Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Chat side for gp'er

Recommended Posts

Guest Indiske Devina

 

Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Det er  muligt  herinde  at  invitere  flere  til  pb  således  der  dannes  en  gruppe.. sådan  en  gruppe  har  jeg  været  med  i sammen  med  2 dejlige  gp'er. 

Du  kan  jo  starte  sådan  en  gruppe  med  de  gp'er  som  du  har  sympati  for  :-)

Altså jeg skal starte en besked også invitere andre?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
29babygirl29 skrev, Lige nu:

 

Altså jeg skal starte en besked også invitere andre?

 

Jeps  :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
29babygirl29 skrev, Lige nu:

Okay vil du være med:-)

Ja  det  vil  jeg  gerne  <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Nemtøs skrev, Lige nu:

Ja  det  vil  jeg  gerne  <3

Sejt:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
29babygirl29 skrev, for 12 timer siden:

Det kan vi selvfølige ikke vide, men tror en mand vil blive træt af at læse om "tøse problemer" som tøj str, den tid på måneden. En klam mand osv hele tiden;-)

Jeg synes at det kunne være vildt spændende, jeg prøver altid at sætte mig ind i hvordan pigen er. Så bare det at kunne følge med i pg'er snak vil jeg have en større grundlæggende viden om dem, og deres tankegang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
29babygirl29 skrev, for 12 timer siden:

Det var enlig en god ide:-)

Det er bare lidt grænse overskridende at skrive til en man ikke kender " hej skal vi være venner:-)"

Hvordan tror du så at dine kunder har det når vi skriver til jer ? I sær første gang.

Det vi skriver er enlig skal vi knalde, bare pakket ind :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Der vil være mænd der ikke vil respektere det, hvis vi vil have et sted at chatte uden andre end os i branchen. Så man vil aldrig kunne være sikker på at det er et sted uden kunder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Zaq skrev, for 57 minutter siden:

Jeg synes at det kunne være vildt spændende, jeg prøver altid at sætte mig ind i hvordan pigen er. Så bare det at kunne følge med i pg'er snak vil jeg have en større grundlæggende viden om dem, og deres tankegang.

 

Zaq skrev, for 53 minutter siden:

Hvordan tror du så at dine kunder har det når vi skriver til jer ? I sær første gang.

Det vi skriver er enlig skal vi knalde, bare pakket ind :biggrin:

Det er selvfølig rigtig:-)

Hehe tænker lidt det er noget andet når i skriver til os vi har jo lavet en åben invitation ti jer via vores annoncer:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, for 49 minutter siden:

Der vil være mænd der ikke vil respektere det, hvis vi vil have et sted at chatte uden andre end os i branchen. Så man vil aldrig kunne være sikker på at det er et sted uden kunder. 

Det er rigtig, man kan aldrig være sikker på hvem der "lurer"  det er også derfor at jeg tænker at gruppen skal kaldes noget andet:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
29babygirl29 skrev, for 1 minut siden:

 

Det er selvfølig rigtig:-)

Hehe tænker lidt det er noget andet når i skriver til os vi har jo lavet en åben invitation ti jer via vores annoncer:-)

Det er rigtigt nok, nu er jeg jo, gammel i gårde. Så jeg er ikke lige så oppe at køre som for 25 år siden. Det er kun når jeg skal møde en som jeg har mødt før, at jeg føler mig som en glad skoledreng

Del dette indlæg


Link til indlæg

En mulighed var at få Admin til at åbne et område, hvor alle kan læse, men kun lyserøde kan skrive og kommentere. I kan jo alligevel ikke gardere jer helt for os "sorte" (forklædt som pink). Hemmeligheder trækker som fluer til en ost :P

Og i har da alligevel ikke hemmeligheder for os, har i vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
mignuigen skrev, for 1 minut siden:

En mulighed var at få Admin til at åbne et område, hvor alle kan læse, men kun lyserøde kan skrive og kommentere. I kan jo alligevel ikke gardere jer helt for os "sorte" (forklædt som pink). Hemmeligheder trækker som fluer til en ost :P

Og i har da alligevel ikke hemmeligheder for os, har i vel?

Hvis I kan læse med, så er der ingen idé i det. Så kan vi lige så godt bare skrive herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Yara skrev, for 3 timer siden:

Jeg stemmer også for :)<3 

 

Frodige Jeanette skrev, for 2 timer siden:

Ja.. den tanke har jeg også tænkt flere gange... <3 Det ku’ være genialt...  :) 

 

Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden:

Hvis I kan læse med, så er der ingen idé i det. Så kan vi lige så godt bare skrive herinde. 

Vil i være med i gruppen:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
29babygirl29 skrev, for 1 time siden:

 

 

Vil i være med i gruppen:-)

Ja tak. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Er der ikke sådan et forrum herinde, hvis man altså vil betale for at komme derind, det er noget med ens annoncering så har man adgang...os andre må nøjes med at tro på der foregår et eller andet der.....:huh:

Jo der er et forum for annoncører, men de kan jo være af begge køn - og hvem som helst kan oprette en pigeprofil eller sige han er gigolo....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Liv skrev, for 42 minutter siden:

Jo der er et forum for annoncører, men de kan jo være af begge køn - og hvem som helst kan oprette en pigeprofil eller sige han er gigolo....

Træls:-/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Jo der er et forum for annoncører, men de kan jo være af begge køn - og hvem som helst kan oprette en pigeprofil eller sige han er gigolo....

Jeg tænker det samme. Lille B sidder uden tvivl klar til at få en lyserød profil til samlingen.

Jeg holder mig ude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...