Hop til indhold
Guest Lactatingboy

Anmeldelse af alfons

Recommended Posts

Guest Lactatingboy
TheVoice skrev, 1 time siden:

Så, det er ok at du ikke har styrken og modet til at skrive under dit normale profilnavn,   men det er ikke ok, hvis pigerne ikke oplyser, at nogen hjælper dem med at indgå aftaler.  I øvrigt er det ikke alle i branchen der har tid og lyst til at sludre med potentielle gæster.   Pigen ønsker åbenbart ikke at tale med dig, og..... surprice så skal hun anmeldes til told & skat og politi.  

Næææ, jeg har masser af mod, derfor har jeg også officielt lavet en anmeldelse 

 

Den her sag er mere kringlet end , at påstanden om pigen ikke vil tale med mig lægger lidt langt fra sandheden, men jeg er blevet truet af alfonsen, så derfor denne lidt mystisk tilgang til emnet, og set i bakspejlet burde jeg måske ikke have orienteret jer og sagen

kryds

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lactatingboy skrev, for 17 minutter siden:

Jeg harcingen behov for og argumentere her for min beslutning, - jeg tror min anmeldelse på politistationen tog næsten en time, hvor jeg fremlagde alle mine argumentioner, og de blev noteret ned.

 

Mine motiver til og anmeldelse skal ses i det perskpektivt , at der sidder en alfons bagved profilen og tjener penge på det, og hverken ham eller pigen oplyser os kunder om det

såå

Hvis dit eneste argument er at det er en mand som tager telefonen synes jeg at det er et tyndt argument. 

Ja det lyder mærkeligt da det formentligt vil skræmme mange kunder væk at der er en mand i den anden ende af røret når man ringer til pigen, og det er da i orden du gerne vil tale med pigen du skal besøge, men hvis pigen af en eller anden årsag synes at det er ok at lade en mand besvare telefonen så er der intet kriminelt i det og det er hendes valg.

Så mit spørgsmål er, hvorfor finder du ikke blot en anden pige ?

Hverken du eller jeg aner hvem den mand er og om han er alfons, hendes partner, en ven eller en hun betaler for at være ”sekretær” så derfor er alt spekulationer.uden nogen form for belæg.

Redigeret af Heskoxx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lactatingboy
Heskoxx skrev, for 1 minut siden:

Hvis dit eneste argument er at det er en mand som tager telefonen synes jeg at det er et tyndt argument. 

Ja det lyder mærkeligt da det formentligt vil skræmme mange kunder væk at der er en mand i den anden ende af røret når man ringer til pigen, og det er da i orden du gerne vil tale med pigen du skal besøge, men hvis pigen af en eller anden årsag synes at det er ok at lade en mand besvare telefonen så er der intet kriminelt i det og det er hendes valg.

Så mit spørgsmål er, hvorfor finder du ikke blot en anden pige ?

Hverken du eller jeg aner hvem den mand er og om han er alfons, hendes partner, en ven eller en hun betaler for at være ”sekretær” så derfor er alt spekulationer.uden nogen form for belæg.

Jeg har redegjort for min baggrund for ikke og være mere tydeligt, men der kan ikke ringes til pigen, kun SMS og derfor opdager i ikke, at det er en mand i skriver med, min anmeldelse blev ikke afvist af politi, så måske der var noget brugbart, som jeg ikke harclyst til og oplyse her

jeg ved godt hvem manden er, er blevet truet af ham 

såå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lactatingboy skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har redegjort for min baggrund for ikke og være mere tydeligt, men der kan ikke ringes til pigen, kun SMS og derfor opdager i ikke, at det er en mand i skriver med, min anmeldelse blev ikke afvist af politi, så måske der var noget brugbart, som jeg ikke harclyst til og oplyse her

jeg ved godt hvem manden er, er blevet truet af ham 

såå

Ok hvis du ligefrem er blevet truet af manden og ved hvem han er forholder det sig jo anderledes men det skrev du jo ikke noget om. 

Hvordan ved du i øvrigt at det er ham som besvarer sms’er og hvorfor har han truet dig?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lactatingboy skrev, for 18 minutter siden:

Kære ven

næ, jeg er et ordenligt menneske, og har derfor ikke skrevet lumre beskeder til pigen- allis alfonsen, og jeg har heller ikke ambitioner om, at " redde" pigen, det må hun selv klare, men jeg mener bevisbyrden for rufferi kan løftes af politi og Skat i denne sag

lader til jeg er den eneste her, der ikke synes det er Ok der sidder en alfons bagved og napper nogle af vores penge 

mener vi bør rydde optik denne branche og unfair konkurrence der kan ligge her

så deeeeet

Tak for et klart svar. 

Men jeg tror, at jeg havde fattet større sympati for din handlemåden, hvis det var pigen, du var bekymret for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lactatingboy
Heskoxx skrev, for 4 minutter siden:

Ok hvis du ligefrem er blevet truet af manden og ved hvem han er forholder det sig jo anderledes men det skrev du jo ikke noget om. 

Hvordan ved du i øvrigt at det er ham som besvarer sms’er og hvorfor har han truet dig?
 

Når man kommer lidt tæt på, kan man tydeligt se det ikke er pigen, og da jeg provekerede ham lidt lagde han overhovedet ikke skjul på, at det var ham der styrede pigen, den SMS korrespedance har politi selvfølgeligt fået

sååå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lactatingboy

Pigen har et stort ønske om og tjene penge, og hun tjener rigtig mange penge, og hun forklarede til mig, at alfons kørte nogle ærinder og var ven af huset osv, hvilket kan gøre det svært og cutte 

men hun har aldrig væretværlig og sagt det ikke var hende der styrede telefon, måske også derfor der sommetider er koks i " gæstelisten" møder kunder på vej ud/ ind osv

kni

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidder og tænker hvad har du gang i !

Hvor ved du fra at der er en der sidder og score pigens fortjeneste ?

Jeg kan ikke læse ud fra dit skriv at du HAR besøgt den pågældende pige. Har du det ?

Ummm jeg har også en der engang imellem til besvare min telefon. Er det også svindel i dine små øjne ?

Hvad med de piger der betaler en telepige for at styre slagets gang ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lactatingboy skrev, for 3 timer siden:

og set i bakspejlet burde jeg måske ikke have orienteret jer og sagen

 

Næ, set i bakspejlet skulle du have holdt snottet for dig selv.   Når man læser hele tråden kommer du hele tiden med flere oplysninger, med det eneste formål, at forsøge at få andre til at tro, at du har handlet korrekt.    Alle med en smule kendskab til branchen ved udmærket godt at diverse former for hjælpe funktoner til Gp´er  dels koster penge og dels er ulovlige ifølge rufferiloven eller i bedste fald befinder sig i nogle gråzoner.

Det er brug for, set med de generelle briller er at gældende lovgivning tilpasses de koncepter som foretrækkes at selvstændige og stærke kvinder.   Sagt med andre ord, der har behov for at kunne leje egnede lokaler på fair markedsvilkår. De har brug at kunne tilkøbe diverse serviceydelser m.v   

Der er ikke meget i dine snart mange indlæg der tyder på at vi taler menneskehandel og groft alfonseri.  Til gengæld tyder meget på, at du på den ene eller anden måde har noget i klemme omkring kvinden, der tilsyneladende har fortalt dig, at hun tjener gode penge og har en ven som hjælper hende med nogle praktiske gøremål.  Så et eller andet sted er det jo alligevel lykkedes dig at tale med kvinden udenom den person man booker tid hos.  Du vil sikkert skrive at det personen man booker tid igennem, tja....  men "lorten" havner hos kvinden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm. Meget mystisk og alligevel vil nogle folk gerne spille deres evner op til snik snak uden formål. 

Jeg er ret nysgerrig på alfonsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

@Lactatingboy jeg forstår godt at du føler et behov for at reagerer når du får fornemmelsen af at noget ikke stemmer overens

Men du har højst sandsynlig for høje forventninger til hvad sagen ender med

Det virker ikke umiddelbart svært at få anklaget den pågældende alfons, og muligvis også den udlejer som han lejer sine piger ind gennem. Men at få vidneudtalelse fra pigerne i sagen, samt få dømt alfonsen og allersidst stoppet det, der sker, chancen for det ligger et ret lille sted.

Pigerne er højst sandsynlig EU borger, så de kan lovligt komme tilbage til landet via deres pas. Hvis der er tvang involveret, vil pigerne være bange og nervøse, og nok aldrig indrømme - især ikke for politiet, at der er sket noget som helst truende eller ulovligt. Derudover har alfonsen helt sikkert tæt kontakt til en dansker, hvis han ikke selv er dansker, så der er godt styr på alle de praktiske ting angående denne organiserede handel. Og hvis det bliver stoppet, kan alfonsen eller en anden bagmand hurtigt få pigerne igang igen med nye annoncer, ny placering, nye telefon numre, nye billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
Emmalie skrev, for 5 minutter siden:

@Lactatingboy jeg forstår godt at du føler et behov for at reagerer når du får fornemmelsen af at noget ikke stemmer overens

Men du har højst sandsynlig for høje forventninger til hvad sagen ender med

Det virker ikke umiddelbart svært at få anklaget den pågældende alfons, og muligvis også den udlejer som han lejer sine piger ind gennem. Men at få vidneudtalelse fra pigerne i sagen, samt få dømt alfonsen og allersidst stoppet det, der sker, chancen for det ligger et ret lille sted.

Pigerne er højst sandsynlig EU borger, så de kan lovligt komme tilbage til landet via deres pas. Hvis der er tvang involveret, vil pigerne være bange og nervøse, og nok aldrig indrømme - især ikke for politiet, at der er sket noget som helst truende eller ulovligt. Derudover har alfonsen helt sikkert tæt kontakt til en dansker, hvis han ikke selv er dansker, så der er godt styr på alle de praktiske ting angående denne organiserede handel. Og hvis det bliver stoppet, kan alfonsen eller en anden bagmand hurtigt få pigerne igang igen med nye annoncer, ny placering, nye telefon numre, nye billeder. 

Og derudover synes jeg det skal nævnes at, hvis der er tale om tvang i denne her sag, at du også stiller pigen/pigerne i en rigtig rigtig dårlig situation, ved at bruge hendes ord/ikke ord, dine spekulationer i en politianmeldelse.

Måske er det ikke det du synes er et værdigt liv for dem, men for pigerne der ikke er vant til Danmarks velfærdsluksus kan det at arbejde i danmark være langt bedre end alt de kunne opnå andetsteds. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lactatingboy
Frodige Ida skrev, den 25/1/2020 at 23:20:

Sidder og tænker hvad har du gang i !

Hvor ved du fra at der er en der sidder og score pigens fortjeneste ?

Jeg kan ikke læse ud fra dit skriv at du HAR besøgt den pågældende pige. Har du det ?

Ummm jeg har også en der engang imellem til besvare min telefon. Er det også svindel i dine små øjne ?

Hvad med de piger der betaler en telepige for at styre slagets gang ?

Kære Ida

jamen jeg synes bestemt ikke det er forkert, at nogen passer telefonen, men når detcikke tydeligt fremgår, at det er en anden synes jeg det er forkert.

 

og son jeg hører det fra, - især danske GP,er, men også mange udenlandske, så sletter de alle beskeder/ telefonopkald ved vagtens afslutning, i det tilfælde jeg beskriver, sletter alfonsen/ pigen ikke kontakter,- jeg har set masse af vis beskeder, - og dem har alfonsen til rådighed, det er sgu ulækkert , hv,E synes det er god froretningsskik ? Men mange lukker øjnene for det faktum

 

prøv og se en flok ubesvaret telefon opkald fra den omtalte alfons, synes i det det er OK?

 

Jeg har også dokumention for hvidvask af pengene , men jeg gemmer krudtet, hvis jeg kommer i knibe, men luk nu øjnene og øre åbne kære venner og veninder.

jvme GP,er gemmer telefon nummer må gerne skrive her

 

knep og GP w

image.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det foto kan alle selv fremstille.

Det kan også ligne min opkaldsliste selvom jeg frabeder skjult nummer.

Jeg tænker at du burde få dig en sund hobby i stedet for at jagte en bestemt gp. Du kan nemt fremstå som en stalker, du er i hvertfald godt på vej.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lactatingboy
Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden:

Det foto kan alle selv fremstille.

Det kan også ligne min opkaldsliste selvom jeg frabeder skjult nummer.

Jeg tænker at du burde få dig en sund hobby i stedet for at jagte en bestemt gp. Du kan nemt fremstå som en stalker, du er i hvertfald godt på vej.

 

Ja ok, men den er god nok, opkald fra hendes alfons, men gemmer du også vores telefon nummer? Jeg synes det er god skik, hvis GP,er sletter alt til fyraften, gør du det ?

knep og bræk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lactatingboy
Emmalie skrev, den 27/1/2020 at 20:30:

@Lactatingboy jeg forstår godt at du føler et behov for at reagerer når du får fornemmelsen af at noget ikke stemmer overens

Men du har højst sandsynlig for høje forventninger til hvad sagen ender med

Det virker ikke umiddelbart svært at få anklaget den pågældende alfons, og muligvis også den udlejer som han lejer sine piger ind gennem. Men at få vidneudtalelse fra pigerne i sagen, samt få dømt alfonsen og allersidst stoppet det, der sker, chancen for det ligger et ret lille sted.

Pigerne er højst sandsynlig EU borger, så de kan lovligt komme tilbage til landet via deres pas. Hvis der er tvang involveret, vil pigerne være bange og nervøse, og nok aldrig indrømme - især ikke for politiet, at der er sket noget som helst truende eller ulovligt. Derudover har alfonsen helt sikkert tæt kontakt til en dansker, hvis han ikke selv er dansker, så der er godt styr på alle de praktiske ting angående denne organiserede handel. Og hvis det bliver stoppet, kan alfonsen eller en anden bagmand hurtigt få pigerne igang igen med nye annoncer, ny placering, nye telefon numre, nye billeder. 

Det er da op af bakke, men det skal sgu prøves, alfonsen er dansker og pigen er ikke handlet, men at der sidder en lyssky person bagved og tjener penge, samtvpigennikke orienteres os kunder om, at vi skriver til en alfons trekker lig, at så alfonsen/ pigen gemmer alle vore stelefon nummer er ulækkert, og at aæfonsererietver så åbenlyst, at mobilpay går til et registeret telefon nummer tilhørende alfonsen burde kunne være nok til en retsag, politiet optog sagen, om de rejser den er noget andet, men når folk pisser på mig, er jeg klar til og gå hele vejen

knep og bræk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lactatingboy skrev, for 6 timer siden:

Ja ok, men den er god nok, opkald fra hendes alfons, men gemmer du også vores telefon nummer? Jeg synes det er god skik, hvis GP,er sletter alt til fyraften, gør du det ?

knep og bræk

Ja hvis du er en klaphat, pik spiller, afbrænder mm så bliver du gemt det kan jeg love dig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Ja hvis du er en klaphat, pik spiller, afbrænder mm så bliver du gemt det kan jeg love dig. 

 

Så modtager du ingen mænd ?

Alle spiller vel pik engang i mellem :biggrin:

Undskyld kunne ikke lade være <_<

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
Lactatingboy skrev, for 12 timer siden:

Det er da op af bakke, men det skal sgu prøves, alfonsen er dansker og pigen er ikke handlet, men at der sidder en lyssky person bagved og tjener penge, samtvpigennikke orienteres os kunder om, at vi skriver til en alfons trekker lig, at så alfonsen/ pigen gemmer alle vore stelefon nummer er ulækkert, og at aæfonsererietver så åbenlyst, at mobilpay går til et registeret telefon nummer tilhørende alfonsen burde kunne være nok til en retsag, politiet optog sagen, om de rejser den er noget andet, men når folk pisser på mig, er jeg klar til og gå hele vejen

knep og bræk

Havde kunne forstå det hvis det var en bekymringsprioriteret sag du ville køre der, men hvis du er 100% på at hun ikke er handlet og/eller tvunget, så er han jo egentlig ikke bagmand.

så sørger han bare for at hun får mere tid og fokus på at tage sine kunder, ved at klare kommunikationsdelen for hende (og du skulle bare vide hvor trættende den del kan være når en idiot ringer for 10. Gang på en time og spørger om nogen vil pisse på ham, for aldrig at dukke op) ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lactatingboy skrev, for 12 timer siden:

Det er da op af bakke, men det skal sgu prøves, alfonsen er dansker og pigen er ikke handlet, men at der sidder en lyssky person bagved og tjener penge, samtvpigennikke orienteres os kunder om, at vi skriver til en alfons trekker lig, at så alfonsen/ pigen gemmer alle vore stelefon nummer er ulækkert, og at aæfonsererietver så åbenlyst, at mobilpay går til et registeret telefon nummer tilhørende alfonsen burde kunne være nok til en retsag, politiet optog sagen, om de rejser den er noget andet, men når folk pisser på mig, er jeg klar til og gå hele vejen

knep og bræk

Det lyder mere som en forsmået kunde end en reel bekymring for pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Liv skrev, for 1 time siden:

Det lyder mere som en forsmået kunde end en reel bekymring for pigen.

Synes jeg lyder sandsynligt, rimer med skribentens navn, der kan oversættes med "Pattebarn" (af hankøn).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lactatingboy skrev, den 25.1.2020 at 12:29:

Jeg er i gang med og anmelde en alfons

Er han stram for neden?

Hvad med brysterne - er de ægte?

Kysser han med tungen?

Lactatingboy skrev, den 25.1.2020 at 22:11:

lader til jeg er den eneste her, der ikke synes det er Ok der sidder en alfons bagved og napper nogle af vores penge 

Du mener "pigens penge".

Lactatingboy skrev, den 25.1.2020 at 22:45:

hun forklarede til mig, at alfons kørte nogle ærinder og var ven af huset osv, hvilket kan gøre det svært og cutte 

Okay, så du har mødt hende. 

Du gør det ikke klart, hvad pigens interesse er. Derfor fremstår du selv som om du har en fordækt interesse. 

Lactatingboy skrev, den 25.1.2020 at 17:37:

årsagen er, at hverken alfons eller pigen gør os bruger opmærksom på, at det ikke er pigen, de " normale" tlefonpiger ved vi kunder godt ikke er pigen, 

Det er den mest gakkede begrundelse, som fremstår helt utroværdig. Du burde være ligeglad med om telefonpigen er en mand. Og de andre telefonpiger napper altså også nogle af "vores penge".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...