Hop til indhold
Guest Lactatingboy

Anmeldelse af alfons

Recommended Posts

Guest Lactatingboy

Hej med jer

 

Jeg er i gang med og anmelde en alfons, som står bag en pige, - det kan være svært og finde den præcist dokumention for, at alfonsen får penge af pigen, men der er så mange indicer, at jeg og Politi/ skat tror der er en mulighed.

 

Det er selvfølgeligt helt lovligt og få en ven til og hjælpe lidt med annoncering og deslige, men i dette tilfælde bliver telefon passet af alfonsen, - og det er  mange gange ham i skriver SMS til, - måske også derfor i ikke kan tale med pigen i forbindelse med tidsbestilling,hverken ham eller pigen siger noget om det

 

spændende hvor den sag ender, jeg skal nok holde jer opdateret 

bedste hilsner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er din gerning afstemt med kvinden ?  Hvis ikke hvad er så den reelle årsag til dit initiativ, og gør det en forskel at "teledamen/alfonsen" er en mand og ikke en kvinde ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Gætter på at det er ham/dem der står bag de meget unge lettiske piger der kommer til KBH. I øvrigt er det jo ikke så svært at ramme bagmændene. Du kender adressen du har besøgt - og bruges den som reelt bordel er der næppe tvivl om at udlejer kender til brugen og tjener godt på det. Måske ovenikøbet i ledtog med alfonsen, hvis ikke det er en og samme person. 
Det er kvinderne der lægger krop og sjæl til arbejdet - og dem der skal nyde gevinsten. Og vi mænd kan jo så gribe i egen barm og nøjes med at besøge de piger, som vi har en klar forventning til, arbejder på egen hånd. Så støtter vi ikke LTF og den østeuropæiske mafia.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Nu skal man jo ikke så tvivl om baggrunden for et indlæg, eller en trådstarters motiver, men læg lige mærke til navnet på denne nyoprettede skribent:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lactatingboy skrev, for 1 time siden:

det kan være svært og finde den præcist dokumention for....

der er så mange indicer....

tror der er en mulighed....

 

Det er selvfølgeligt helt lovligt at....

hverken ham eller pigen siger noget om det

bla bla bla... = Jeg har overhovedet ingen anelse om hvad der foregår, men nu melder jeg det til politiet.

Dette her er netop grunden til privat personer ikke må sætte foto af tyve op på facebook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Lactatingboy skrev, for 3 timer siden:

Hej med jer

 

Jeg er i gang med og anmelde en alfons, som står bag en pige, - det kan være svært og finde den præcist dokumention for, at alfonsen får penge af pigen, men der er så mange indicer, at jeg og Politi/ skat tror der er en mulighed.

 

Det er selvfølgeligt helt lovligt og få en ven til og hjælpe lidt med annoncering og deslige, men i dette tilfælde bliver telefon passet af alfonsen, - og det er  mange gange ham i skriver SMS til, - måske også derfor i ikke kan tale med pigen i forbindelse med tidsbestilling,hverken ham eller pigen siger noget om det

 

spændende hvor den sag ender, jeg skal nok holde jer opdateret 

bedste hilsner

Han blev medlem for 3 timer siden og det 1. indlæg han laver er at lave en anmeldelse held og lykke siger jeg bare tror ikke du kommer langt med det og hvad siger den pågældende pige om det?????  

Del dette indlæg


Link til indlæg

1 år senere kommer svar nr 2.

Politiet har modtaget anmeldelsen, der sker ikke meget i sagen. Enten ved de selv hvad der røre sig på det område og har ikke ressourcer eller de bare har mere travlt med at kulegrave en gammel sag fra afdeling Q

Det bliver en laaang sag det her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når der skrives kontroversielle indlæg af brugere der har været her inde længe, oprettes der ofte en ny bruger til dette formål. 

Så at det er en ny bruger er nødvendigvis ikke tegn på "fusk". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lactatingboy
2cool skrev, for 4 timer siden:

Har du et link til pigen, vi andre udødelige aner ikke en fis om hvem du snakker om

Hej dig

Næ, der kommer ingen link til pigen, jeg ser ingen grund til og advare dem, så der kan slettes bevis materiale , sagen liggerne ved Politi nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lactatingboy
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

Er din gerning afstemt med kvinden ?  Hvis ikke hvad er så den reelle årsag til dit initiativ, og gør det en forskel at "teledamen/alfonsen" er en mand og ikke en kvinde ? 

Gode ven, mæ det er ikke afstemt med pigen, årsagen er, at hverken alfons eller pigen gør os bruger opmærksom på, at det ikke er pigen, de " normale" tlefonpiger ved vi kunder godt ikke er pigen, 

bedste hilsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lactatingboy
Rust in Peace skrev, for 4 timer siden:

Gætter på at det er ham/dem der står bag de meget unge lettiske piger der kommer til KBH. I øvrigt er det jo ikke så svært at ramme bagmændene. Du kender adressen du har besøgt - og bruges den som reelt bordel er der næppe tvivl om at udlejer kender til brugen og tjener godt på det. Måske ovenikøbet i ledtog med alfonsen, hvis ikke det er en og samme person. 
Det er kvinderne der lægger krop og sjæl til arbejdet - og dem der skal nyde gevinsten. Og vi mænd kan jo så gribe i egen barm og nøjes med at besøge de piger, som vi har en klar forventning til, arbejder på egen hånd. Så støtter vi ikke LTF og den østeuropæiske mafia.

Nej det er Jylland, men jeg synes vi kunder har en pligt, elelr ret til og blande os, når vi finder alfonsen bag, og som ikke er søg

best regards 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lactatingboy
Tatra skrev, for 3 timer siden:

Nu skal man jo ikke så tvivl om baggrunden for et indlæg, eller en trådstarters motiver, men læg lige mærke til navnet på denne nyoprettede skribent:lol:

Der er ikke noget specielt i navnet i denne forbindelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lactatingboy
BlackMagic2020 skrev, for 2 timer siden:

Han blev medlem for 3 timer siden og det 1. indlæg han laver er at lave en anmeldelse held og lykke siger jeg bare tror ikke du kommer langt med det og hvad siger den pågældende pige om det?????  

Det kan du have ret i, men det skal prøves, pigen siger ikke noget, for jeg kan ikke komme igennem til hende for alfonsen

hilse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lactatingboy
2cool skrev, 1 time siden:

1 år senere kommer svar nr 2.

Politiet har modtaget anmeldelsen, der sker ikke meget i sagen. Enten ved de selv hvad der røre sig på det område og har ikke ressourcer eller de bare har mere travlt med at kulegrave en gammel sag fra afdeling Q

Det bliver en laaang sag det her

Det er nemlig helt rigtigt, sagen har lagt ved dem en uge nu, men pludselig sker der vel noget, men skal en sådan sag vikrlig kulegraves, med bl.a hjælp fra Skat går der meget tid

knuse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lactatingboy
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Når der skrives kontroversielle indlæg af brugere der har været her inde længe, oprettes der ofte en ny bruger til dette formål. 

Så at det er en ny bruger er nødvendigvis ikke tegn på "fusk". 

Spot on, jeg havde lige brug for og skrive under et andet navn, - sorry venner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke sikker på, at jeg helt kan gennemskue, hvorfor du gør det.

Er det fordi du vil "redde" pigen?

Eller er det fordi at rufferi er ulovligt, og så skal det også anmeldes?

Eller er det fordi du bare ikke kan komme dig over at have siddet og udvekslet lumre beskeder med en vammel gut?

Eller ... ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lactatingboy skrev, 1 time siden:

Hej dig

Næ, der kommer ingen link til pigen, jeg ser ingen grund til og advare dem, så der kan slettes bevis materiale , sagen liggerne ved Politi nu

Hvis der ikke kommer et link, hvorfor så det behov og oplyse vi andre om det. Du er måske en medieluder

Del dette indlæg


Link til indlæg

At nogen svarer i tfn eller hjælper pigen med sms, gør ham ikke automatiskt til alfons. Der er lang vej at gå før det kan blive beviset. Men du, Politiet og Skat har altså snakket om det hele og mener det kan ledes i bevis? Godt så.

Men hvorfor skriver du om dette her? Er der noget specielt netvær du vil gøre os opmærksomme på? Vil du opfordre andre til at anmelde hvis man tror eller mistænker noget? Eller hvad er egentlig dit ærinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lactatingboy skrev, for 3 timer siden:

Spot on, jeg havde lige brug for og skrive under et andet navn, - sorry venner

Så, det er ok at du ikke har styrken og modet til at skrive under dit normale profilnavn,   men det er ikke ok, hvis pigerne ikke oplyser, at nogen hjælper dem med at indgå aftaler.  I øvrigt er det ikke alle i branchen der har tid og lyst til at sludre med potentielle gæster.   Pigen ønsker åbenbart ikke at tale med dig, og..... surprice så skal hun anmeldes til told & skat og politi.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget mystisk indlæg.


Ingen konkrete ting men kun formodninger, du skriver intet konkret som bakker dine påstande op. Der nærmeste du kommer på et argument er at du af en eller anden ukendt årsag formoder at en eller anden hjælper pigen med telefonen og hendes sms’er.

Der er intet om dine motiver til at tage affærer og du tør ikke stå frem med din officielle profil.


Alt i alt virker alt dette noget uldent og det virker ærlig talt som om du har noget personligt i klemme og måske er forsmået fordi pigen afviser dig. Ok det er spekulationer fra min side men har du ikke noget mere konkret er dine anklager også rene spekulationer. 


(jeg er også mod alfonser men jeg tænker også på konsekvenserne for pigen  især hvis dine formodninger om alfonserri er forkerte)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lactatingboy
TheVoice skrev, 1 time siden:

Så, det er ok at du ikke har styrken og modet til at skrive under dit normale profilnavn,   men det er ikke ok, hvis pigerne ikke oplyser, at nogen hjælper dem med at indgå aftaler.  I øvrigt er det ikke alle i branchen der har tid og lyst til at sludre med potentielle gæster.   Pigen ønsker åbenbart ikke at tale med dig, og..... surprice så skal hun anmeldes til told & skat og politi.  

Gid det var så enkelt

 

Jeg ved ikke om pigen ikke vil tale med mig, men det er altid alfonsen der svarer når jeg prøver og komme i kontakt med hende, og det eneste jeg ønsker er svar på, hvordan det kan være hun har været  totalt uærlig omkring dette emne

Og så synes jeg ikke det er Ok, at der sidder en alfons, - endda meget tydeligt bagved og kommunikere med os kunder, og tjener penge på det

sååå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lactatingboy
Heskoxx skrev, for 30 minutter siden:

Meget mystisk indlæg.


Ingen konkrete ting men kun formodninger, du skriver intet konkret som bakker dine påstande op. Der nærmeste du kommer på et argument er at du af en eller anden ukendt årsag formoder at en eller anden hjælper pigen med telefonen og hendes sms’er.

Der er intet om dine motiver til at tage affærer og du tør ikke stå frem med din officielle profil.


Alt i alt virker alt dette noget uldent og det virker ærlig talt som om du har noget personligt i klemme og måske er forsmået fordi pigen afviser dig. Ok det er spekulationer fra min side men har du ikke noget mere konkret er dine anklager også rene spekulationer. 


(jeg er også mod alfonser men jeg tænker også på konsekvenserne for pigen  især hvis dine formodninger om alfonserri er forkerte)
 

Jeg harcingen behov for og argumentere her for min beslutning, - jeg tror min anmeldelse på politistationen tog næsten en time, hvor jeg fremlagde alle mine argumentioner, og de blev noteret ned.

 

Mine motiver til og anmeldelse skal ses i det perskpektivt , at der sidder en alfons bagved profilen og tjener penge på det, og hverken ham eller pigen oplyser os kunder om det

såå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lactatingboy
Virgula skrev, for 3 timer siden:

Jeg er ikke sikker på, at jeg helt kan gennemskue, hvorfor du gør det.

Er det fordi du vil "redde" pigen?

Eller er det fordi at rufferi er ulovligt, og så skal det også anmeldes?

Eller er det fordi du bare ikke kan komme dig over at have siddet og udvekslet lumre beskeder med en vammel gut?

Eller ... ?

Kære ven

næ, jeg er et ordenligt menneske, og har derfor ikke skrevet lumre beskeder til pigen- allis alfonsen, og jeg har heller ikke ambitioner om, at " redde" pigen, det må hun selv klare, men jeg mener bevisbyrden for rufferi kan løftes af politi og Skat i denne sag

lader til jeg er den eneste her, der ikke synes det er Ok der sidder en alfons bagved og napper nogle af vores penge 

mener vi bør rydde optik denne branche og unfair konkurrence der kan ligge her

så deeeeet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...