen.

http://www.discord.gg

Redigeret af danny81
Link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
VICKS skrev, for 44 minutter siden:

Det savner jeg sådan set også...

Ja det kunne virkelig være godt. Aner bare i hvor og hvordan man skal gøre det:-) diskret:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
danny81 skrev, for 1 minut siden:

Man kunne også bare oprette en discordserver til formålet. Det er relativt enkelt og kan tilgås både via app og PC, og kræver normalt en invitation fra administratoren af gruppen.

 

www.discord.gg

Hehe er helt lost hvad er det helt præcis?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Styrvolt skrev, for 38 minutter siden:

Jeg har undret mig over det ikke allerede findes. Jeg mener man kan oprette diskussionsfora på Whatsapp, hvor der vel bare kræves et telefonnummer. Hvordan det virker aner jeg ikke.

Ja jeg syns også det er lidt underligt. Jeg bryder mig ikke om noget hvor jeg skal bruge mit nr:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
2cool skrev, 1 time siden:

Bare det og overvære Paradis Hotel hvor tøserne får frit løb, de kan satme være nogen bæster, så mon ikke det er klogest og holde dig fra sådan et forum.

Jeg husker nemlig utrolig mange år tilbage en gang hvor min eks eks eks ske og jeg var på sexhunt og der sad der en kvinde med nogen kæmpe jader og fordi min daværende kæreste havde en str K, så gik hun total over gevind og spredte rygter om alt muligt bare fordi hun ikke længere var hende med de kæmpe jader

Ja det er rigtig der er altid nogen der kan være lede ved hianden desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
MrLovaLova skrev, for 1 minut siden:

Men vil det så kun være for GP´ere eller hvordan?

Ja kun for GP'ere det er svært at kunne tale 100% frit hvis man ved at der er nogle måske kunder der sidder og læser med hele tiden:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
MrLovaLova skrev, for 2 minutter siden:

hvordan ved du/I så at det er en GP? Altså jeg kunne i princippet oprette en lyserød profil, ligesom du også sagtens kunne være en fyr?

Det kan vi selvfølige ikke vide, men tror en mand vil blive træt af at læse om "tøse problemer" som tøj str, den tid på måneden. En klam mand osv hele tiden;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere herinde med mange tusinde indlæg der kommenterer og blander sig i stort set alt, så tror altså der vil være en del fyre der vil lure med i snakken :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Hehe stakkels dem så hehe, men det må de selv om. Men tænker at gruppen skulle være privat på en eller anden måde:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stortset hver gang en ny kvinde træder ind i branchen efterlyses der et sted hvor pigerne kan udveksle erfaringer m.v.  Der har vist været forskellige initiativer, meeen det er vist aldrig rigtig blevet til noget.

Umiddelbart tænker jeg, at et sådan behov lettest dækkes ved selv at rette direkte henvendelse til nogle GP.  Man kan så blive enige om eksempelvis

  • At skrive sammen på pm, sms, emails eller nogle sociale medier
  • At sludre i telefon
  • Lejlighedsvis at mødes til en Latte eller et glas rødvin

Mon ikke at nogle kvinder allerede har etableret nogle af ovennævnte netværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Det var enlig en god ide:-)

Det er bare lidt grænse overskridende at skrive til en man ikke kender " hej skal vi være venner:-)"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

Stortset hver gang en ny kvinde træder ind i branchen efterlyses der et sted hvor pigerne kan udveksle erfaringer m.v.  Der har vist været forskellige initiativer, meeen det er vist aldrig rigtig blevet til noget.

Umiddelbart tænker jeg, at et sådan behov lettest dækkes ved selv at rette direkte henvendelse til nogle GP.  Man kan så blive enige om eksempelvis

  • At skrive sammen på pm, sms, emails eller nogle sociale medier
  • At sludre i telefon
  • Lejlighedsvis at mødes til en Latte eller et glas rødvin

Mon ikke at nogle kvinder allerede har etableret nogle af ovennævnte netværk

 

Sorry glemte at citer dig:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
29babygirl29 skrev, for 10 minutter siden:

Det var enlig en god ide:-)

Det er bare lidt grænse overskridende at skrive til en man ikke kender " hej skal vi være venner:-)"

Tja.…. der værste der kan ske er vel at man ikke får et svar eller et nej-tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Tja.…. der værste der kan ske er vel at man ikke får et svar eller et nej-tak :)

Det er selvfølig rigtig:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
29babygirl29 skrev, 1 time siden:

Hehe er helt lost hvad er det helt præcis?

Det er en app/hjemmeside oprindeligt designet til computerspillere, hvor man kan tale sammen eller skrive sammen via app'en/hjemmesiden på sin egen server, som man selv opretter. På den måde kan man styre hvem der er en del af gruppen/chatten/serveren og samtidig opretholde kontakten. Det er egentlig bare at oprette en bruger og evt google/youtube hvor man opsætter en server, og så videre derfra.

 

Hvorvidt det egentlig ville blive brugt nok til at man ville gide at sætte sig ind i oprettelsen af en sådan, er et andet spørgsmål. Men muligheden er der i hvert fald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Ja okay det er hvis lidt for kompliceret til mig er mega dum til sådan noget hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
29babygirl29 skrev, for 2 timer siden:

Det her er sikkert kommet op noget før?

Så hvis du ikke gider læse om det igen så gå videre, tak:-)

Jeg savner virkelig en side for GP'er

Hvor vi kan dele erfaringer, bitche og hygge snakke. 

Det vi laver er ikke noget vi rigtig kan dele med andre end hinanden og føler nogen gange at jeg savner en at snakke med som forstår mig, giver det mening?

Derfor vil jeg hører om der er sådan nogle sider? Og nej jeg kan ikke finde ud af at oprette sådan noget selv:-)

Det er  muligt  herinde  at  invitere  flere  til  pb  således  der  dannes  en  gruppe.. sådan  en  gruppe  har  jeg  været  med  i sammen  med  2 dejlige  gp'er. 

Du  kan  jo  starte  sådan  en  gruppe  med  de  gp'er  som  du  har  sympati  for  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...